PortalIndexakward... (Zack) - Pagina 4 HpD5Uwnakward... (Zack) - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 akward... (Zack)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 19:36

Rhine stopte gelijdelijk aan met snikken. Ze werd dus rustiger, dat was al zeker een goed teken. Ze keek naar hem en kuste hem dan opeens heel onverwacht. Zack's ogen werden even groot maar dan sloot hij zijn ogen en ontspande hij zich. De kus duurde langer dan verwacht en Zack voelde inwendig hoe hij bijna smolt. Het was best zalig te noemen. "Het spijt me..." Fluisterde ze tegen zijn lippen voor ze langzaam losliet. maar ze legde haar hoofd niet weer tegen zijn borst nee ze bleef hem aankijken. Ze keek naar hem en kuste hem dan opeens heel onverwacht. Zack's ogen werden even groot maar dan sloot hij zijn ogen en ontspande hij zich. Hij kuste haar ietwat onzeker terug, niet wetende wat hij nu eigenlijk moest doen of laten. "Het is oke schat, het is oke. Ik snap je wel" zei hij met een geruststellende glimlach en hij drukte zijn lippen op haar voorhoofd. Nu gaf hij haar alweer een troetelnaampje. Een lichte glimlach sierde zijn gelaat en hij keek even naar opzij. "Ik ben nogal een lastig raadsel om op te lossen hè.." Zei ze met een kleine grijns. Zack knikte "Ik denk dat ik dat ook een héél klein beetje ben. Niet?" vroeg hij met een kleine grijns. Hij was zeker een raadsel, wat ging er achter die brede glimlach, velen wisten het niet. Langzaamaan rekte hij zich uit en zei hij "We moeten dit hier is opknappen hé meid." Hij wou hier ook iets kleurrijk van maken. Iets waarvan ze kon gaan glimlachen en kon terugdenken aan de goede perioden in haar leven. Zijn blik keek vragend naar Rhine, was zij hier wel ok mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 19:56

Zack knikte "Ik denk dat ik dat ook een héél klein beetje ben. Niet?" vroeg hij met een kleine grijns. Nu knikte zij. Hij was zeker een raadsel, wat ging er achter die brede glimlach? rhine wist het nog niet maar ooit zou ze dat mysterie ontrafelen en ze hoopte dat hij ooit haar kon ontrafelen. dat hij tot in de diepste krochten van haar ziel zou komen. Langzaamaan rekte hij zich uit en zei hij "We moeten dit hier is opknappen hé meid." Zijn blik keek vragend naar Rhine, was zij hier wel ok mee? Rhine liet haar blik over de kamer glijden. het was inderdaad een deprimerende boel. rhine zuchtte en knikte instemmend. "mischien is dat wel een goed idee..." zei ze met een blos en een glimlach op haar gelaat. "En ik ga ook wat goedkope meubelen rontselen...de oude zijn..euh..opgelost" Bekende ze waardoor haar gezicht vuurrood kleurde. ja toegeven dat je per ongelijk je meubelen met de grond gelijk had gemaakt was nogal baschaamend. "ik denk dat ik vanavond in de studie ruimte ga slapen die zetel ligt werkelijk fantastisch in vergelijking met dit veldbedje" zei ze met een brede grijns. ze wilde het onderwerp luchtig en eenvoudig houden zodat ze beide niet zouden nadenken over wat er nu pecies tussen hen twee speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 20:11

Zack knikte "Ik denk dat ik dat ook een héél klein beetje ben. Niet?" vroeg hij met een kleine grijns. Nu knikte zij. Hij was zeker een raadsel, wat ging er achter die brede glimlach? Langzaamaan rekte hij zich uit en zei hij "We moeten dit hier is opknappen hé meid." Zijn blik keek vragend naar Rhine, was zij hier wel ok mee? Rhine liet haar blik over de kamer glijden. Hij vond het hier nogal saai, saai en leeg. rhine zuchtte en knikte instemmend. "mischien is dat wel een goed idee..." zei ze met een blos en een glimlach op haar gelaat. "En ik ga ook wat goedkope meubelen rontselen...de oude zijn..euh..opgelost" Bekende ze waardoor haar gezicht vuurrood kleurde. "Oh, gezellig" zei hij met een lichte grijns. "Waarom zijn ze opgelost?" vroeg hij met een lichte glimlach. "ik denk dat ik vanavond in de studie ruimte ga slapen die zetel ligt werkelijk fantastisch in vergelijking met dit veldbedje" zei ze met een brede grijns. "Ik heb ook een zetel?" zei hij en hij begon te lachen "Jij slaapt in mijn bed en ik slaap op de zetel... Deal?" Een glimlach en zijn ogen keken haar geamuseerd aan. Hij ging op het veldbedje zitten en hij staarde lichtjes voor zich uit. In gedachten verzonken dacht hij aan wat er was gebeurd. Nog steeds hield het luchtige onderwerp hem niet af van de gedachte aan haar afwijzing. Waarom kon hij er niet mee om? Wat was er mis met hem? Vroeger toen hij flirtte en meisjes hem afwezen was dat geen probleem. Bij Rhine maakte hij er wel een probleem van. Was hij dan zo over zijn oren verliefd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 20:39

"Oh, gezellig" zei hij met een lichte grijns. "Waarom zijn ze opgelost?" vroeg hij met een lichte glimlach. Rhine draaide beschaamd haar gezicht weg. "Ik had een zware ruzie met sasuke gehad..." Bekende ze. Maar ze zei het op zo'n toon die liet merken dat ze er verder niet wilde over praten. "Ik heb ook een zetel?" zei hij en hij begon te lachen "Jij slaapt in mijn bed en ik slaap op de zetel... Deal?" Een glimlach en zijn ogen keken haar geamuseerd aan. Ze trok een wenkbrauw op. "Dat kan ik je toch niet aandoen?" zei ze hoofdschuddend met een grijns. ze zag hoe hij op het veldbedje ging zitten en voor zich uit staarde. Wat was er nu? Waarom zat hij nu weer te piekeren? rhine ging voor hem staan en knikte in haar vingers. Voor ze zijn hoofd vastnam en zijn mondhoeken zachtjes omhoogduwde zodat hij wel moest glimlachen. "Niet piekeren zackje" zei ze terwijl ze haar handen in haar zij zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 20:59

"Oh, gezellig" zei hij met een lichte grijns. "Waarom zijn ze opgelost?" vroeg hij met een lichte glimlach. Rhine draaide beschaamd haar gezicht weg. "Ik had een zware ruzie met sasuke gehad..." Bekende ze. Maar ze zei het op zo'n toon die liet merken dat ze er verder niet wilde over praten. "Ik heb ook een zetel?" zei hij en hij begon te lachen "Jij slaapt in mijn bed en ik slaap op de zetel... Deal?" Een glimlach en zijn ogen keken haar geamuseerd aan. Ze trok een wenkbrauw op. "Dat kan ik je toch niet aandoen?" zei ze hoofdschuddend met een grijns. ze zag hoe hij op het veldbedje ging zitten en voor zich uit staarde. "Jawel" mompelde hij afwezig en hij keek wat voor zich uit. Wat kon er voor zorgen dat ze ja zei? Hij had geen idee, maar hij zou vast wel vaker zich zo nutteloos voelen. rhine ging voor hem staan en knikte in haar vingers. Voor ze zijn hoofd vastnam en zijn mondhoeken zachtjes omhoogduwde zodat hij wel moest glimlachen. "Niet piekeren zackje" zei ze terwijl ze haar handen in haar zij zette. Zack haalde langzaamaan zijn schouders op. Wat kon hij hierop nou zeggen? Hij had eigenlijk geen idee, dus hij zei er eventjes niets op. Hoe wreed het ook was. Zack bleef naar haar kijken. Ze zou vast wel weten wat hij wilde sinds zijn blikken begrijpbaar waren voor haar. Hoe ze het voor elkaar kreeg, dat wist hij niet. Maar ze was geweldig, alleen besefte ze dat niet en wilde ze dat ook al helemaal niet toegeven. Hij wist niet waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 21:08

"Jawel" mompelde hij afwezig en hij keek wat voor zich uit. Rhine schudde grinnikend haar hoofd. "Ik kan je toch niet zomaar uit je bed jagen? Dat zouy echt heel onaardig van me zijn." Zei ze met een lachje. hij zei er eventjes niets op. Hoe wreed het ook was. Zack bleef naar haar kijken. ze werd zenuwachtig van zijn blik ze beet op haar lip en wendde haar blik af. Ja ze had wl door waar hij aan dacht en wat hij wilde. maar ze wist niet of ze dat hem kon geven. Ze slikte en soms gleden haar ogen naar hem toe. Wat moest ze doen? Ze begon te ijsberen en probeerde op haar woorden te komen. "Ik wil je vertrouwen...echt waar zack..." Begon ze. ze bleef niet stil staan ze bleef ijsberen en nadenken. "...maar ik weet niet of ik dat nog kán..." zei ze zachtjes. "Ik weet dat ik je niet mag vergelijken en erlijk gezegd doe ik dat ook niet maar...Ik kan gewoon niemand meer vertrouwen zelfs mezelf niet, vooral mezelf niet." Zei ze zacht. Ja ze wist dat hij het zou zien als een afwijzing maar dat was het niet....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 21:15

"Jawel" mompelde hij afwezig en hij keek wat voor zich uit. Rhine schudde grinnikend haar hoofd. "Ik kan je toch niet zomaar uit je bed jagen? Dat zouy echt heel onaardig van me zijn." Zei ze met een lachje. hij zei er eventjes niets op. Hoe wreed het ook was. Zack bleef naar haar kijken. ze werd zenuwachtig van zijn blik ze beet op haar lip en wendde haar blik af. Het was compleet begrijpelijk dat ze er zenuwachtig van werd, hijzelf zou er ook zenuwachtig van worden. Maar ze wist vast wel precies aan wat hij dacht, dat was vast een makkie voor haar om dat af te lezen van zijn gezicht. Voor anderen was hij een compleet raadsel, voor haar leek hij wel een open boek waaruit ze alles kon opmaken wat hij dacht. Vreemd vond hij wel... Extreem vreemd. Ze begon te ijsberen en probeerde op haar woorden te komen. "Ik wil je vertrouwen...echt waar zack..." Begon ze. ze bleef niet stil staan ze bleef ijsberen en nadenken. "...maar ik weet niet of ik dat nog kán..." zei ze zachtjes. "Ik weet dat ik je niet mag vergelijken en erlijk gezegd doe ik dat ook niet maar...Ik kan gewoon niemand meer vertrouwen zelfs mezelf niet, vooral mezelf niet." Zei ze zacht. Zack haalde nogmaals zijn schouders op. "Ik herhaal: blijf niet in je verleden vastzitten, luister naar je hart, niet naar je hersenen. Ik doe dat ook... Ik luister naar mijn hart Rhine" zei hij met een glimlach en hij keek haar aan. Hij greep haar vast bij haar middel en zette haar op zijn schoot. "Luister voor een keertje nog eens naar mijn raad en luister naar je hart."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 07:38

Zack haalde nogmaals zijn schouders op. "Ik herhaal: blijf niet in je verleden vastzitten, luister naar je hart, niet naar je hersenen. Ik doe dat ook... Ik luister naar mijn hart Rhine" zei hij met een glimlach en hij keek haar aan. Ze toonde hem ook een kleine glimlach. Hij probeerde haar steeds te helpen maar het wilde maar niet lukken Rhine bleef met zichzelf worstelen. Hij greep haar vast bij haar middel en zette haar op zijn schoot. "Luister voor een keertje nog eens naar mijn raad en luister naar je hart." Rhine keek hem aan in zijn prachtige blauwe ogen. Zijn ogen waren anders dan die van sasori of Sasuke heel anders. Hun ogen hadden nooit zo als dezijne gestaan. Zacks ogen straalde een emotie uit die ze geen naam kon geven, die puur Zack was. Ja misschien moest ze naar haar hart luisteren. ookal had dat haar al zo vaak bedrogen. Ze moest het nog 1 keer proberen nog een laatste keer moest ze er naar luisteren, de allerlaatste keer. Haar blik kreeg een kleine twinkeling erin. "Oké...." Fluisterde ze zachtjes. Ja ze had er mee ingestemd ze zou naaar haar hart luisteren....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 18:32

Zack haalde nogmaals zijn schouders op. "Ik herhaal: blijf niet in je verleden vastzitten, luister naar je hart, niet naar je hersenen. Ik doe dat ook... Ik luister naar mijn hart Rhine" zei hij met een glimlach en hij keek haar aan. Ze toonde hem ook een kleine glimlach. Hij probeerde haar steeds te helpen maar het wilde maar niet lukken Rhine bleef met zichzelf worstelen. Hij greep haar vast bij haar middel en zette haar op zijn schoot. "Luister voor een keertje nog eens naar mijn raad en luister naar je hart." Rhine keek naar hem, dat was al een goed begin, dat deed hem al voelen dat ze al wat vertrouwen in hem had. Dat kon alleen nog maar meer groeien. Zijn ogen stonden zoals alleen Zack's ogen konden staan. Zo vertrouwend, zo Zack. Een glimlach ontstond op zijn gezicht toen ze instemde met zijn goede raad. Dit fleurde hem helemaal op en dat zou ze vast en zeker wel merken. Haar blik kreeg een kleine twinkeling erin. "Oké...." Fluisterde ze zachtjes. Dit was voor hem het meest fantastische antwoord dat zij hem kon schenken. Zack leunde lichtjes met zijn voorhoofd tegen dat van haar zodat zijn neus de hare raakte "Dankje, en wat zegt je hart op dit moment?" vroeg hij zachtjes en zijn ogen twinkelden van nieuwsgierigheid. Hij kon haar niet aflezen en dat maakte haar tot een zeer interessant persoontje dat hij wilde leren kennen. Hij wilde haar hart bereiken en haar zeggen dat hij te vertrouwen was. maar hij wist dat ze niemand vertrouwde, maar wat niet is kon nog altijd komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 21:03

Ze zag dat hij opfleurde van haar antwoord. Dat had ze gewild, ze wilde hem gelukkig zien. Zack leunde lichtjes met zijn voorhoofd tegen dat van haar zodat zijn neus de hare raakte "Dankje, en wat zegt je hart op dit moment?" vroeg hij zachtjes en zijn ogen twinkelden van nieuwsgierigheid. Ze grijnsde lichtjes en kreeg een blos op haar gezicht. "dat ik dit moet doen..." Zei ze voor ze haar lippen op de zijne drukte. "...Voor mijn hart het begeeft..." Maakte ze haar zin na de kus af. Ja het voelde goed ze kreeg wat meer vertrouwen in hem. maar het zou nog lang kunnen duren voor ze hem volledig zou toelaten. Ze had weer een blokade opgetrokken die iedereen die te dicht bij kwam weer wegduwde. Maar voor hem was die al soepelder maar nog steeds niet verdwenen. Rhine keek hem aan met een grijns en liet haar voorhoofd toen tegen hetzijne rusten. Een glimlach stond op haar gezicht. "En jij? Wat zegt jouw hartje nu?" Vroeg ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 21:28

Zack leunde lichtjes met zijn voorhoofd tegen dat van haar zodat zijn neus de hare raakte "Dankje, en wat zegt je hart op dit moment?" vroeg hij zachtjes en zijn ogen twinkelden van nieuwsgierigheid. Hij kon haar niet aflezen en dat maakte haar tot een zeer interessant persoontje dat hij wilde leren kennen. Hij wilde haar hart bereiken en haar zeggen dat hij te vertrouwen was. maar hij wist dat ze niemand vertrouwde, maar wat niet is kon nog altijd komen. Daar zou ze hem vast gelijk om geven. Want hij had ook gewoon gelijk. "dat ik dit moet doen..." Zei ze voor ze haar lippen op de zijne drukte. "...Voor mijn hart het begeeft..." Maakte ze haar zin na de kus af. "Mhm Me Gusta" zei hij al lichtjes grijnzend. ja dit vond hij wel grappig en leuk. Ze kon dus zeker amusant zijn, dat had ze ervoor ook al laten merken. Zack wist goed genoeg dat ze zich wilde beschermen en dat begreep hij ook helemaal sinds ze al zo gekwetst was geweest. Maar hij leek haar vertrouwen te winnen, dat deed hem ook goed. Rhine keek hem aan met een grijns en liet haar voorhoofd toen tegen hetzijne rusten. Een glimlach stond op haar gezicht. "En jij? Wat zegt jouw hartje nu?" Vroeg ze plagend. "Hmn, dat ik een meisje graag heb en zie... En dat meisje ga ik nu eens een kus geven." zei hij en hij stond op om dan iemand fictief te kussen en hij schoot in de lach om dan weer voor Rhine te gaan zitten. Langzaamaan bracht hij zijn mond dichter bij haar. "Grapje, dat meisje zit nu voor me" zei hij en hij drukte zijn lippen op die van haar. "Een leuk weetje, ik heb nog nooit iemand gekust" zei hij lichtelijk grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 22:25

"Mhm Me Gusta" zei hij al lichtjes grijnzend. Ze moest er door grinniken. "mooi zo" Fluisterde ze in zijn oor. "Hmn, dat ik een meisje graag heb en zie... En dat meisje ga ik nu eens een kus geven." zei hij en hij stond op om dan iemand fictief te kussen en hij schoot in de lach om dan weer voor Rhine te gaan zitten. Ze moest ok lachen soms was hij echt een gigantische pestkop! Langzaamaan bracht hij zijn mond dichter bij haar. "Grapje, dat meisje zit nu voor me" zei hij en hij drukte zijn lippen op die van haar. "Een leuk weetje, ik heb nog nooit iemand gekust" zei hij lichtelijk grijnzend. Rhine kustte hem terug en keek hem daarna met een glimlach aan0. het was vreemd ze viel steeds op jongens die weinig tot geen ervaring hadden met dit soort dingen. ze wist niet hoe het kwam het gebeurde gewoon. "Veel oefenen dan leer je het wel" Zei ze met een ondeugende grijns voor ze haar armen om zijn nek legde en hem weer begon te zoenen, ze moest toch iets doen om haar verslaving te vergeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 22:42

Zijn commentaar was wel geweldig, al vond hij dat zelf maar gewoon zo. "Mhm Me Gusta" zei hij al lichtjes grijnzend. Zij leek het ook grappig te vinden, dat krikte zijn ego wel serieus op. Dat kon ze wel fantastisch goed, hem eerst slecht laten voelen en dan weer zijn ego een serieuze boost geven. "mooi zo" Fluisterde ze in zijn oor. "Hmn, dat ik een meisje graag heb en zie... En dat meisje ga ik nu eens een kus geven." zei hij en hij stond op om dan iemand fictief te kussen en hij schoot in de lach om dan weer voor Rhine te gaan zitten. Ze moest ok lachen soms was hij echt een gigantische pestkop en dat was waar, hij hield van mensen voor de gek houden. Langzaamaan bracht hij zijn mond dichter bij haar. "Grapje, dat meisje zit nu voor me" zei hij en hij drukte zijn lippen op die van haar. "Een leuk weetje, ik heb nog nooit iemand gekust" zei hij lichtelijk grijnzend. Rhine kustte hem terug en keek hem daarna met een glimlach aan. Nooit had hij er eigenlijk behoefte aan gehad, ook nooit echt verliefd geweest en dit was allemaal vrij nieuw voor hem, maar hij wilde op zijn minste proberen en na lang nadenken wou Rhine het ook. "Veel oefenen dan leer je het wel" Zei ze met een ondeugende grijns voor ze haar armen om zijn nek legde en hem weer begon te zoenen en stiekem wist hij dat het was om haar verslaving te vergeten, maar hij zei er niets op. Natuurlijk voelde hij zich lichtelijk gebruikt maar dat kon hem totaal geen barst schelen. Eindelijk sloot hij zijn ogen en zette hij zijn verstand op nul om haar rustig mee te kussen. Zijn handen lagen om haar middel en die verroerden zich geen millimeter naar boven of beneden. Ze lagen goed zoals ze nu lagen. Eindelijk eindigde hij de kus en hij glimlachte lichtelijk al dromend. Zijn hemelsblauwe ogen twinkelden en hij keek even naar zijn borstkas. "Ahja om even terug te komen op onze vreemdheid, had jij op mijn borstkas gekwijld?" Een lach verliet zijn keel en hij keek haar geamuseerd aan. Hij was er bijna zeker van dat zij had gekwijld en niet hij. En zo kon hij haar natuurlijk haar verslaving ook doen vergeten. Zack vond zichzelf best een heer en meester in veranderen van onderwerp en dat liet hij ook blijken ook nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 28 2012, 07:41

Ze was blij dat hij zich weer beter voelde. En ze wist dondersgoed dat ze zijn ego nog wat groter maakte als ze met zijn grapjes lachte. Dat was simpele logica. mannen waren niet zo moeilijk te begrijpen ze lagen eigenlijk best simpel in elkaar, de meeste althans. Maar alle mannen waar zij mee optrok hadden toch een vreemd hoekje, een verborgen kantje. Ze wilde hem niet gebruiken nee dat mocht hij niet denken ookal leek het er erg op. Ze wilde hem bij zich hebben ook als ze niet hunkerde naar een pil. Maar het hielp wel om nog dichter bij hem te zijn als ze het moeilijk had. En hij had zelf gezegd dat ze naar hem mocht gaan als ze het te moeilijk kreeg. Eindelijk sloot hij zijn ogen en zette hij zijn verstand op nul om haar rustig mee te kussen. Zijn handen lagen om haar middel en die verroerden zich geen millimeter naar boven of beneden. Ze lagen goed zoals ze nu lagen. Eindelijk eindigde hij de kus en hij glimlachte lichtelijk al dromend. Zijn hemelsblauwe ogen twinkelden en hij keek even naar zijn borstkas. rhine zat met een tevreden glimlach op haar gezicht naar hem te kijken. "Ahja om even terug te komen op onze vreemdheid, had jij op mijn borstkas gekwijld?" Een lach verliet zijn keel en hij keek haar geamuseerd aan. Rhine werd rood en de glimlach werd beschaamd. "Euhm...Ja dat was ik moet ik bekennen...Ik euh....Heb zeg maar half op je gelegen in mijn slaap." Bekende ze terwijl haar hoofd rood werd. "maar jij hebt mij alcohol gevoerd dus...." Zei ze nu beschuldigend maar op een plagende manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 28 2012, 20:36

Zack was zeker ook blij dat hij zich weer wat beter voelde, dat deed hem ook al beter dan daar een hele dag te zitten mokken. Maar natuurlijk had hij zelf gezegd dat ze altijd naar hem mocht komen als het haar niet meezat. Zijn handen lagen om haar middel en die verroerden zich geen millimeter naar boven of beneden. Ze lagen goed zoals ze nu lagen. Eindelijk eindigde hij de kus en hij glimlachte lichtelijk al dromend. Zijn hemelsblauwe ogen twinkelden en hij keek even naar zijn borstkas. rhine zat met een tevreden glimlach op haar gezicht naar hem te kijken. "Ahja om even terug te komen op onze vreemdheid, had jij op mijn borstkas gekwijld?" Een lach verliet zijn keel en hij keek haar geamuseerd aan. Rhine werd rood en de glimlach werd beschaamd. "Euhm...Ja dat was ik moet ik bekennen...Ik euh....Heb zeg maar half op je gelegen in mijn slaap." Bekende ze terwijl haar hoofd rood werd. "maar jij hebt mij alcohol gevoerd dus...." Zei ze nu beschuldigend maar op een plagende manier. "Ik heb zelf ook gedronken voor zover ik me kan herinneren." zei hij zachtjes terwijl hij zijn handen weer voor zich legde en hij keek haar met een glimlach aan, maar hij had geen idee wat hij kon doen op dit moment. natuurlijk voelde hij zich een beetje nutteloos. Dat was normaal, maar wat kon hij doen? Wat mocht hij niet doen? Hij had er eigenlijk echt geen idee van.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 28 2012, 21:49

"Ik heb zelf ook gedronken voor zover ik me kan herinneren." zei hij zachtjes terwijl hij zijn handen weer voor zich legde en hij keek haar met een glimlach aan. Ze grinnikte lichtjes. "Misschien moeten we dan toch maar een tijdje geen alcohol meer aanraken." Stelde ze grijnzend voor. Rhine kroop van zijn schoot af en rok zich even uit. "Momentje" zei ze voor ze even naar de badkamer liep om wat gemakkelijkere kleding aan te trekken. het begon namelijk al behoorlijk laat te worden. Maar Rhine had er niet aan gedacht dat haar huisdier weer zou terug keren naar huis. Skugga kwam onder de deur vandaan. het wolfachtige beest zag de vreemdeling en dacht dat zack een indringer was. Hij ontblootte zijn tanden en gromde gevaarlijk. Zack moest maar één verkeerde beweging maken en zijn hand kon er al af liggen....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 28 2012, 22:04

"Ik heb zelf ook gedronken voor zover ik me kan herinneren." zei hij zachtjes terwijl hij zijn handen weer voor zich legde en hij keek haar met een glimlach aan. Ze grinnikte lichtjes. "Misschien moeten we dan toch maar een tijdje geen alcohol meer aanraken." Stelde ze grijnzend voor. "Dat is een goed idee meisje van me" zei Zack al instemmend en hij grijnsde lichtjes. Ze had zeker gelijk, hij was snel dronken, maar niemand die het ooit zou merken aan hem. Rhine kroop van zijn schoot af en rok zich even uit. "Momentje" zei ze voor ze even naar de badkamer liep. Zack wachte rustig af en nam een boek uit zijn tas die hij al een hele tijd bij zich had, hij begon te lezen. Uiteindelijk zag hij een wolf door een deur lopen die al meteen gevaarlijk begon te grommen. Zack trok zijn wenkbrauw haast onzichtbaar omhoog en hij bleef rustig zitten, maar hield het beest in de gaten. "Ik ben geen indringer, ik zie dat je de trouwe wolf van Rhine bent, ik ben geen indringer." zei hij op een ijskalme toon zonder zijn tanden te tonen sinds dit een verkeerd effect kon uitlokken bij de wolf. Zijn blauwe ogen keken naar de wolf en straalden een vriendelijke blik uit en hij bedoelde ermee dat hij niets verkeerd wilde doen en zou doen. Misschien zou het dier dan kalmeren, ook zou zijn spierwitte vleugel een verkeerde reactie kunnen uitlokken. Wat kon hij nu dan doen? Vast gewoon wachten en een rustige uitstraling geven, dat was meestal het beste wat je kon doen in dit geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 28 2012, 22:38

"Dat is een goed idee meisje van me" zei Zack al instemmend en hij grijnsde lichtjes. Rhine grinnikte. Het klonk vreemd in haar oren, net alsof ze nu zijn eigendom was. maar ergens vond ze het ook best wel schattig. Ze trok haar lange nauwsluitende pyjama aan en vlechtte haar haar. ze hoorde zack wat zeggen maar ze verstond niet wat. Ze kwam de kamer in gelopen en zag de grommende Skugga voor de verassend kalme zack staan. Rhine keek even met grote ogen naar het tafereel voor ze tussen haar vingers floot en skugga naar haar toe liep. Ze aaide hem over zijn hoofd en fluisterde geruststellende woordjes in zijn oor. Het beest liep bij haar vandaan en hield zack nog even scherp in de gaten voor hij in een hoek van de kamer ging liggen. Rhine uchtte even en keek nogal beschaamd. "Het spijt me voor dat...Skugga is nogal beschermend." Mompelde ze voor ze langs hem ging zitten. Fijn haar huisdier leek zack niet te mogen. Rhine legde haar hoofd in haar handen en wreef even over haar slapen. Waarom moest altijd alles toch zo verschrikkelijk moeilijk gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 29 2012, 13:05

"Dat is een goed idee meisje van me" zei Zack al instemmend en hij grijnsde lichtjes. Rhine grinnikte. Zack grinnikte met haar mee en keek dan even naar de verte. er voelde toch iets vreemd aan dit alles. Hij kon er geen naam aan geven maar hij stond er verder niet bij stil. Ze verdween naar de badkamer en dan kwam haar huisdier naar binnen dat meteen naar hem begon te grommen. Waarschijnlijk wist het dier dat zijn transformatie een katachtige was ofzoiets, maar hij bleef ijskalm bij het tafereel. Rhine keek even met grote ogen naar het tafereel voor ze tussen haar vingers floot en skugga naar haar toe liep. Ze aaide hem over zijn hoofd en fluisterde geruststellende woordjes in zijn oor. Het beest liep bij haar vandaan en hield zack nog even scherp in de gaten voor hij in een hoek van de kamer ging liggen. Rhine uchtte even en keek nogal beschaamd. "Het spijt me voor dat...Skugga is nogal beschermend." Mompelde ze voor ze langs hem ging zitten. "Hij beschermd je gewoon en het is vast omdat mijn transformatie geen dikke vriendjes is met wolvenfamilie." Rhine legde haar hoofd in haar handen en wreef even over haar slapen. Zack keek haar even aan en dacht na. het leek het er allemaal niet makkelijker op te worden voor haar. Zack stond op en keek haar nog eventjes aan. "Wil je dat ik wegga meisje? Misschien maakt dat het er gemakkelijker op voor je." mompelde hij en hij nam zijn tas op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 29 2012, 15:27

"Hij beschermd je gewoon en het is vast omdat mijn transformatie geen dikke vriendjes is met wolvenfamilie." Ze keek even op naar hem. Hij was dus iets katachtigs? ooh god.... Zij was ook iets dat bij de wolven familie hoorde maar toch mocht ze zack heel graag. Misschien omdat ze niet veel belang hechtte aan wat de tweede vorm van een mens was. net zoals ze van Sasuke had kunnen houden ondanks dat hij een slang - een wezen dat ze verafschuwde- was geweest. Zack keek haar even aan en dacht na. het leek het er allemaal niet makkelijker op te worden voor haar. Zack stond op en keek haar nog eventjes aan. "Wil je dat ik wegga meisje? Misschien maakt dat het er gemakkelijker op voor je." mompelde hij en hij nam zijn tas op zijn rug. Rhine keek op naar hem. ze wilde niet dat hij zich slecht voelde omdat zij zo in de knoop lag. ze wilde niet dat hij dacht dat ze hem niet wilde zien. "Zack je hoeft niet te gaan als je niet wilt..." Zei ze zachtjes voor ze opstond en naar hem toe liep. Ze moest haar hoofd omhoog buigen om hem in de ogen te kunnen kijken. "Wil je anders even mee een avond wandeling gaan maken?" Vroeg ze met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 29 2012, 15:38

"Hij beschermd je gewoon en het is vast omdat mijn transformatie geen dikke vriendjes is met wolvenfamilie." Ze keek even op naar hem. Hij was dus iets katachtigs. "Ik ben namelijk een cheeta als tweede vorm" zei hij met een lichte glimlach. Hij was er wel trots op maar zij bleek het nogal een ramp te vinden. Zack keek haar even aan en dacht na. het leek het er allemaal niet makkelijker op te worden voor haar. Zack stond op en keek haar nog eventjes aan. "Wil je dat ik wegga meisje? Misschien maakt dat het er gemakkelijker op voor je." mompelde hij en hij nam zijn tas op zijn rug. Rhine keek op naar hem. Natuurlijk had hij het gedachte dat ze wat tijd nodig had voor zichzelf, dat ze het moeilijk had, dat ze alleen wou zijn. "Zack je hoeft niet te gaan als je niet wilt..." Zei ze zachtjes voor ze opstond en naar hem toe liep. Zack's vleugel verscheen weer en klapwiekte als teken dat hij wel degelijk wilde vertrekken omdat ze zich niet in orde voelde. Ze moest haar hoofd omhoog buigen om hem in de ogen te kunnen kijken. "Wil je anders even mee een avond wandeling gaan maken?" Vroeg ze met een kleine glimlach. Zack's vleugel verdween weer en hij glimlachte lichtjes "Are you asking me out?" zei hij al lachend. "Natuurlijk, waar wil je wandelen?" vroeg hij nieuwsgierig. Dit wou hij zeker wel weten, wat was haar favoriete plekje van allemaal op deze school? Waar ging ze naartoe als ze alleen wilde zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 29 2012, 17:43

Natuurlijk had hij het gedachte dat ze wat tijd nodig had voor zichzelf, dat ze het moeilijk had, dat ze alleen wou zijn. Dat verbaasde haar niet ze was niet echt de gezelligheid zelve. Zack's vleugel verscheen weer en klapwiekte als teken dat hij wel degelijk wilde vertrekken omdat ze zich niet in orde voelde. Wat was hij toch lief en zorgzaam. Ja ze begon steeds meer te beseffen wat voor een geluk ze had dat ze Zack kende. Zack's vleugel verdween weer en hij glimlachte lichtjes "Are you asking me out?" zei hij al lachend. "Natuurlijk, waar wil je wandelen?" vroeg hij nieuwsgierig. Rhine dacht na en keek hem grinnikend aan. "daar kom je nog wel achter nieuwsgierig aagje." Zei ze voor ze een jas met kleine oortjes op de capuchon van haar bed gritste en zijn hand beednam. "Kom zACKIE3 zEI ZE LACHEND TERWIJL ZE HEM DE KAMER UIT TROK.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
akward... (Zack) - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

akward... (Zack) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: akward... (Zack)   akward... (Zack) - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

akward... (Zack)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I don't like this. [&ZACK]
» Still not used to this. [&ZACK]
» You are like a brother to me // Zack
» Sanctuary||Zack
» This isn't good [Zack]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-