PortalIndexOh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} HpD5UwnOh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zaid

avatar

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimedo apr 04 2013, 18:17

<blockquote>'Pfoeeeh' kwam er half klagend uit zijn mond terwijl het gestalte van een vrij onbekend persoon zich in de luierstoel liet glijden. Hij wreef over zijn voorhoofd en geeuwde even. 'Dat betekend dus nooit meer een afscheidsfeestje voor ik naar een andere school ga. Potverdorie, wat was er gisteren gebeurd?' sprak hij met een vragende stem tegen zichzelf. Hij sloot nadenkend zijn ogen maar stuitte weer op een ondoordringbaar zwart gat zonder echt te weten wat er nu was gebeurd, wat hij had gezegd, of uberaupt wat hij had gedaan. Hij geeuwde even en keek moeizaam rond in de kamer die hij netjes in had gericht. Door de ramen kwam een vrij fel licht van het lentese weer dat buiten langzaam de winter aan het verdrijven was van zijn troon. Zaid keek tevreden rond. Hij had een haard in de kamer. Wat hij vrij luxe vond voor een stagiaire, en daarbij opgeteld nog een ruime inloopkast. Hij had alles netjes uitgestald in de kast gezet. Op de schouw van de haard stonden welgeteld vier kubussen met ieder eenzelfde kleurvlak die opnieuw opgedeeld waren in negen andere kleine veirkantjes met dezelfde kleur. Rubiks kubussen waren zijn favoriete puzzels om bezig te zijn en hij had ze netjes in een houdertje staan en keek er kort naar. De 2 x 2 kubus was veradelijk lastig maar was tenminste nog de makkelijkste. De wat meerdere uitdaging, de kubus die er naast stond was 3 x 3 al kostte het hem enkele minuten om het op te lossen, bleef het een favoriet. Het was namelijk het orgineel. De wat grotere uitdaging, de 4 x 4 stond er ook opgelost bij. Hij glimlachte en ging door naar de volgende maar daar verdween zijn glimlach. De onopgeloste 5 x 5 het was hetzelfde idee, maar tot nu toe nog teveel tijdrovend geweest. En die tijd had hij niet bepaald de laatste tijd. Stage voorbereiden, verslagen schrijven en zich wegwijs maken in het grote schoolgebouw. Nee, hij had zijn rust verdiend. Zwijgzaam stond hij op en liep naar de slaapruimte om daar op het bed te ploffen en in slaap te vallen.

Enkele uren later werd Zaid wakker, de zon was aan het ondergaan en hij keek even naar buiten door het kleine raam. Hij glimlachte en knikte. Tijd om zijn komst te vieren met een heerlijk drankje in de welbekende bokkenburcht. Ja, hij was hier nieuw, maar net als iedere andere nieuweling kreeg hij tips van bezienswaardigheden mee. En de bokkenburcht was een van de meest geweldige bezienswaardigheden die er waren in Oak's Field. Althans dat was hem verteld. Hij was veel te impulsief om hier serieus op in te gaan en zou ongetwijfeld op een heel andere plek belanden. Het was inmiddels negen uur, tijd om naar de kroeg te gaan.

Het was een uur later na wat zoeken dat hij zich spoorloos verdwaald had gemaakt in Oak's Field. Hoe hij het voor elkaar kreeg wist hij niet, men zei dat Oak's Field namelijk niet zo enorm groot was. Zwijgzaam liep hij richting een gezellig ogende tent. Het was welgeteld een paar minuten voor tien en het oogde rustig en gezellig. Hij kon hier wel even zijn tijd slijten. Hij schoof aan bij de kroeg en het was zeer rustig. Zwijgzaam bestelde hij een wodka en nam een nipje. Potverdorie wat hadden ze hier een lekkere wodka. En wat was de omgeving lekker rustig. Nog geen seconde na dat Zaid dat concludeerde sloeg de sfeer om. Het rustgevend liftdeuntje op de achtergrond werd heftige housemuziek. De gordijnen vlogen dicht en de discobal kwam naar beneden. Zaid keek even droog opzij. 'Het was...' sprak hij met een pauze. 'Zo gezellig....' mompelde hij teleurgesteld terwijl hij de rest van zijn wodka achterover gooide. 'Well, dan maar terug naar mijn kamer...' sprak hij en wilde aanlopen toen hij ineens tegen iemand opbotste. Hij keek wat naar beneden, omdat het gestalte wat kleiner was, met een warme glimlach terwijl hij rustig wat door zijn knieën zakte. Hij keek haar recht in de ogen. 'Mijn welgemeende excuses daarvoor..' sprak hij met warme stem en glimlachte vriendelijk.
</blockquote>
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinon
.
.
Shinon

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimezo apr 07 2013, 11:39

Ze liep snel door de straten heen, ze had weinig tijd. Ze had dan wel vrij van haar lessen, maar alle spullen die ze moest kopen… Ze had al niet zo veel en was dan ook veel verschillende winkels afgelopen. Haar eigen tas was gescheurd voor de ogen van de Headmaster. Ze zou nu een betere tas zoeken. Blijkbaar was een handtas niets voor haar. Ze stopte bij een vitrine, allemaal soorten muziek instrumenten stonden er, Piano’s, orgels, keyboards. Ze dacht even terug aan haar moeder. Piano spelen of een keyboard vond ze vroeger geweldig. Maar op de dag van de dood van haar moeder had ze nooit meer een piano aangeraakt. Laat staan spelen, ze nuriede een nummer. Na wat bedenkingen liep ze toch maar verder, ze had nu eerst een tas nodig. Vele winkels gingen er doorheen, allemaal hadden ze niet wat ze wilde. Waarom was het dan nu zo moeilijk… een simpele messenger bag die je ook aan de tas zelf kon vasthouden? Ze liep verder, wacht, wat was die tas? Ze werd nieuwsgierig en liep er heen. Wat zou ze hier kunnen vinden? He bah… het is gif groen! Snel hing ze de tas terug. What is the matter? Klonk een stem slaaperig binnen in haar. Dit is gewoon niet mijn kleur… ze was gewend om zo te reageren dat het niet gek meer leek als ze iets tegen chuubin zei. Ze was allang blij dat ze hem nu binnen kon houden. Ze zuchte even en liep de winkel weer uit. Deze had ook al niet wat ze zocht.

Ze keek naar allemaal verschillende tassen, DIT was de winkel die ze zocht. Kleine, grote, middelmaat. Handtassen, rugtassen, schoudertassen, laptoptassen. Je had hier zoooo veel. Nou phoe… als ik hier niets vind… Ze keek rond en nam meerdere tassen in de handen. Ze zou hier wel een goeie tas vinden, dat wist ze zeker! How long… is this shopping trip going to take place? Ze giegelde om Chub’s reactie, zolang deed ze er toch nooit over? Ze kwam naar buiten met een tas die ze graag wilde. tehee! Ik heb een tas van mijn dromen lijkt het wel! Ze had nog veel tijd over en besloot om appels en karamel te kopen. Vaak deed ze dit samen, dan kreeg je een lekkere mix. Snel liep ze richting de school… dat dacht ze. hier ben ik…toch al geweest….? weer keerde ze om en liep naar een andere kant. Deze liep dood. Hmmm.. weer dood… ben toch niet… verdwaald hea? De stem binnen haar zuchtte geïrriteerd en hield verder zijn mond. Ze keek naar de tijd. Het was alweer heel laat geworden zag ze. half 10 al?! Ze rende nu door de straten heen. Het leek alsof ze nu iedere uithoek had gezien. Doodop stopte ze met rennen, weer keek ze op haar klokje. bijna 10 uur… ik ben dus… zo het haasje… Ze keek even rond en zag een klein barretje. Het… kan nooit kwaad om te vragen toch? Ze stond voor de deur en opende deze voorzichtig. Well… You can try, just let me sleep for a while will you? en de stem werd stil. Terwijl ze rondkeek was dit toch echt anders dan van de buitenkant. Ze liep een paar stappen naar voren met haar tas in haar handen. Ze keek inderdaad niet goed rond haar, want ze botste tegen iemand op. S.sorry! ze was snel gaan buigen. Na een klein tijdje keek ze pas weer op. Ze zag dat de persoon voor haar op ooghoogte was gaan staan. 'Mijn welgemeende excuses daarvoor..' ze keek hem aan met grote ogen. Hij… verontschuldigde zich? Ze kreeg kleine blosjes, maar daar konden meerdere redenen voor zijn. Want in deze tent was het heel erg warm geworden. n.nee! integendeel! Het was mijn fout! Ze keek weer rond, waar was ze nu weer beland? Ze was goed in verdwalen maar dit moest een record zijn. Ze lachte wat ongemakkelijk naar hem. Ik ben Kasumi, Kasumi Bell. Mag ik vragen wie u bent? Nieuwsgierigheid had haar geraakt. Ze wilde wel meer weten over hem. Hij leek niet van hier vandaan dat was zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimedi apr 16 2013, 20:25

Zaid zat ondertussen rustig wat te drinken en genoot van de rustige achtergrondmuziek die er speelde de gehele tijd. Hij negeerde de halve dronkaards die er stonden te grappen om van alles en nog wat en rolde met zijn ogen toen er een naar hem wees en de groep helemaal in een deuk lagen. Ze begrepen hem toch niet. En een whisky gaat er op tijden ook wel in. Zwijgzaam verstrakte zijn blik toen de rustige achtergrond muziek op precies klokslag tien omsloeg in luide tering herrie waarin zelfs een dove persoon nog geen boek zou willen lezen. Zaid rekende af en stond op. Hij wilde aanlopen en deed dit ook. Echter liep hij tegen iemand aan en zette nog net een stap naar achteren om niet haar helemaal omver te walsen en dat ze ook nog kon blijven staan. Hij keek even wat naar beneden om het jonge meisje even vragend aan te kijken. Hij kreeg een warme glimlach en zakte door zijn knieën en grinnikte. ‘Mijn welgemeende excuses…..’ bood hij zijn excuses aan en glimlachte met een tevreden glimlach naar het meisje. Hij wilde weer overeind gaan om zijn weg te vervolgen en stond dus op. Hij keek weer verbaasd naar haar toen ze zei dat het haar fout was. Hij moest even kort lachen om haar reactie en legde zijn hand op de kruin van haar hoofd. ‘Nog een bescheiden persoon ook. Dat mag ik wel…’ sprak hij opgewekt. Hij glimlachte vriendelijk en liet zijn hand weer naar zijn horloge gaan. Het werd eigenlijk tijd om zo terug richting school te gaan en echt tijd om met haar te babbelen had hij niet op het moment. Hij wilde aanlopen om het hele ontmoeting te laten voor wat het was, toen ze zichzelf ineens voorstelde. Ongezien rolde hij even met zijn ogen en glimlachte weer. ‘Zeg Kasumi, heeft je moeder je niet geleerd dat je niet snel met vreemde moet praten?’ sprak hij glimlachend en keek even naar de dronken zuipschuiten die met zijn drieën wat leken te bekokstoven. Zaid slikte moeizaam. ‘Ik ben Zaid Rhymnia…’ stelde hij zich netjes voor. ‘ De nieuwe stagiair in literatuur aan de Starshine Academy…’ sprak hij. ‘Ik denk dat een van de regels was dat leerlingen rond tien in bed lagen?’ sprak hij met een lichte dwingende ondertoon. Hij pakte haar arm vast en trok haar zacht gedwongen mee naar buiten en zweeg verder over het feit dat hij niet eens wist of ze nu wel of geen leerling was. Eenmaal buiten liep hij nog een tiental meter met haar arm vast en nam haar gedwongen mee. ‘Zo, en nu we veilig zijn…’ sprak hij terwijl hij haar zachtjes los liet en zijn kleding even afklopte. ‘Eens zien, ik moest nog naar het schoolgebouw, ik heb morgen een afspraak…’ sprak hij. ‘Ik neem aan dat je een leerling bent van het schoolgebouw?’ sprak hij vriendelijk en glimlachte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinon
.
.
Shinon

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimedi apr 30 2013, 22:51


Ze was op een tassen zoektocht geweest. Na vele winkels en tassen verder had ze eindelijk wat naar haar smaak gevonden. Het was een stevige vierkante achtige tas geworden, met een schooltas. Beel beter dan haar vorige tas.’Oke! NU terug naar school ’Zei ze zo positief als ze maar kon. Ze liep en liep maar rond. Hier ben ik toch al geweest? Ze draaide zich om en liep vrolijk nog wat verder. Weer liep ze naar een dood einde. “Hmmm” klonk ze wat minder vrolijk. “ weer een dood stuk, ben toch niet verkeerd… gelopen?” Ze keek op haar klokje en schrok van de tijd. Snel begon ze te rennen.
Ze was een klein barretje binnen gelopen. “s.sorry!” Ze was tegen iemand aangebotst. ‘Mijn welgemeende excuses daarvoor.’ Ze keek hem aan. “N.nee! integendeel! Het was mijn fout!” Even keek ze rond, ze had geen idee waar ze nu was beland. Ze lachte wat ongemakkelijk en werd verrast door een hand op haar hoofd. “Nog een bescheiden persoon ook. Dat mag ik wel…’ Ze keek even weg van hem. “Ik ben Kasumi, Kasumi Bell. Mag ik vragen wie u bent? ‘ Ze keek hem weer balangstellend aan. ‘Zeg Kasumi, heeft je moeder je niet geleerd dat je niet snel met vreemde moet praten?’ Hij glimlachte, keek ergens naar en Kasumi volgde zijn blik maar zag niet iets wat haar anders zou zien. ‘Ik ben Zaid Rhymnia…’ kasumi boog voor hem. ‘ De nieuwe stagiair in literatuur aan de Starshine Academy…’ Gelijk keek ze met grote ogen naar Zaid. Dus… Hij is van school? Z.zou hij…. Zou hij het weten? dacht ze in haarzelf. “Uhmm..” Begon ze wat te mompelen. ‘Ik denk dat een van de regels was dat leerlingen rond tien in bed lagen?’ Hij klonk wat licht dwingend in zijn stem. Snel keek ze geschrokken op. d.dus hij weet het! Nu ben ik echt het haasje! Dacht ze tegen haarzelf. “uhm… ik w-“ Verder kwam ze niet met praten, ze werd aan haar arm mee getrokken naar buiten toe. Na veel meters werd ze eindelijk los gelaten. ‘Zo, en nu we veilig zijn…’ Zei hij rustig. Verwoed deed ze haar bloesje goed en keek Zaid aan met grote ogen. “H.heb je dat… gezien?” Vroeg ze hem. Ze doelde op de seal op haar schouder maar je wist maar nooit wat anderen zouden denken. “eens zien, ik moet nog naar het schoolgebouw. Ik heb morgen een afspraak. Ik neem aan dat jij een leerling bent van het schoolgebouw?” Nog een beetje keek kasumi hem verbijsterd aan. “Ehh Hai! “ Ze kon het niet helpen en boog weer voor hem. “we zijn de weg kwijt” Zei ze met een klein stemmetje. Ze ging weer rechtstaat nadat ze even overdat wat ze zei.”Ehh.. Ik natuurlijk.. k…” Ze had speels tegen haar eigen hoofd geslagen en een tongentje uitgestoken. “ik ehhh… loop al rond sinds half 5…” Ze vond dat ze stom was, verdwaald raken. Dit was echt een record voor haar geworden. Ze keek hem niet aan terwijl ze doorging. “Ik ben…nog nieuw hier, dus… ik ken de weg niet zo goed…” Ze keek even op en rommelde even in haar tas. Ze haalde er een zelfgemaakte kaart uit. “Deze klopt niet helemaal… “ Zei ze eerlijk.
Ze schrok even toen ze weer aan de tijd dacht, aan de zin van horen leerlingen niet in bed te zijn. Als andere docenten haar nu buiten zag, of… nog erger! Haar mentor! “ik ben het haasje…” mompelde ze. Even schudde ze haar hoofd en dacht aan net. “Ehh… Zaid? Mag ik je Zaid noemen?” Zonder een antwoord af te wachten ging ze snel verder “Wat bedoelde je met… nu zijn we veilig?” Ze keek hem niet aan, puur om het feit dat ze bang was dat ze weer in blozen uit barste. Ze was slecht bij jongens, ze wist ook niet echt goed wat ze moest doen bij ze!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimewo jun 19 2013, 16:40

Zaid stond in de kroeg en wilde vertrekken. De herrie was hem teveel en hij zweeg even kort terwijl hij afronden. Vanuit zijn ooghoeken hield hij de dronken mannen in de gaten. Hij rolde zijn ogen even en wilde omdraaien toen er iemand tegen hem aan liep. Hij draaide zich naar haar en glimlachte toen hij een nog vrij jong meisje voor hem zag staan en grinnikte toen ze zich verontschuldigde. Hij zei dat ze vrij bescheiden was en ging er niet verder op in. Toen ze zich voorstelde keek hij even verbaasd op. Zomaar uit het niets je naam geven was nou niet iets wat iemand direct zou doen in zijn ogen. Hij zakte wat door zijn knieën en sprak haar aan dat haar moeder niet had geleerd met vreemde te praten. Hij besefte zich nu dat de mannen achter hem waarschijnlijk andere plannen hadden gehad en zwijgzaam stelde hij zich rustig voor. Rustig kwam hij aanzetten met de regels van de school en hij zag haar schrikken. Hij pakte toen haar arm vast en dwong haar mee te lopen, eerst weg van die plottende mannen die al iets in hun schild voerde. Na een vijftal meter voelde hij een akelige bron in het meisje. Hij liet daarom gedwongen na nog vijf meter los omdat het leek toe te happen op zijn magiebron. Hij trok vluchtig zijn had terug en keek haar met verwijdde ogen aan. Wat was dat? Hij veegde een zweetdruppel weg. Hij was een lichtmagiër en altijd gevoeliger geweest voor duistere magie en had daarom dit ook makkelijker aan kunnen voelen. Hij pakte spande even de pezen in zijn hand aan en zette weer een glimlach op om zijn serieuze gezicht weg te bergen. Hij hoorde haar een vraag stellen maar negeerde heb bewust om daarna rustig te gaan wandelen richting het schoolgebouw en ze volgde hem gedwee. De woorden die ze had gezegd over wij zette hem net zo goed op scherp. Ze had een zegel op haar schouder, een duistere magiebron die akelig hard toehapte en ze sprak in de wij-vorm en Zaid had zoveel gelezen dat hij ergens wel kon raden wat hier gaande was. Of tenminste met Kasumi om het beter te plaatsen. Zwijgzaam legde hij een hand in zijn achterhoofd en keek opzij naar een kaart die ze vermoedelijk zelf had getekend. ‘Ik ken de weg dus ik breng je wel naar school, over een kwartier zullen we er zijn…’ sprak hij kalm en glimlachte vriendelijk naar haar. Ze sprak dat ze het haasje was en hij zuchtte even. ‘Ik heb je meegenomen om mee te winkelen, door mij waren we verdwaald en zijn we nu wat later…’ sprak hij en knipoogde naar Kasumi. ‘Ik zal een woordje doen bij de docenten die je kunnen betrappen…’ sprak hij kalm en glimlachte. Hij was normaal niet altijd de meest hulpverlenende maar ze leek zo in paniek. Zwijgzaam keek Zaid voor zich toen ze vroeg of ze hem Zaid mag noemen. ‘Tenzij je liever er professor voor zet..’ sprak hij half lachend. ‘Nee, je mag me gewoon Zaid noemen…’ sprak hij met een kalme stem en keek opzij. ‘Veilig….’ Herhaalde hij. ‘Laten we op houden dat dronken mannen met een zekere uitstraling een open boek voor me zijn en een jongedame zoals jou graag alleen zouden willen treffen…’ sprak hij kalm. Hij glimlachte en keek toen voor zich weer. ‘Vertel eens Kasumi….’ Sprak hij kalm. ‘Wat was die toehappende magiebron in je?’ vroeg hij het recht voor zijn raap. ‘Je hebt iets opgesloten in je, niet waar?’ sprak hij toen. Hij wist niet wat het was, en of het klopte wat hij zei. Maar hij was oprecht geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinon
.
.
Shinon

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimezo jun 23 2013, 03:35

5 meters verder en nog 5 meter liet hij haar eindelijk los. Ze was nog maar half bijgekomen van de schrik of ze dacht aan 100 dingen tegelijk. “H.heb je dat… gezien?” Vroeg ze hem recht terwijl ze het bloesje goed deed. Zaid leek de vraag te negeren. Langzaam maar zeker kreeg ze zorgen erbij. Wat nou als ze op school zouden aankomen, dan, dan was ze het haasje. Zaid liep rustig verder en snel volgde ze hem. Ze keek hem met grote ogen aan toen ze zijn woorden hoorde. ‘Ik heb je meegenomen om mee te winkelen, door mij waren we verdwaald en zijn we nu wat later…’ sprak hij en knipoogde naar Kasumi. ‘Ik zal een woordje doen bij de docenten die je kunnen betrappen…’ sprak hij kalm en glimlachte. Ze kon het niet geloven. Zou hij dat echt doen? “Uhmm, weet je zeker… dat je dat moet doen? Straks………… kost het je baan, en dan?” Ze keek hem aan met grote zorgen. Ze liepen een klein stukje verder en er heerste een korte stilte.  “Ehh… Zaid? Mag ik je Zaid noemen?” Zonder een antwoord af te wachten ging ze snel verder “Wat bedoelde je met… nu zijn we veilig?”  Zaid herhaalde een enkel woord en kasumi keek verschrikt op na zijn uitleg. Ze snapte nog niet goed hoe en wat, maar het was maar een bewijs dat je jongens niet kon vertrouwen ook al had ze haar bedenkingen bij deze man. Hij leek toch niet zo erg?
 ‘Vertel eens Kasumi….’ Hij klonk kalm. Kasumi keek omhoog en keek hem aan. “ja?” Antwoorde ze snel voordat ze het doorhad. ‘Wat was die toehappende magiebron in je?’ Ze zette nog een stap en stond vervolgens stil. Een schaduw viel als het waren voor haar ogen terwijl ze kort naar de grond staarde. Hoe weet hij dit? Dacht ze bij haarzelf. “What are you talking about?” Sprak ze met een gemaakte glimlach. ‘Je hebt iets opgesloten in je, niet waar?’ sprak hij toen. Ze kreeg grote ogen terwijl deze zich ergens vulde met een leegte. Een leegte die kon lezen, herkennen en verbannen. Ze keek weg en zocht een uitweg, ook al was dit wegrennen. Ze keek links waar je het barretje zag staan, na de verhalen van Zaid wilde ze daar geliefde niet naar terug. Haar blik ging terug naar Zaid maar in dezelfde seconde ging het door naar de rechterkant. Ze zag dat de rechterkant vrij stond voor eventuele vlucht route. Eerst antwoord geven op zijn vraag en dan misschien nog verder plannen, ja… dat zou misschien wel zo slim zijn. “Ik…. Nou… Ik word een host genoemd… Ik draag inderdaad wat bij me…. “ Even nam ze een hap adem. Ook een stem binnen haar leek wakker te worden, ze besefte dit meteen. “Anoh…” Begon ze even kort. “ Dankje voor het helpen..” Ze slikte keek iets naar beneden waardoor er een schaduw over haar ogen viel. Beet zachtjes op haar lip, keek vervolgens op en had een glimlach maar kleine traantjes lagen in haar ogen. “ I dont want to hurt you… goodnight… “  Zei ze kort en snel en ze rende naar de steegjes toe. De stem binnenin haar was inderdaad actief en begon met allemaal vragen te komen. Allemaal beelden vulde haar hoofd weer. Altijd moest hij haar sarren.
 

Ze had een eind gerend en stond hijgend, ze boog zich wat naar voren en bleef staan door met haar handen op haar knieën te steunen. Een paar stemmen kwamen van achter haar. Ze rijkte naar haar tas tot schrik had ze die niet bij zich. Gelijk keek ze rond voor hulp terwijl die mensen dichterbij kwamen. Een wist haar al van achter te benaderen en had haar pols vastgepakt. Kasumi kon het niet helpen en gilde een keer hoog. Het galmde zachtjes na door de lege straten.  Andere kwamen ook en ze begon sterk tegen te stribbelen. Ze wilde dit niet. Spontaan werd het zwart voor Kasumi en later deed ze bang haar ene oog voorzichtig open. Haal pols was vrij omdat ze die voor haar gezicht had als in een kruis. Ze keek rond en liet nog een verschrikt kreetje toen alles er roerloos bij lag. Van schrik was ze achterover gevallen en zat nu op de grond, zachtjes begon het gespetter van regen. Steeds sterker spetterde het, dit zou niet de beste dagen zijn van haar. Ze keek naar een man die aan et bloeden was, een hand lag voor haar mond voordat ze weer zou gillen. Haar ogen groot en haar pupillen trilde lichtjes, je kon met een gerust hart zeggen dat is een soort van shock verkeerde. Haar ogen waren troebel roze. Ze hoorde voetstappen en gelijk schoot haar hoofd die kant in, probeerde in alle haast op te staan en verdraaide een spier. Pijn schoot door haar pols heen waardoor het opstaan verstoort werd en weer terug op de grond kwam te zitten. Waarom was haar gedachten blank? Waarom wist ze niets meer van dit? Daar zat ze weer, op de grond met haar hand om der pols. Het deed flink zeer en tranen liepen over haar wangen. Bang wat er gebeurde, ze had niet gezien wie het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimedi jul 02 2013, 12:21

Zaid trok zijn arm na enige tijd gedwongen terug. Iets leek naar zijn magie toe te spitsen. Iets leek vervaarlijk toe te happen en het baarde zich zorgen om het meisje. Ze zag er niet zo agressief of gevaarlijk uit, maar haar magie speelde een spel met Zaid’s hoofd. Hij legde uit waarom ze veilig waren en keek toen weer voor zich terwijl hij verder wandelde. Hij keek toen met een wat serieuzere blik opzij en vroeg misschien iets te direct naar haar magiebron. Hij zag gelijk aan haar houding dat hij misschien beter die vraag voor zich had kunnen houden. Hij ging voor haar staan en keek haar even vriendelijk aan. Ze keek opzij en vervolgens naar hem. Haar blik gleed gelijk andere kant in, en als Zaid geen psycholoog als vader had wist hij ook niet wat het betekende. Hij liet haar even uitspreken. Ze sprak zachtjes en voorzichtig en Zaid merkte dat ze het er moeilijk mee had. ‘Hosts…’ sprak hij zachtjes. Het was niet geheel ongebruikelijk op Shadra er liepen meer vormen van hosts rond. ‘Mij pijn doen?’ sprak hij toen vragend. Je kunt moeilijk iets pijnigen wat al gebroken was in zijn opinie. Zaid wilde dichterbij komen en zijn hand op haar schouder leggen maar halverwege deze actie zette Kasumi het ineens op een lopen. Zaid glimlachte enkel met een warme blik en keek haar kort na om vervolgens rustig dezelfde richting als Kasumi in te lopen. Die richting was niet de meest onveilige buurt dus weinig zou kunnen gebeuren. Maar niets was minder waar Zaid zag in de verte waar Kasumi naar toe was gelopen een paar schimmen haar achteraan schieten. Zijn ogen verwijdde zich en hij begon te rennen. Dit kon je niet menen! Hij zag vanuit het steegje een onheilspellende gloed komen, of het was zijn ogen die bedrogen werden door de ondragelijke drukkende sfeer die ineens opdoemde. Waar kwam dit vandaan? Dit was niet zomaar een magie dat uit een meisje diende te komen, dammit. Hij knipte in zijn vingers en zijn gympen begonnnen licht te geven. Hij schoot ineens als een gek vooruit. Een paar meter voor de steeg hield hij halt en landde weer op zijn voeten om vervolgens rustig de steeg om te lopen. Zijn ogen verwijdde zich op het moment dat hij het tafereel zag. Een vijftal mannen lagen verwond of bloedend op de grond en leefde nog maar half, als ze al niet dood waren. Een van de mannen lag vlak voor hem en greep zijn enkel. Zaid zijn ogen schoten naar beneden en kon nog opmaken dat de man hem wilde vertellen te rennen. Zaid, zo koppig als hij was trapte zijn voet krachtig opzij zodat de man pijnlijk hem los diende te laten. Met kalme pas liep hij langs de mannen op de grond en hield zijn handen in zijn zakken terwijl hij Kasumi naderde. Ze zat op de grond verborg haar gezicht. Een nat gevoel op zijn hand, vervolgd door een weerkeren van het gevoel. Druppels, wist Zaid, het zou zo gaan regenen. Hij legde zijn handen als vuisten op elkaar en trok ze uiteen. Een gelig licht vormde een massa en Zaid opende de massa als een paraplu. Hij boog zich wat voorover en hield deze boven Kasumi. ‘Zeg jongedame, hoe later het wordt des te meer ik in de problemen kom..’ grapte hij terwijl hij haar pols pakte en haar mee overeind hielp. Hij legde zijn arm even beschermend om haar heen. ‘Kom, dan gaan we terug naar school..’ sprak hij zachtjes en sussend om haar toen rustig mee te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinon
.
.
Shinon

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitimevr sep 06 2013, 20:01

Ze was in een halve shock gekomen, waarom wist ze nu niet meer wat er was gebeurd? Haar gedachtes waren blank, ze herinnerde zich alleen dat ze net bij Zaid stond, waar was hij? Ze hoorde een geluid van voetstappen, ze keek achter zich en zag een gestalte. Door de tranen in haar ogen zag ze niet scherp meer en knipperde een paar keer. Ze had zich ook zo snel gedraaid dat haar pols een geluidje maakte, het was geen geluid van iets breken maar alsnog had het niet prettig geklonken. Ze viel weer opnieuw om en zat nu alweer op de grond, ze hield haar pols beschermd door de andere om haar pols te leggen. Het deed flink zeer en tranen liepen over haar wangen.  ‘Zeg jongedame, hoe later het wordt des te meer ik in de problemen kom..’ Hoorde ze de stem, de stem van Zaid. Ze keek opnieuw omhoog, recht naar hem. Haar ogen dat eerst zo roze waren zagen nu troebel. De stem bleef in haar gedachten doorgaan, haar afkraken over dat ze niets zelf kon. Waarom had ze dit… “waar…. Was je heen?”  Sprak ze beetje droef, trillend en zacht. Haar goeie pols werd tot haar opluchting gepakt, ze kwam wat meer overeind tot ze weer helemaal stond. Ze kon haar hoofd niet weer omhoog krijgen. Ze voelde een arm om haar heen gaan, ze wilde het ergens wegtikken, van haar weghalen. Maar ze kon haar armen niet bewegen, alsof ze een pop was geworden liep ze met hem mee.  ‘Kom, dan gaan we terug naar school..’ sprak hij zachtjes maar ergens hoorde ze vaag het sussende tussendoor. Ze liep met hem mee, deels omdat ze getrokken werd. Een grote deel tussen het lopen was ze stil, erg stil. De stemmen in ahar hoofd vulde genoeg, maar ook kwamen langzaam beelden. Ze schudde haar hoofd waardoor er een staartje uit haar haren. “Im… scared…” Sprak ze met een trillende stem. “Wie waren dat..?  Waarom… is mijn hoofd nu zo vol… met.. vanalles? “ Ze werd er lichtelijk bang van en de zwartheid in haar ogen leken alsmaar meer toe te nemen. Haar gedachtes bleven bij de stem, de gebeurtenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA PROFILE
Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} UTL8oxA MAGICIAN

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}   Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Oh boy, I geuss this is time to leave? {kasumi}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kasumi Bell
» Are you allright now?//Kasumi
» Ayane Kasumi Nakamura
» Need to empty my head//Kasumi
» It's my life ~Kasumi's dairy~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-