PortalIndexRhines last words (afscheidsbrieven) HpD5UwnRhines last words (afscheidsbrieven) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Rhines last words (afscheidsbrieven)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Rhines last words (afscheidsbrieven) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Rhines last words (afscheidsbrieven) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Rhines last words (afscheidsbrieven) Empty
BerichtOnderwerp: Rhines last words (afscheidsbrieven)   Rhines last words (afscheidsbrieven) Icon_minitimema maa 03 2014, 21:03

Liefste Zack


Als je deze brief leest, ben ik al weg.
Met een beetje geluk kom ik bij mijn familie terecht, alhoewel ik daar sterk aan twijfel. Ik vrees dat ik teveel zonden heb begaan om me bij hun te kunnen voegen. Maar ach, wie weet. Ik schrijf je deze brief omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen om jou achter te laten zonder je mijn laatste woorden te schenken. Het spijt me voor alles wat ik je heb aangedaan, allerliefste Zack. Dat spijt me echt, uit de grond van mijn hart. Ik hoop dat je nog een lang en gelukkig leven mag leiden, dat gun ik je echt. Ik weet dat ik je pijn ga doen met mijn laatste daad, ook dat spijt me. Maar ik kon niet anders, het is beter als je me voor eens en altijd uit je leven band. Jijzelf bent veel te goedhartig om dit te doen, daarom dat ik het makkelijk voor je maak en uit mezelf verdwijn.  Ik zal altijd van je blijven houden Zack, ook al kan je dat misschien niet geloven, toch is het de waarheid.

Veel liefs

Rhine LaFee


~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hallo Lighty

Lieve, lieve Lighty. Wanneer je deze brief in je handen hebt zal ik er niet meer zijn. Ja je mag me zwak vinden, je mag me zelfs haten, ik zal je er niet voor veroordelen. Ik schrijf je deze brief omdat ik je niet wil achterlaten zonder iets dat je enige duidelijkheid verschaft. Ik geef echt om je lieve Lighty, jij bent de enige wie ik echt mijn vriend kon noemen. Ik hoefde mijn ware aard bij jou niet te verhullen, je aanvaarde me ondanks al mijn gebreken, daarvoor ben ik je voor eeuwig dankbaar. Ja we hebben onze onenigheden gehad, en ik vind nog steeds dat je een vreselijke smaak hebt in mannen, maar toch kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik van je hou.  Wees alsjeblieft niet triest om mijn vertrek, het is beter zo. Heb een goed leven liefste Lighty.

Dankje

Rhine LaFee


~~~~~~~~~~~~~~~


Dominic


Ookal heb ik zo vaak de neiging moeten onderdrukken om die verschrikkelijke grijns van je gezicht te scheuren. Toch vond ik dat ik ook jou, duivelsgebroed, een brief verschuldigd was.  Ja, iedere keer dat we elkaar zagen haalde je me het bloed van onder de nagels vandaan. En toch, toch kon ik jouw gezelschap, op een gestoorde en totaal idiote manier, wel opprijs stellen.  Helaas moet ik bekennen dat jij ons kleine spelletje gewonnen hebt. Ik zal er namelijk niet meer zijn wanneer je dit leest.
Niet al te vriendelijke groeten


Rhine LaFee


~~~~~~~~~~~~~~~~~


Beste Master Norwood


Met deze brief wil ik u graag bedanken voor de pogingen om mij te helpen. Ik weet dat ik het u niet makkelijk heb gemaakt. En helaas moet ik zeggen dat uw pogingen tevergeefs waren. Wanneer u dit leest zullen enkel mijn stoffelijke overschotten zich nog op deze wereld bevinden. Mijn ziel zal wie weet waar rondzweven. Ik hoop dat u het begrijpt, ik ben u dankbaar dat u me wilde helpen maar ik vrees dat ik gewoon te ver heen was om nog gered te worden.

Met vriendelijke groeten

Rhine LaFee


~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Geachte Master Savador


Wellicht zult u verbaasd uw wenkbrauwen de hoogte in duwen wanneer u deze brief in uw handen houd. Ik heb lang getwijfeld of ik u wel zou schrijven. Onze verhouding tot elkaar was niet bepaald vriendschappelijk te noemen. En toch, vond ik dat ik dit moest doen. Ik weet dat u denkt dat ik een dom arrogant wicht ben dat u het liefste een kogel door de kop zou jagen. Wellicht hebt u voor het grootste deel gelijk. Maar er is ook iets wat u niet wist. Ondanks alle haat en verachting die ik voor u heb, is er ook een klein vleugje respect en medelijden jegens u.  Ik weet dat de kans reëel is dat u deze brief allang heeft weggegooid en dat mijn woorden nooit gehoord zullen worden. In dat geval het zij zo. Mijn woorden zijn uit mijn hoofd, staan vereeuwigd op dit luttele blaadje papier.

Hoog geacht

Rhine LaFee



Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
 

Rhines last words (afscheidsbrieven)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Words say nothing
» No more words || Shou
» Silent Words
» Searching for the words
» Some weekly words for Ayanami.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -