PortalIndexFamiliereunie. - Pagina 2 HpD5UwnFamiliereunie. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Familiereunie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 18:48

Norwood keek naar Madeline en glimlachte licht. Hij luisterde wat er allemaal werd gezegd en vergat straal de getuigen toen Madeline naar voren werd geroepen. Hij ging wat rechter in zijn stoel zitten en keek naar Madeline. Hij wachtte geduldig af hoe het verder zou gaan. En keek even naar Nick
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 19:08

''Goed. De verdachte Kris Marais is Uw vader, is dat correct?'' vroeg de man daarna. ''Ja'' antwoorde Madeline zwakjes. ''En U wist welke 'praktijken' Uw vader uitvoerde?'' ging de man verder. ''Ja'' antwoordde Madeline opnieuw zwakjes. Het voelde alsof er een knoop in haar maag lag die met de minuut sterker werd aangetrokken. ''En is het dan ook waar dat Uw vader eveneens ook U heeft geprobeerd te verhandelen?'' vroeg de advocaat onverstoorbaar verder. Madeline keek heel ongemakkelijk. Nick kon dit niet langer aanzien. ''Edelachtbare ik maak bezwaar. De getuige wordt behandeld alsof ze zelf een misdadiger is'' riep hij uit. Maar zijn tegenstander leek op deze vraag voorbereid te zijn. ''Wacht even waarde collega. Mag ik iedereen er hier op attenderen dat deze getuige wel degelijk een crimineel verleden heeft. De raad en de jury hebben destijds gezegd dat het om zelfverdediging ging. Niettemin blijft het feit dat deze vrouw iemand heeft vermoord. Ze heeft in dit geval dus geen recht op zwijgen of weigering van antwoorden'' sprak hij. De rechter knikte even instemmend en gebaarde naar Madeline dat ze moest antwoorden. ''Mijn vader heeft mij inderdaad ooit eens geprobeerd te verhandelen'' sprak ze zacht en met een trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 19:16

Norwood keek naar Madeline en hoorde wat er allemaal gezegd werd. Hij keek naar Nick die een bezwaar maakte. Ook hoorde hij wat de tegenstander zei. Hij balde zijn vuisten en keek nijdig naar de man. Toen ze de vraag beantwoorden voelde hij de woede nog meer stijgen. Hij keek strak naar Kris. Hij had lef. Hij keek naar Madeline en wachtte nog af. Al werd er tussen door komen steeds meer zijn optie. Hij wachtte toch nog maar af en keek naar Madeline met een blik die zei dat hij op springen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 19:25

De man knikte kort. ''Zoals U allen kunt horen is deze verdachte tot alles in staat. Dus ook tot moord. Bij inbraak zijn er glasscherven gevonden die de vingerafdrukken van de verdachte bevatten. Maar naast deze ook die van een ander persoon. De politie heeft echter niet kunnen achterhalen wie omdat deze persoon handschoenen droeg. Waar ze wel achter zijn gekomen is dat het leren vrouwen handschoenen waren. Dus als ik de handen van de getuige zou mogen zien.....'' verder kwam de man niet. ''BEZWAAR'' schreeuwde Nick door de zaal. Madeline was van ongemakkelijk naar angstig overgegaan. Ze wist wat deze advocaat probeerde te doen. Hij probeerde deze moord ook in haar schoenen te schuiven. Ze keek hulpzoekend naar Nick. ''Edelachtbare dit is bespottelijk. De getuige was niet eens op Nova toen de moord plaatsvond'' zei hij. De tegenstander van Nick kwam meteen weer overeind. ''Heb je daar bewijzen voor? Iemand die kan bevestigen dat Juffrouw Marais op het moment van de moord inderdaad niet op Nova was?'' vroeg hij direct.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 19:40

Norwood keek naar de rechtzaal en keek op toen er bezwaar geroepen werd. Hij keek naar Nick en keek toen weer naar Madeline ze leek angstig. De vraag die gesteld werd deed hem grijnzen. Hij stond op. "Dat kan ik...." zei Norwood. "Madeline is al die tijd op school geweest als schoolhoofd. Ze had het vaak druk met een paar lastpakken en had dus ook niet de tijd om naar Nova te gaan..." zei hij kalm maar toch duidelijk voor iedereen. Hij wierp een blik op Nick en Madeline in de hoop dat hij iets goed deeds. Als hij Madeline in een nog benauwdere situatie hielp zou hij het zich nooit kunnen vergeven. Toch hingen zijn handen nog steeds als vuisten naast zich dat er op wees dat hij nog niet gekalmeerd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 19:46

Toen Norwood opstond keek de advocaat met een ruk om. Zijn ogen waren tot spleetjes geknepen terwijl hij Norwood van top tot teen bekeek. Er ging veel geroezemoes door de zaal en de rechter moest een aantal keer met zijn hamer slaan om orde te krijgen. ''En wie als ik vragen mag bent U?'' vroeg de man aan Norwood. Nick schoot Norwood direct te hulp. ''Zijn naam is Norwood en hij is leraar woud magie op de school de Starshine Academy. De school waar Juffrouw Marais tot voor kort nog schoolhoofd van was'' vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24 2010, 20:01

Norwood keek naar de man met een flits. Hij grijnsde licht. "Nou ik ben..." maar Nick was hem voor. Hij glimlachte naar Nick als dank. Hij keek naar de man en keek even naar Kris en daarna naar Madeline. Hij zou naast haar staan als het nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Familiereunie. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Familiereunie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiereunie.   Familiereunie. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Familiereunie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Nova, Planet of Light-