PortalIndexWelk deel van je karakter past bij je chars? HpD5UwnWelk deel van je karakter past bij je chars? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Welk deel van je karakter past bij je chars?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eodan

Eodan

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimedi jan 15 2013, 22:00

Wat de titel zegt.
Om een echt goeie char te maken, moet je er iets van jezelf instoppen vind ik. Nou, zijn hier zo'n beetje alleen maar dubbelaccs, dus ben ik eigenlijk wel benieuwd.
Welk deel van je karakter hebben je chars zowel?

Jake
Jake is mijn donkere kant. De kant die ik vaak verberg. Ook is hij mijn beleefde kant. De kant die zich als een ware gastheer gedraagt. Deze kant van mij is vooral te zien op feestjes Eigenlijk lijkt hij van al mijn chars het meeste op mij.

Nocte
Nocte is mijn vage kant. De kant de zegt: Fack the world, let's be crazy. Ook is hij mijn vage kant. Ik stop al mijn vage humor is hem. Daarom is hij van al mijn chars het meest onvervangbare. Zonder mijn vage beredeneringen, geen Nocte.

Master Garu
Master Garu is mijn luie kant. De kant die zo is van: Jongens jullie bekijken het allemaal maar ik ga gewoon lekker op mijn luie kont blijven zitten.

Eodan
Eodan is mijn positieve, relaxte kant. Die kant die ook gewoon is van: Don't worry, everything is gonna be alright. Ik noem hem ook de kant van mij de 24/7high is xD Mijn positieve optimisme ziet in hem. De kant die streeft naar wereldvrede. Iets wat ik al mijn hele leven wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimedo jan 17 2013, 00:00

Ik ga dit ook maar eens neerzetten xD

Reá:
Reá is mijn agressieve kant. De persoon die voor niets en niemand zal wijken en iedereen aan de kant duwt die het waagt in haar weg te staan als zij een doel voor ogen heeft. Zij is mijn deel dat volhardend is en altijd naar het hoogst mogelijke wil streven. Ze haat opgeven. Zij zal ook nooit snel toegeven dat ze fout zit. Iets waar ik me meer dan eens aan erger. Reá is ''Ik Wil''. Zij is mijn vuur.

Celia:
Celia is mijn rebelse kant. Ze staat het liefst met beide benen stevig op de grond. Ze zet zich af als ze het ergens niet mee eens is. Zij is ook meteen mijn feministische kant met lak aan alle rollen patronen. Ze doet iets omdat ze dat zelf wil. Niet omdat iemand haar daarin wil dwingen. Celia is ''Ik Ben''. Zij is mijn Aarde.

Eir:
Eir is mijn lieve kant. De persoon die eerst aan hen denkt die hulp nodig hebben voordat ze aan zichzelf denkt. Ze is rustig en beheerst maar aarzelt niet als iemand hulp nodig heeft. Dan neemt ze de leiding. Ze is nuchter en logisch ingesteld. Eir is ''Ik Denk''. Zij is mijn Lucht.

Atheacina:
(Waarschijnlijk ga ik haar ombouwen tot een ander karakter maar dat doet er nu even niet toe) Atheacina is mijn rustige kant. Ze is intelligent en verspilt geen woorden aan zinloos gebabbel. Ze zegt precies waar het op staat. Ze is ook mijn creatieve kant. Ze benaderd problemen op aparte manier en zoekt een creatieve oplossing. Ze is alert en beleefd. Atheacina is ''Ik Voel''. Zij is mijn Water.

Dat al mijn karakters verbonden zijn met een element is puur toeval.
Ik merkte het eigenlijk pas toen ik ging nadenken over deze post xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimevr jan 18 2013, 07:12

Bij mij zullen we maar beginnen bij diegene die het meeste op me lijkt: Master Kana, hij is mijn verlegen kant, mijn onzekere maar dan ook weer lieve en aardige kant die je het meeste bij me zult zien. Zonder dit alless, geen Kana. Tom: hij is het meeste op een ander persoon gebaseerd, maar omdat die zoveel in common heeft met mij, is ook deze mijn nummer 2. Tom is een hyperactieve eeuwige optimist die ook zeer onhandig is, allemaal karaktertrekkenn van zowel mij als die andere persoon. Sasuke: mijn rebelse kant, de kant die zich van niets of niemand zich aantrekt. Zack: mijn speelse kant, ik ben een speelvogel en ook hij is dat, ook ben ik vaak emotioneel en dat heeft mijn Zackje dus ook. Red XIII: hij is de spraakwaterval, de wijze spreker, diegene die veel weet over bepaalde onderwerpen, hij houdt net zo zeer van verhalen net zoals ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimeza jan 19 2013, 18:00

Tári: zij is denk ik toch wel de char die het meest op me lijkt. Ze is mijn sadistische en harteloze kant. Ze houd ervan als andere pijn leiden en dat heb ik eigenlijk ook wel. Ze laat haar emoties niet snel zien, eigenlijk alleen aan de mensen die ze echt heel goed kent en met haar hele hart vertrouwd, dat heb ik ook heel erg sterk. Ze houd veel voor zich qua gevoelens en wilt niet dat andere haar zwakke plekken kennen, wat ik ook heel sterk heb.

Kit: hij is mijn rustige kant. Hij is ook een kant van mij die door het verleden een beetje in elkaar is gestort. Hij is hulpvaardig en ziet andere niet graag verdrietig, ik kan er op sommige momenten net zo slecht tegen als hij.

Silmaril: hij mijn muzikale en vrolijke kant. Hij doet waar hij zin in heeft en het maakt hem weinig uit wat andere van hem denken, dat heb ik ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo jan 23 2013, 17:48

Kanda:

Yuu-pon is mijn sadistische kant. Hij zegt wat hij denkt en kan niet liegen. Ik kan dat dus ook echt niet... Ook heeft hij mijn kant van het alles doen voor je geliefdes. I'm pretty much obedient :3 Hij heeft misschien een abnormaal zwaar leven gehad maar ik heb maar enkele dingen die ik heb meegemaakt die ik eigenlijk niet had gewild.

Miss Sugar:

Elly is meer mijn altijd vrolijk tegen iedereen behalve tegen wie ik niet mag persoonlijkheid. Bij haar zijn dat de leerlingen en bij mij zijn dat de "We are perfect and soo pretty and polular"-menselijke wezens. Ik noem ze niet eens personen of mensen, want dat verdienen ze niet. Verder is Elly ook mijn masochistische kant en ik mag Safke zelf ook...He's my type... tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo jan 23 2013, 18:14

Melody :

Mel is de kant die het ergdte overheerst. De kant van het bange wezentje dat niets durft te zeggen, dat bang is voor de blik van anderen, dat bang is om haar ware zelf te zijn. De kant die niet in staat is om mensen pijn te doen, de kant die niet in staat is om te liegen


Rhine :

Rhine is de kant die vaker naar boven komt bij vrienden, de kant die niet bang is om te zeggen wat ze denkt, die niet bang is om eens de leiding te nemen. Maar tegelijkertijd is deze kant er ook wanneer mels kant naar boven komt, de kant die alles op kropt tot ze het niet meer aan kan en het emmertje overloopt zeg maar, deze kant is ook de kant die alles in de gaten houd, nieuwe mensen pijlt en ze classeert volgens 'mogelijk gevaarlijk' en 'aardig'

Willow :

Willow is mijn vrolijke, gekke kant, ook de kant die alles voor iedereen goed wilt doen. Zij komt meestal naar boven bij vrienden of gewoon mensen die ik meteen aardig vind, waar ik me goed bij voel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Thayeline
.
.
Thayeline

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo jan 30 2013, 11:52

Roakes ~ Roakes is niet echt een kant van mij, het is eerder de persoon die ik graag zou willen zijn.
Sherbert ~ Sherbert is mijn hyperactieve kant. Soms als ik met vriendinnnen ben ben ik superhappy maar dan op een.hypermanier.
Lola ~ Mijn klunzige en behulpzame kant ^^
Thayeline ~ Thayelie is gewoon een rechtstreekse kopie van mij. Haar uiterlijk is ongeveer hetzelfde, maar haar geschiedenis en karakter zinn exact hetzelfde.
Serena Simone J en Shauni vond ik gewoon toffe ideeën, die hebben niks met mij te maken. C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo jan 30 2013, 12:18

Here we go, kleine edit

Rhys: Mijn speelse kant, een kant die zich verscholen houdt en houdt van een grapje of een klein geintje en graag de mensen trollt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo jan 30 2013, 12:55

Flavio is mijn 'mannelijke' kant, voor zover je het mannelijk kan noemen. Daarnaast is hij ook mijn jaloerse en nerveuze kant. Eigenlijk is Flavio echt helemaal mij, behalve dat ik niet zo spastisch reageer als mensen mij aanraken XD.

Avani is mijn vrouwelijke en bitchy kant, dat ik 'bitchy' ben show ik eigenlijk bijna nooit. Maar zij is wel mijn kant die ik in principe nooit laat zien, maar ik ben het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosh
.
.
Yosh

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 167
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: I can see the Light!
Klas: Master Kana
Partner: Can you eat that?

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo jan 30 2013, 16:01

Yosh: Yosh is mijn jongensachtige kant. Niet dat die kant van mij heel jongensachtig is, maar dat is Yoshi ook niet. Hij is mijn vrolijke en naïeve kant. De kant die een lager mentale leeftijd heeft dan de echte leeftijd. Hij is mijn lieve kant, die op mensen af durft te stappen. De kant die meer durft, waarschijnlijk door de naïviteit.

Dhaeni: Dhaeni is de kant die meestal aanwezig is. De agressieve, boze kant - al ben ik minder expressief dan Dhaan. Waar Dhaan andere mensen uitdaagt en te lijf gaat, houd ik alles binnen. Dhaeni is ook mijn oplettende kant. De kant die mensen beoordeeld en vooroordelen trekt. De kant die absurd argwanend kan zijn en mensen niet snel vertrouwd en/of toelaat in haar persoonlijke gedoe.
Ze is ook voor een groot deel de persoon die ik zou willen zijn. Ze heeft bijna overal een antwoord op en gaat gevaar niet uit de weg. Ze vind het eerder leuk als mensen haar niet aardig vinden als wel, want ze geeft er niet om wat anderen van haar denken.

Ik ben van plan nog een ander persoontje aan te maken. Mijn verlegen, dromerige kant. Eigenlijk mijn boze, argwanende kant, maar dan met alles er bij wat Dhaan niet heeft. Het meisje dat realiteit en fantasie door elkaar haalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo feb 06 2013, 01:57

Savador:

Mao:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Aressuka
.
.
Aressuka

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimema feb 11 2013, 13:59

Aressuka heeft heel veel trekjes van mij. Ik heb het beste voor met anderen, maar als je het bij me verpest is het ook over. De dierlijke vorm van het hert heb ik gekozen omdat ik herten mooie dieren vind. Maar ik heb een periode in mijn leven gehad waarin ik snel schrok en wilde wegvluchten. Dat is reden twee voor het hert.
De famillie van Aresska is anders dan mijn eigen famillie. Ik ben bijvoorbeeld enigst kind, wat ik niet altijd leuk vind, daarom dus die zus. De naam Aressuka is niet uit het niets gekomen. Iemand keek een keer op een website hoe je naam er in het Japans uit zou zien. Alexa werd Arekussa. Ik haalde alleen bij het aanmaken van dit account wat letters door elkaar, en toen werd het Aressuka.

Mijn nieuwe char, Linea is totaal anders dan ik ben. Ik was ooit begonnen met een fantasy verhaal maar daarin ben ik vastgelopen. Linea is gebaseerd op de slechterik van het verhaal: een heks die zichzelf jong houd door levenskracht te onttrekken aan de mensen om haar heen. Het idee van dat evil personage zat nog steeds in mijn hoofd en nu is ze hier op Starshine.


Laatst aangepast door Aressuka op vr feb 22 2013, 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Keito
.
.
Keito

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Sasha
Posts : 198
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire magic
Klas: Master Kana
Partner: Who can heat up my frozen heart..?

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimevr feb 22 2013, 17:05

Keito:
Gek genoeg lijk ik volgens mij totaal niet op Keito. Zijn karakter is bijna het tegenovergestelde van mijn karakter, maar toch zijn er als je verder kijkt wat overeenkomsten te vinden bedenk ik me nu. Zo heb ik ook weleens moeite om mij open te stellen naar anderen toe en als je Keito beter kent, weet je dat dat precies is wat aan hem mankeert. Hij laat zich expres van zijn slechte kant zien, om zich niet kwetsbaar op te stellen. Ik denk dat ik ook weleens de neiging heb om me een beetje anders voor te doen, zodat mensen mij, als ze mij niet mogen, eigenlijk niet míj niet mogen. Zo wordt IK eigenlijk niet gekwetst. Begrijp je het nog? x3
Voor de rest heeft zijn geschiedenis niet direct met mij te maken, al heeft iedereen -ik ook - weleens van die periodes waarin je je alleen voelt of denkt dat niemand je echt begrijpt.
Wat wél echt van mij afkomt, absoluut, is dat Keito niet kan huggen. Ik kan dat ook niet, serieus. Ik verkramp altijd en zo wordt mij huggen áltijd awkward. Mijn vrienden maken er regelmatig grapjes over, maar, net zoals Keito, I'm still trying! Stare
En voor de rest.. Tja, ik moet het toegeven: ik ben toch ook koppig en soms wat ongeduldig zoals hij, maar in minder extreme mate.

Dat was het denk ik wel. Wauw, eigenlijk blijk ik toch veel meer van deze vreemde gast weg te hebben dan gedacht.. Geen idee of ik blij moet zijn met die ontdekking though. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Summer

Miss Summer

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Sander
Posts : 431
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner:

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimevr feb 22 2013, 17:28

Light
Light is bijna een spiegelbeeld van hoe ik zelf ben. Gay, Bruin harig, Naïef, Af en toe een kreng. Ja, Light is mijn eerste RPG-karakter, dus wou ik het liefst schrijven puur vanuit mijzelf. Alhoewel ik eerst heb geprobeerd om hem straight te houden.. maar eenmaal kennis gemaakt te hebben met Dom kon ik niet anders.

Miss Summer
Miss Summer is voor mij een ander verhaal, laten we zeggen, ik zit nog in de situatie van Summer's verleden. Summer heeft hard moeten werken om te worden tot hoe ze nu is. EN pas vanaf haar volwasenwording (Is dit een woord? Ik bedoel de 18e verjaardag) kon ze zelf beslissen. Ook al was ze al veel eerder klaar ervoor. Ikzelf zit in een jeugdzorg instelling, om te leren om op mezelf te gaan wonen. Ik mag dar pas weg vanaf mijn 18e. Ik heb echter alles al geleerd, en heb de perfecte situatie om al uit te varen. (Een huis (intrekken bij vriend), een financieel positieve situatie, een BF die van me houdt. etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimeza feb 23 2013, 19:49

Laat ik het ook maar eens op een rijtje zetten. Mijn karakters zijn meestal nogal geïdealiseerde of uitvergrote versies van mijzelf, maar in zekere zin lijken ze allemaal op mij (en elkaar).

Cat
Cat is mijn favoriete karakter op deze site en ik gebruik haar ook op andere sites onder een andere naam. Ik zeg altijd dat ze het meest op mij lijkt, maar ze is ook deels hoe ik zou willen zijn. Cat kan zich dapper en sterk voorhouden, terwijl ze vanbinnen onzeker en kwetsbaar is, iets wat ik ook doe. Verder lijkt ze op het eerste gezicht sociaal vrij sterk, maar blijkt dat uiteindelijk niet te zijn.
Ze heeft een aantal angsten: pleinvrees en bindingsangst. Alleen de eerste delen we. Bindingsangst heb ik erbij verzonnen omdat ik het moeilijk vind om me aan iemand te binden, maar ik er geen fobie voor heb.

Rhae
Ik vraag me nog steeds af waarom ik Rhae hier heb verwijderd. Pas nadat ik dat heb gedaan kwam ik er achter dat Rhae mijn kant naar de buitenwereld symboliseert. Als het zou kunnen had ik haar teruggenomen. Ze is vrolijk, intelligent en weet zich in een gesprek vrij goed staande te houden. Daarbij is ze met Flavio ontzettend close en hangt het liefst constant om zijn nek. Dat laatste heb ik ook met een aantal mensen om me heen. Ik ben Rhae als ik vrolijk ben en mijn onzekerheid me niet in de weg zit. Ook is Rhae loyaal en dapper op haar eigen manier. Ze is niet iemand die mensen neer zou slaan, maar durft het te zeggen als ze iets niet eerlijk vind en komt voor anderen op.

Victoire
Vic weet heel goed hoe ze een toneelstuk moet spelen. Ze past zich op de mensen om haar heen aan en laat niet zien hoe ze werkelijk is uit zelfbescherming. Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik dit ook doe.



Laatst aangepast door Cat op do apr 25 2013, 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo apr 10 2013, 14:46

Little edit ~
Jamaya; Jamaya lijkt eigenlijk nog wel een beetje op me. Ik ben ook soms wel wat brutaal, sneaky, impulsief, flapuit, trouw en ik trek me niet echt veel aan van anderen. Ook is Jamaya klein: net zoals ik (vind ik). Maar ze is toch ook voor een stuk het tegenovergestelde van me, want ik ben absoluut geen halve jongen en ik steel niet c:
Valeria; Ik lijk absoluut niet op Valeria, alhoewel ik ook wat gesloten ben, natuurlijk niet zo erg als haar, maar toch c:
Rosie; Op Rosie lijk ik ook niet, gelukkig xD
Miss Florence; Mijn rustige kant. Ik hou ook net zoals haar enorm van boeken, ben over het algemeen wel rustig en ben ook soms wat sarcastisch. Ik hou ook niet zo van druktemakers en mensen die regels breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimewo apr 10 2013, 15:19

Ashley
Hetgeen wat bij Ashley zeker hetzelfde is als bij mij is het perfectionisme. Als ik iets doe, wil ik het ook perfect hebben, en dat is bij Ashley ook zo. En dan ook het aardige, maar toch af en toe bitchy zijn. We zijn beiden over het algemeen aardig, maar als er iemand is die ik niet moet ben ik een echte trut, zo is Ashley ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimezo mei 19 2013, 18:12

Een betere uitleg over de overeenkomsten tussen mijn chars en ik:

Aressuka: Man wat hebben we veel gemeen. Vrolijk, vriendelijk altijd wel in voor een praatje. Maar ook een wat minder vrolijke kant. Bij mijzelf is het niet zo extreem als bij Aress maar toch. Sommige dingen in het verleden vind ik gewoon niet prettig maar ze hebben me wel gemaakt tot wat ik nu ben. Sommige dingen die ik nu heb zou ik nooit gehad hebben als ik die rottige tijd niet had. Alleen Ares beseft dat nog niet bij haarzelf.

Linea: Mijn evil side. Via haar kan ik lekker duister en gemeen doen. Tevens zijn Linea en ik allebij boekenwurmen. Stoor ons dan ook echt niet tijdens het lezen. Daar houden we absoluut niet van. Dit is ook mijn opportunistische kant. We proberen beide van allerlei dingen te profiteren.

Suicune: Ja ze is een Pokémon. Stare Maar ze is gewoon awesome. Woot! Ahum, de overeenkomsten tussen Suicune en mij. Suicune is mijn rustige kant (ja die heb ik). Behalve dat is ze ook mijn filosofische kant. Soms zijn we dan ook niet voor anderen te volgen omdat we alweer enkele stappen verder denken en woorden gebruiken die niet voor iedereen bekend zijn.

Zorax: Blitzels! Zorax is zo duidelijk mijn derpy side. Ik kan soms (?) nogal random doen. Alleen is Zorax wel wat tikkeltjes erger dan ik ben :} Zorax is ook mijn muzikale kant. Ik kan namelijk aardig zingen. Alleen speel ik geen gitaar, hoewel het me wel leuk lijkt om een instrument te spelen.

Zo, dit is eventjes de update wat betreft de overeenkomsten tussen mijn chars en ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILE
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimezo mei 19 2013, 18:45

Lie: Lie is eigenlijk meer mijn gedachten dan karakter. Via hem kan ik al mijn duistere, kwade en moordlustige gedachten die ik ongeveer elke dag wel heb, kwijt. Maar hij is ook mijn zijde die als hij kwaad is alleen maar om zichzelf geeft en vrij egoïstisch is.

Nariko: Nariko is mijn verlegen en onzekere kant. Eigenlijk de kant die ik het meeste laat zien. Zodra iemand al achter haar fluistert dan wordt ze al onzeker en denkt dat het over haar gaat. Zo is het ook bij mij. De sjaal staat symbool voor dat ik me graag altijd wil aankleden dat er weinig delen van mijn lichaam zichtbaar zijn. Dan voel ik me veilig. Het litteken staat voor iets erg persoonlijks waar ik dagelijks nog steeds aan moet denken.

Yinthe: Yinthe ben ik gewoon helemaal. Zij is de lachende en grappige kant van mij die zich weinig van mensen aantrekt. Ze is een grote boekenwurm net als mij en heeft het liefst muziek om zich heen.

Idris: Idris is iemand wat ik soms wil zijn: Belangrijk. Idris is belangrijk voor de adviseur en ik wil soms ook belangrijk zijn en niet zo weggemoffeld zijn in een hoekje en er alleen uitkomen als mensen iets van mij eisen of willen dat ik iets doe.

Elveria: Elveria is wat ik wil zijn. Helemaal. Stoer, brutaal zich niet van de regels aantrekken en een eigen stijl. Maar ik kan dat niet. Omdat ik teveel heb meegemaakt waar gewoon niemand iets van mag weten of weet. Als ik ooit iemand wil zijn, dan is zij het wel.

Dus, ik zit pretty much f*cked up in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomme
.
.
Tomme

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 733
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimezo mei 19 2013, 19:23

Shou: Hoe ik kan zijn ( Op het gay na >.<) Altijd vrolijk vol energy en druk :3 Kan net zoals ik niet tegen alcohol of caffine en kan simpel weg in slaap vallen als hij een lekker knus plekje heeft. Hij is preuts als het gaat om jongens. Altijd verlegen op eerste gezicht, maar namate je hem beter te kennen krijgt is hij een aardige jongen. Kan het niet zo goed vinden als je over zn lengte begint ( Ik ook niet D< Grapje kan, zoals smurf :3 maar ga me niet, echt niet, kleineren! )
Kasumi: die char... is een echte drama queen soms XD Je kan haar vaak in de problemen zien x.x Ook overkomt haar vaak wat mij IRL overkomt x.x Bv. in een doos gestopt worden *stare at Master Savador en random person irl.* Tegen een kachel in slaap vallen....
Break: Mijn randomnesss *hugs Break while being pushed away* ghehe ^^' Ook is hij mijn gevaarlijke kant.... ergens... denk ik XD
Tenshi: dit... is een antisociaal geval zoals ik soms kan zijn... Ook is ze streng in regels, volgt dingen op de letter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malekith
.
.
Malekith

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimedi mei 28 2013, 00:23

Malekith is eigenlijk gewoon helemaal ik, gebaseerd op mij. Ik kom vaak over als een heel blij persoontje (wat ik ook ben), maar als iemand ook maar iets doet wat ik vervelend vind, kan ik zo omslaan. Ik moet mezelf dan echt bedwingen om diegene niet helemaal plat te slaan/te vermoorden/te watdanooken. Verder ben ik ook best verlegen, maar heb ook mijn ongelofelijk trotse kanten, en durf ik te zeggen wat ik ergens van vind. Het maakt me niets uit wat men over mij denkt (vroeger wel, heel erg gepest, maar daar ben ik totaal overheen), en ik vind het alleen maar heel grappig als iemand zich aan mij stoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimedi aug 20 2013, 22:50

Eres/Madeline:

Eres is mijn oudste en meest dierbare karakter. Ze is net als creatief en muzikaal ingesteld. Toch verschillen we ook van elkaar. Eres is altijd vriendelijk naar anderen en begroet hen met een glimlach, ook als ze zich helemaal niet vrolijk voelt. Hier heb ik soms nog wel moeite mee.

Jareth:

In Jareth zie ik van mezelf terug dat hij net als ik de afzondering zoekt als hij over dingen na wilt denken. Dat en zijn grote voorliefde voor dieren. Ook zal hij altijd anderen willen helpen als hij dat kan. Ook ik heb dat soms tot irritatie van hen die niet geholpen willen worden.

Gavriil:

Hoe creepy Gavriil ook is, toch heb ik ook dingen van hem in mezelf zitten. Gavriil is vreselijk gepassioneerd. Wat hij met haar heeft, dat heb ik met muziek, al wil ik niet zo ver gaan dat het een obsessie is zoals bij Gavrill wel het geval. Ook een minder leuke kant zit in Gavriil. Zijn depressiviteit. Hoewel Gavriil zelf zelden depressief is, is hij wel het symbool van somberheid. Altijd zwarte kleuren, een grauwe huid en grijze haren.

Auru:

In Auru zit heel veel vrolijkheid en optimisme. Hij probeert de nare dingen in het leven weg te lachen. Dat is een punt waar ik aan werk. Wat we wel gemeen hebben is dat Auru zich niet langer iets aantrekt van de mensen om hem heen die een bepaald beeld hebben over hoe hij moet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Earia

Earia

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimema aug 26 2013, 11:32

Alright, lemme give this a try.

Earia:

Zenon:

Casca:

Avaritia:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kael Brown

Kael Brown

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Inge
Posts : 182
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas:
Partner: //

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimezo jun 29 2014, 16:05

Kael en ik hebben vrij weinig gemeen. Goed, sinds mijn zelfvertrouwen geskyrocket is is dat vergelijkbaarder met het zijne, maar zo cocky als Kael ben ik zeker niet xD
Misschien dat gevoel voor humor enigszins overeen komt, maar dat is het ook geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitimezo jun 29 2014, 17:05

Oh ja, dit bestond ook nog. Nu ik nieuwe characters heb, let's give it a go Woot!

Nathan
Stiekem zijn er nog best wat gelijkenissen tussen mij en Nate. Nathan is net zoveel op plezier gemunt als mij. Laatste paar jaren ben ik nogal yolo geworden en doe ik ook dumb shit, maar half niet zo erg als Nate. Also, we zijn optimisten, houden van lachen en willen van het leven genieten :3 Also we zijn allebei even gay en haten school

Xavier
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.

August

Xavier
Nee, ik moet wel iets schrijven. Xavier en ik zijn exacte tegenpolen. Hij is een pessimist, ik ben een optimist. Hij is koud in karakter, ik ben warmer en opener. Hij vermoordt mensen, ik niet c: Ik zou zeggen dat we allebei mentaal gezien sterk zijn, we kunnen goed met emoties omgaan en groeien snel over dingen heen, maar zelfs dát klopt niet helemaal.
In ieder geval delen we wel onze creativiteit.

August
Oh, Gussie, Gussie. We lijken geen ene zak op elkaar :'D Wat ik net over Xavier vertelde, geldt ook hier. Gus is een pessimist, erg koel in karakter, gesloten en ik ben het tegenovergestelde. We zijn allebei wel even koppig en eigenwijs, dus dat is tenminste nog iets?

Master DeWitt
Ook al heb ik nog niet met hem kunnen RPG'en weet ik al wel precies dat we onze ''I don't caaaaare'' attitude delen. Also, hij is een awkward persoontje dat niet supergoed met mensen om kan gaan. Zelf ben ik ook redelijk awkward, al warm ik wel snel op in de buurt van anderen. Just gimme five minutes and I'm jolly. DeWitt heeft dat... niet, maar... Ik zoek gewoon naar gelijkenissen oké? XD

Conclusion: No one is me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA PROFILE
Welk deel van je karakter past bij je chars? UTL8oxA MAGICIAN

Welk deel van je karakter past bij je chars? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk deel van je karakter past bij je chars?   Welk deel van je karakter past bij je chars? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Welk deel van je karakter past bij je chars?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Klassenuitje Mentorklas Miss Eres - A musical journey (Deel 1)
» Karakter AMV - AskMe!
» Karakter soundtracks xP
» Karakter Qoutes
» Je karakter in de spotlights

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-