PortalIndexSavador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  HpD5UwnSavador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  Empty
BerichtOnderwerp: Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3    Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  Icon_minitimeza okt 20 2012, 02:12

Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  G29SJ9X
People are puppets held together with string
There's a beautiful sadness that runs through him
As he asked me to pray to the God,
he doesn't believe in


Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  8QzRUEZ

~ 20-10-2012 ~
+ Een kleine side-note vooraf:
Starshine Academy staat in haar vrijheid voor de leden personages toe met (traumatische) problemen die werkelijkheidsgetrouw zijn, zoals ze jou en mij kunnen overkomen. Het karakter Savador is een personificatie van de Zeven Zonden (inclusief Luxuria; lust) en verder kun je hem zien als een reïncarnatie van Satan in de vorm van een man, de 'devil in disguise' en de moraal op twee benen wat nu werkelijk het 'goede' en het 'kwade' is. Dit is geenszins bedoeld om hevige reacties en/of emoties op te wekken op gronden van geloof, gewaarwording, constitutie en persoonlijke ervaring (o.a. seksueel, drugsgebruik, alcoholconsumptie, noem het maar op). Dit is enkel en alleen op een basis zoals een schrijver alle gevoelens en gedachten van een personage in ogenschouw wil nemen, om zijn lezers zo goed mogelijk in datzelfde perspectief te plaatsen. Ik ben maar een amateuristische schrijver, maar wek ik dit alsnog bij je op, stuur me dan een bericht en dan houd ik er rekening mee (ik zal dan pogen om eromheen te schrijven).


Mozart - Lacrimosa:


Naam: Savador Jaellvías Douglas Sathandiai
Uitspraak:
Savador [ sa ● va ● dor ]
Jaellvías [ dja ● el ● vie ● as ]
Douglas [ duhg ● luhs ]
Sathandiai [ sa ● than ● die ● aaj ]
Betekenis:
Savador Shadraanse benaming voor Judas
Jaellvías gegeven Shadraanse jongensnaam
Douglas donker water, donkere vreemdeling
Nicknames: Douglas, Sav voor vrienden en kennissen
Door zijn leerlingen Mr. Brightside, Serpent, Meneer de Geldwolf, Dracula
Reden benaming: Zijn vader had een afkeer voor zijn zoon toen hij nog maar een minuut op de wereld was, omdat - naar eeuwenoude traditie in de bloedlijn - geen slang een verbond met het kind wilde sluiten; een schande voor de familie  
Alias: Master Savador, Mr. Sathandiai, Sir, weledelgestrenge heer (in zijn tijd als advocaat), Hoofdmeester, opvolger, leraar vuurmagie
Symboliseert: Depressie en wanhoop, Satan/de Slang uit de Tuin van Eden (Bijbel, Genesis 2:5-3:24), personificatie van de Zeven Zonden, de Grote Boze Wolf (erotiek en pedofilie)
Gecreëerd op: 17 augustus 2009
Belangrijke inspiratiebronnen:

inspiratiebron - : gebaseerd op - auteur/regisseur
● Bijbel, Genesis : Satan - collecties van verscheidende auteurs/apostelen - de zeven zonden
● Le Petit Chaperon rouge (Little Red Riding Hood) : the big bad wolf - Charles Perrault & Grimm, Kinder- und Hausmärchen
● Into the Woods : the big bad wolf - James Lapine, Broadway
● Lolita (Лолита) - Vladimir Nabokov, Stephen Schiff & Adrian Lyne
● Hamlet : Claudius - William Shakespeare (& Hamlet zoals de versie in the Lion King)
● Phantom of the Opera (Le Fantôme de l'Opéra) : Phantom/Erik - Gaston Leroux, Andrew Lloyd Webber, Joel Schumacher
● Robin Hood : Sheriff of Nottingham - William Langland



Geslacht: Mannelijk ♂
Leeftijd: 37½
Nationaliteit: Shadraans
Etniciteit: Noord-Shadraans (Engelsman)
Thuistaal:
Noord-Shadraans Brits-Engels, as spoken by the upperclass in London
Algemeen Shadraans Brits-Engels/Arabisch
Raziaans Spaans
Kovomakaans Nederlands
Accent: Ja
Geboortedatum: 27 oktober 1972
Geboorteplaats: Coldmeadow, Fairburn, Noord-Shadra
Ouderlijk huis: St. Wakefield-Eden Square 98
Mentale leeftijd: Denkt als een zelfzuchtige diplomaat; een stuk ouder dus
Geschatte leeftijd: Ergens begin veertig; in de zin van weinig tot geen rimpels, een gelaat waar hij goed mee voor de dag kan komen, maar licht grijzend bij de haargrens boven zijn oren
Sterrenbeeld: Schorpioen
Scorpio ♏ - 23 OKTOBER T/M 21 NOVEMBER
Sterk, diepzinnig, sexy, geremd, agressief, scherpzinnig, gefixeerd, emotioneel, geïnspireerd, praktisch, toegewijd, betrouwbaar, moedig, rebel, achterdochtig, gewelddadig, toegeeflijk, koppig, jaloers,  iemand die alles uitstelt.

Mensen met als horoscoop Schorpioen zijn de meest diepzinnige, intense en krachtige persoonlijkheden van de dierenriem. Zelfs als ze aan de buitenzijde kalm en zelfbeheerst overkomen, kolkt er onder de rustige oppervlakte een ziedende emotionele energie. Een schorpioen is net een vulkaan onder een kalme zeeoppervlakte: je verwacht het niet, maar hij kan elk moment uitbarsten.
Onder de rustige, maar oplettende bedaardheid van het sterrenbeeld Schorpioen schuilt een ingehouden agressie, een immense kracht en magnetische intensiteit. Schorpioenen hebben een charismatische persoonlijkheid en bij sociale gelegenheden zijn ze aangenaam gezelschap en goede gesprekspartners die hoffelijk en gereserveerd, maar ook erg innemelijk en charmant zijn. Vaak hebben Schorpioenen doordringende ogen die recht door je heen kijken, waar een gesprekspartner zich ontzettend naakt en weerloos kan voelen.


Seksuele oriëntatie: Hetero
Achtergrondinformatie: Als Shadraan van de oude stempel heeft hij een afkeer voor homo's en lesbiennes
Maagd: Nee
In relaties: Introvert, mysterieus, achterdochtig, (verrassend) onvoorspelbaar, heeft de ruimte nodig, niet te peilen, nog altijd één groot raadsel met veel achterhoudende geheimen, haast onbereikbaar - maar ook diepgaand, charmant, beschermend, territoriaal, een warme toevlucht en een gentleman die zijn partner zich laat voelen en behandelt als een ware lady
In bed: Dominant en onbeteugeld, sadomasochist en soms meedogenloos

Likes: Rust en kalmte, orde, wijn, thee, vrouwen, het knisperende geluid van geldbriefjes, latte macchiato, hygiëne, zijn fauteuil bij de haard, donkere dagen, seks, boeken, de studie der Shadraanse magie, lezen, zijn (gestorven) moeder, massages, een goed onderhouden gebit, golf, polo, stukken op de piano of de viool, Miss Eres, gestoomde kreeft, tailcoats en maatpakken van een goed Shadraans merk, kamermuziek, gestreken overhemden, opera, de Shadraanse krant, El Alero The Southern Penthouse (een soort Red Light District op Zuid-Razen)
Dislikes: Kinderen, behaarde beesten, fel licht, domme vragen, brutaliteit, zonnige en hete dagen, koude koffie/thee, een cent minder op zijn bankrekening, zijn collega's, de maatschappij, water, Nova, Gren, jeugdtrends, roken, zomaar om de hals worden gevlogen/omhelst/geknuffeld/enige andere vorm van aanraking, rommel
Goede gewoonten: Kalm, gereserveerd, hygiënisch, weet van etiquette en normen en waarden, luisterend oor, eenmaal als hij bereid is zijn steun te bieden zeer behulpzaam
Slechte gewoonten/criminaliteit: Grote alcoholconsumptie, verslaving aan rode wijn, aantal maal het gebruik van drugs in het verleden, liegen en bedriegen, fraude, valse identiteit, vreemdgaan, uitbuiting prostituees, misbruik en moord, hoewel nooit opgepakt door de overheid  
Ruikt naar: Dure cologne/aftershave, brandnieuwe kleding zoals ze in de winkels hangen, lichte zwavel, Arabische aroma's, de onbehaaglijke ziekenhuisgeur die in de wachtkamers hangt bij tandartspraktijken en hospitalen, pas gewassen kleding - kortom; mannelijk, verzorgd, rijk en streng.

Voice
"De schaduw manifesteerde zich in de silhouet van een man,
en de man sprak als in een lispeling, en zijn stem was diep en duister,
als vloeibare, pure chocolade, een Raziaanse woestijnwind
van duizend-en-één-nachten, of een kille bries over een Shadraans kerkhof.
Rommelde in zijn borst en drong langs zijn adamsappel,
om uiteindelijk als zijde over zijn tong te glijden als de serpent die hij was.
Zo zijdezacht, sensueel zelfs, en toch zo bedrieglijk unheimisch.  
God verhoede mijn ziel, nooit eerder hoorde ik een stemgeluid
dat mijn hersenen binnendrong en deze zo simpel kon betwisten en indoctrineren.
Disparaat vocht ik ertegen, maar hij was vastbesloten. Zo vastbesloten.
En begraven onder de wrok die de trillingen van zijn stembanden voortbracht,
vond ik het niet eens erg om zo te sterven."


Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  United_kingdom_stamp_by_l8 Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  Dutch___flag_by_mysage
Engels: Jeremy Irons - voorbeeld (of klik op de vlag)
Nederlands: Filip Bolluyt - voorbeeld (of klik op de vlag)


Facts
Click:

Savador Jaellvías Douglas Sathandiai || V.3  LTrYwOS

Fitting Themes
3 Doors Down - Father's Son:
Shinedown - What a Shame:
Ghost - He Is:
Poor Thing:
Alena Vysotskaya - Ya ne boleu toboi (de clip):
Jamie 'M Commons - Devil In Me:
Rammstein - Ich Will:
The Hoosiers - A Sadness Runs Through Him:
Lene Marlin - Never To Know:
The Band Perry - If I Die Young:
Pretty Women:
Radical Face - The Crooked Kind:
Florence+The Machine - Seven Devils:
Christina Perri - Mine:
Seether - Fake It:
Coldplay - Yes:
Metallica - King Nothing:
Sting - Englishman in New York:
Tango:


Past