PortalIndexEven pauze. HpD5UwnEven pauze. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Even pauze.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Even pauze. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimema mei 03 2010, 22:28

Het was inmiddels pauze en de leerlingen zaten in de aula of op het veld. Norwood liep met een klein stapel papier door de gang richting de lerarenkamer. Hij pakte daar een kopje koffie en liep naar de grote ronde tafel. Daar legde hij het neer. Uitslagen van zijn klas. Hij was er trots op. Rustig las hij het door en de commentaren van de leraren. Zoals gewoonlijk was Savador weer eens aan het klagen. Norwood lette niet op zijn commentaar. Rustig las hij verder. Bij gym viel hem opeens iets op. Master Joël was vervangen door ene Master Rude. Waarschijnlijk om een of andere reden was Joël afwezig. Rustig keek hij de resultaten door en glimlachte. Hij nam nog een slokje van zijn koffie en trok ineens een vies gezicht. "Helemaal vergeten...suiker en melk..." mompelde hij. Rustig deed hij er melk en suiker in en begon met het roeren van zijn koffie. Opeens keek hij op toen er iemand binnen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vine

Vine

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimeza mei 15 2010, 17:58

Vine kwam samen met Gillan de lerarenkamer binnenlopen. ''Ik leg even die papieren aan de kant en dan ga ik met je mee Gillan'' zei ze kalm tegen hem. Ze stond nu nog met haar rug naar Master Norwood. Toen ze zich omdraaide en bijna tegen hem aanbotste zette ze onwillekeurig een stap achteruit. ''Pardon, ik had je niet gezien Norwood'' zei ze met een lichte glimlach. De papieren die ze in haar armen droeg legde ze in het postvakje van Master Shong. Ze had een paar dingen voor hem nagekeken, werkstukken en dat soort dingen. ''Norwood, Gillan heeft ons, Phoenix en mij, uitgenodigd om mee te gaan lunchen op Gren. Heb je zin om mee te gaan?'' vroeg ze daarna kalm aan hem. Ze keek even naar Gillan. ''Tenminste als jij het ook goed vind'' zei ze zacht tegen hem. Ze was helemaal eerst vergeten te vragen aan Gillan wat hij ervan vond. Hij had immers gezegd dat hij zou gaan betalen en dan begon zij zomaar andere mensen uit te nodigen. Op zich best grof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimeza mei 15 2010, 18:05

Gillan liep met rustige passen met Vine mee. ''Kijk nou uit, straks bots je tegen iemand aan'' zei hij zacht toen Vine achteruit liep om hem te zeggen dat ze haar papieren aan de kant wou leggen. Hij zag het gevaar al aankomen toen hij Master Norwood zag. ''Vine...'' begon hij en stak al zijn hand uit om haar terug te trekken maar ze draaide zich al om. ''Kijk dat bedoel ik nou'' zei hij met een lichte glimlach toen Vine bijna onderuit was gegaan. Hij bleef naast de deuropening tegen de muur geleund staan wachten tot Vine klaar was. Hij knikte even een kort gedag naar Norwood. Hij stopte zijn handen in zijn broekzakken maar bleef zwijgen toen Vine Norwood ook uitnodigde. Hij schudde zijn hoofd toen Vine vroeg of hij het erg vond. ''Ik vind het niet erg. Lijkt me juist gezellig'' antwoordde hij zacht en rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoenix

Phoenix

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 31
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen. Fire magic.
Klas: -
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimeza mei 15 2010, 18:19

Phoenix kwam ook de leraren kamer inlopen. Hij had over zijn rode vest een zwarte leren motorjas aan zodat zijn capuchon er nog bovenuit kwam. De jas zelf hing wel open. Hij hoorde nog net de laatste woorden van Gillan en gokte erop dat Vine Norwood ook had uitgenodigd. Aangezien zij zelf al meeging en Norwood op hem en Gillan na de enige overgeblevene in de kamer was. Hij knikte iedereen even gedag maar bleef zwijgen. Net als de rest wachtte hij eerst wel het antwoord van Norwood af. Phoenix haalde uit zijn jaszak zwarte handschoenen waarvan de vingers open waren. Hij leunde tegen de deurpost terwijl hij ze zwijgzaam aantrok. Meestal was hij niet zo'n sociaal persoon maar even weg van de school vond hij niet verkeerd. Soms werd het hem hier te druk, te benauwd. En daarbij mocht hij Gillan en Vine wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Even pauze. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimewo mei 19 2010, 21:31

Norwood keek glimlachend Vine aan die blijkbaar binnen was gekomen. Hij grinnikte. "Maak je niet druk, we zijn beide niet gewond..." zei hij. Niet dat ze gewond konden raken van een lichte botsing. Norwood keek met een vriendelijke blik naar Vine en even later ook naar Gillan die er bij stond. Phoenix kwam even later ook binnen. "Luchen op Gren? Lijkt me een leuk idee..." zei hij glimlachend. Zijn blik ging naar Gillan die het ook wel leuk vond. Hij knikte even. "Ik wil wel mee gaan..." zei hij vriendelijk. De rapporten konden wel even wachten. Het was immers niet noodzakelijk. Norwood pakte zijn lange blauwe jas van de stoel waar hij zat. Hij deed de papieren in zijn tas en keek glimlachend naar de rest. Hij keek even naar Phoenix. "Hoe gaat het overigens met Viktor?" vroeg hij ineens aan Phoenix. Hij kon zich nog herrineren dat Viktor een stunt had uitgehaald om bepaalde spreuken te vinden. Hij keek kort naar de drie stagiares en knikte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoenix

Phoenix

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 31
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen. Fire magic.
Klas: -
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimedo mei 20 2010, 22:03

Phoenix keek op toen Norwood hem over Viktor vroeg. ''Van die ene maffe stunt is hij goed genezen. Nog bedankt daarvoor trouwens. Maar Viktor weet zich aardig in de nesten te werken. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat de politie hem een corrigerende armband heeft omgedaan. Telkens als hij zich kwaad of gestrest voelt geeft die armband hem een schok. Ook als hij het terrein verlaat. Maar volgens mij is het volt percentage ver boven wat toegestaan is. Ze denken dat ze hem zo van zijn criminele en agressieve gedrag af kunnen helpen. Maar zo werkt het bij Viktor niet. Hij wordt hier alleen maar kwader en onhandelbaarder door. Die armband wordt zijn dood nog eens'' zei Phoenix. Hoewel hij het vrij kalm zei klonk er toch een bezorgde ondertoon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vine

Vine

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimevr mei 21 2010, 17:28

Vine keek op toen ze Phoenix hoorde vertellen over Viktor. ''Dat is toch geen manier om met een jongen als Viktor om te gaan?'' zei ze hoofdschuddend. ''Hij is lastig ja. Maar ook ongelofelijk opstandig. Alles wat hij niet wil verzet hij zich tegen. Hij wil niet dat er iemand aan de teugels trek want dan trekt hij harder'' zei ze. Ze had Viktor èèn keer in de les gehad. En toen was hij ook nog te laat binnengekomen. Phoenix had hem toen binnen moeten brengen. Ze wist nog goed te herinneren hoe hatelijk hij had gekeken. Alles wat autoriteit had haatte hij leek het wel. Vine staarde een beetje voor zich uit toen ze zo over Viktor nadacht. Ze vroeg zich af wat hem zo gemaakt had. Er was niet veel over hem bekend wat zou kunnen terugleiden naar zijn gedrag. Hij had veel problemen met de politie op Shadra gehad maar meer had ze niet kunnen vinden. Phoenix wist meer maar wou niks loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Even pauze. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimema mei 24 2010, 16:32

Norwood keek kalm naar Phoenix die begon te praten. Hij zuchtte kort. "Inderdaad. Vicktor is zoals Savador als ik mag zeggen. Hij is machtlustig en niets houdt hem tegen..." zei hij. "Geen schokband die hem tegen zou houden." zei hij. "Echter mag ik Viktor liever dan Savador..." zei hij kalm. "Wanneer waren jullie van plan om te gaan?" zei hij kalm. Hij had wel pauze maar die zou niet eeuwig duren. Glimlachend keek hij naar het drietal. Hij was blij dat de meeste op deze school wel met elkaar overweg konden. Op een aantal uitzonderingen na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimewo mei 26 2010, 15:36

Gillan sloeg zijn armen over elkaar. ''Machtsbelust zou ik hem niet noemen. Als dat zo was dat had hij al eens geprobeerd wat meer macht te krijgen op school maar dat doet hij niet. Hij luister wel naar de leraren en stagiaires, uiteindelijk dan. Maar opstandig is hij zeker. En ik hoop er ooit nog eens achter te komen waarom dat zo is'' zei hij kalm. Het was een van de weinige keren dat Gillan echt veel zei. Hij zweeg erover daarna al wist hij dat het ook in de gedachten van de anderen nu aan het broeden was. Hij keek op bij Norwoods vraag. ''Nou, Phoenix zou ons vliegen. Hij heeft als enigste van ons een vliegbrevet gehaald en heeft een eigen shuttle'' zei hij en keek even naar Phoenix. Hij was wel blij geweest toen Phoenix had aangeboden hen te vliegen. Vooral omdat Gillan er al tegenaan was gelopen om vervoer te regelen als ze zouden gaan lunchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vine

Vine

Even pauze. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimema mei 31 2010, 15:30

Vine keek nog even van de een naar de ander terwijl ze nog een beetje na discussieerde over Viktor. Maar toen Gillan had verteld dat Phoenix hen zou vliegen pakte Vine Phoenix bij zijn pols. Ze draaide hem met zijn gezicht naar de uitgang toe en duwde hem voor zich uit. ''Lopen dan lijkt me anders komt er niks meer terecht van dat lunchen. Zo heel lang hebben we namelijk niet'' zei e terwijl ze Phoenix voor zich uit de deur uit duwde. ''Komen jullie nog?'' riep ze nog naar Norwood en Gillan. Ze stonden hun tijd daar veel te lang te verdoen met geklets terwijl dat ook makkelijk tijdens de leraar vergaderingen konden. Daar waren die vergaderingen immers voor. Om te praten over de leerlingen. Maar nu had ze honger en had geen zin om nog langer te wachten tot de rest eindelijk klaar was met praten.

(Phoenix, maak jij een topic aan bij het lancering platform?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Even pauze. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitimewo jun 02 2010, 19:02

Norwood keek glimlachend naar Vine toen ze Phoenix uit de lerarenkamer trok. Norwood hoorde haar nog roepen of hij meekwam. Hij glimlachte. "Tuurlijk...lunchen met een stel goede collega's is altijd gezellig." zei hij grinnikend. Hij keek kort naar Gillan en daarna liep hij de lerarenkamer uit. Achter Vine en Phoenix aan. Het kon hem niet schelen wat Savador er van dacht. Eigenlijk kon niks aan Savador Norwood echt schelen. Alleen zijn slechte gedrag tegenover leerlingen. Norwood keek kort over zijn schouder naar de ingang van de lerarenkamer om te checken of Gillan ook mee kwam. Daarna ging zijn blik weer naar de twee stagiaires voor hem. Hij had om eerlijk te zijn best wel trek. En om terug te zijn op Gren was voor hem een prettig gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Even pauze. UTL8oxA PROFILE
Even pauze. UTL8oxA MAGICIAN

Even pauze. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even pauze.   Even pauze. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Even pauze.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een pauze voor de verandering buiten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: Teacher's Lounge-