PortalIndexLuchttempels op Puffoon HpD5UwnLuchttempels op Puffoon 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Luchttempels op Puffoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimezo mei 02 2010, 19:29

Norwood liep het lanceringsplatform op. Zijn blik ging direct naar de klok en hij glimlachte. Precies 10:00u. Hij had naar al zijn mentorleerlingen een brief gezonden zodat ze ingelicht waren over dit uitstapje. Hij glimlachte. Over een aantal minuten zouden ze zo aanwezig moeten zijn. Norwood had in de brief gemeld dat ze tussen 10:00 en 10:15 op het lanceringsplatform aanwezig zouden moeten zijn vanwege een uitstapje. Het was waarschijnlijk nog eens leerzaam ook. Hij glimlachte en zette zijn rugzak op de grond naast hem. Hij had eveneens vermeld dat ze zelf wat voor eten moesten zorgen en eventueel drinken. Toch had Norwood wat extra bij, voor degene die het zouden vergeten. Rustig kwam de shuttle landen op het platform en rustig wachtte Norwood op de leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimedi mei 04 2010, 17:21

Kori zweefde rustig door de gangen op weg naar het lanceringplatform. Aan haar schouder hing een tas waar ze haar spullen in had zitten. Ze was maar gaan vliegen omdat ze lekker rustig aan kon doen terwijl andere leerlingen onder haar soms nogal haast hadden. Eigenlijk keek Kori ongelofelijk uit naar dit mentor reisje. Misschien merendeel omdat het op Puffoon plaatsvond. Kori was al heel lang niet meer thuis geweest. Ook al woonde Kori thuis alleen met haar tante die een fulltime baan had, ze was er wel gelukkig. Haar tante deed enorm haar best voor haar en dat waardeerde Kori ten zeerste. Toen ze op het platform was landde ze en keek even naar Master Norwood die er al stond. ''Goede morgen Master?'' zei ze opgewekt tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimedi mei 04 2010, 19:44

Met rustige passen liep Mitsu richting het lanceerplatform. Rustig dacht hij na over wat hij tegen zou komen op Puffoon. Het maakte hem niet zoveel uit, zolang hij maar plezier had. Hij sloeg een linkse gang in en daarna hield hij stil. Hij keek nu recht het platform binnen. Hij was dus op tijd. Hij verlegde zijn tas op zijn schouder. Er zat wat te eten in en voldoende drinken. Hij glimlachte en merkte dat Kori er ook al was. Rustig liep hij het platform op en ging naast Kori staan. "En hoe is het met jou..." zei hij terwijl hij plagend op haar neus tikte. Hij glimlachte en keek daarna naar Norwood. "Goedendag Master..." begroette hij hem beleefd. Rustig ging zijn blik weer naar Kori. "Iedere keer dat ik je zie ben je mooier dan de keer daar voor..." zei hij en gaf haar een knipoog. Rustig bleef hij staan wachtend op de rest van de leerlingen die zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimedi mei 04 2010, 19:50

Norwood keek op toen er ineens een witte gedaante aan kwam lopen. Eyolf had waarschijnlijk nog even zin om gedag te zeggen. Norwood aaide hem even over zijn hoofd en glimlachte. De wolf piepte wat. "Geen zorgen ik ben vanavond weer terug..." zei hij en glimlachte. De wolf klaarde wat op en gaf nog een lik in het gezicht van Norwood. Even grinnikte Norwood. Eyolf rende het platform af toen Norwood ineens een aanwezigheid van luchtmagie opmerkte. Het naderde. Hij wist wel wie dat kon zijn. Norwood glimlachte toen Kori om de hoek kwam. "Ook hallo Kori..." zei hij kalm. "En noem me vandaag geen Master, het is een uitstapje en dan is Norwood genoeg..." zei hij en glimlachte vriendelijk. Nog voor dat hij de woorden had uitgesproken kwam Mitsu de hoek ook omzetten. Norwood grinnikte toen hij opnieuw met Master aangesproken werd. Hij knikte Mitsu gedag en keek daarna naar de ingang van het platform om te wachten op de rest van de leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILE
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimevr mei 07 2010, 16:21

Leyla Ashley liep met gelijk afgemeten, stevige passen door de gangen. Ze had over haar bovenlichaam een donkerrode omslagdoek heen geslagen. Daarover droeg ze schuin een schoudertas met enkel de nodige dingen die mee moesten. Leyla verlangzaamde haar pas toen ze op het platform aankwam. Ze hoorde nog net de woorden van Master Norwood. Ze knikte hem, en de andere leerlingen die er al waren, kalm toe ter begroeting. Daarna wachtte ze op de rest tot ze zouden vertrekken. Ze zouden naar Puffoon toe gaan. Niet echt de eerste planeet waar Leyla aan zou denken bij een uitstapje maar wie weet zou het wel leuk worden. Ze had in elk geval besloten geen vooroordelen te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimewo mei 12 2010, 11:47

Gina had problemen gehad met haar huisdier, haar nieuwe huisdier. Ze liep in de richting van het lanceringsplatform, en liep in de richting van Master Norwood, Kori, Mitsu en Leyla Ashley. "Te laat! Ben ik te laat?" vroeg ze in de richting van Master Norwood, en wachtte zijn antwoord af. 3 leerlingen waren aanwezig, met Gina bijgeteld al 4 leerlingen. "Ik had problemen gehad met mijn huisdier, mijn nieuwe huisdier. Helpt u mij na het uitstapje naar de Luchttempels op Puffoon?" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILE
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimeza mei 22 2010, 10:14

Aigaithis sprintte door de gangen heen. Hij stotte bijna een aantal leerlingen omver. Hij riep nog een haastige sorry voor hij weer verder rende. Pas toen hij bij het langceringsplatform was verlangzaamde Aigaithis zijn pas. Hij keek met een licht verontschuldigende glimlach naar de rest die al op hem stonden te wachten. ''Sorry, verslapen'' zei hij met diezelfde glimlach. Dat was ook goed te zien aan zijn nog ongekamde haar. Aigaithis had zijn kam maar meegenomen om het in de shuttle maar te kammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimeza mei 22 2010, 18:57

Norwood knikte met een kalme blik naar Leyla op het moment dat die binnen kwam. Niet veel later kwam Gina ook binnen en glimlachte hij. "Te laat? Nee hoor..." zei hij vriendelijk. "Problemen met je nieuwe huisdier? Ik zal wel eens langs komen..." zei hij vriendelijk en knikte. Zijn blik ging naar de ingang toen ook Aigaithis binnen kwam. Hij glimlachte vriendelijk. "Je bent niet te laat. En iedereen kan zich verslapen..." zei hij en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitimeza mei 22 2010, 19:12

Gina zuchtte. "Gelukkig maar" mompelde ze. Haar blik ging naar de ingang toen ook Aigaithis binnen kwam. Ze keek in de richting van Master Norwood. "Ja. Problemen met mijn nieuwe huisdier" beantwoordde ze. Ze glimlachte ook maar eventjes naar Aigaithis. "Dank u. Dank u. Master Norwood. Maar... wanneer dat dan? Na het uitstapje naar de Luchttempels op Puffoon?" vroeg ze in de richting van Master Norwood, en wachtte zijn antwoord af. Ze was van het planeet Gren, terug op Starshine Academy. "Lang geleden" mompelde ze. Nogmaals zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Luchttempels op Puffoon UTL8oxA PROFILE
Luchttempels op Puffoon UTL8oxA MAGICIAN

Luchttempels op Puffoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchttempels op Puffoon   Luchttempels op Puffoon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Luchttempels op Puffoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Literatuur les: H1 Het oude Puffoon.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Puffoon, Planet of Air-