PortalIndex[GYM] Introductie - Pagina 2 HpD5Uwn[GYM] Introductie - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GYM] Introductie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aubree
.
.
Aubree

[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

[GYM] Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Introductie   [GYM] Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 25 2014, 19:27

[GYM] Introductie - Pagina 2 Wigflip-ds
Jesus fuck, hij ging echt in alles mee. Het was al moeilijk geweest om respect te hebben voor iemand die maar meeging in de (niet eens echt leuke, laat staan originele) grappen van leerlingen, maar om hen dan ook nog helemaal niet toe te spreken of tot de orde te roepen, daar kon ze niet tegen. Het was niet dat ze Allen of Wren niet mocht, ze mocht die twee mensen wel als iets richting de vriend bestempelen, maar hun gedrag in combinatie met de reacties van Ivan irriteerden haar. Ze irriteerden haar mateloos.
Vandaar dat ze haar bal veel harder de lucht in zwiepte dan nodig was geweest, veel harder dan werkelijk gezond was. Ze voelde haar lichaam protesteren, maar beet op haar tanden en liet haar paarse ogen over het veld schieten. She’d be damned before she got hit.
Wren’s bal werd dan ook door haar opgepikt en in een reflexmatige beweging stootte ze haar lichaam in een niet bepaald gemakkelijke positie: op de punten van haar tenen, rug volledig hol, schouders naar achteren getrokken. Het kostte haar moeite om niet haar handen boven haar hoofd te kruisen en haar benen op te gooien, maar het werkte. De bal vloog achter haar rug langs en ze kwam weer terug op haar platte voeten. Ze stootte het kleine beetje lucht wat ze nog over had uit haar longen en zoog toen een portie verse zuurstof naar binnen. Volgende keer moest ze maar opzij stappen – voor ballet was er voorlopig geen plaats in de gymzaal.

Waar wel tijd voor was, was eh… Honden.
In de korte tijd dat ze niet geraakt was door een bal, was Kaoru voorover gebogen (ze vermoedde om de bal te pakken) maar hij was niet meer omhoog gekomen. Niet als Kaoru, in ieder geval. Wel als goudkleurige hond, het type wat Bree zou laten glimlachen als ze niet zo verbaasd was. Okay, dat was nieuw, die dierlijke vorm van hem.
De hond flipte hem met zoveel ballen en Aubree kon het hem niet echt kwalijk nemen, als zij vier poten en een staart had gehad dan had ze precies hetzelfde gedaan. Even voelde ze de neiging om een bal naar het Kaoru-beest te werpen, maar die taak had Allen inmiddels al op zich genomen, dus zonk ze in een kleermakerszit naar de grond.
De pijn in haar armen en borst begon duidelijker te worden en ze greep dit aan als een welkome pauze – misschien zou de transformatie wel tot het einde van de les leiden, iets waar ze naar vreemd genoeg naar verlangde. Normaal kon ze niet minder geven om de tijd: nu had ze er eigenlijk wel genoeg van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jewel
.
.
Jewel

[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tali~
Posts : 26
[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

[GYM] Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Introductie   [GYM] Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2014, 09:49

Trefbal. Right. Al een paar keer gedaan, niet zo moeilijk, vooral een kwestie van kunnen richten en ontwijken, iets waar ik best goed in was. Ik kon natuurlijk ook niet anders, als ik niet zou kunnen richten en ontwijken was ik vast al lang dood geweest.
De leraar deelde de teams in. Ik zat samen met Kaoru en Aubree, waarvan ik natuurlijk geen idee had wie ze waren. Ik kreeg één naar me toe geschopt - die kwam van Kaoru merkte ik. Ik kon dus nog maar één teamgenoot hebben, en aangezien die ene roodharige en die blauwharige zaten te praten, had je nog Esmira en Aubree. Kaoru gooide een bal naar dat ene meisje met die paarse ogen, dus dat moest vast Aubree zijn. De rest was dus het doelwit, right. Kon niet moeilijk zijn.
Ik hield de bal even in mijn handen, wachtend op een goed moment om te gooien.
Een moment later zag ik Kaoru niet meer, maar wel een hond. Ik was niet echt een dierenliefhebster. Het dier sprong rond, zette zijn tanden in elke bal die op hem afkwam. Allen riep iets naar hem en gooide een bal naar hem, dus ik gooide de bal die ik in mijn handen had recht op Allen. Oké, hij zou het waarschijnlijk wel door hebben - hij was vast niet dom ofzo, maar ik had de bal al iets te lang in mijn handen en ik moest hem kwijt.
Enorm derp en laat, sorryy ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Ivan

Master Ivan

[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Miss DiNozzo
Posts : 163
[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Never had class since I was 23
Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~

[GYM] Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Introductie   [GYM] Introductie - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01 2014, 19:46

Ivan was normaal nooit zo fanatiek tijdens de lessen die hij ooit had gegeven, maar dit vond hij gewoon geweldig, trefbal. En dit systeem werkte ook compleet averechts. De leraar die moeite doet om mee te doen, in de hoop goed in de smaak bij de leerlingen te vallen. Dit werkte dus totaal tegenovergesteld maar dat boeide niet, hij wilde gewoon laten zien dat gymleerkrachten hielden van hun vak en even kinds konden zijn wanneer ze zich op sportterrein waagden. Maar volgende lessen zou het beter worden, dat wist hij gewoon.

En net toen Ivan de bal richting de jongen gooide, moest hij meteen in een hond veranderen. Geweldig en iedereen leek het te appreciëren dat dit de les compleet onderbrak. Ivan’s ijsblauwe ogen werden opeens bloedserieus. Deze jongen moest maar eens terug veranderen. Een kleine grijns verscheen op zijn lippen toen Allen meteen zichzelf opofferde om met Kaoru te spelen. Zijn blik ging kort naar iedereen in de zaal, Jewel die nog een bal smeet richting Wren en Aubree die ging zitten, wat voor hem duidelijk genoeg was. “Als je wil vertrekken Aubree, dan mag je, het is hier toch al hectisch genoeg met deze speelse hond hier,” mompelde hij, duidelijk nog een tikje in zijn vrolijke bui, al had de geweldige special van Kaoru het toch een beetje verpest. Ach ja, Ivan isoleerde zich van de groep en begon in een doktershandschrift notities te maken op een papier dat vast hing aan een klembord. “Jullie mogen vertrekken, en als iemand weet hoe je Kaoru terug kan laten veranderen in zijn menselijke wezen, dan mag je hem onder je hoede nemen, nog een prettige dag iedereen,” zei hij terwijl hij de laatste aantekeningen maakte op zijn blad en langzaamaan begon op te ruimen. De bal die Kaoru nu in zijn bek had, mocht hij volgende les teruggeven als hij klaar was met ermee te spelen. Volgende lessen zou het er serieuzer aan toegaan, niet zoals hij nu bezig was.

De les is hierbij afgelopen, ik dank jullie allemaal om zo actief te zijn hier ^^ Hopelijk zijn volgende lessen ook zo! Ik zie er naar uit :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[GYM] Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Introductie   [GYM] Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 02 2014, 18:37

Het duurde en het duurde maar. Wanneer zou ze een bal krijgen? Wren tikte met haar voet op de grond en deed geen enkele poging om iets te ontwijken of nuttig bezig te zijn. Ze WACHTTE op de bal die ze geëist had en ze ging nergens heen voor het ding ook in haar richting kwam. Oh, daar kwam het dan eindelijk! Wren hoorde Allen haar achternaam schreeuwen en ze keek opzij naar de jongen, die een bal gooide en haar daarna aankeek, met zijn ogen draaide. Tja. Daar was ze het wel mee eens. Wren haalde in een vragende beweging haar schouders op en schudde haar hoofd. Wat moest ze dan zeggen? Deze gymles was echt een lachertje, al had ze wel lol en deed ze op zich wel mee. Vond zij.

Ah, Aubree werd niet geraakt door haar bal. Boeiend. Ze had niet eens echt gemikt. Wren zag hoe het meisje de bal ontweek en toen herinnerde ze zich de bal die Allen gegooid had. Het ding was al met een hoop lawaai tegen het plafond gekomen, dus het zou wel op zijn lange weg naar beneden zijn. Het meisje keek omhoog en.. haar aandacht werd direct weer naar beneden getrokken toen Kaoru een hond werd. Wat? Ha, dat was hilarisch! Het meisje wilde net wat zeggen toen er een POK te horen was en Allens bal haar vol bovenop haar hoofd raakte.
Haar onbewuste maakte een keuze tussen twee reacties: of over haar hoofd wrijven en met een woeste blik naar Allen toelopen om hem een mep te verkopen, of een iets dramatischere reactie. Ze koos voor de tweede, natuurlijk. Het projectiel wat haar geraakt had mocht dan wel een trefbal zijn, zacht en fluffy, maar hij was nog best hard aangekomen. Dus nog geen twee seconden nadat de bal van haar hoofd afgestuiterd was zakte Wren bijna instinctief door haar knieën en werd haar lichaam zwak. Het was niet helemaal een bewuste keuze, haar lichaam besloot gewoon dat een flauwval reactie de gepaste actie was op zo'n aanval. Misschien was het wel evolutionair bepaald, omdat roofdieren niet meer geïnteresseerd zijn in een dode prooi ofzo. Kunnen ze niet meer mee spelen.

Het meisje zakte op haar knieën en plofte toen op de grond, iets harder dan ze zelf gewild had. Het ergste was dat ze het niet helemaal controleerde, dus dat het er ook uitzag alsof haar brein echt zichzelf uitschakelde door de klap. Het had ook wel hard geklonken en haar hoofd bonsde wel licht; maar kom op, het was een trefbal. Wren lag ondertussen op de grond en probeerde een beetje te reconstrueren wat er gebeurd was. Ze bewoog niet; lag stil op de grond met haar ogen dicht. Okay, dus ze deed nu alsof ze soort van KO was door die bal? Prima. Moest ze het wel even volhouden. Ze ontspande haar spieren, zodat ze er nogal slapjes bij lag. Over een paar minuten zou de vloer rot liggen, maar voor nu was het wel lekker koel.
Het geblaf en het gegil ging nog even door en Wren bleef liggen, tot ze Ivan hoorde zeggen dat iedereen mocht vertrekken. Even wachtte ze nog, om te kijken of mensen haar op wilden tillen ofzo. Na een minuut echter, drukte het meisje zich opeens op van de vloer en liep richting de kleedkamers. 'Prettige dag, Master!' zei ze, terwijl ze nog even aan haar hoofd voelde, maar er verder prima bij liep. Nou, dat was de gymles weer. Byebye!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Kaoru
.
.
Kaoru

[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Angie♫
Posts : 149
[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♦Air~
Klas: Miss Nannete ♦ 5th
Partner: I love everything you hate about yourself ♦

[GYM] Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Introductie   [GYM] Introductie - Pagina 2 Icon_minitimema dec 08 2014, 19:30

Zijn energie was niet te stoppen, dus hij ook niet. Waarom wist hij niet, maar daar stond hij nu niet bij stil. En later was er nog tijd genoeg om zich te schamen over wat hij allemaal als Kaoru-hond had uitgevoerd, maar voor nu was het alleen maar leuk. Tenminste, als iemand met hem mee deed. En gelukkig, daar kwam Allen al lachend aan. Leuk! Kaoru kwispelde vrolijk met zijn staart en kontje heen en weer en blafte. Toen gooide zijn roodharige teamgenoot een bal in de lucht en riep dat hij hem moest vangen. Pff, eitje. Nadat de bal tegen het plafond aan knalde en de zwaartekracht zijn werk deed, zakte Kaoru-hond een stukje door zijn poten en sprong omhoog. Hij ontmoette de bal in de lucht en greep hem en landde daarna weer op de grond. De jongen in dierenvorm zakte door zijn voorpoten richting Allen en daagde deze uit de bal van hem af te pakken. Hij sprong een beetje van links naar rechts zodat hij geen gemakkelijk doelwit was voor de jongen en dook opzij zodra hij dacht dat Allen een poging deed om de bal te pakken.
Na even een tijdje om de ginger heen te hebben gesprongen was het nu tijd om de jongen toch zijn opwarmrondjes af te laten maken. Kaoru-hond had genoeg van het om Allen heen dansen en begon nu weer wat rond te rennen, in de hoop dat zijn maatje hem achterna ging.

Toen ontdekte zijn blik Aubree, die op de grond was gaan zitten, en zijn aanvoelvermogen begon te rinkelen, want hij was nou eenmaal een liefhebbende hond. Hij veranderde van richting en draafde naar het meisje toe. De bal die hij in zijn bek had rondgedragen legde hij voor haar neer, waarna hij op zijn achterwerk neerplofte en duwde de bal met zijn snuit meer naar haar toe. Met zijn tong uit zijn bek keek hij haar aan terwijl zijn staart heen en weer ging. Misschien zou ze wat opvrolijken als ze met hem speelde. Hij wist wel dat ze pijn had en hij verwachtte niet dat ze actief mee zou doen, maar hij wist niks anders om haar te helpen, zeker niet in hondenvorm.

Oh god, girl down, girl down! Een beetje paniekerig rende hij ijsberend langs het blauwharige meisje. Nieuwsgierig en bezorgd tegelijk duwde hij zijn natte neus tegen de wang van Wren, om te kijken of het iets uit zou halen. Een stemmetje in zijn hoofd wist te voorkomen dat hij haar gezicht onder zou likken, anders kon hij zich daarna niet meer vertonen. Ze lag echt heel slapjes en nog steeds gestimuleerd door nieuwsgierigheid en bezorgdheid snuffelde hij wat rond haar gezicht, waarbij zijn kleine snorhaartjes haar huid soms raakten.
Niet veel later sprong ze echter op en liep richting de kleedkamers alsof er niets aan de hand was. Had de leraar gezegd dat ze weg mochten? Met een schuin kopje bleef hij zitten; hij begreep er niets meer van. Had hij soms wat verkeerds gedaan? Langzaam zakten zijn oortjes wat naar beneden. Had hij het verpest?

Plots voelde hij de kriebels weer opkomen; het was weer tijd om mens te worden. Gelukkig was deze verandering van korte duur, anders moest hij de volgende les ook deelnemen als hond. Het schoot hem te binnen dat hij in z’n onderbroek zou staan als hij mens zou zijn, dus draafde hij snel naar zijn kleding die van z’n lijf afgevallen waren tijdens de verandering, pakte ze vast met z’n bek en draafde naar de jongenskleedkamer. Hij wilde toch liever niet dat alle meisjes hem in z’n onderbroek zouden zien. Bijna was hij bij de kleedkamer of hij veranderde en tuimelde de kleedkamer binnen. Lachend stond hij op en maakte zich klaar om zijn gewone kleren weer aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
[GYM] Introductie - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

[GYM] Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Introductie   [GYM] Introductie - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GYM] Introductie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Introductie + basisles
» Een kleine her-introductie
» Muziek les 1; Introductie
» Introductie'les': Group A.
» Introductie in de Lichtmagie - Les 1 - Basiskennis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-