PortalIndexterrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 HpD5Uwnterrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 terrible day, please go over soon... /sasuke/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 07 2012, 23:59

Hij sloeg haar arm weg en draaide zich van haar weg maar dat hield haar niet tegen na een tijd waren zijn tranen gedroogt en ging hij de badkamer weer uit. Hij had geen woord gezegd en ze voelde zich schuldig. Ja ze had zijn avond verpest. Ze kwam weer zijn slaapkamer in toen hij zei dat hij alles verpestte ze schudde haar goofd. Dat is niet waar Sasuke en dat weet je. Zei ze rustig. Ze raapte haar pyjama weer op en trok hem aan. Hij zuchtte diep en hij keek naar de deur waar weer een brief onder werd geschoven. Sasuke stond op en raapte de brief op en las hem. Ze moest de brief niet lezen om te weten van wie hij was. Wéér Sasori... Hij rolde met zijn ogen en hij smeet de brief in de vuilbak. Vervolgens zette hij zich op het bed. Ze zette zich langzaam langs hem neer voor ze voorzichtig een kus op zijn wang drukte en zich neerlegde dit keer wel met haar gezicht naar hem toe. Het was nog vroeg en ze was eigenlijk helemaal niet moe maar mischien was het beter dat ze maar deed alsof ze sliep dan kon ze geen domme dingen meer doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 00:13

Hij sloeg haar arm weg en draaide zich van haar weg maar dat hield haar niet tegen na een tijd waren zijn tranen gedroogt en ging hij de badkamer weer uit. Hij had geen woord gezegd en dat was begrijpelijk. Ze had bot tegen hem gedaan en dat deed hem pijn. Hij nam zijn gsm en smste zijn broer dat hij hem miste. Hij stak zijn gsm weg en hij dacht na. Waarom moest hij alles ook zo nodig verpesten. "Ik verpest alles, ik weet het." Hij zuchtte diep en hij keek naar de deur waar weer een brief onder werd geschoven. Dat is niet waar Sasuke en dat weet je. Zei ze rustig. Ze raapte haar pyjama weer op en trok hem aan. Sasuke stond op en raapte de brief op en las hem. Wéér Sasori... Hij rolde met zijn ogen en hij smeet de brief in de vuilbak. Vervolgens zette hij zich op het bed. Ze had haar pyjama aan, zonde.. Ach ja, hij wou nu niets meer doen, zijn zin was over. Ze drukte een kus op zijn wang maar hij reageerde er niet op. Hij staarde gewoon voor zich uit. Ze legde zich neer met haar gezicht naar hem toe. Sasuke keek haar even aan en hij legde zich dan op zijn zij, weg van haar. Hij staarde koppig voor zich uit met zijn armen gekruisd. "Wil je nog iets doen of niet?" zei hij en hij draaide zich dan naar Rhine om haar aan te kijken. Misschien had zij nog zin om iets te doen. Moe was hij niet, dus ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 00:23

Hij reageerde niet op haar kus. Ze had het wel verwacht maar toch deed het wreed veel zeer aan haar hart. Sasuke keek haar even aan en hij legde zich dan op zijn zij, weg van haar. Hij staarde koppig voor zich uit met zijn armen gekruisd. "Wil je nog iets doen of niet?" zei hij en hij draaide zich dan naar Rhine om haar aan te kijken. Ze keek hem op een neutrale wijze aan. Hij sprak in ieder geval weer tegen haar. Ik wil wel wat doen maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Zo meteen zeggen ik en mijn grote mond weer iets dat je kwetst. Zei ze kalm haar blik op zijn ogen gericht. Ze nam zijn hand vast en ze aaide met haar duim over de rug van zijn hand. Ja ze was soms echt een irritant mens dat wist ze en ze haatte het ze wilde hem geen pijn doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 09:47

Sasori had weer eens een haatbrief gestuurd naar Sasuke en datgene irriteerde hem mateloos. Langzaamaan zette hij zich weer op het bed en hij kreeg een kus op zijn wang, echt reageren deed hij er niet op, maar dat lag niet aan haar. Hij legde zich op zijn zij weg van haar, hij was zo extreem koppig soms maar uiteindelijk besloot hij zijn gelijk aan de kant te leggen en hij draaide zich om "Wil je nog iets doen of niet?" zei hij. Ze keek hem op een neutrale wijze aan. Hij sprak in ieder geval weer tegen haar. "Ik wil wel wat doen maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Zo meteen zeggen ik en mijn grote mond weer iets dat je kwetst." Zei ze kalm haar blik op zijn ogen gericht. Ze nam zijn hand vast en ze aaide met haar duim over de rug van zijn hand. Sasuke keek haar aan en legde zijn hand op haar kaak. "Ik hou van je Rhine" Hij legde zich dicht tegen haar aan en zei vervolgens: "Ik moet gewoon minder onzeker zijn." Zijn toon was zacht, beschamend omdat hij haar ook had gekwetst. Maar deze keer ging hij het initiatief nemen. Hij deed zijn laatste kledingstuk uit en hij kuste haar nek en ging er af en toe lichtjes met zijn tong over. Hij deed haar pyjama uit en kuste haar verder naar beneden, rond haar navel. Hij legde zich op haar en kuste dan liefdevol op haar mond. Hij legde het deken over hen beide en hij ging dan naast haar liggen. Hij likte haar lippen zachtjes en dan kuste hij haar nogmaals, maar deze keer verkende zijn tong haar mond. "Het spijt me van daarvoor" zei hij met een beschaamd gezicht. "Ik ben gewoon een lafaard op dit vlak, grote mond, klein hart op dit vlak dan toch." Hij ging met zijn handen over haar buik en hij begon lichtjes te blozen. "Lieverd, ik wil je, en dan wel nu." zei hij zachtjes terwijl zijn adem lichtjes hijgend was. Hij keek haar aan "Kan je het me vergeven liefje?" vroeg hij met een pruilende lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 13:48

Sasuke keek haar aan en legde zijn hand op haar kaak. "Ik hou van je Rhine" Hij legde zich dicht tegen haar aan, Ze gmimlachtte flauwtjes, Hij was dus niet meer boos, een echte opluchting. "Ik moet gewoon minder onzeker zijn." Zijn toon was zacht, beschamend, Rhie keek hem geruststellend aan "het is al goed schat ik vind het niet erg..." zei ze om hem te troosten. Hij deed zijn laatste kledingstuk uit, daar stond ze wel even van te kijken. ze vond het heel moedig en lief van hem, wat was hij toch een schatje. hij kuste haar nek en ging er af en toe lichtjes met zijn tong over. Hij deed haar pyjama uit en kuste haar verder naar beneden, rond haar navel. Hij legde zich op haar en kuste dan liefdevol op haar mond. Ze was nog steeds verbaasd maar ze was blij. Blij dat hij dit nog wel wilde met haar.Hij legde het deken over hen beide en hij ging dan naast haar liggen. Hij likte haar lippen zachtjes en dan kuste hij haar nogmaals, maar deze keer verkende zijn tong haar mond. "Het spijt me van daarvoor" zei hij met een beschaamd gezicht. Ze keek hem glimlachend aan en ze drukte haarli^ppen nog eens op die van hem "je hoeft je niet schuldig te voelen" Zei ze zachtjes. "Ik ben gewoon een lafaard op dit vlak, grote mond, klein hart op dit vlak dan toch." Hij ging met zijn handen over haar buik en hij begon lichtjes te blozen. Ze vond hem geen lafaard eigenlijk begreep ze het wel. "Lieverd, ik wil je, en dan wel nu." zei hij zachtjes terwijl zijn adem lichtjes hijgend was. Rhine grinnikte lichtjes "jij kan me altijd krijjgen" zei ze met een ondeugende ondertoon. ze zpoiu er altijd voor hem zijn als hij hulp nodig had of gewoon voor de lol. Hij keek haar aan "Kan je het me vergeven liefje?" vroeg hij met een pruilende lip. "Dat heb ik een eeuwigheid geleden al gedaan" Zei ze met ee grijns voor ze hem weer zoende. maar meer deed ze niet ze zou hem nu laten beslissen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 19:19

Sasuke keek haar aan en legde zijn hand op haar kaak. "Ik hou van je Rhine" Hij legde zich dicht tegen haar aan, Ze gmimlachtte flauwtjes en daat schrok hij van. Maar hij zei er niets over. "Ik moet gewoon minder onzeker zijn." Zijn toon was zacht, beschamend, Rhie keek hem geruststellend aan "het is al goed schat ik vind het niet erg..." zei ze om hem te troosten. Hij deed zijn laatste kledingstuk uit, daar stond ze wel even van te kijken. Hij wou dat ze toch een beetje blij was tenminste. hij kuste haar nek en ging er af en toe lichtjes met zijn tong over. Hij deed haar pyjama uit en kuste haar verder naar beneden, rond haar navel. Hij legde zich op haar en kuste dan liefdevol op haar mond. Hij was al gelukkiger nu ze beter gezind was als daarnet, daarnet voelde hij zich zo... Ja, alsof hij alleen voor de seks goed was. Hoe zij reageerde voelde hij zich zo. Ze keek hem glimlachend aan en ze drukte haarli^ppen nog eens op die van hem "je hoeft je niet schuldig te voelen" Zei ze zachtjes. "Ik ben gewoon een lafaard op dit vlak, grote mond, klein hart op dit vlak dan toch." Hij ging met zijn handen over haar buik en hij begon lichtjes te blozen. "Lieverd, ik wil je, en dan wel nu." zei hij zachtjes terwijl zijn adem lichtjes hijgend was. Rhine grinnikte lichtjes "jij kan me altijd krijjgen" zei ze met een ondeugende ondertoon. Hij hield enorm veel van haar, ze was iets kostbaar voor hem dat hij niet kwijt wilde. "Kan je het me vergeven liefje?" vroeg hij met een pruilende lip. "Dat heb ik een eeuwigheid geleden al gedaan" Zei ze met ee grijns voor ze hem weer zoende. Hij kuste haar heftig en hij deed de rest van haar kledingstukken uit en hij glimlachte "I love you." En toen besloot hij deze nacht speciaal te maken..

De volgende ochtend lag hij rustig te slapen met zijn hand over Rhine heen, alsof hij haar wilde beschermen. Hij snurkte zachtjes en hij had een glimlach op zijn gelaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 21:00

Rhine vond dat ze eens wat aan haar eigen houding moest gaan doen weer wat meer haar oude zelf worden het meisje dat ze voor haar 12 de was. Dat deel van haar moest toch nog ergens in haar binneste begraven zitten? Want ze wist zelf ook wel dat ze hem niet zo mocht behandelen niet zo kwetsen zoals ze net had gedaan. Ze hield van hem om wie hij was niet wat hij deed en zeker niet om lichamelijk genot. Nee ze hield van hém wie hij was hoe hij deed van zijn kalmerende effect. Maar nu nu leek het wel alsof dat niet zo was. Wist ze maar beter hoe ze hem kon duidelijk maken dat ze op die manier van hem hield. Maar hoe moest ze dat doen? Rhine had werkelijk geen idee. Hij kuste haar heftig en hij deed de rest van haar kledingstukken uit en hij glimlachte "I love you." En toen besloot hij deze nacht speciaal te maken. Ze wist niet of hij het alleen voor haar deed of hij het zelf ook wel wilde nee ze wist maar één ding zeker ze was blij dat het gebeurd was en dat ze voor hem had gekozen.

Ze werd wakker in de door zon verlichttekamer. Zijn hand beschermend om haar heen en zijn lichtte gesnurk wees er dus op dat hij nog vredig aan het slapen was. Daty wilde ze ook even zo houden dus werd ze even de mistige wolk en werd ze weer normaal langs het bed. hij had het niet gemerkt gelukkig maar ze liep zacht op haar tenen naar de badkamer waar ze zich vlug maar zachtjes douchte en haar kleren aan deed. Haar natte blonde haar in een lange vlecht geknoopt. Ze wilde een ontbijtje voor hem maken ze vond al snel de spullen die ze nodig had : brood, een broodrooster, een pan, een stel eieren en nog wat standaard spul. Rhine roosterde de broodjes en ze maakte er toast van. Met de eieren en wat kruiden maakte ze een speciale eiersalade een oud familie recept. Rhine zette alles op tafel en liep daarna weer zachtjes naar bed ze boog zich over hem en ze drukte haar lippen kort en heel zachtjes op de zijne. Opstaan doorenroosje Fluisterde ze met een glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 21:49

Sasuke werd langzaamaan wakker en hij rook de heerlijke geur van toast en eieren. Meteen begon hij te watertanden. En dan werd hij nog eens wakkergekust, hoe beter kon het nog worden? Hij opende zijn ogen en zag het glimlachende gezicht van Rhine. "Opstaan doorenroosje" Fluisterde ze. Sasuke rekte zich helemaal uit, daarbij kraakten zijn armen en hij stond recht, gewoon alsof hij al zijn kleren aanhad of het helemaal niet erg vond dat hij er nogal naakt bijliep. Hij deed zijn Boxer aan en hij liep naar de douche. Hij waste zijn haar en lichaam. Daarna kleedde hij zich aan en hij liep naar Rhine en hij grijnsde "Goedemorgend lieverd." Hij zette zich aan de tafel neer en hij keek naar het assortiment, hij wou eigenlijk meteen aanvallen. Hij nam toast, smeerde er wat van die eiersalade op en hij begon er vol smaak van te eten. "Dankje wauw dit is echt lekker!" zei hij met een brede grijns eenmaal hij alles had doorgeslikt. Hij keek haar eventjes aan maar begon dan weer te eten. Liefde van de man gaat door de maag, of hoe noemde dat spreekwoord ook al weer..

(kort sorry, pols doet zeer..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 22:09

Sasuke rekte zich helemaal uit, daarbij kraakten zijn armen en hij stond recht, gewoon alsof hij al zijn kleren aanhad of het helemaal niet erg vond dat hij er nogal naakt bijliep. Ze vond het niet erg helemaal niet erg zelfs. het zicht was tenslotte heel erg goed en van haar hoefde hij niet meteen kleren aan te trekken. Hij ging naar de badkamer en hij kwam iets later terug heerlijk ruikend naar zijn shampoo. hij liep naar Rhine en hij grijnsde "Goedemorgend lieverd." Hij zette zich aan de tafel neer en hij keek naar het assortiment. Ze ging tegenover hem zitten en ze moest licht lachen door zijn gezichtsuitdrukkingen. Hij nam toast, smeerde er wat van die eiersalade op en hij begon er vol smaak van te eten. "Dankje wauw dit is echt lekker!" zei hij met een brede grijns eenmaal hij alles had doorgeslikt. Ze glimlachtte. Bedankt schat, 't is een recept van mijn grootmoeder Zei ze voor ze zich op haar eigen bord richtte en met kleine hapjes at. het deed haar denken aan haar kindertijd de winteravonden dat ze zich warmde voor het haardvuur en haar grootmoeder die verhalen vertelde. Hij keek haar eventjes aan maar begon dan weer te eten. Hmmm mischien moest ze vaker lekkere dingen gaan maken dan was hij teminste blij....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 22:24

Sasuke rekte zich helemaal uit, daarbij kraakten zijn armen en hij stond recht, gewoon alsof hij al zijn kleren aanhad of het helemaal niet erg vond dat hij er nogal naakt bijliep. Hij ging naar de badkamer en hij kwam iets later terug heerlijk ruikend naar zijn shampoo. hij liep naar Rhine en hij grijnsde "Goedemorgend lieverd." Hij zette zich aan de tafel neer en hij keek naar het assortiment. Ze ging tegenover hem zitten en ze moest licht lachen door zijn gezichtsuitdrukkingen. Hij nam toast, smeerde er wat van die eiersalade op en hij begon er vol smaak van te eten. "Dankje wauw dit is echt lekker!" zei hij met een brede grijns eenmaal hij alles had doorgeslikt. Ze glimlachtte. Bedankt schat, 't is een recept van mijn grootmoeder Zei ze voor ze zich op haar eigen bord richtte en met kleine hapjes at. Hij had zijn maag al snel volgegeten en hij keek naar Rhine, ze leek er nog al serieus bij te zitten. "Schatje, alles in orde?" vroeg hij zachtjes en hij keek haar vragend aan. Waarom zat ze er nu zo serieus bij? Has hij iets verkeerd gedaan? "Was gisteren niet goed of zo?" hij werd onzeker, had hij het wel goed gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 22:39

"Schatje, alles in orde?" vroeg hij zachtjes en hij keek haar vragend aan. Ze schrok even op uit haar herinereingen en ze keek hem aan. "Was gisteren niet goed of zo?" hij werd onzeker. Ze schudde haar hoofd. Nee schat nee dat is het helemaal niet het was geweldig gisteren... Ze zuchtte even en ze toverde weer een glimlach op haar gezicht. Ik zat gewoon wat verzeild in mijn herinneringen door het eten Zei ze rustig. Die herineringen toelaten was nog altijd een nieuwe ervaring voor haar ze had ze zo lang naar achteren gedrongen. Heb jij dat nooit dat als je een bepaald voorwerp ziet je moet denken aan iets uit je jeugd? Vroeg ze wat onzeker. Ja het klonk vast heel dom maar zo was het. Vroeger werd ze kwaad als iets haar aan haar familie herinnerde maar nu nu vond ze het niet meer erg eigenlijk was het fijn om zich die kleine dingen te herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 22:49

"Schatje, alles in orde?" vroeg hij zachtjes en hij keek haar vragend aan. Ze schrok even op en ze keek hem aan. "Was gisteren niet goed of zo?" hij werd onzeker. Ze schudde haar hoofd. Nee schat nee dat is het helemaal niet het was geweldig gisteren... Ze zuchtte even en ze toverde weer een glimlach op haar gezicht. Ik zat gewoon wat verzeild in mijn herinneringen door het eten Zei ze rustig. Die herineringen toelaten was nog altijd een nieuwe ervaring voor haar ze had ze zo lang naar achteren gedrongen. Heb jij dat nooit dat als je een bepaald voorwerp ziet je moet denken aan iets uit je jeugd? Vroeg ze wat onzeker. Sasuke schudde heftig zijn hoofd "Ik wil niet herinnerd worden aan m'n jeugd" zei hij en hij liep naar de badkamer om daar wat neer te gaan zitten. Hij had opeens geen honger meer, hij wou niet herinnerd worden aan de moord op zijn hele familie, hij wilde het bloed niet zien, hij wilde de eenzaamheid niet meer voelen. Hij gilde het uit en hij sloeg met zijn vuist op de grond. Hij staarde voor zich uit terwijl hij voor zich uit staarde, net alsof hij alles van zijn verleden weer herbeleefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:02

Sasuke schudde heftig zijn hoofd "Ik wil niet herinnerd worden aan m'n jeugd" zei hij en hij liep naar de badkamer om daar wat neer te gaan zitten.Rhine zuchtte zachtjes. Dat zou zij een paar maanden geleden ook gezegd hebben aar nu niet meer. Nu wist ze dat het goed was om aan je verleden te blijven denken, het helpt met het verwerken Hij had opeens geen honger meer. Hij gilde het uit en hij sloeg met zijn vuist op de grond.Door die gil liet ze borden vallen en rende ze naar de badkamer ze moest weer denken aan sasori die zichzelf verwondde. Hij staarde voor zich uit terwijl hij voor zich uit staarde, net alsof hij alles van zijn verleden weer herbeleefde. Rhine ging twijfelend naar hem toe ze ging voor hem zitten ze probeerde tot hem door te dringen. Sasuke alsjeblieft! Niet doen laat me je helpen! Zei ze wanhopig met stijgende paniek en ongerustheid in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:19

Sasuke schudde heftig zijn hoofd "Ik wil niet herinnerd worden aan m'n jeugd" zei hij en hij liep naar de badkamer om daar wat neer te gaan zitten. Niet weer aan de moord, de lijken, het bloed, de angst... Hij gilde het uit en hij sloeg met zijn vuist op de grond.Door die gil liet ze borden vallen en rende ze naar de badkamer. Borden vielen al kletterend op de grond. Sasuke kneep zijn ogen dicht nadat alle herinnering voorbij vlogen. Tranen liepen over zijn wangen. Het deed zo'n pijn. Rhine ging twijfelend naar hem toe ze ging voor hem zitten ze probeerde tot hem door te dringen. "Sasuke alsjeblieft! Niet doen laat me je helpen!" Zei ze wanhopig met stijgende paniek en ongerustheid in haar stem. Sasuke opende zijn ogen weer en hij staarde weer voor zich uit. Hij stond op en trok Rhine recht. "Ik hou van je, bedankt dat je me wilt helpen. Maar dit kan ik niet vergeten, die beelden, de angst, de pijn..." Hij keek weg van haar en hij liep naar zijn bed en ging er op liggen. Het moest allemaal bezinken. Hij staarde voor zich uit en eigenlijk keek hij zelfs bang zoals hij vroeger was geweest. Hij was bang, bang voor alles wat hij nu had kwijt te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:26

Sasuke opende zijn ogen weer en hij staarde weer voor zich uit. Hij stond op en trok Rhine recht. "Ik hou van je, bedankt dat je me wilt helpen. Maar dit kan ik niet vergeten, die beelden, de angst, de pijn..." Hij keek weg van haar en hij liep naar zijn bed en ging er op liggen. Rhine bleef even verstijfd staan. Foute boel heel foute boel. Zij en haar grote mond ook ze had die vraag niet mogen stellen, de domme idioot die ze is! Het moest allemaal bezinken. Hij staarde voor zich uit en eigenlijk keek hij zelfs bang zoals hij vroeger was geweest. Ze wist niet waarom hij precies bang was maar ze vond het verstandiger om nu wat uit zijn buurt te blijven zich maar even bezig houden met de troep op te ruimen. Ze keek niet op van de borden die ze aan het afwassen was. Ze wist niet wat ze het beste kon doen of ze beter kon zwijgen of toch wat zeggen. Het was moeilijk allemaal heel moeilijk zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 08 2012, 23:50

Sasuke opende zijn ogen weer en hij staarde weer voor zich uit. Hij stond op en trok Rhine recht. "Ik hou van je, bedankt dat je me wilt helpen. Maar dit kan ik niet vergeten, die beelden, de angst, de pijn..." Hij keek weg van haar en hij liep naar zijn bed en ging er op liggen. Hij moest alles even vergeten, alles even bannen uit zijn gedachten. Het moest gewoon, hij mocht er niet verder aan denken. Hij wou gewoon alles vergeten. Hij was bang, hij wou die beelden niet nog eens zien. Rhine was verstandig en liet hem even met rust. Ze begon de troep op te ruimen en de borden die nog heel waren af te wassen. Hij sloot zijn ogen, misschien kon een beetje slapen helpen. Nee, hij kon de slaap niet vatten. Hij keek naar Rhine en hij sprong recht. "Liefjeeeeh?" zei hij op een vrij schattige toon en hij omhelsde haar van vanachter. "Je moet me niet met rust laten hoor. Ik hou van je maar ik wil gewoon het verleden niet oprakelen nu of ik ben een regelrecht wrak." mompelde hij zachtjes en hij keek haar aan in de hoop dat ze het zou begrijpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 00:02

Hij keek naar Rhine en hij sprong recht. "Liefjeeeeh?" zei hij op een vrij schattige toon en hij omhelsde haar van vanachter. Oké daar stond ze van te kijken. Eerst was hij mister depri en nu kregen we dit? Soms snapte ze echt niet hoe zijn gedachtengang werkte."Je moet me niet met rust laten hoor. Ik hou van je maar ik wil gewoon het verleden niet oprakelen nu of ik ben een regelrecht wrak." mompelde hij zachtjes en hij keek haar aan in de hoop dat ze het zou begrijpen. Ze knikte en ze drukte een zoen op zijn wang. Ik begrijp het schat, ik zal er niet meer over beginnen Zei ze met een scheve glimlach. Ze zou nu allles uit haar verleden ook voor zichzelf houden dat zou alles veel makkelijker maken. Als ik mijn kamer wat opgeleukt heb moet jij ook maar eens naar mijn kamer komen. Zei ze met een kleine grijns een poging om hem aan iets anders te doen denken. Enneuh ik koop wel nieuwe borden voor je. Zei ze met een lichtte blos. Dat had ze ook weer goed verprutst zijn servise laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 08:59

Hij keek naar Rhine en hij sprong recht. "Liefjeeeeh?" zei hij op een vrij schattige toon en hij omhelsde haar van vanachter. "Je moet me niet met rust laten hoor. Ik hou van je maar ik wil gewoon het verleden niet oprakelen nu of ik ben een regelrecht wrak." mompelde hij zachtjes en hij keek haar aan in de hoop dat ze het zou begrijpen. Ze knikte en ze drukte een zoen op zijn wang. "Ik begrijp het schat, ik zal er niet meer over beginnen" Zei ze met een scheve glimlach. "Als ik mijn kamer wat opgeleukt heb moet jij ook maar eens naar mijn kamer komen. "Zei ze met een kleine grijns een poging om hem aan iets anders te doen denken. "Enneuh ik koop wel nieuwe borden voor je." Zei ze met een lichtte blos. Sasuke grijnsde "kan ik niet samen met jou je kamer leuk maken? En ik kan natuurlijk ook per ongeluk je servies laten kapotvallen op de grond" zei hij al lachend. Eigenlijk was het best grappig dus hij was er niet geïrriteerd doo. "Ik heb nog genoeg borden lieverd, het is niet erg. I love you honey" zei hij en hij kuste haar liefdevol. ZO hoorde het ook, hij mocht niet depri zijn, hij moest juist blij zijn en gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 11:30

Sasuke grijnsde "kan ik niet samen met jou je kamer leuk maken? En ik kan natuurlijk ook per ongeluk je servies laten kapotvallen op de grond" zei hij al lachend. Rhine moest ook lachen. .aah dus we doen ooog om oog tand om tand hè. Hmmm als je wilt mag je altijd komen helpen ja. Zei ze met een grijns. Maar eerlijk gezegd had ze geen flauw idee hoe ze haar kamer wat moest opleuken. Hij was helemaal niet boos over de borden hij leek het zelfs grappig te vinden. "Ik heb nog genoeg borden lieverd, het is niet erg. I love you honey" zei hij en hij kuste haar liefdevol. Jaj ze kreeg weer kusjes wat hield ze toch van kusjes. Ja dat was iets waar ze nooit genoeg van kreeg. I love you more Zei ze met een grijns. Ze hield hem stevig vast ze snoof zijn geur op zijn lekkere nu met shampoo vermengde geur. Sasuke? Ga je me eigenlijk ooit eens voorstellen aan je broer? Vroeg ze met een zacht stemmetje. Oké ze had beloofd niets over zijn verleden te vragen maar zijn nog levende familie mocht toch wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 17:22

(als hij online komt kan hij hier naar dit topic komen? Of een andere maken dan?)

Sasuke grijnsde "kan ik niet samen met jou je kamer leuk maken? En ik kan natuurlijk ook per ongeluk je servies laten kapotvallen op de grond" zei hij al lachend. Rhine moest ook lachen. .aah dus we doen ooog om oog tand om tand hè. Hmmm als je wilt mag je altijd komen helpen ja. Zei ze met een grijns. "Ik heb nog genoeg borden lieverd, het is niet erg. I love you honey" zei hij en hij kuste haar liefdevol. I love you more Zei ze met een grijns. Ze hield hem stevig vast. Sasuke? Ga je me eigenlijk ooit eens voorstellen aan je broer? Vroeg ze met een zacht stemmetje. Sasuke keek haar eventjes serieus aan en hij zuchtte even. Hij maakte haar los en hij nam zijn gsm en begon te typen.

Mijn vriendin wilt je leren kennen nee-san

Hij verstuurde de sms en hij keek dan naar Rhine "Als jij dat wilt, natuurlijk." zei hij zachtjes en hij sloeg haar armen weer om hem heen. Hij kuste haar vol liefde en hij glimlachte. Hij zweeg voor de rest. Hij had eventjes geen zin om te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 21:16

Sasuke keek haar eventjes serieus aan en hij zuchtte even. Hij maakte haar los en hij nam zijn gsm en begon te typen. Had ze nu wat verkeerds gezegd? Was hij nu kwaad op haar? Ze kon er niets aan doen ze wilde gewoon meer van hem te weten komen zich meer in Sasukes wereld begeven. Zodat ze hem beter kon begrijpen. Hij verstuurde de sms en hij keek dan naar Rhine "Als jij dat wilt, natuurlijk." zei hij zachtjes en hij sloeg haar armen weer om haar heen. Hij kuste haar vol liefde en hij glimlachte. Hij zweeg voor de rest. Ze kustte met hem mee maar keek hem daarna wel vragend aan. Wat heb je net gestuurd? Vroeg ze twijfelend terwijl ze hem met een schuin hoofd aankeek. Was hij boos op haar? Of mischien kan ik hem toch beter niet ontmoeten ik wil niet dat je je voor me moet schamen. Zei ze zachtjes. ze dacht dat zijn zwijgzaamheid daarvan kwam dat hij niet wilde dat ze zijn broer zag dat hij zich voor haar schaamde.

(mischien een nieuwe?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 23:39

Sasuke keek haar eventjes serieus aan en hij zuchtte even. Hij maakte haar los en hij nam zijn gsm en begon te typen.

Mijn vriendin wilt je leren kennen nee-san

Hij verstuurde de sms en hij keek dan naar Rhine "Als jij dat wilt, natuurlijk." zei hij zachtjes en hij sloeg haar armen weer om hem heen. Hij kuste haar vol liefde en hij glimlachte. Hij zweeg voor de rest. Hij had eventjes geen zin om te praten. Wat heb je net gestuurd? Vroeg ze twijfelend terwijl ze hem met een schuin hoofd aankeek. "Dat je hem wilt leren kennen schat" zei hij met een lichte glimlach. "Of mischien kan ik hem toch beter niet ontmoeten ik wil niet dat je je voor me moet schamen." Zei ze zachtjes. Sasuke rolde met zijn ogen "Liefje, ik schaam me niet voor je..." Hij kuste haar vol liefde en hij deed zijn vest weer uit. "Je betekend alles voor me en heel de wereld mag weten dat ik verliefd op je ben, ik heb geluk dat ik de jouwe mag zijn. Jij verdiend veel beter dat weet je toch?" zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 09 2012, 23:49

Sasuke rolde met zijn ogen "Liefje, ik schaam me niet voor je..." Hij kuste haar vol liefde en hij deed zijn vest weer uit. Ze keek hem aan. "Je betekend alles voor me en heel de wereld mag weten dat ik verliefd op je ben, ik heb geluk dat ik de jouwe mag zijn. Jij verdiend veel beter dat weet je toch?" zei hij zachtjes. Nu draaide zij met haar ogen. Ik verdien niet beter ik heb het beste al. Zei ze terwijl ze haar armen om zijn middel liet rusten. Maar wat nou als hij me niet aardig vind? Zei ze met een onzeker stemmetje. Ja wat zou er gebeuren als zijn oudere broer haar niet aardig vond? Zou Itachi Sasuke er dan van overtuigen haar te laten vallen? Die gedachtes bezorgde haar de kriebels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 10 2012, 00:03

Sasuke rolde met zijn ogen "Liefje, ik schaam me niet voor je..." Hij kuste haar vol liefde en hij deed zijn vest weer uit. Ze keek hem aan. "Je betekend alles voor me en heel de wereld mag weten dat ik verliefd op je ben, ik heb geluk dat ik de jouwe mag zijn. Jij verdiend veel beter dat weet je toch?" zei hij zachtjes. Nu draaide zij met haar ogen. Ik verdien niet beter ik heb het beste al. Zei ze terwijl ze haar armen om zijn middel liet rusten. Maar wat nou als hij me niet aardig vind? Zei ze met een onzeker stemmetje. Sasuke begon te lachen. "Hij zal je op de proef stellen, hij zal zich vast wel gedragen als een zak, hij is veel beter in vechten dan mij, hou daar wel rekening mee lieverd als je hem wilt uitdagen voor een gevecht." zei hij zachtjes. "Hij zal je vast aardig vinden." zei hij en hij kuste haar om haar rustig te maken. Ze stresste te hard naar zijn zin en dat vond hij niet leuk. Ze moest relaxen, niet stressen. "Alles komt goed, geloof me maar" zei hij met een grijns die elke seconde breder werd. "Zelfs al vind hij je niet leuk. I don't care. I will still love you forever." Zijn ogen werden weer ongewild rood terwijl hij haar kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 10 2012, 00:16

Sasuke begon te lachen. Ooh ja dat vond hij weer lollig hoor. Nu zij eens onzeker was barstte meneer in lachen uit. "Hij zal je op de proef stellen, hij zal zich vast wel gedragen als een zak, hij is veel beter in vechten dan mij, hou daar wel rekening mee lieverd als je hem wilt uitdagen voor een gevecht." zei hij zachtjes. .Ik ga hem echt niet uitdagen voor een gevecht hoor. Zo geweldadig ben ik nu ook weer niet.Zei ze met een gemaakt zuur gezicht. "Hij zal je vast aardig vinden." zei hij en hij kuste haar om haar rustig te maken. En ja dat werkte wel. Zijn lippen kregen haar zelfs in de meest uitzichtloze situatie rustig. "Alles komt goed, geloof me maar" zei hij met een grijns die elke seconde breder werd. "Zelfs al vind hij je niet leuk. I don't care. I will still love you forever." Ze glimlachtte. dat was de zekerheid die ze nodig had. Zijn ogen werden weer ongewild rood terwijl hij haar kuste maar dit keer zei ze er niets van ookal vond ze het best eng hoe zijn ogen steeds vn kleur veranderde ze sloot haar ogen dan maar tijdens hun kus zodat ze er niet naar hoefde te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

terrible day, please go over soon... /sasuke/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I've made a terrible mistake
» So that's where you live [sasuke]
» Why you O_ô //sasuke
» Sasuke's notitieboek
» Just relaxing [sasuke]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-