PortalIndexRond kijken. HpD5UwnRond kijken. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Rond kijken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kataro

Kataro

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 14:10

Met zijn handen op zijn rug en zijn altijd grote glimlach op zijn gezicht liep Kataro langs alle lokalen. Zo af en toe keek hij ergens nieuwschierig naar binnen maar als hij zag dat er les gegeven werd liep hij gauw door om de les niet te verstoren. Ineens zag Kataro een deur die open stond. Hij keek even het lokaal binnen maar zag dat er niemand was. Nieuwschierig liep hij verder. Voor welk soort magie dit lokaal was kon Kataro niet echt zeggen. Vooral omdat hij van alle magie nog niets alles zo goed kende. Hij liep naar een paar planten in het raam en bekeek ze zorgvuldig. Kataro sprong echter van schrik even achteruit toen een vleesetende plant dichtklapte en bijna een hap uit zijn neus had genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 14:50

Norwood zat in zijn kassen wat te werken aan de planten en zuchtte af en toe. Hij keek naar het kleine wolfje dat bij zijn voet op de grond lag. "Wat als ik jou nou eens Eyolf noem.." zei hij en glimlachte. Het kopje ging omhoog en de oortjes stonden ineens recht overeind. Het staartje ging tevreden heen en weer. Norwood lachtte even en ging door zijn knieën. Zijn hand ging zachtjes over het hoofd van het kleintje. "Dan staat het vast Eyolf wordt het." zei hij met een vriendelijke stem.

Ineens stond Eyolf op en keek nieuwschierig het lokaal in. "Wat is er?" vroeg Norwood en liep vanuit de kassen het lokaal in. Hij merkte dat er een jongetje vlak voor een vleesetende plant stond die klaar stond om toe te slaan. Neem een hap van dat hem en je kunt je plek op die plank gedag zeggen... zei Norwood tegen de plant. Het zou voor Kataro alleen als geslis hebben geklonken. Norwood liep naar de plant en zette hem op een hogere plank. "Gaat het?" vroeg hij en draaide zich naar Kataro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kataro

Kataro

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 14:59

Kataro keek verbaasd op toen er een man binnen kwam. Hij sliste iets naar de plant en Kataro keek nu met grote ogen naar de man. Hij wist niet dat het mogelijk was met planten te kunnen spreken. Een grote brede grijns verscheen op zijn gezicht. ''Dat was zo gaaf. Kunt u mij dat ook leren?'' vroeg Kataro en keek met hoopvolle ogen naar de man voor hem. ''Met mij gaat alles goed. Sorry trouwens dat ik zomaar binnen kwam lopen. Het lokaal was leeg en ik zag niemand anders'' zei hij daarna en keek beschamend naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 15:13

Norwood keek naar Kataro en hoorde zijn vraag. "Ik weet niet of je woudmagie bezit, maar anders wordt het erg moelijk voor jou..." zei hij en glimlachte. "Met planten communiceren is erg lastig. Zelfs ik heb er, op jou leeftijd, moeite mee gehad.." zei hij. Norwood hoorde zijn woorden en glimlachte. Hij legde een hand op Kataro's hoofd. "Geeft niet..al moet je wel op passen dat je niet te nieuwschierig wordt.." zei hij kalm. Norwood liet zijn hand weer naast zijn lichaam hangen. Norwood glimlachte en keek even naar Eyolf. Het witte wolfje was inmiddels naar Kataro gelopen en snuffelde aan de broekspijp. Norwood glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kataro

Kataro

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 15:18

Kataro liet zijn schouder hangen toen hij de woorden van de man hoorde. ''Eigenlijk kom ik van Shadra. Mijn broer zei me dat hij me wel wat magie zou leren maar de laatste paar jaren heeft hij niet zoveel tijd voor me gehad'' zei hij zacht. Hij keek op toen er een klein wit wolfje aan zijn broekspijp snuffelde en grinnikte even. ''Hallo kleintje'' glimlachte hij en ging op zijn hurken bij het wolfje zitten. Hij aaide hem zachtjes over zijn kop heen en krabte even zachtjes achter zijn oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 15:24

Norwood glimlachte en keek naar Kataro. "Shadra? Een duister-magier dus..." zei hij met een glimlach. "Je broer?" zei hij. Er zaten hier zoveel magiers die darkmagic gebruikte dat kon iedereen zijn. Hij keek naar Kataro die op de grond ging zitten bij Eyolf. Die kon het wel waarderen dat hij geaaid werd en ging tegen Kataro aan staan. Zijn staartje ging snel heen en weer. Norwood glimlachte vriendelijk. "Mag ik vragen wie je broer is?" zei Norwood en keek naar Kataro. Eyolf was inmiddels met zijn voorpootjes op de been van Kataro aan het leunen en stond op zijn achterpoten. Norwood grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kataro

Kataro

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 15:39

Kataro grinnikte even zacht toen de wolf met twee poten op zijn been ging staan. Ton de vraag van de man tot hem doordrong sprong Kataro plotseling op. ''Dat was waar ook. Ik mocht eigenlijk niet alleen ronddwalen van mijn broer. Fijn nu gaat hij weer tegen me schreeuwen'' zei Kataro zuchtend. Toen pas besefte hij dat hij nog geen antwoord had gegeven op de vraag van de man. ''Deshas is mijn broer'' zei hij met een grote glimlach tegen de man. Dit was vooral raar omdat Kataro en Deshas voor geen meter op elkaar leken. Zowel van uiterlijk als van doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 17:28

Norwood glimlachte om Eyolf. Het wolf zat kennelijk te genieten van de aandacht. Eyolf viel op zijn rugje toen Kataro opsprong. Geschrokken liep het naar Norwood. Norwood pakte het op en aaide het over zijn rugje. Op het moment dat Kataro antwoord gaf stopte hij met het aaien over het ruggetje en keek hij wat norser. "Oh, jullie lijken geen steek op elkaar.." zei hij. Zo'n aanwezig, nieuwschierig en aardig klein kindje kan toch nooit de broer van Deshas zijn of wel? ging het door zijn gedachten. Even moest hij grinniken. "Dan doe je broer maar de groeten van Norwood..." zei hij en glimlachte. Norwood wilde de kop van Deshas wel zien als zijn broertje de groeten van Norwood deed. Bij die gedachten grinnikte hij opnieuw. Eyolf sprong op de schouder van Norwood en snuffelde aan zijn oor. Norwood glimlachte daardoor wat breder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 17:41

''Laten die groeten maar zitten Norwood''. Deshas stond in de deuropening van het lokaal. Met een afkeurende blik en zijn armen over elkaar keek hij naar Kataro. ''Weet je Kataro, misschien moet ik je maar eens een keertje aan je oren ophangen. Wie weet luister je dan wel naar me. Het is beter als je je wat afzijdig houdt. Dit is allemaal nieuw voor je, hiervoor wist je nog niet eens wat een school was'' zei Deshas koud. Hij wende zijn blik even kort af maar keek Kataro daarna weer aan. ''Ga naar Dorchadas en wacht daar op me. En raak onderweg niet in de problemen'' zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kataro

Kataro

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 17:45

''Nee dat hoor ik wel vaker'' grinnikte Kataro. ''Maar broer zei altijd dat het wel goed gaat komen'' vervolgde hij. Hij keek op toen hij ineens Deshas' stem hoorde. Hij knikte even op zijn woorden. ''Ik begrijp het broer. Het spijt me. Ik wou alleen maar even rondkijken. Ik wist niet dat hier iemand was totdat ik aan de praat raakte met Master Norwood'' zei hij. Hij keek glimlachend weer op naar Deshas toen die hem geen straf gaf maar gewoon naar Dorchadas stuurde. ''Oke, tot ziens Master Norwood'' zei hij met een grote grijns tegen Master Norwood. Daarna rende hij langs Deshas heen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 18:06

Norwood keek naar Kataro en knikte begrijpend. Hij keek op toen hij de stem van Deshas hoorde. Als je het over de duivel hebt.. dacht Norwood. Hij keek naar Kataro en knikte. "Ja ik zie je nog wel..." zei hij en glimlachte. Daarna keek hij weer naar Deshas en zuchtte. "Pak dat kindje toch niet te hard aan..." zei hij meer op een sugereerende toon dan op een bevelende toon. Hij zuchtte even. "Nou kom je mij nog aanvallen of kwam je alleen je broertje ophalen?" zei hij en zuchtte even. Hij wachtte op een reactie en rolde even met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 18:15

Deshas keek Kataro even na. Zijn blik ging weer naar Norwood toen hij zijn stem hoorde. Gek genoeg was die blik anders dan normaal gesproken. ''Hij kan wel meer hebben dan enkel dat'' zei hij zacht in de richting waar Kataro naartoe verdwenen was. ''Wat dacht je van een gesprek voor de verandering?'' vroeg Deshas op kalme toon, bijna vriendelijk. Deshas blik ging even naar de witte wolf maar hij zei er niets over. In plaats daarvan ging zijn rustige blik terug naar Norwood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 18:30

Norwood keek naar Deshas en rolde met zijn ogen. "Een goed gesprek?" zei hij verbaasd. "Nog altijd beter dan een gevecht.." zei hij en hij knikte even. "Vertel waarover wil je een gesprek voeren.." zei hij en zuchtte even. Eyolf sprong op het bureau en van het bureau sprong hij achter Norwood's benen. Eyolf had al geen goed gevoel bij dit persoon. Norwood kon hem wel begrijpen. Norwood's blik keek kalm naar Deshas en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 18:50

Deshas zweeg nog even en keek voor zich uit terwijl hij Norwood vanuit zijn ooghoeken in de gaten hield. ''Laten we het erop houden dat we even een korte wapenstilstand hebben. Enkel voor nu dan'' begon hij kalm. ''Wat dit betrefd staat dit buiten alle persoonlijke dingen. Je lijkt me iemand die sneller met kinderen overweg kan dan ik Norwood. Verbeter me als ik het fout heb. Hoe dan ook, ik weet niet goed wat ik met Kataro moet. Ik zou hem hier wel lessen willen laten volgen, dan kan ik hem tenminste in de gaten houden. Maar hij is nog nooit naar school geweest. Hij weet absoluut niks en ik wil hem niet in zijn eentje wegsturen. Ik ben verantwoordelijk voor hem nu dat kan ik gewoon niet maken. Kortom ik weet dus niet echt wat ik moet. Wat zou jij doen?'' vroeg Deshas zacht en keek Norwood nbu wel recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimevr feb 26 2010, 20:10

Norwood keek naar Deshas en knikte even. Hij hoorde de stelling van Deshas. Hij keek op. Dat Deshas met zoiets naar hem kwam. "Ik zou denk ik wel beter met kinderen overweg kunnen dan jou. Maar ik moet ook hier over nadenken.." zei hij en keek even naar Deshas. "Ik begrijp je punt. Naar school laten gaan is iets wat hem veel kan bijleren." zei hij. "Maar ik merk dat je wel een verantwoordelijkheidsgevoel hebt.." zei hij. "Je wil niet dat hem iets overkomt." zei hij. "Maar ik weet niet precies wat je zou moeten doen.." zei hij. "Het spijt me dat ik je hierbij niet echt verder kan helpen." zei hij. "Het enige wat ik zou denken is dat je iemand vind die terwijl op hem past. Iemand die wat ouder is en jij hem aan toevertrouwdt. Althans jij hebt nog wel meer dingen te doen of niet?" zei hij en keek even naar Deshas. Het was dan niet een geweldig idee. Maar het was iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimezo feb 28 2010, 11:23

Deshas keek Norwood aan toen hij zijn woorden hoorde. ''Dan ken jij Kataro nog niet Norwood. Waarom weet ik niet maar die jongen kan niet luisteren. Het zou me niks verbazen als hij nu niet naar de Toren is'' zei hij. ''Ik en iemand vertrouwen? De enige die ik echt vertrouwe zijn Savador en Aiden en zeg nou zelf, Savador heeft een hekel aan Kataro en Aiden lijkt me nou ook niet geschikt. Trouwens die heeft zelf ook zijn handen vol aan zijn eigen opvolger Rose'' zei Deshas zuchtend. Hij zweeg even. ''Nou ja, ik zal er even over moeten nadenken maar ik kom er wel uit. Bedankt voor je advies. Je hebt me in elk geval verder geholpen dan dat ik zelf kwam. Kan ik iets voor je terug doen Norwood?'' vroeg Deshas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimezo feb 28 2010, 21:07

Norwood hoorde de woorden van Deshas en knikte. Hij had een punt. "Zo zijn kinderen Deshas. Een eigen wil.." glimlachte hij. "Die twee zullen je daarbij niet helpen nee.." zei hij. "Ik help graag. En al klinkt het raar help ik jou soms ook wel graag." zei hij. "Iets terug doen. Misschien is het wel erg veel gevraagd maar ik zou wel wat willen. Dat Madeline gewoon weer de leiding over de school krijgt..." zei hij. "Maar daar zul je vast niet mee kunnen helpen..." zei hij. "Verder zou je niets kunnen doen voor me.." zei hij en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimezo feb 28 2010, 21:15

Deshas schudde even zijn hoofd. ''Sorry, maar dat kan ik echt niet maken. Ik heb met Savador een bloedeed afgezworen daarop. Als ik mijn deel van die eed niet na kom dan gaat er iets heel pijnlijks en onplezierigs met me gebeuren en geloof me, dat heb ik liever niet'' zei hij. ''Deze hou je jammerlijk genoeg te goed van me. In elk geval bedankt dat je me wil helpen maar je begrijpt hopelijk wel dat zodra ik dit lokaal verlaten heb ik je weer haat hè?'' zei hij met een korte grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimewo maa 03 2010, 09:54

Norwood keek naar deshas en haalde zijn schouders op. Hij wist toch wel dat er zoiets zou komen dus dat was jammer. "Je zou me misschien wel ergens mee kunnen helpen..." zei hij. "Maar daarvoor moet ik eerst nog iets met Madeline overleggen. Het zal in iedergeval niet met je bloedeed temaken hebben, niet voor zover ik weet." zei hij. "Om eerlijk te zijn is het niet anders geweest. Zelfs als je nu hier staat haat je me, al laat je het niet zien of probeer je het tegen te gaan..." zei hij en knikte even. Inmiddels was Eyolf via het bureau op de schouder van Norwood geklommen. "En voor mij zal het hetzelfde gelden, Deshas..." zei hij en knikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Rond kijken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitimewo maa 03 2010, 14:21

Deshas wou eigenlijk net vertrekken toen hij de woorden van Norwood hoorde. Hij bleef hem even aankijken en zuchtte toen zacht. ''Oke, mij heb je. Wat was je van plan Norwood?'' vroeg hij kalm en misschien zelfs met een kleine glimlach. Die vervloekte nieuwschierigheid ook. Nu wou Deshas ook weten wat Norwood van plan was waar hij bij moest helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Rond kijken. UTL8oxA PROFILE
Rond kijken. UTL8oxA MAGICIAN

Rond kijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond kijken.   Rond kijken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rond kijken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Even kijken.
» Naar buiten kijken
» Gewoon eens even kijken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-