PortalIndexold memories [sasuke] - Pagina 3 HpD5Uwnold memories [sasuke] - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 old memories [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 23 2012, 22:16

Rhine hoorde na een tijdje voetstappen naderen en het zachte plofje van kleding die op de grond viel. Het bed veerde lichtjes toen hij bij haar kroop. Rhine bewoog niet terwijl hij mee onder het deken kroop. Haar rug naar hem toegekeerd vechtend tegen de tranen die maar niet wilde weggaan. Hij begon te praten en ze luisterde haar ademhaling weer rustiger. "Rhine, het spijt me zo verschrikkelijk van mijn vraag van daarjuist ik dacht dat ik het juiste deed om er achter te vragen. Dan kon ik misschien wat aan me veranderen zodat dit niet elke keer misloopt... Ik wil gewoon perfect voor je zijn en ik wil niet steeds dat ik het verpest." Hij kwam dichter tegen haar aanliggen en ze voelde zijn heerlijke kalmerende warmte. ze draaide zich om en ze zag dat zijn ogen lichtjes vochtig waren. ze glimlachtte lichtjes naar hem. sasuke je hoeft echt niets aan jezelf te veranderen...En zeker geen trucjes van Sasori immiteren. Zei ze nu met een lichte grijns. Ik koos jouw boven hem...Je bent gewoon beter in deze dingen.. zei ze zachtjes. ja Sasori was lief en aardig maar meer een beste vriend, sasuke was vuriger en geweldig. Hij liet haar helemaal smelten. Ze drukte een zachte kus op zijn lippen. Je bent al perfect schat... fluisterde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 23 2012, 22:34

en lichte zucht verliet zijn mond en toch besloot hij op bed te gaan zitten en stilzwijgend voor zich uit te kijken. Hij deed zijn broek uit en al de rest en kroop onder de dekens, waar Rhine ook onder lag. Hij trok het deken over zich en hij sloot zijn ogen eventjes. Hij moest even nadenken over enige excuses die hij haar kon aanbieden. Toen had hij ze beet en hij opende zijn ogen weer. Hij begon: "Rhine, het spijt me zo verschrikkelijk van mijn vraag van daarjuist ik dacht dat ik het juiste deed om er achter te vragen. Dan kon ik misschien wat aan me veranderen zodat dit niet elke keer misloopt... Ik wil gewoon perfect voor je zijn en ik wil niet steeds dat ik het verpest." Zijn ogen werden vochtig en hij legde zich dicht tegen Rhine aan. Hij hield zijn tranen in en langzaamaan werden zijn ogen weer normaal. sasuke je hoeft echt niets aan jezelf te veranderen...En zeker geen trucjes van Sasori immiteren. Zei ze nu met een lichte grijns. Ik koos jouw boven hem...Je bent gewoon beter in deze dingen.. zei ze zachtjes."Ik? Beter?" mompelde hij vragend en hij keek haar ook vragend aan. Ze drukte een zachte kus op zijn lippen. Je bent al perfect schat... fluisterde ze zachtjes. Hij zweeg verder en drukte zijn lippen op die van haar en hij deed haar kleding nu deze keer volledig uit. "Lieverd? Ben je er klaar voor?" mompelde hij lichtjes hijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 23 2012, 22:46

"Ik? Beter?" mompelde hij vragend en hij keek haar ook vragend aan. Ze knikte en keek hem aan met een glimlach. Hij zweeg verder en drukte zijn lippen op die van haar en hij deed haar kleding nu deze keer volledig uit. "Lieverd? Ben je er klaar voor?" mompelde hij lichtjes hijgend. Ze keek hem nog even aan. Geen vragen meer? Vroeg ze toch maar even voor de zekerheid met een kleine grijns op haar gelaat voor ze haar lippen weer op dezijne drukte. Ja ze was er klaar voor ze was weer rustig en ze hield van hem. Ze had alle negatieve gedachten laten wegstromen en alleen maar liefde overgelaten. ze haakte haar armen om zijn nek en drukte kusjes in zijn hals zijn warme hals waar ze zijn hart kon voelen kloppen. Ja hij was geweldig. Zelfs al maakte hij soms fouten, grote fouten hij maakte ze altijd dubbel en dik weer goed, en hij vergaf al haar tekortkomingen ook. Ze snapte niet hoe hij dat kon maar hij deed het en daar was ze blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 25 2012, 09:40

"Ik? Beter?" mompelde hij vragend en hij keek haar ook vragend aan. Ze knikte en keek hem aan met een glimlach. Hij zweeg verder en drukte zijn lippen op die van haar en hij deed haar kleding nu deze keer volledig uit. "Lieverd? Ben je er klaar voor?" mompelde hij lichtjes hijgend. Ze keek hem nog even aan. Geen vragen meer? Vroeg ze toch maar even en Sasuke schudde zijn hoofd, hij wou nu alleen eventjes haar hebben. Ze was van hem en andersom was dat ook het geval. Ze drukte haar lippen weer op de zijne en hij deed juist hetzelfde. Hij legde zijn armen rond haar middel en hij beet weer in haar onderlip. Met zijn ogen gesloten kreeg hij kusjes in zijn nek en hij beet zachtjes in haar nek. Hij ging met zijn handen naar omlaag en hij glimlachte. Een lichte grijns. Hij trok haar dicht tegen zich aan en met een glimlach gebeurde datgene.

Sasuke had weer de hele tijd doorgeslapen, hoe dat hij dat deed, zou niemand ooit snappen. Eindelijk werd hij wakker en deed hij alleen zijn boxer aan voor hij opstond voor zich eens te bekijken in de spiegel. Zijn haar was een complete warboel en toch bleef hij glimlachen. Nu was het eens tijd dat hij voor haar zou koken. Een simpel gerechtje, een eitje met toast en ham. Hij bakte alles behalve de ham, die deed hij in blokjes en strooide die daarna over het spiegelei. Het gebakken toast legde hij er naast en nam een plateautje om het bord op te zetten dat perfect op een bed bleef staan. Hij liep naar het bed met het plateau en zette het voor zich neer. Langzaam boog hij zich voorover Rhine en kuste haar liefdevol. "Goedemorgen schone slaapster" zei hij met een brede glimlach en hij begon dan aan zijn deel van het ei met toast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 25 2012, 14:45

Sasuke schudde zijn hoofd, toen ze vroeg of hij nog vragen had. Daar was ze eigenlijk best wel blij om. ze wilde nu niet meer praten ze liet liever haar handelingen vor zich spreken. Ze wilde alleen hem nu, en voor altijd. Hij legde zijn armen rond haar middel en hij beet weer in haar onderlip. Ze vond het wel fijn als hij dat deed. Ze vond zijn "stijl" over het algemeen gewoon fijn, nee meer dan fijn zelfs, geweldig gewoon weg. Ja alles wat hij deed was eigenlijk geweldig. Hij had een paar fouten begaan ja maar dat was normaal, daaraan zag ze dat hij eccht was en geen spinsel van haar verbeelding. hij beet zachtjes in haar nek. Hij ging met zijn handen naar omlaag en hij glimlachte. Een lichte grijns. Ze hield van die greijns hij was schattig op een stoute manier en het liet haar ook grijnzen. Hij trok haar dicht tegen zich aan en met een glimlach gebeurde datgene.

Rhine was kort nadat ze klaar waren in slaap gevallen, dicht tegen hem aan genesteld. Dit bed lag veel beter dan de bedden van school dit was veel donziger en groter. Ja je kon makkelijk verzuipen in de zee van kleurijke kussen die het bed vulde. Rhine was te diep in slaap oml te merken dat hij opgestaan wasen werd dus ook pas wakker toen ze de zachte warme textur van zijn lippen proefde. Ze opende haar ogen en ze keek glimlachend naar de jongen waar ze van hield. "Goedemorgen schone slaapster" zei hij met een brede glimlach Ze keek naar het ontbijt dat hij klaar had gemaakt toast met spiegelei en ham. Het rook heerlijk en ze ging wat rechter zitten ze veegde even slaperig in haar ogen. Goeiemorgen schat, Zei ze met een glimlach voor ze ook rustig begon te eten het smaakte zelfs nog beter dan het rook. nadat ze klaar was gazf ze hem een zoen op zijn wang. Dan was heerlijk keukenprins van me Zei ze met een grijns voor ze uit bed kroop en haar 2 de paar kleren aantrok. Ze draaide zich naar hem om en keek hem aan. En wat wil je doen vandaag lieve sasuke? Nog wat op nova blijven of weer naar school? Vroeg ze met een stralende glimlach,
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 26 2012, 10:52

Sasuke had weer de hele tijd doorgeslapen, hoe dat hij dat deed, zou niemand ooit snappen. Eindelijk werd hij wakker en deed hij alleen zijn boxer aan voor hij opstond voor zich eens te bekijken in de spiegel. Zijn haar was een complete warboel en toch bleef hij glimlachen. Nu was het eens tijd dat hij voor haar zou koken. Een simpel gerechtje, een eitje met toast en ham. Hij bakte alles behalve de ham, die deed hij in blokjes en strooide die daarna over het spiegelei. Het gebakken toast legde hij er naast en nam een plateautje om het bord op te zetten dat perfect op een bed bleef staan. Hij liep naar het bed met het plateau en zette het voor zich neer. Langzaam boog hij zich voorover Rhine en kuste haar liefdevol. "Goedemorgen schone slaapster" zei hij met een brede glimlach en hij begon dan aan zijn deel van het ei met toast. "Goeiemorgen schat," Zei ze met een glimlach en Sasuke at rustig verder, het smaakte hem vandaag allemaal bijzonder goed en daar was hij wel blij om. nadat ze klaar was gazf ze hem een zoen op zijn wang. Dan was heerlijk keukenprins van me Zei ze met een grijns voor ze uit bed kroop en haar 2 de paar kleren aantrok. Ze draaide zich naar hem om en keek hem aan. En wat wil je doen vandaag lieve sasuke? Nog wat op nova blijven of weer naar school? Vroeg ze met een stralende glimlach. Hij at eerst zijn bordje leeg en zette de plaateau weg en hij wastte alles af. "Hmm... Wat wil jij?" vroeg hij met een lichte glimlach en hij draaide zich om om Rhine dicht bij zich te houden. Een knuffel, dat had hij nu echt nodig. Een zacht kusje drukte hij op haar voorhoofd en hij grijnsde "Ik heb wel zin om gewoon hier te blijven lieverd. Mijn punten zijn fantastisch dus daar moet ik me geen zorgen over maken." Hij drukte dan een kus op haar lippen en hij zette zich weer op bed. Hij had nog steeds geen moeite gedaan om zijn kleren aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 26 2012, 14:51

Hij at eerst zijn bordje leeg en zette de plaateau weg en hij wastte alles af. "Hmm... Wat wil jij?" vroeg hij met een lichte glimlach. ze schudde glimlachend haar hoofd. Ze zette de borden weg voor ze ineens gegrepen werd en hij haar tegen zich aandrukte in een omhelzing. Ja dat was fijn in zijn armen voelde ze zich altijd goed. Een zacht kusje drukte hij op haar voorhoofd en hij grijnsde "Ik heb wel zin om gewoon hier te blijven lieverd. Mijn punten zijn fantastisch dus daar moet ik me geen zorgen over maken." Hij drukte dan een kus op haar lippen en hij zette zich weer op bed. Ze bleef nog even staan na genietend van de smaak van zijn lippen. Daarna wandelde ze rustig naar het bed en legde ze zich neer op haar buik haar hoofd ondersteund door haar handen. Ze had een grijns op haar gezicht. Prima dan blijven we hier, het uitzicht hier bevalt me wel zei ze nog steeds grijnzend. Ja ze kon van zijn volle glorie genieten nu hij enkel zijn boxers droeg. Hij was met kleren al ongeloofelijk sexy maar nu? nu moest ze uitkijken dat ze niet zou gaan kwijlen. ja het uitzicht hier was geweldig, het novaanse ochtendlicht liet zijn huid glanzen waardoor hij nog knapper leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
old memories [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

old memories [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: old memories [sasuke]   old memories [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

old memories [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Memories will never be the same
» ✿ ;; Thanks For The Memories.
» Just some memories.
» The memories of a warrior
» The memories <OPEN>

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Nova, Planet of Light-