PortalIndexDe vreemde gedaantes HpD5UwnDe vreemde gedaantes 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 De vreemde gedaantes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Koichi
.
.
Koichi

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimewo apr 25 2012, 19:58

alois keek rond in de oude ruïnes.. Hij kon zich niet voor stellen hoe dit er vroeger uit zag. Hij kijkt om zich heen en denkt..Me moeder heeft hier ook op gezeten zal zei nog weten hoe dit er uit zag. alois loopt na de ruïnes en raakt ze aan hij krijgt opeens een vreemd gevoel net alsof iemand na hem kijkt. hij draait zich om en ziet een vreemde gedaante.. wie is daar? niemand antwoord. opeens veranderd de schaduw van de gedaante in een dier. alois kijkt bang om zich heen. hij blijft stol stijf staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedo apr 26 2012, 08:33

Claude bedankt dat je dat voor mij gezegt hebt...........
De gedaante komt dichter bij alleen ziet de gedaante er niet gewoon uit maat als en schaduw. alois gaat achter de ruïenes staan. Kom niet dichter bij. alois kijkt anstig na de gedaante.De gedaante wou hem aan vallen.. Claude i orde you project me no matter what.Hij kijkt claude aan. claude knikt.Yes, your highness
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedo apr 26 2012, 08:41

Claude knikt.Yes,your highness.claude wil de gedaante aanvallen maar de gedaante was al gevlogen.Claude kijkt om zich heen en ziet dat alois doodsbang kijkt..Wat is er hihgness?Claude pakt alois op en zet hem op een bankje neer.Claude kijkt na alois.Wat is er toch highness? Opeens merkt claude op dat het donker word..Claude maakt een vuurtje want hij weet dat alois bang is voor het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEPosts : 23
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimema jun 25 2012, 22:04

het was al behoorlijk laat en het begon al donker te worden.
Russia liep naar de ruïnes, daar ging hij altijd zitten als hij alleen wilde zijn.
Bijna niemand durfte in de ruïnes waardoor Russia er vaak heen ging.
Russia werd namelijk gepest, niet door een paar leerlingen maar door bijna z'n hele klas.
Zelf wist Russia niet waarom hij gepest werd maar het was goed mogelijk dat het kwam omdat Russia een beetje dom was en bijna overal bang voor was. Maar het kon ook aan z'n lengte liggen, hij was namelijk heel klein.
Russia kwam bij de ruines aan en ging naar binnen, hij zoch het plekje op waar hij vaak ging zitten, naar een poosje te hebben gelopen hoorde hij ineens stemmen. ,,Wat is er hihgness?'' zei de stem.
Russia liep richting de stem, wie was die persoon toch? Russia kwam steeds dichter bij de stem. ,,Wat is er toch highness?'' zei de stem weer.
Russia keek om een hoekje en zag 2 personen.
Een man en een jongen. De man leek al volwassen en de jongen leek ongeveer de leeftijd te hebben van Russia.
Toch leek hij net iets ouder dan Russia, maar Russia was al 17 dus als je het met die leeftijd vergeleek was de jongen jonger. Russia zag dat de jongen bang was. ,,wat is er aan de hand?'' vroeg Russia verbaast. Hij liep naar de jongens en keek verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedi jun 26 2012, 13:52

,,wat is er aan de hand?'' vroeg Russia verbaast. Hij liep naar de jongens en keek verlegen.
Alois keek opzij en zag een jongen.
w-w-w-ie ben jij?
Alois trilde helemaal.
alois was doosbang in het donker en zo keek hij ook uit zijn ogen.
Alois keek naar de jongen die daar stond.
Er waren hele rara gedaantes.....ze waren zo eng.....
alois begon zachtjes te huilen.
Alois zag dat claude naar hem keek.
Ik ben zo bang......h-h-el-lp me dan claude....
Alois keek naar claude.
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEPosts : 23
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedi jun 26 2012, 14:24

,,w-w-w-ie ben jij?'' zei de jongen, je kon de angst gewoon ruiken.
De jongen trilde helemaal, het was eigenlijk best raar dat de jongen bang voor Russia was, want hij was klein en zelf ook bijna overal bang voor.
Maar waarschijnlijk wist de jongen niet dat Russia vaak gepest werd omdat hij klein en zwak was.
Toen begon de jongen te huilen, Russia raakte helemaal in paniek want hij wist niet wat hij fout had gedaan.
,,Ik ben zo bang......h-h-el-lp me dan claude....'' mompelde de jongen, de man heette dus Claude. Verbaast zette Russia een stap naar achter, want hij vond de man eng, gelukkig kon Russia goed Earth magic en als de man hem zou aanvallen zou Russia veilig zijn.
,,Doe me geen pijn! Ik ben Russia en ik kom van Starshine academy, ik kom hier vaak als ik even alleen wil zijn'' riep Russia en dook inelkaar en liet een schattig gilletje horen van angst.
Er waren dus ook enge mensen in de ruïnes, dat wist Russia niet.
Maar eigenlijk was het best logisch, niet iedereen was bang voor de ruïnes maar Russia was niet zo slim en wist dat niet.
,,Ik wilde alleen helpen..'' zei Russia terwijl hij nog steeds inelkaar gedoken zat.
Russia leek nu echt een kleine muis die bang in een hoekje zat en probeerde zich te beschermen tegen een grote kat.
Veel mensen vonden dat Russia veel had van een muis, vooral omdat hij klein was en omdat hij vaak grijze kleding droeg en omdat z'n haar bijna wit was.
En Russia prate vaak heel zacht en soms Prate hij zo hard en hoog dat het veel had van het piepen van een muis, maar zo prate hij alleen als hij bang was, zoals nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimewo jun 27 2012, 08:53

Hannah kwam er ook aan gelopen.
Ze zag dat Alois en Claude er al waren..
Hoi jongens.
Ze keek naar de lucht die al donker was.
Wat doe je hier nog alois….?
Je wilt zeker weer is niet naar bed?

Hannah schudde haar hoofd.
Claude je moet echt een goede butler worden en hem op tijd naar bed laten gaan.Hannah zag nu op eens een jongen staan.
Jij bent zeker russia?
Hannah glimlachte.
Kom er bij…wat doe je hier nog zo laat op de avond.
Hannah bleef glimlachen maar keek haar met doordringen de ogen aan.
jij bent hier zeker voor de rust en stilte of niet soms?
Hannah keek weer naar de lucht.
Het was allemaal zo anders hier dacht ze.
Ze keek weer naar de jongen.
kom je nog?
hannah glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEPosts : 23
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimevr jun 29 2012, 23:20

er kwam een vrouw aan gelopen, ze was een stuk langer dan Russia maar ze leek niet eng zoals de andere 2 die er waren. ,,Hoi jongens.'' zei de vrouw en ze leek Russia niet te zien.
ze keek naar de donkere lucht. ,,Wat doe je hier nog alois….? Je wilt zeker weer is niet naar bed?'' zei de vrouw en schudde haar hoofd. Toen keek de vrouw naar Russia, waarschijnlijk had ze nu wel door dat hij er was, voorzichtig glimlachte Russia.
,,Jij bent zeker russia?'' Zei de vrouw alsof ze kon gedachten lezen en glimlachte. het stelde Russia niet echt op z'n gemak.
,,Kom er bij…wat doe je hier nog zo laat op de avond.'' Ze bleef glimlachen en bleef naar Russia kijken met doordringende ogen.
,,jij bent hier zeker voor de rust en stilte of niet soms?'' zei de vrouw en keek weer naar de lucht alsof ze verwachte dat er iets ging gebeuren. toen keek ze weer naar Russia waardoor Russia ongemakkelijk terug glimlachte. ,,kom je nog?'' zei de vrouw en glimlachte alweer. Russia vond het raar meestal vertrouwt hij mensen niet zo snel maar op een of andere manier vertouwde hij haar, misschien omdat ze telkens zo vriendelijk glimlachte als ze wat zei of omdat ze op een vriendelijke toon prate. Russia knikte en liep naar de 2 jongens en de vrouw.
,,Ik ben, zoals jullie al weten, Russia. Maar wie zijn jullie? zei Russia op een zachte toon, hij wist al hoe de man hete want de jongen had z'n naam al gezegd. ,,Jij bent Claude toch?'' Zei Russia nog iets zachter, want hij vond de man toch het engst van iedereen die hier was. Voorzichtig ging Russia achter de vrouw staan. ,,ik ben hier inderdaad voor de rust en stilte, ik wilde gewoon even weg, even alleen zijn''
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimeza jun 30 2012, 09:34

,,Ik ben, zoals jullie al weten, Russia. Maar wie zijn jullie? zei Russia op een zachte toon, hij wist al hoe de man hete want de jongen had z'n naam al gezegd. ,,Jij bent Claude toch?'' Zei Russia nog iets zachter, want hij vond de man toch het engst van iedereen die hier was. Voorzichtig ging Russia achter de vrouw staan. ,,ik ben hier inderdaad voor de rust en stilte, ik wilde gewoon even weg, even alleen zijn''
Hannah knikte.
Je wilde dus eventje alleen zijn.heb je ergens problemen mee?
Hannah keek glimlachend naar het jongen.
Ik ben hannah en dat is mijn master alois trancy en zijn butler claude ik heb hun schoonmaak hulpje maar je moet nu even niet vreemd opkijken want wij zijn demonen.
Hannah bleef aardig glimlachen.
Je lijkt me een aardige jongen en ik heb er vertrouwen in dat je alois niks aan doet.
Hannah wachte rustig op een antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEPosts : 23
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedo jul 05 2012, 17:20

De vrouw knikte. ,,Je wilde dus eventje alleen zijn. heb je ergens problemen mee?'' zei de vrouw.
Russia knikte, terwijl hij nog steeds achter de vrouw bleef staan.
,,Ik ben hannah en dat is mijn master alois trancy en zijn butler claude ik heb hun schoonmaak hulpje maar je moet nu even niet vreemd opkijken want wij zijn demonen.'' zei hannah. ,,Je lijkt me een aardige jongen en ik heb er vertrouwen in dat je alois niks aan doet.''
Russia begon te trillen. ,,D-Demonen?!'' fluisterde Russia.
Maar Russia bleef toch kalm, al waren het demonen ze waren toch aardig vergeleken bij z'n harteloze klasgenoten.
,,De reden dat ik hier alleen wil zijn is omdat ik altijd gepest word door de leerlingen in m'n klas, ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk komt het omdat ze me dom vinden, en omdat ik klein ben. Ze maken me altijd bang omdat ze weten dat ik bijna overal bang voor ben.'' zei Russia en keek naar de grond.
Kort glimlachte Russia. ,,Dit is de enige plek waar ik wel heen durf en hun niet''
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimevr jul 06 2012, 13:29

,,D-Demonen?!'' fluisterde Russia.
Maar Russia bleef toch kalm, al waren het demonen ze waren toch aardig vergeleken bij z'n harteloze klasgenoten.
,,De reden dat ik hier alleen wil zijn is omdat ik altijd gepest word door de leerlingen in m'n klas, ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk komt het omdat ze me dom vinden, en omdat ik klein ben. Ze maken me altijd bang omdat ze weten dat ik bijna overal bang voor ben.'' zei Russia en keek naar de grond.
Kort glimlachte Russia. ,,Dit is de enige plek waar ik wel heen durf en hun niet''
Hannah glimlachte.
Die kinderen zijn ook overal bang voor de laatste tijd.
Hannah keek de jongen aan met een lieve blik.
Je hoeft niet voor ons bang te zijn....vertrouw me maar...we zijn mischien demonen maar ik doe niemand zomaar iets aan behalve als je alois iets aan doet maar dat doe je denk ik niet.
Hannah glimlachte lief en legte haar hand op de jongen zijn hoofd.
Je bent mischien wel klein maar zeker niet dom....en blijkbaar ben je niet overal bang voor want jij durft hier wel heen en de andere niet.
Hannah glimlachte.
Wil je mischien iets eten?
Ze legte brood neer en een een flesje met melk.
Ze glimlachte en keek naar alois die er erg rustig bij zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEPosts : 23
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimewo jul 11 2012, 23:41

,,Die kinderen zijn ook overal bang voor de laatste tijd.'' zei Hannah met een lieve blik.
Russia grinnikte even en knikte rustig.
,,Je hoeft niet voor ons bang te zijn....vertrouw me maar...we zijn mischien demonen maar ik doe niemand zomaar iets aan behalve als je alois iets aan doet maar dat doe je denk ik niet.'' zei Hannah. Even keek Russia geschrokken naar Alois, zou Alois echt zeggen dat Hannah hem moest aanvallen? Even schudde Russia z'n hoofd, zo leek Alois niet, maar hij kon het nooit zeker weten hij kende Alois nog maar net. Misschien was de jongen wel gevaarlijk en deed hij alsof hij zo rustig was. Snel zette Russia een paar stappen naar achter en glimlachte ongemakkelijk. Hannah glimlachte en legde haar hand op Russia z'n hoofd, dat kon ze gemakkelijk doen want Russia was klein. Even had Russia het gevoel dat ze op hem leunde maar het kon ook z'n verbeelding zijn.
,,Je bent mischien wel klein maar zeker niet dom....en blijkbaar ben je niet overal bang voor want jij durft hier wel heen en de andere niet.'' zei Hannah met een glimlach.
Russia wist dat hij klein was maar voelde zich toch een beetje beledigd toen Hannah hem klein noemde.
,,Wil je mischien iets eten?'' zei Hannah en legde wat brood en een flesje melk neer.
Russia liep wat naar achteren. ,,N-nee dank je ik kan niet zo goed tegen melk producten'' mompelde Russia en pakte toch een stukje brood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedo jul 12 2012, 09:27

alois grinnikte.
wat een rare jongen en wat is hij klein dacht hij.
Alois keek naar hannah die zo aardige tegen die jongen deed.
alois had een hekel aan andere jongens.
Hannah!
Alois zag dat hannah begon te bibberen.
Hij wist dat hannah best wel bang voor hem was.
Nu glimlachte alois met een vals lachje.
Waarom doe je zo aardig tegen die jongen?
je weet toch hoe ik er over denk!

Hij duwde hannah op de grond en schopte haar.
Hoer dat je bent!
Hij ging weer naar claude toe.
Hij keek naar claude maar hij zag dat claude niet anders keek als normaal.
Alois zucht.
waarom krijg ik gewoon neit te aandacht van claude dacht hij.
Hij at een stukje brood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedo jul 12 2012, 09:36

Hannah!
Hannah begon te bibbere.
ze was erg bang voor alois.
ze wist dat ze geslagen werd.
ze durfde niet achter om te kijken.
Waarom doe je zo aardig tegen die jongen?
je weet toch hoe ik er over denk!

voor dat Hannah iets kan zeggen werd ze op de grond geduwd door alois.
Hoer dat je bent!
Er liepen tranen over hananh's wang.
ze hield van alois met heel haar hart maar de enige waarvan alois hield was claude.
Hanah wist dat ze maar het schoonmaak hulpje was..maar zei was wel de gene die luka in zich had.
Hannah stond weer op.
Ze zou maar niks tegen alois gaan zeggen dan zal ze wel weer een klap krijgen.
Ze merkte wel wat alois dacht en begon te glimlachen.
Ze pakte een stukje brood en at het op.
Ze ging tegen een van ruïnes zitten.
Ze keek naar de sterren.
ze zag een vallende ster en wenste dat alois haar als een moeder zag.
Ze wist dat de wens niet zou uitkomen maar toch hoopte ze het.
Ze keek naar russia.
Wat zal hij nu wel neit denken dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEPosts : 23
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedo jul 12 2012, 11:59

alois grinnikte waadoor Russia het gevoel had dat er iets zou gebeuren. Alois keek naar Hannah. Russia bleef stil, en merkte dat de stilte behoorlijk ongemakkelijk was. Alois was de eerste die wat zei.
,,Hannah'' zei Alois. Russia merkte dat Hannah bibberde, er was dus toch iets met Alois waardoor Hannah bang werd.
Russia liep snel van Alois weg toen hij zag dat Alois met een valse glimlach keek.
,,binnen en uiten de ruines is het niet meer veilig, waar moet ik nu heen'' dacht Russia terwijl hij een beetje inelkaar kroop in een hoekje.
,,Waarom doe je zo aardig tegen die jongen? je weet toch hoe ik er over denk!'' zei alois en duwde Hannah. ,,Hoer dat je bent!'' zei Alois.
Russia z'n mond viel open. Russia keek naar claude hij deed er niks aan. Toen at Alois een stukje brood alsof hij niks had gedaan.
Hannah ging tegen de muur van de ruines staan en keek naar de sterren. Toen keek Hannah naar Russia.
Russia kroop nog verder de hoek in, hij wist niks meer te zeggen. daar zat hij dan bij een griezelige jongen en z'n demon butler en hulpje. Dit was waarschijnlijk de laatste keer dat Russia de ruines binnen liep zonder 2x van te voren na te denken. Russia trilde helemaal, hij wilde gewoon weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimema jul 16 2012, 11:04

Hannah zag dar russia ergbang was.
ze wou niet dat hij bang was daarom was ze zo aardig tegen hem.
ze keek eventjes naar alois en liep toen naar russia toe.
niet bang zijn....ik doe je niks.
Ze wist dat alois haar ook kan horen maar dat boeide haar niet.
het ging nu om russia en niet om haar.
Ze zga dat hij helemaal trilde.
ze glimlachte.
Je meot niet bang zijn voor mij.
Ze keek weer verdrietig.
ze wou neit dta hij bang was voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitimedi jul 17 2012, 09:40

Claude keek harteloos naar hannah.
hannah maakte het zelf van dat alois haar slaat.
hij keek naar alois die rustug een broodje zat te eten.
Hij ziet ook dat hannah de jongen meer aandacht geeft dan aan alois.
hannah!zei hij met een boze stem.
hij zag dat hannah om keek en toen harteloos weg keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



De vreemde gedaantes UTL8oxA PROFILE
De vreemde gedaantes UTL8oxA MAGICIAN

De vreemde gedaantes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vreemde gedaantes   De vreemde gedaantes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De vreemde gedaantes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vreemde schaduw
» Een vreemde bezoeker.
» Vreemde gevoelens & vervloekt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-