PortalIndexFragmenten SSA. - Pagina 3 HpD5UwnFragmenten SSA. - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Fragmenten SSA.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 28 2011, 22:11

Ik heb er ook maar eentje weer in elkaar geflanst, op aanzoek van le Ephony :3

Neara, aerobicsmadame in een zachtroze sportpakje: 'En stap! En stap! En één, twee, drie! En stap! En stap!' *klapt ritmisch in handen*
Ergens achteraan staan een stelletje mensen van het SSA-gezelschap mee te doen.
Shong in een fout lila turnpakje, Norwood in een speedo-zwembroek, Madeline, Malaika & Delaija in cheerleader-outfits, Rude met knalrode bokshandschoenen en gehuld in een tutu, Deshas heeft een golfhoedje op en zwaait vervaarlijk met een golfstick in zijn handen, Savador in strakke zwarte sportkleding met een zweetband om zijn hoofd en lijkt het nogal zwaar te hebben.

Norwood fluisterend tegen Shong: 'Ik dacht dat dit de workshop schoolslagzwemmen voor onervaren zwemmers was? In een kinderbadje?'
Shong: 'Vertel mij wat. Ik had gehoopt op een cursus hink-stap-sprong.'
Neara: 'En stap! En stap! En stop - Halve draai~ handjes in de lucht!'
Deshas: 'IK HEB ME OPGEGEVEN VOOR GOLF! IK WIL GOLFEN!'
*slaat in een onopzettelijke beweging Savador knock-out met zijn golfstick, onder een pijnlijk knakje afkomstig van zijn rug*
Rude, huppelend als een ballerina naar Savadors roerloze lichaam: 'Haal ik wel weg ;D'
Neara: 'Laten liggen, ruimen we straks wel op.'
Deshas: 'GOLF!'
Neara: 'Alright, we gaan nu een graadje hoger, mensen! Handen op je hoofd en leg je grote teen in je oksel.'
Alsof hij van elastiek is doet Shong in een mum van tijd wat er van hem wordt gevraagd.
Ook Madeline, Malaika, Delaija en Rude hebben er geen problemen mee.
Deshas staat wat doelloos nog steeds met zijn golfstick heen en weer te zwaaien.
Norwood voelt zijn speedo zowat scheuren.

Neara, diep ademhalend, kantelt heup wat voor de ultieme oefening..
Begint heupdraaiend te zingen:
'Klapt u eens in uw handen, blij blij blij! Op uw zweterige bolletje, allebei! Twee handjes in de hoogte, twee handjes in uw zij! Zo strijkt de tijd weer evensel voorbij - EI EI - KOM OP MENSEN, FEEL THE SPIRIT'
Deshas: 'GOLF!!'
Shong: 'Ik zie geen ei?'
- Norwoods speedo scheurt, voor iemand te zien krijgt wat toch al nauwelijks te zien is (;D) rent hij gillend de zaal uit -
De rest van het gezelschap dromt ook boos en teleurgesteld de zaal uit, Neara met een sippe pruillip achterlatend.
Alleen een overenthousiaste Rude blijft bij haar. En Saffies bewusteloze lichaam, dat nu als vloermatje dient.

Rude, kraakt nek en rekt zijn ledematen: 'Aaah dat maakt nog eens spieren los - wat is de volgende oefening?'
Neara: ...
Rude: Fragmenten SSA. - Pagina 3 35ap2sz
Deshas, ergens vanuit de verre verte: 'GOLF!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 28 2011, 22:17

Najaa, waarom nou weer op mijn verzoek xD. Het was alleen een grappig ideeeheeee! Maar toch is hij leuk *proest nog na over de beelden die zich in haar hoofd hadden gevormt* Neara in een roze en straks sportpakje. Misschien moet ik dat toch maar eens doorvoeren :3.
Deshas, ouwe loeder met je golf ;D.
En arme Norrie, geef die gozer ook eens een kans om te shinen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 03 2011, 23:58

Heb de karakters genomen waar ik het meeste vanaf weet enzoo... misschien later nog de andere ^^
Met dank aan Lisanne (Laurens) en Donna (Mystralic)


SSA in miniatuur.
Je ouders allergies voor elk soort dier, maar wil je toch je sociale kant uitbreiden. En ben je ook nog eens gek op SSA?
Let dan goed op! NIEUW: My Little SSA©. De eerste bewoners komen aan. Eens kijken hoe dat gaat ~


#1.
Het speciale poppenhuis (met vele kamers, element bestendig - hoewel de krachten toch niet zo groot zullen zijn - en speciale oefen ruimtes voor wat dan ook) wat je gekocht hebt staat eindelijk in de zorgvuldig klaar gemaakte ruimte in een hoekje van je kamer. De voorkant natuurlijk open, je moet alles in de gaten kunnen houden. De dozen op je bureau schrapen en murmelen al een hele tijd. De stemmen komen gedemt eruit.

Laurens: POXI? WAAR BEN JE?
Ephony: Rustig Lau, Myst kan haar licht niet op elke plek laten schijnen. En Ené wordt zenuwachtig van je.
Myst d'r lichtbolletje is nog net zichtbaar door het karton.
Sam: AU!
Laurens: POXI! Ik heb hem gevonden, ik heb hem! fluistert: Mooie zet Pox.
Sam: Waarom zit ik in deze doos? Waarom zit ik bij de leerlingen?
Norwood: Je bent niet de enige.
Myst slaakt een gil omdat ze Norwood niet had gezien, evenals Ephony waarbij het licht uit floept. Sam schrikt zich dood van het gegil en Laurens raakt Poxi weer kwijt.
Ephony: MASTER? Wat doet u hier?!
Norwood: Wilde niet bij Savador in de doos zitten...
Savador: Dat hoorde ik, strondkop. Alsof ik bij jóu in de zelfde doos wil zitten.

Je hoofd schiet met een ruk om als je een brandgeur ruikt, en ziet dat in de andere doos een gat is gebranden. Een mini Savador zie je nog net op zijn voeten omhoog krabbelen en het vuil van zijn kleding af slaan. Dat was de reden waarom zijn stem zo helder klonk, en niet gedemt.

Norwood vanuit de doos: WEES MAAR BLIJ DAT IK NIET NAAST JE STA!
Ephony met piepende stem: Kom op, iedereen. Alsjeblieft? Laten we even kalmeren. Saf, denk om je rug. Master Norwood, hij bedoelt het niet zo.

Ongelovig kijk je naar het spectakel, waarna je je bedenkt dat nu wel genoeg is als Neara ook nog eens achter Savador de doos uit komt lopen. De nog dichte doos zet je in de afgesloten ruimte om het poppenhuis, waarna je deze opend en de karakters voorzichtig naar buiten komen gelopen. Uiteindelijk zie je in je ooghoeken Neara vliegen en zie je Savador nog net wegkruipen achter een van je pennenhouders.

Neara met een ijzige blik in haar zilveren ogen: Ik ben weg hier.

Je twijfelt om voor Neara de vliegenmepper te gebruiken, maar bedenk je dat - als LM zijnde - ze veel geld heeft gekost en vangt haar uiteindelijk met een schepnet om haar in het huis te zetten met een verwaaid kapsel en gaten in je kleding. Uiteindelijk draai je je om naar je bureau, op zoek naar de verstopte Savador. Na lang schuiven zie je in het donkerste hoekje van je kamer iets bewegen. Voorzichtig, op handen en knieën haal je de tas weg. Ineengedoken zit Savador, zijn knieën tegen zijn borst en een miniscuul vlammetje - voor hem natuurlijk op normale grootte - boven zijn handen. Als slang of blazende kat immiterend vestigd hij zijn toegeknepen oogjes op je.

Savador: KSSSSJT. SSCCCHHH.

Voorzichtig blaas je het vlammetje uit, waarbij Savador perongelijk tegen de muur wordt aangedrukt.

Savador: HELA. Neem een pepermuntje zeg, wie denk je wel niet dat je bent en tegen wíe je het hebt?
Norwood vanachter het hek: Een oversized vuurvliegje?
Savador: KOP DICHT JIJ BOSTROL!

Uiteindelijk krijg je zijn zwarte cape te pakken en til je de spartelende Savador voorzichtig op.

Savador: IK BRAND JE VINGERS ERAF. LAAT ME LOS! LAAT ME LOS ZEG IK JE!!

Zonder er verder nog acht op te slaan zet je hem in het huis en doe je het deurtje dicht. Tevreden kijk je naar het resultaat, hoewel alle karakters nog onwennig in de "tuin" staan.

Norwood die de vloerbedekking onderzoekt: Hier kan ik toch nooit alles planten, hoe moet hier alles op groeien?
Laurens al zeurend: Volgens mij zit Poxi nog in de doos. Eeeeeeeph!
Ephony: Ja jaa, ik kom al helpen. Myst, wil jij kijken welke kamers voor wie zijn?
Myst kijk zenuwachtig weg van Sam: Tuurlijk!
Sam, heeeel onschuldig: Ik help haar wel.
Neara: Ik wil de hoogste kamer, met mooi uitzicht op de tuin.

Ephony en Laurens onderzoeken de doos naar Poxi, Ené heeft het gemakkelijk gemaakt in een van de onderste kamers en Sam en Myst zijn het huis binnen gegaan. Norwood staat nog te pruttelen buiten het huis, maar loopt vervolgens naar binnen om tot zijn grootte vreugde de miniatuur bloempotten te ontdekken die overal staan. Savador loopt mokkend achter Neara aan die hem half mee sleept het huis binnen omdat hij anders buiten wilde wonen (hij wilde niet met Norwood onder één dak slapen).

En zo trekken onze vrienden het huis in. What's next? Een plaatselijke brand. Nieuwe liefdes, nieuwe haat? Of zelfs nieuwe bewoners?
Eén ding wat we zeker weten wat er niet zal komen; ruzies over de huur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 00:05

WAHAHAHAHA XD 8D

IK WIL EEN MY LITTLE SSA© !! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 00:29

Ik zie Norwood helemaal met glunderende ogen naar dem iniatuur potten kijken.. haha

SSA met pensioen

Inmiddels zijn we vijftig jaar verder en de huidige crew van Starshine is met pensioen. Echter zet het leventje van zich allen gewoon voort. Norwood heeft samen met Madeline een optrekje op Gren. Savador woont samen met Diva in een hutje op Shadra. Verder hebben ze allemaal nog wat om aan geld te komen naast het pensioen dat ze krijgen.

Okey, op naar het huidige gebeuren.

Norwood zit rustig met grijze haren een krant te lezen. De kop koffie dampt voor hem. Zijn bril is nog steeds hetzelfde. Madeline zit rustig te koken. Ze heeft zilvere haren met af en toe nog een blonde lok er tussen. Uit het raam is een prachtig uitzicht op een kwekerij met prachtige bomen. Norwood geeuwt kort.


Madeline: Norwood, er landt een shadraans shuttle hier.....wie zou dat zijn.
Norwood: Shadraanse shuttle? Niet weer, potver....

Norwood staat moeizaam op en kreunt wat van: oeh mijn rug. Loopt naar de hal met rustige passen en grijpt een wandelstok. Inmiddels komt er uit de shadraanse shuttle een bleek oud mannetje. Lange grijze haren. En een rolator. Moeizaam loopt deze richting de eerste de beste bomenrij. Daar laat het de rolator staan. Gaat vlak bij een boom staan en ritst zijn gulp open. Norwood komt zwaaiend met de wandelstok richting het oude mannetje.

Norwood: Savador, kom je weer tegen mijn mooie kwekerij aan piesen....
Savador: .....
Norwood: En mij dan nog negeren ook~! Je hebt lef voor een 100 jaar oude man
Savador: .....zzzzz......
Norwood: Ja hoor hij slaapt weer....Madeline~!

Madeline komt aangelopen met een koekenpan en geeft een tik op de kop van Savador

Savador: He wat hu...wie..wat..waar.waarom...waneer..hoe...
Norwoood: Ga, naar, huis....
Savador: Echt niet, niet voor zo'n oud manneke als jou~!
Madeline fluisterd: Gaan we weer. En dan zegt hij: Echt wel geflipte vuurvreter....
Norwood: Echt wel geflipte vuurvreter~!
Madeline: Waarom weet ik toch zo veel....?

Na een tijdje te bekvechten tussen Norwood en Savador, en de nodige slaap pauzes en adempauzes die ze nodig hadden om verder te gaan, is het zo ver. Norwood heeft Savador weer aan het lopen gekregen en de shuttle verktekt. Norwood loopt achter Madeline aan naar binnen. Echter land, vlak na dat de eerste shadraanse shuttle vertrok, de tweede shuttle. Langzaam loopt een oud mannetje de shuttle uit lopen. Deze heeft een duivelse blik in zijn ogen en zijn rimpels zijn zo diep dat de huid zijn gezicht half verbergd. Norwood draait zich om en zucht.

Norwood: Madeline~! Kun je de braadpan weer meebrengen. Deshas komt ook nog even zijn behoefte doen...
Madeline: Ik kom wel over een uur~! Dan is hij pas bij de bomen.
Norwood pakt zijn krant en roept: Okey~!

End
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 00:47

Wahaha ik wist het! xD
Hoewel dat oorspronkelijke fragmentje van Saf die tegen de boompjes komt piesen dat we allereerst hadden ook leuk was :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 07:31

Mag ik elk van u eraan herinneren dat Des vage demon krachten heeft waardoor hij onder andere wel tienduizend jaar oud kan worden.
WAT NOU EEN UUR!!!!!!! xD

Wel een leuk fragmentje hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 09:18

Fhahaha xD
En wie zijn de hang ouderen weer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 16:54

Oh Noes! *fluit onschuldig en wijst naar Deshas* :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Neara

Neara

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 16:57

Hahahaha, hmhmmm. Tuurlijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema apr 04 2011, 21:36

xD valt me nog mee dat de oude Safferd nog niet eens Madeline probeert te versieren
Terug naar boven Ga naar beneden
Mystralic
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Mystralic

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1079
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht, Nova.
Klas: 4th.
Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 08 2011, 15:45

Alright een beetje meligheid hierzo :'D

Een korte inleiding voor mensne die het topic niet volgen:
Sam logeert bij Myst op Nova, in de logeerkamer. Al slaapwandelend droomt Myst dat Sam dood gaat. Tegen de tijd dat ze wakker wordt is ze bij Sam het bed ingekropen en moet ze huilen. Sam troost haar, maar begrijpt natuurlijk niet wat er is. Zo vallen ze in slaap. De volgende ochtend...

'Ik hoef alleen maar te weten of alles goed met je gaat.'
'Nee Sam, ik heb een psychische stoornis en denk constant dat er mensen doodgaan.' Lichtjes knikte hij als reactie op haar antwoord, ging er verder niet op in. Teverden gesteld met haar woorden.


Het dikgedrukte stuk heb ik zelf bijgevoegd, de rest staat in Sam's laatste post.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 01 2011, 23:00

The Cowboy-scene
Starring:
Norwood as Padrino
Savador as The ugly badguy
Shong as guitartree
Eyolf as drumtree

*Savador met cowboyhoed zit rustig in zijn veroverde village met een stro in zijn mond. Hoort een zacht gerinkel. Regelmatig door de stilte heen. Sommige villagers komen naar buiten en smoespelen met elkaar.*

Villager 1: Het is Padrino...
Villager 2: Zijn we gered?

*ondertussen klinkt het gerinkel nog steeds. Wordt langzaam luider. Tot het ineens abrupt stopt. Er staat een man in de lege straten met enkele villagers die naar hem wijzen en wat fluisteren. De man heeft een grote sombrero op en een poncho aan. Savador heft zijn hoofd en zijn ogen komen net onder de cowboyhoed door.*

Savador: Wie gaat daar?
Norwood: The man who saves this village....
Savador: Norwood? Jij dit dorpje redden?
Norwood: Norwood? Zei je nou Norwood?
Savador: Jaaaaazeker

Villager 1: Dat had hij niet moeten doen
Villager 2: Zeker niet.

Norwood: Ik daag je uit voor een duel!
Savador: Aanvaard!

*Savador en Norwood staan in een houding tegenover elkaar. Strak kijken ze elkaar aan. Bij hun heupen bewegen de vingers langzaam maar vastberaden. Ineens grijpt Norwood naar zijn heup en haalt een microfoon tevoorschijn. Twee bomen schieten uit de grond de ene met gitaar en andere met drum.
Savador kijkt verbaasd en wil haast lachen. Totdat de villagers juichen en hij kijkt verbaasd op.*

Villager 1: Hij wordt serieus!
Villager 2: Zijn eigen lied Padrino! Dit gaat hij nooit overleven!

*Savador kijkt weer naar Norwood op het moment dat de boom met de gitaar gaat spelen. Niet veel later begint Norwood te zingen.*

Padrino

*Norwood zelf zit tijdens het nummer heel sexy te bewegen. De ene keer kijkt hij over zijn schouder en zijn wenkbrouwen springen even op en neer. Ook zit er een stukje in dat er een miniatuurtreintje op een jonkvrouw afreid. Er staat Savador bij. Ineens tikt Norwood de slechterik om met zijn vinger en tilt het vrouwtje dat vastgebonden zat op. De camera zoomt uit en blijkt het een poppenformaat te zijn. Ondertussen zingt Norwood gewoon verder. Rond het einde van het nummer valt Savador ineens om, wetend dat dit een zingduel was en dat hij deze niet kan winnen. Alle villagers juichen*

Villager 1: We zijn gereeed~!
Villager 2: Dankje Norwood~!

Norwood heel laag: As Padrinoooo~!

*Met de sombero die zijn gezicht verbergt loopt Norwood weer weg. Op de achtergrond wordt Savador weggesleept en in zijn ondergoed uit het stadje gegooit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 16:58

Norwood en Savador hebben hun zoveelste argument over een vrouw, en besluiten het aan Lesaiah en Alejandro voor te leggen, om bloedvergieten te voorkomen. Aangekomen in Erdore, horen ze een zeer interessant gesprek;
Lesaiah; ‘Als je zo doorgaat, lukt het nooit. Draai een beetje, dan past het wel.’
Alejandro; ‘Makkelijker gezegd dan gedaan! Het is veel te nauw, je zult zelf wat moeten draaien, Les. Je hebt meer dan genoeg ruimte.’
Lesaiah; ‘Ruimte? Ik zit verdomme tegen de muur gedrukt, idioot.’
*geschuif, gegrom en het geluid van kreukende kleding tegen een muur*
Lesaiah; "Het is veel te groot, Al,’
Alejandro; ‘Jij wilde het groot, Les. Nu niet zeuren.’
Lesaiah; ‘Maar het past nooit, hij is echt veel te groot!’
Weer wat geschuifel, een kreun van Alejandro en een gil van Lesaiah doen Savador en Norwood elkaar verschrikt aankijken. Wacht… Het zal toch niet... Net als ze weg willen sluipen, gaat het gesprek verder.
Lesaiah; ‘Dat deed pijn, Al. Kon het niet wat zachter?’
Alejandro; ‘Nee, maar hij zit er nu wel in. Verdomme, Les, niet zo zeuren.’
Nu is het de twee wel duidelijk. Ze gaan hier NIET naar luisteren, maar op de een of andere manier blijven ze staan. Wat ze hier nog doen, is hun niet duidelijk, maar ze blijven staan.
Lesaiah; ‘Nu moet het *hijg* wel, *hijg* lukken. Mijn handen zijn zo bezweet, ik houd dit niet lang meer vol.’
Alejandro; ‘Ontspan gewoon, in en uitademen. Het komt wel goed.’
Lesaiah; ‘Maar dat kan ik niet!’
Weer het geschuif van kleren, gepaard met licht hijgende geluiden. Beide opvolgers zijn het voor een keer met elkaar eens. Ze moeten weg. Nu. Anders horen ze Lesaiah en Alejandro nog-
Er valt iets, en Lesaiah slaakt een kreet.

Lesaiah; ‘Auw, Al, houd ermee op!’
Alejandro; ‘Sorry, maar ik wist niet dat het optillen zo moeilijk was. Waarom ruilen we niet van positie? Dan ga jij op het bed, en zal ik het vanaf de muur proberen.’
Lesaiah; ‘Dolgraag. Dit zit echt vreselijk.’
Alejandro; ‘Oke, nu nog even voorover buigen.’
Norwood en Savador houden het niet meer uit, en rennen de kamer uit zonder ook maar om te kijken.

De volgende ochtend, als Savador en Norwood aankomen, zitten Lesaiah en Alejandro met Eric en Neara te praten.;
Alejandro; ‘Lesaiah liet me eindelijk bij haar slapen vannacht.’
Lesaiah; ‘Ja, en ik ging boven. Zo wist ik tenminste zeker dat Al niet op me viel.’
Wacht… Zo had het niet geklonken. Beide mannen wisten zeker dat Lesaiah echt…
Norwood; ‘Lesaiah! Ga me nu niet vertellen wat je hebt gedaan gisteravond!’
Lesaiah; ‘Je hoorde ons? God, had even komen helpen.’
Savador; ‘Dit gaat te ver. Dat zouden we nooit doen! Bah, stelletje…’
Beide mannen weten niet hoe snel ze de zaal uit kunnen komen. Lesaiah en Alejandro kijken elkaar verbaasd aan.
Alejandro; ‘Nou zeg…’
Lesaiah; ‘We probeerden alleen een stapelbed in elkaar te zetten…’
En zo gaat er weer een dag voorbij op SSA.

Iedereen die hetzelfde dacht als Nor en Saf; Perv~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 17:00

Ik zat de denken aan een IKEA kast Ö... IKEA zal wel niet bestaan in de SSA-wereld? xD
Fhihi xD


× Doet me eraan denken dat ik nog een deel twee moet schrijven van My Little SSA ©
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 18:10

Aaah =w=
*is net bekomen van kucherig gegiechel*
Dat was humor van de bovenste plank.

OHNOES My Little SSA Oh Noes!
Not again!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Klavier

Master Klavier

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon - Air
Klas: I'm the teacher, Baby
Partner: You fell in love with a broken heart~

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 18:12

Whahhaahah xD
Ge-wel-dig xD Echt geniaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 18:19

Hooo *schiet weer in de lach* mja hij is wel klassiek xD.



NOAH, NOG IDEEËN VOOR MY LITTLE SSA ©?? Kom op msn ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 18:52

JUDITH! Geniaal xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 19:06

NEE ELOO IK HEB GEEN IDEEËN VOOR MY LITTLE SSA ©️.
NEE ELOO IK KOM NIET OP MSN.
Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 19:06

Dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 01 2011, 19:09

Zet uw gezaag desnoods voort in het onzin-topic :3
Anders zijn we weer aan het spammen en krijgen we op ons kop van Judith! ;3;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Lesaiah

Lesaiah

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 02 2011, 16:17

Ik heb ook nog een variatie met kleding, als jullie die willen lezen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 14 2011, 17:32

Here I am, once again;
Dit keer met:
Kovaloid
SSA heeft er weer een nieuw computerprogramma bij, en natuurlijk zijn de LM's daarin niet afwezig. Sterker nog, het draait juist om de LM's. Nu kun je ze, door middel van synchronisatie, al je favoriete liedjes laten zingen! Natuurlijk wordt het gepromoot, maar niet altijd even soepel.
Neara, in een Yowane Hakupakje; 'Kom op, zo erg is het niet, je komt er wel overheen. Ik heb het ook aan.'
Lesaiah, van achter een gordijn; 'Nee, ik weiger. Ik trek dat NIET aan.'
Fealwen, ook van achter het gordijn; 'Lesaiah... Denk je nu echt dat het zo erg is? We doen het allemaal'
Fealwen komt in een toepasselijk MEIKOpakje de kleedkamer uit, maar Lesaiah volgt niet.
Neara; 'Zie je, Fealwen doet het ook. Nu niet zo kinderachtig, of we komen je helpen.'
Lesaiah, licht mopperend; 'Goed, goed. Omdat jullie het zo graag willen.'
Gehuld in Megurine Lukajurk, komt een blozende Lesaiah tevoorschijn
Neara; 'Zo erg is het nu ook weer niet. Maar toch niet zoveel problemen'
Lesaiah; 'Maar die split zit-'
Op dat moment komen Eric, gehuld in iets wat Kagamine Len voor moet stellen, Aidan als KAITO, en Alejandro als Kamui Gakupo aangelopen
Alejandro, inclusief grote ogen; 'Madre mia...'
Lesaiah; 'Als je het waagt...'
Aidan; 'Geheel in stijl van de karakters, al zeg ik het zelf'

Ghihi, kort stukje in de bus geschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 14 2011, 18:15

xD, waarom zie ik de dames al helemaal in die pakjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Fragmenten SSA. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Fragmenten SSA. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fragmenten SSA.   Fragmenten SSA. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fragmenten SSA.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-