PortalIndexWhy you O_ô //sasuke - Pagina 2 HpD5UwnWhy you O_ô //sasuke - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Why you O_ô //sasuke

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kristh
.
.
Kristh

Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why you O_ô //sasuke   Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 28 2012, 22:42

Fwinn bracht haar naar de studieruimte waar het momenteel het rustigst was rond dit uur. Hij was toch de enige die er net nog had lopen studeren en zijn boeken lagen er nog. Zwijgzaam sloot hij zijn ogen in een ergerlijke trek en hield de kloppende ader nog net verborgen. Het begon nu al, de ergerlijke uitdrukkingen aan ieder kleine opmerking die kon komen. Hij ademde diep in en draaide zich naar haar toe. Ze durfde hem nog eens tegen te spreken over zijn aardige woorden. 'Rhine...' kwam er iets luider uit dan gewenst. 'Alsjeblieft, ik ben je dankbaar voor wat je hebt gedaan, praat jezelf nu niet nog meer de put in...' sprak hij om daarna in een ergerlijke trek zijn ogen te sluiten en zich om te draaien. Hij twijfelde of hij het moest doen, het was riskant maar als hij zijn hart er in stopte moest het lukken. Zwijgzaam draaide Fwinn zich weer om en had zijn ogen in een vastberaden blik. Hij kruiste zijn armen boven Rhine en keek recht voor zich uit. In een snelle flits zat er een paarse cirkel met oude tekens op de vloer om hun heen. Het draaide langzaam tegen de klok in. Fwinn zijn ogen stonden recht voor zich uit keek niet naar Rhine. Hij bewoog geen spier toen de krachtige opwaartste stroming aan lucht kwam. Hij beet zijn kaken strak op elkaar en hield zijn energietoevoer geconcentreerd in de gaten. Een beetje teveel en dat zorgde er voor dat het fataal af kon lopen. Fwinn liet de spreuk los en in een klap vielen de kledij weer naar beneden. Hij zakte rustig op het ligbed en keek met een uitgeput gezicht naar Rhine. Hij zag dat ze naar hem toe boog en de kus deed hem met een flits naar haar kijken. Zijn blik stond wat argwanend. Kuste ze hem net? Nee, het was gewoon als dank. Hij vervloekte dat hij emotie liefde niet begreep want hij wist niet met zekerheid te zeggen of Rhine hier iets mee wilde zeggen of dat het nu echt als dank was. Hij ging uit van het laatste, want hij zat er niet op te wachten om voor iemand anders te zorgen. Althans zo dacht hij er over. En als hij er over na dacht zag hij Rhine meer als een vriendin dan echt meer. Hij stond moeizaam op en liep met een nog beduusde blik de kamer in om de kus die hij net had gekregen te verwerken. Na nooit gevoeld te hebben voelde het toch ergens zacht. Een stukje zachte huid tegen je wang, het was een zalig gevoel als Fwinn het toegaf. Hij draaide zich naar Rhine en glimlachte zwakjes. 'Geen dank...' sprak hij zachtjes en keek toen vluchtig opzij. Hij vond het lastig om dicht tot een persoon te komen. De kleinste dingen konden hem op zijn zenuwen werken. Zwijgzaam keek hij op bij haar vraag en draaide zijn rug naar haar. 'Tijdmagie, doordat mijn moeder een verboden spreuk op me gebruikt heeft kan ik de tijd van een object op persoon veranderen. Het is alleen riskant voor de gebruiker van de spreuk. Te lang de spreuk toepassen zorgt er voor dat de persoon zoveel magie gebruikt dat het lichaam vet gaat verbranden om zijn energie te krijgen. Binnen enkele seconden kun je kilo's afvallen. Met alle gevolgen van dien..' sprak hij kalm. 'Ik weet mijn limiet, twee uur terugspoelen moet lukken, alleen dan moet ik echt stoppen...' sprak hij. 'Na anderhalf uur van jou en dit te krijgen kun je nagaan wat er gebeurt bij twee uur...' vertelde hij kalm en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why you O_ô //sasuke   Why you O_ô //sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29 2012, 22:08

Blijkbaar was hij dus niet blij met haar tegenspraak. Nu leek hij weer op de jongen die hij was toen ze hem voor het eerst zag. Nog voor dat die grimms waren op komen dagen. Maar zijn geïrriteerde trekjes deden haar aan nog iemand anders denken0 iemand die ze al eerder had gezien maar ze kon er geen naam meer opplakken. Het was dan ook onwaarschijnlijk dat zijn gelaatstrekken vergelijkbaar waren met iemand anders die Rhine had ontmoet. Maar toch bleef er een belletje vervelend in haar hoofd rinkelen. Ze gaf hem geen antwoord meer ze bleef alleen zwijgzaam liggen. Ze weigerde om iets goed over zichzelf te zeggen en aangezien hij geen tegenspraak meer dulde zweeg ze maar. Normaal had ze niet gezwegen en een grote mond opgezet maar aangezien hij zonet haar leven had gered en haar hier had gelegd, kortom haar geholpen vond ze dat ze dat niet kon maken. Toen hij zich had omgedraaid en er paarse cirkels verschenen had hij niet naar haar gekeken. ze snapte niet wat er gebeurde en ze had graag wat uitleg gehad maar het leek wel alsof ze met niets zijn aandacht kon trekken. en misschien was het ook wel slimmer om even neits te zeggen ze had werkelijk geen idee wat er zou gebeuren als ze hem uit zijn concentratie zou halen, en eerlijk gezegd wilde ze daar ook helemaal niet achter komen. Spreuken die fout liepen konden heel nare gevolgen geven dat wist rhine als geen ander. Fwinn liet de spreuk los en in een klap vielen de kledij weer naar beneden. Hij zakte rustig op het ligbed en keek met een uitgeput gezicht naar Rhine. Toen ze hem een bedank kusje had gegeven richtte hij zijn blik meteen op haar. ze toonde hem een kleine twijfelende glimlach. Ze zag de argwanende blik en ze voelde hoe haar wangen roder werden. ze wendde haar blik af. Ja dat had ze dus beter niet kunnen doen. Maar ze had toch iets moeten doen om hem te bedanken? Maar als ze had geweten dat hij er zo op zou reageren had ze het natuurlijk nooit gedaan. Hij stond moeizaam op en liep met een nog beduusde blik de kamer in. Ja nu schaamde ze zich pas echt. Haar hoofd naar de grond gericht met haar handen in haar haar. 'great job Rhine' Dacht ze sarcastisch. ze was best verbaasd toen hij er toch nog een glimalch uitkreeg en toen snel weer zijn hoofd wegdraaide. hij was dus niet boos? Rhine twijfelde er nog aan. Hij keek haar niet meer aan dus ze veronderstelde dat ze het hem nogal lastig had gemaakt. Was hij dan echt zo aangeslagen door zo'n klein zoentje? Dat had ze niet van hem verwacht. zeker niet als ze terug dacht aan hoe hij haar bij hun eerste ontmoeting tegen een rots had gepind. en nu? Nu deed hij zo vreemd. Ze luisterde naar zijn uitleg. tijdmagie dus hè? en het was gevaarlijk voor de gebruiker? En toch had hij het gedaan om haar te helpen? Ze stond langzaam op en liep naar hem toe. Twijfelend legde ze haar bleke hand op zijn schouder. "Bedankt Fwinn..." Zei ze zachtjes met een kleine glimlach. Ze draaide haar blik even weg en liet haar hand van zijn schouder zakken. "Enneuh het spijt me van die kus...Als ik had geweten dat je zo...euhm...schrok had ik je nooit op die manier bedankt" Zei ze er toch maar even achteraan. Ze wilde niet dat er nog iemand was die met een rotgevoel aan haar terug dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
 

Why you O_ô //sasuke

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Look around //sasuke//
» A little nervous ║ Sasuke
» Sasuke's notitieboek
» Just relaxing [sasuke]
» ~Sasuke~ Nevermore

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-