PortalIndexThe 'always daydreaming' girl HpD5UwnThe 'always daydreaming' girl 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The 'always daydreaming' girl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skyler
.
.
Skyler

The 'always daydreaming' girl UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Moonmoon
Posts : 63
The 'always daydreaming' girl UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wind and nature magican
Klas: Ik ben er nog niet~
Partner: I know love, but not that way of love.

The 'always daydreaming' girl Empty
BerichtOnderwerp: The 'always daydreaming' girl   The 'always daydreaming' girl Icon_minitimevr apr 11 2014, 23:00


 


Don't worry, be happy

words ₪ notes ₪ tag
Skyler Mithez




Random Info

Name: Skyler Mithez
Nickname: Sky
Class: Master Norwood
Planet Gren
Gender: Female
Trans animal: Tiger (blue eyes)
Pet: Gray Maine coon cat (Storm)
Age: 17
Birthday: 8 June
Inner

Personality:
Skyler is altijd vrolijk en ziet van heel veel dingen de positieve kanten in. Het liefst heeft ze veel lol en haalt de gekste dingen uit om er daarna uitbundig over te kunnen lachen. Ze maakt graag vrienden en is erg sociaal. Sommige mensen kunnen haar acties als kinderachtig beschouwen, ze is in vele opzichten nog erg jong in haar hoofd omdat ze haar eigen droomwereldje heeft. Ze is altijd zichzelf en wil de dingen doen die ze leuk vind, al vinden sommige dat soms vreemd. Natuurlijk heeft ze ook haar rustige kanten en kun je erg goed met haar praten, want voor haar leeftijd is ze wel erg wijs. Ze kan advies geven en mensen troosten, omdat ze zelf ook weet wat verdriet is. Ze heeft ook bepaalde dingen in haar leven meegemaakt, waar ze over kan praten en dat ook niet erg vind om te doen. Het liefst van allemaal zit ze eigenlijk gewoon graag te tekenen, schilderen, schrijven of luistert ze rustig muziek waar ze heerlijk bij weg droomt.
Likes: Friends, family, Drawing, Dreaming, painting, writing, nature, outside, the sun, I like every positive thing.
Hates: Envy's, things she can't handle or change, bully's, negative persons, yeah such things.
Fear: Mensen verliezen waar ze veel om geeft.
Status: Happy
Looks

Body: Normal, 1.80 lang
Hair: Regenboog kleuren geverfd in haar haar. Meestal laat ze het lang groeien waarna ze het soms weer kort knipt. De originele kleur is blond.
Eyes: Rood in de afbeeldingen, eigenlijk heeft ze groene ogen.
Clothes: Ze draagt de dingen die ze wil dragen, uitbundig met veel kleuren, lagen accessorize's en sjaals. Een uitbundige vrolijke look.
Accessoires: Veel verschillende dingen. Ze heeft een vast zilver kettinkje met een kleine boom er aan.

Magic detais

Magic: Wind and nature.
Strongest: Wind

Wind
Kan vleugels van een meter tevoorschijn halen, als er hoge emoties opkomen. Ze voelt zich vrij in de lucht, vliegen en doen waar je van droomt is de ultieme vrijheid.
Natuurlijk kan ze haar powers ook gebruiken voor gevechten, zoals een snijdende wind, wervelwinden en tornado's, is door de beheersing in zwaartekracht erg lenig. Ze kan door die lenigheid heel makkenlijk aanvallen ontwijken. Als bescherming maakt ze een luchtkoepel versterkt met ranken plus aarde, de brokken aarde worden vanuit die koepel naar de tegenstander geschoten. Ze kan aanvallen, vind het ook leuk om ze te oefenen, maar ze houd niet van geweld zelf, zal het daarom ook nooit opzoeken of een ruzie beginnen.

Nature
In natuurlijk vlak is Skyler goed in decoratie van kamers, ruimtes en andere gelegenheden, ze kan hele mooie effecten geven en het geeft een erg kunstzinnig idee. Ze kan zich ontzettend goed verstoppen door een kameleon effect. Daarbij kan ze verhalen horen van de bomen. Bomen staan er al miljoenen jaren, wie weet wat ze te vertellen hebben. Het besturen van de ranken en bomen zelf kan ze ook, net als het lichtelijk communiceren met de dieren.

Relations

Parents:
Father: George Mithez. ''He past away, I miss him everyday. He was the person who understanded me without a word, love you dad.'' #Wind magican.
Mother: Selena Olivane ''I Love her very much, she means the world to me.''. #Nature magican
Stephfather: Jordan Errams ''Yeah, Love him. He is nice''#Fire magican
Younger brother: Louis Mithez ''Gosh, he is so annoying! Still love that little bro everyday, love it to se him<3'' #Nature and wind magican.

Past


''Hey. Ik ben Skyler, ik hou van veel positieve dingen, maar ik hoorde dus dat je meer over mij wilt weten? Weet je het zeker? Je bent gewaarschuwd haha. Ach, vriendschap moet ergens beginnen, dus ik wil wel wat over mijzelf vertellen, als je wilt luisteren en er geïnteresseerd in bent. Ik hoop dat je zult luisteren, dat zou ik namelijk erg waarderen. Ik dwaal af, here we go:

Nou, mijn naam is dus Skyler, dat weet je al. Ik ben geboren op Gren en heb daar ook groot gedeelte van mijn leven doorgebracht. Ik heb van mijn ouders geleerd altijd jezelf te blijven, wat er ook gebeurd en waar je ook bent. Daarom doe ik wat goed voelt, leuk vind en ga ik mijn dromen achterna. Ik was eigenlijk altijd al anders, vond andere dingen leuk dan de normale meisjes uit mijn klas. De meeste meisjes speelde met poppen, ik was aan het tekenen of speelde met de dieren of dino's. Ik speelde in het bos, vies worden was mijn laatste zorg. Ik speelde met mijn vrienden de verhalen uit boeken en films na, we verzonnen zelf verhalen en hadden super veel lol. Daarbij was mijn vader altijd thuis en kon ik altijd bij hem terecht, hij was mijn grote voorbeeld. Mijn moeder was vaak aan het werk maar ik had ook een sterke band met haar en mijn broertje Louis, af en toe irritand, tja je houd toch van hem. Het was een huisje boompje beestje en ik dacht dat het voor altijd zo zou blijven, mijn wereldje was veilig en ik wist wat ik had. Op een dag toen ik gewoon in mijn kamertje zat te tekenen, veranderde alles in mijn leven. Mijn moeder kwam met tranen in haar ogen de slaapkamer binnen, waardoor ik dus gelijk opstond en haar vroeg wat er was. Toen we op het bed zaten, vertelde mam dat papa wat omgekomen door een gevecht met een slechte magiër. Hij had hard gevochten om de mensen te beschermen, maar verloor de strijd door een grote explosie. De magiër die hem aanviel kwam daardoor ook om. We huilde die dag, mijn broertje en alle lieve vrienden en familie kwamen naar ons toe om mee te rouwen. Mijn vader was de liefste en warmste man die ik ooit had gekend en ik mis hem nog elke dag. Ik wist alleen zeker dat het nooit meer hetzelfde zou zijn en niets was minder waar. Het verscheurde mijn veilige bel. Ik was toen 12. Mijn moeder was ontzettend verdrietig en we werden opgevangen door een vriend die erg lief voor ons was. We verhuisde naar hem toe en mijn moeder werd verliefd. Ik vond de man, Jordan erg aardig en hield van hem, al miste ik mijn vader elke dag. Ik veranderde en werd er sterker door. Ik begon te snappen wat het belangrijkste is in je leven, wat ik wilde. Ik verfde mijn haar puur omdat ik dat leuk vond. Ik ben heb mijn stijl wat verandert maar ben nog altijd mijzelf. Op mijn 16de moest ik verwisselen van school, want ik slaagde voor mijn examen. Ik besloot naar de school Starshine Academy te gaan. Ik had gelezen dat je er kunst lessen kon volgen, dat wat ik al mijn leven lang wil. Ik wil tekenen, schilderen en creëren, creatief bezig zijn. Ook zie je dat terug in mijn magie; want naast het tekenen en schrijven kan ik daar ook zoveel in kwijt. Nu ben ik benieuwd naar het leven wat voor de deur staat.''


young Skyler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 

The 'always daydreaming' girl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sitting with a pretty girl. My pretty girl...
» God just has to be a girl | Ren
» Another Girl ;3
» Hey, little girl.
» Hey little girl where do you com from?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-