PortalIndex[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] HpD5Uwn[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jamaya
.
.
Jamaya

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 150
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas:
Partner: I don't need a boy.

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitimedi feb 11 2014, 17:32

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Jamaya_pp
BRING HER BACK
Missie // Client: Jamaya // Link opdracht

Words 602
Mood Missing Jenna
Notes Jullie gaan verder van het moment dat jullie op Erd aankomen in die buurt. Het stuk van mijn post mag er nog bij,
maar ze mogen al naar Jenna op zoek gaan ^^ Ik zal Jenna spelen, ik kom er wel bij als het nodig is c:
Vanaf hier is Jamaya er trouwens niet meer bij.
Meant for Moyra, Kriss en Aleister

Er miste iets aan me. Het was niet de donkere kleren, de gestolen sandwiches, de flesjes fruitsap of het sarcasme. Het was iets anders. Jenna, mijn hond. Ze was nog altijd op Puffoon. Het was te lang geleden dat ik haar gezien heb. Hoe groot zou ze wel niet al zijn? Met een steek in mijn hart moest ik me zelf afvragen of ze nog zou leven...
Jenna was altijd bij me geweest. Ze werd wakker naast me, was overdag onafscheidelijk van mijn voeten en hielp me 's avonds als ik een huis binnentrad om te zien of er iemand op de loer lag. Er waren amper nadelen aan mijn lieve, lieve Jenna. En nu zat ze zonder mij op Puffoon, al voor enkele maanden.
Ik kon zelf niet naar daar, bij de eerste voet die ik op hun grond zet, hingen de handboeien al om mijn polsen en was ik weer op weg naar de gevangenis voor een nog langere straf. Hoe lang zou ze dan nog zonder mij zitten? Ik miste haar en zij miste mij. Veel langer kon het niet meer zo. Ik moest Jenna nu meteen naast me hebben.
Dus kwam ik tot de conclusie dat er wel een hoop dierenvrienden op deze school zaten die niet gearresteerd zouden worden als ze ergens heengingen. Ik had gezocht naar mensen die met honden om konden, zelf met agressieve honden, wat Jenna zeker zou zijn na zo lang niet verzorgd te worden. Ik hoopte dat zij haar konden terugbrengen, zonder dat een van hen al te gewond zou zijn.
Natuurlijk niet omdat ik zoveel om die mensen gaf, ik kende ze niet eens zo goed. Nee - ik zou er verantwoordelijk voor zijn. En daar had ik geen zin in.
Het was een zaterdag, 11 uur 's ochtends. Ik stond aan het lanceringsplatform, en iedereen was al aangekomen. 'Goed, ik hoop dat jullie weten wat jullie missie is. Haal Jenna terug. Ze is een beagle, vooral wit met een lichtbruin op haar kop vanboven en haar nek, en donkerbruin meer op haar rug. Ik heb hier een foto voor jullie.' Uit mijn zak haalde ik de foto die altijd in mijn zak zat van haar. 'Dit is wel een oude foto, mogelijk is ze dus veel groter en minder goed verzorgd. Al maanden heeft ze geen contact gehad met mij en ik was de enige die ze vertrouwde, dus wees voorzichtig, want ze kan nogal agressief zijn.'
Ik zwaaide mijn rugzakje van mijn rug. 'Dit is een doosje met haar favoriete snacks. Deze gaan haar een beetje kalmeren,' zei ik terwijl ik het doosje eruit haalde en er weer in gooide. 'Hier is een foto van de buurt waar ik vaak rondhing, daar is ze waarschijnlijk.' Ik liet mijn hand nog even langs de inhoud van de zak glijden. 'En tot slot, haar halsband. Als je haar gevangen hebt, maak dit dan aan haar vast en leidt haar mee naar de shuttle. Ik zal hier de hele dag wachten.'
Ik gooide de rugzak op de grond richting hen. 'Ook moeten jullie op zoek gaan naar een klein zwart leren koffertje met stickers erop. Dit zou ik ook graag terug hebben, maar mogelijk vinden jullie het niet. Dat is geen probleem - zo lang ik Jenna terugkrijg, krijgen jullie de beloning.' Ik zuchtte even. De beloning. Juist.
'Als jullie terugkomen, met Jenna bij jullie uiteraard, dan kan ik jullie een beloning geven. Het kan zijn wat jullie willen, ik kan aan bijna alles raken wat je wil. Dus zeg het en ik zie het wel.' Ik knikte en glimlachte even. 'Succes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitimevr feb 14 2014, 00:19

Moyra was een beetje verdrietig geworden toen ze het verhaal over Jenna gehoord had. Een lief hondje, helemaal alleen in een stad. Dat was hartstikke zielig. Nou, gelukkig kon ze haar steentje bijdragen en hopelijk hond en baasje weer liefdevol met elkaar herenigen! Daarom stond ze op haar vrije zaterdag op het lanceringsplatform.
'Goed, ik hoop dat jullie weten wat jullie missie is. Haal Jenna terug. Ze is een beagle, vooral wit met een lichtbruin op haar kop vanboven en haar nek, en donkerbruin meer op haar rug. Ik heb hier een foto voor jullie.' Moyra knikte bevestigend, ze was er klaar voor. In haar tas zat zelfs een dekentje, daar kon Jenna op liggen in de shuttle, had ze zo bedacht. Moyra stak haar hand uit om de foto te bekijken en gaf hem daarna door aan degene naast haar.
'Dit is een doosje met haar favoriete snacks. Deze gaan haar een beetje kalmeren.' Ohh, ja, honden hielden meestal wel van eten en het was beter als Jenna snoepjes at dan dat ze haar tanden in onze armen zou zetten. Bah, dat zou best veel zeer doen. Maar de beagle zag er onwijs lief uit, die zou vast niet bijten. Niet expres tenminste.
'En tot slot, haar halsband. Als je haar gevangen hebt, maak dit dan aan haar vast en leidt haar mee naar de shuttle. Ik zal hier de hele dag wachten.' Vlug pakte Moyra de rugtas op, tot ze zich realiseerde dat zij al een tas droeg. ''Wie wil deze dragen?" vroeg ze dan dus opgewekt, afwachtend of iemand het over zou nemen. Anders zou ze wel wat verzinnen. Met twee rugtassen op lopen.. Dat zag er dom uit, maar dat maakte niet uit als het voor een goed doel was.
Verder dus een koffertje als dat lukte. En een beloning? Moyra's gedachten schoten van lolly's naar de prachtige regenboogtrui die ze had gezien in de winkel. De was zwart geweest, met sterretjes en randjes in fluoriscerende regenboogkleuren. Ja.. Ja die wilde ze. Maar of dat te veel was om te vragen? Misschien. Nouja, dat zag ze dan wel. Eerst maar eens Jenna redden- dat was het hoofddoel.
'Succes.' Daarin hoorde Moyra weer hoe erg Jamaya haar hondje miste. Zonder nog te aarzelen schoot het rozeharige kind naar voren en omhelsde het meisje. Het was een kort moment, maar genoeg om te laten zien hoe zeer Moyra medelijden had. ''Dankjewel. We gaan onze best doen en dan zie je haar in no time terug!'' Daarvan was ze zeker.

Een idee popte op in haar hoofd, als een belletje in je frisdrank dat deed. ''Zeg, Jamaya.. Ik had gelezen dat honden supergoed kunnen ruiken, dus ik dacht: Misschien kunnen we iets van jouw kleding meenemen en dan ruikt Jenna dat en kan ze ons opsporen.'' Verwachtingsvol keek Moyra het zwartharige meisje aan. Zou ze het een goed idee vinden?
Zodra iedereen richting de shuttle liep huppelde ook Moyra vrolijk mee, op weg naar Puffoon~!
In de shuttle kletste ze vrolijk over ditjes en datjes, tot ze eindelijk geland waren. Wederom volgde Moyra de groep bij het uitstappen en wachtte af. Ze wilde niet graag de leiding nemen, zo in een vreemde omgeving was ze ergens toch wel nerveus verkeerd te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitimevr feb 14 2014, 01:21

Ze was zo verschrikkelijk blij met Jenna. Het was al een verrassing geweest dat ze überhaupt een puppy had mogen uitkiezen van Kito, maar ze had nooit kunnen bedenken dat het zo zou zijn. Ze voelde zich nooit alleen. Als ze verdrietig was werd ze altijd getroost. Jenna fleurde haar humeur altijd weer op en ze hield haar bezig. Het was de perfecte hond en kameraad voor Kriss. Ze had dan ook absoluut niet getwijfeld toen ze zich voor deze missie had opgeven. Het was gewoon toeval dat de hond van Jamaya ook Jenna hete, maar het zorgde er wel voor dat ze nog beter haar best wilde doen. Nu stond ze tussen haar andere teamgenoten in aandachtig te luisteren naar Jamaya’s aanwijzingen. Ze was duidelijk erg in de rats om haar hondje. Kriss zou ook niet weten wat ze moest beginnen zonder Jenna. Niet wetend of ze nog gezond is. Of ze genoeg eet kan vinden en of ze veilig is. Ze zou er zelf dan ook alles aan doen om haar terug te krijgen. Ze kreeg een foto aangereikt van Moyra, een meisje die eigenlijk nog wat weg had van een iets jongere Kriss. Ze bekeek de foto goed en prentte hem in haar geheugen, voor ze hem aan de volgende gaf. Jamaya had zelf ook voor wat dingen gezorgd, logisch natuurlijk. Zij kent haar hond immers het beste. Een doos lievelings snacks en haar halsband, zodra ze haar te pakken hadden. Kriss had zelf ook wat dingen mee genomen. Twee voerbakjes, van haar eigen hond, een aantal flesjes water en wat honden brokken voor als het dier echt heel erge honger en dorst zou leiden. Verder had ze een extra stevige riem meegenomen. Ze had er over zitten denken om haar opvouwbare bench mee te zeulen maar dat was net iets te veel van het goede. Moyra hield vervolgens de rugzak omhoog met de vraag wie hem wilde dragen, aangezien ze zelf al een rugzak omhad. “Hier geef maar. Ik heb nog wel ruimte in de mijne,” Ze nam de tas aan en ging door haar knieën om de paar spullen van Jamaya in haar eigen grote rugzak te proppen. Je zou bijna denken dat ze op wereldreis ging, met die grote tas. Toen ze weer overeind kwam, met de rugzak op haar rug gezwaaid, zag ze net hoe Moyra Jamaya om de hals vloog. Ze glimlachte even kort voor zich ook in de omhelzing mengde. Ze kon het niet laten. Ze volgde Moyra’s mooie woorden. “Maak je maar geen zorgen om haar. Ze is in goede handen,” Kriss draaide zich al om naar de shuttle toen ze de opmerking van Moyra. Dat was nog niet eens zo’n slecht idee. “Goed idee!” zei ze in haar draai terug naar de groep.

Saai in de shuttle was het niet want Moyra zat vrolijk te kletsen en Kriss deed gezellig mee. Voor ze het wist zaten ze al op Puffoon. Bij het uitstappen had Kriss de foto van de buurt te voorschijn gehaald en bekeek hem nog eens goed. Toen keek ze op naar haar groepje. “Oké, nou het lijkt me slim als we beginnen met het vinden van deze buurt,” en ze stak de foto omhoog. “Tenzij iemand een beter idee heeft?” Ze liet haar blik even nieuwsgierig op de twee vallen. Meteen draaide ze zich om toen iemand langs hen voorbij liep. “Meneer! Mag ik iets vragen? Weet u waar deze straat ligt?” vroeg ze in het Kovomakaans. Ze liet hem de foto zien. “Ja, even kijken. Hmm vijf straten verder op vind je een park. Aan de andere kant van dat park zit je al aardig in de buurt, vraag daar maar verder,” Kriss glimlachte vriendelijk. “Ok, bedankt!” ze liep weer terug naar haar groepje en vertelde wat de man vertelde. Het was tenminste iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alayta
.
.
Alayta

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : M'non
Posts : 44
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Dark
Klas:
Partner: Do not look for my heart anymore; the beasts have eaten it

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitimewo maa 05 2014, 15:44

Het redden van een hond was niet waar hij aan had gedacht bij het doen van een missie. Helemaal niet zelfs. Hij had werkelijk waar tig dingen kunnen bedenken en niet één keer op een hondenreddingsactie kunnen komen. Niet één keer. Vergeleken met de levensbedreigende missies die hij in zijn leven al had uitgevoerd leek dit wel een vakantie. Maar wat wilde je? Hij zat nu op een school (wonder boven wonder) en daar zaten ze hoogstwaarschijnlijk niet te wachten op het regelen van een plotselinge begrafenis. Of zouden ze hier zoiets afhandelen zoals daar? Alayta schudde zijn hoofd ietwat. Nee, dat zou wel niet. Hopelijk niet.
Maar ja, terug naar die missie. Het was een mooi begin voor iemand zoals hij die weinig ervaring had als het aankwam op dieren. Tuurlijk, hij had Huginn en Muninn die hem 24/7 om de oren vlogen en van tijd tot tijd aandacht vroegen, maar het waren nog altijd vogels –raven om precies te zijn- en geen honden. Wat zouden die twee nu eigenlijk uitspoken? Hij had ze op zijn kamer moeten opsluiten om ervoor te zorgen dat ze hem niet achterna kwamen. Hij kon ze niet gebruiken op een missie als deze, want honden en raven leken hem geen goede combinatie. Hopelijk lieten die twee de boel toch een beetje heel…

Terwijl Jamaya sprak, luisterde Alayta maar half. De meeste informatie was hem al bekend waardoor hij het niet nodig vond om er nog extra aandacht aan te besteden. In plaats daarvan liet hij zijn rode ogen naar de schuttel gaan die al klaar stond voor vertrek. Hij keek er zo niet naar uit om in dat vliegende blik te stappen. Herinneringen aan ritjes met de schuttel behoorde zeker niet tot de beste herinneringen die hij had. Niet dat hij veel goede herinneringen had om mee te beginnen, maar toch. Vanaf zijn zijde kreeg Alayta een foto aangereikt die hij kort bekeek. Het was dezelfde foto als die boven die missiebeschrijving had gehangen. Eigenlijk deed hij deze missie merendeels om wat ervaring op te doen met honden, maar nu hij deze foto zo bekeek, zou hij het ook niet over zijn hart kunnen verkrijgen om dat hondje nog een minuut langer op Puffoon te laten blijven in wie weet wat voor een omstandigheden. Misschien had hij dan toch een zwak voor dieren.. of hij werd gewoon soft. Alayta vouwde de foto dubbel en stopte het in zijn zak zodat ze het later op Puffoon nog konden gebruiken.  

Het groepje kreeg nog een tas met van allerlei dingetjes erin voor de hond met de naam Jenna. Hij wilde nog voorstellen om de tas te dragen gezien hij niets meer dan een mes of twee met zich meedroeg, maar het scheen geen probleem te zijn om alles nog in een van de tassen erbij te proppen. Wat hadden die meiden eigenlijk allemaal wel niet meegenomen? Nee wacht, hij had al zo’n vermoeden. Zouden ze er trouwens aan hebben gedacht dat ze misschien voor een paar dagen op Puffoon vast konden zitten? Er was geen zekerheid dat ze Jenna in één dag zouden kunnen vinden en vangen. En dan is er ook nog dat tijdsverschil. Naja, dat zouden ze later dan wel weer zien. Voor het geval dat had hij toch nog wat geld achter de hand.

Na nog een knuffelpartij van de dames waar hij niet aan meedeed en maar bij stond te kijken, was het eindelijk tijd om te vertrekken, na nog een korte onderbreking van een voorstel dan. Alayta kon niet zeggen dat het een slecht idee was, dus stemde hij ermee in nog voor hij zich richting de schuttel begaf. De rit op zichzelf was minder vreselijk dan hij had verwacht. Wel zat hij tijdens het opstijgen en landen zo ver als mogelijk was in zijn stoel gedrukt en hield hij zich uit alle macht vast aan alles binnen handbereik, maar de rest van de rit was plezant. Zijn andere teamgenoten zaten gezellig te kletsen over van alles en nog wat waar hij zo nu en dan ook over meepraatte, tenzij het hem niet interesseerde, wat wel vaker dan eens zo was. Na het uitstappen was het dan toch eindelijk tijd om echt aan die missie te gaan beginnen. Kriss was de eerste die met een voorstel kwam over hoe te beginnen. Bij haar vraag of iemand een beter idee had knikte hij en zei hij ”Nee.” Hij had geen beter idee.

Terwijl Kriss de eerste de beste persoon die ze tegenkwam ondervroeg, bekeek Alayta de nieuwe omgeving. Hierbij trok hij onbewust de capuchon van zijn zwarte vest over zijn hoofd en werd de blik in zijn ogen ietwat kouder en serieuzer. Het duurde niet lang of het meisje kwam alweer terug met een gedeelte van de route richting de buurt waar de hond mogelijk kon zijn. Het was nog maar de vraag of Jenna niet al ergens anders heen was gewandeld. ”Vijf straten verder,  bij het park al aardig in de buurt en daar verder vragen,” herhaalde hij kortaf om er zeker van te zijn dat hij het goed had begrepen. ”Got it. Zullen we?” vroeg hij en gaf zijn twee teamgenoten de kans om er eventueel op te reageren en zich klaar te maken voor de wandeling. Vervolgens nam hij kort de leiding richting het park dat vijf straten verderop lag. ”Als een van jullie tassen te zwaar wordt dan mag je het gerust zeggen; ik wil ‘em dan wel overnemen,” zei hij tijdens het lopen op een neutrale toon. Hij kon het best begrijpen dat als ze veel moesten lopen dat al dat extra gewicht behoorlijk irritant moest zijn. Door omstebeurt wat te dragen konden ze de last delen.


OOC: Hoop dat jullie er wat aan hebben  
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitimedi maa 18 2014, 23:25

Gelukkig nam Kriss de spullen over en propte die in haar rugzak. Ja, Moyra was tevreden met haar team. Ze zag zichzelf als een soort superheld, en de andere twee natuurlijk ook! Samen zouden ze Team Rescue zijn, rescue betekende redden en dat was wat zij gingen doen!
“Oké, nou het lijkt me slim als we beginnen met het vinden van deze buurt. Tenzij iemand een beter idee heeft?” Oh, nee hoor. Moyra was alleen nogal onder de indruk van de nieuwe omgeving, wat een timide houding over haar enthousiasme heen bracht. Ze spiedde stilletjes om zich heen, op zoek naar een hond. Maar het enige wat ze zag was een spelend jongetje en een straatkat die er ontzettend zacht uitzag. Gelukkig was Kriss niet zo verlegen, die stapte probleemloos op iemand af om informatie te verkrijgen. ''Super!'' complimenteerde Moyra Kriss impulsief toen ze goed nieuws bracht; het begin van hun speurtocht was snel gemaakt, ze hadden een routebeschrijving.
Moyra huppelde mee met de twee, zich ergens wel beseffend dat het kinderlijk overkwam, maar niet beschaamd genoeg om haar te stoppen. Ze was geen asociaal of abnormaal dom geval, maar haar vrolijkheid wist nog wel eens de overhand te nemen.

”Als een van jullie tassen te zwaar wordt dan mag je het gerust zeggen; ik wil ‘em dan wel overnemen.” Aww, dat was echt lief! Maar Moyra schudde haar hoofd vastberaden. Nee. Ze was sterk. Ze was sterk en onafhankelijk, zoals op die posters van vroeger stond, toen feminisme nog in opkomst was. ''Nee, jij hebt je handen nodig om Jenna te aaien als we haar zien,'' besloot Moyra. Aangekomen bij het park kon ze het niet nalaten om een paar keer ''Jenna! Jennaaa-aa-aaa?'' te roepen, maar een reactie bleef uit en een wiebelende kwispelstaart zag ze ook niet tussen de struiken uit piepen helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitimeza jul 05 2014, 22:35

“Super!” Een brede grijns, gericht op de enthousiaste Moyra, sierde Kriss’ gezicht. Ze hadden het allemaal begrepen en gingen op weg. Alayta voorop. Een stevige ruk wind trok aan haar jas en wapperende korte rode haar. Een korte grinnik klonk toen Moyra voorbij huppelde. De enthousiasme van het vrolijke meisje was zo aanstekelijk dat Kriss haast mee had willen huppelen. Maar ze wilde zich zoveel mogelijk concentreren op het vinden van de beagle. Erg druk was het niet dus als de hond nu toevallig over straat liep zouden ze haar direct zien. Dat zou wel onwijs mazzel zijn. Maar Kriss dacht eerlijk gezegd dat het niet zo’n makkelijk taak zou worden om de hond te vinden. Ze probeerde zich er ook op voor te bereiden dat het diertje misschien wel niet meer leefde. Wie weet was het aangereden? Bij de gedachte alleen al liepen de rillingen over haar rug, maar ze moest wel realistisch blijven. En als de hond nog leefde was het nog maar de vraag of ze in die buurt gebleven was. Wie weet was ze wel gevonden door iemand die haar mee naar huis had genomen. Leefde ze nu een zorgeloos leventje bij een gezinnetje met twee kinderen en een kat. Of misschien was ze wel gevangen en naar het asiel gebracht.

Alayta bood aan om de tassen over te nemen als ze te zwaar werden, waarop Moyra meteen vastberaden haar hoofd schudde. “Nee, jij hebt je handen nodig om Jenna te aaien als we haar zien,” Kriss begon te lachen. “Haha dat vind ik hele goeie. Je hoort het Alayta, jij mag Jenna als eerste aaien. Kijk je wel uit voor je vingers?” en ze stootte vriendschappelijk haar schouder tegen hem aan. “Even iets anders,” vervolgde ze serieus. “Hebben jullie er ook aan gedacht dat ze misschien in een asiel kan zitten? Misschien een idee om daar te kijken als er geen spoor van haar te vinden is.”
Aan gekomen bij het park begon Moyra al te roepen. Ook Kriss zette haar oren en ogen goed open voor een teken van het diertje. Maar het leek er niet op dat Jenna uit het struikgewas zou komen rennen. “Laten we het nog eens vragen,” Kriss haalde weer de foto tevoorschijn. Een oud vrouwtje met een warrig grijs knotje zat op een parkbankje, de tientallen duiven aan haar voeten wat broodkruimels te voeren. Het leek erop dat de vrouw dagelijks in het park kwam dus wie weet had zij de hond wel eens gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA PROFILE
[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] UTL8oxA MAGICIAN

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]   [Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Missie] Bring her back [Moyra, Kriss en Aleister]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~Bring it on!~ (MOYRA!)
» [Missie] Beast of Prosperity [Aislin, Roakes, Aleister]
» (Missie) The Warmth Within - Wren & Moyra
» (Missie) The Warmth Within - Kriss & Drake
» [E-Missie] To The Dephts And Back (Olivia & Vash)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Puffoon, Planet of Air-