PortalIndexWhat the hell is wrong with you? HpD5UwnWhat the hell is wrong with you? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 What the hell is wrong with you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimevr maa 30 2012, 20:24

Je weet best dat je er naartoe zal gaan. Leer je dan nooit van je fouten? .. Fire. Niet alle Shadranen zijn hetzelfde. Ik heb ook goede vrienden in Shadra zitten. .. Oh ja, Romance? En wat dacht je van de laatste Shadraan waarmee je bevriend was? .. Hij was een goede vriend. .. Wat jij wilt. Ro? .. Ja? .. Pas een beetje op jezelf. Ik kan je vanaf hier niet beschermen. .. Altijd Fire. .. Laat me je niet hoeven doorspiesen jij. Romance glimlachte en verbrak de verbinding met Fire die even de tijd had gevonden om met haar te kunnen praten. Het was al een paar dagen geleden dat ze Kanda zo had zien hoesten en verder had ze hem ook niet meer gezien. Ze was zelfs nog op de ziekenzaal wezen kijken, maar daar was hij ook niet geweest en hoewel ze daar aan de ene kant blij mee was, was ze aan de andere kant boos dat hij er niet naartoe was gegaan ondanks het bloedhoesten. Romance hees zichzelf in een zwarte spijkerbroek met een rood shirt en trok de zilveren hakken aan die ze bijna altijd droeg. Haar witte haren in een hoge staart en ze was wel in staat om te gaan. Ze greep nog gauw de speld van het nachtkastje en stak het in haar haar. Voorzichtig opende ze de krakende deur van de etage en stapte de etage af. De deur sloot altijd vanzelf, maar Romance liep de trap al af tegen de tijd dat de deur was gesloten. Je kon het altijd meteen voelen zodra je in de buurt was van de Dark Magicians etage, maar dat gevoel schudde ze van zichzelf door haar ademhaling onder controle te krijgen. En toen stond ze daar. Daar voor de deur en het was nog niet te laat om terug te gaan. Ach, schiet op. Ze sprak zichzelf moed in en klopte op de deur waarna ze het opende. Verdorie, het was nog donkerder hier dan in de donkerste grotten van Puffoon, maar dat lag waarschijnlijk aan de uitstraling die de etage bezat. Zelfs de haard was hier bijna uit. Ze knielde ervoor en bekeek het strategisch. Ze stuurde wat gecontroleerde luchtstralen er naartoe en zag het vuur voor haar weer oplaaien. Ze glimlachte en stond op. Het leek erop dat er niemand was. Ze zou dus maar weer terug moeten gaan naar haar eigen etage.



-Kanda please. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimevr apr 06 2012, 12:55

Kanda had net gedoucht en was bezig zich af te drogen. Hij liep de kamer in om wat kleren aan te doen. Tevergeefs hij hoorde iemand op de deur kloppen. Alan kon het niet zijn want die had een sleutel en was al verdwenen voordat Kanda wakker werd. Wie weet waar hij nu uitspookte. Kanda deed zijn handdoek om zijn middel en keerde zich richting de deur. Langzaam opende hij de deur om te kijken wie er aanklopte. Met zijn katana klaar om aan te vallen keek hij door de opening. Romance? Ze had het vuur in de haard weer laten aanwakkeren. 'Oi, Romance. Wat doe jij hier?' Kanda stond daar met zijn handdoek om in de deuropening. Dat kon gewoon hier, niemand die zijn of haar kamer verliet zonder enige reden. Op Alan na maar Alan was anders. Kanda niet echt, hij vond het allemaal wel prima. Hij was wel blij dat er nooit iemand rondhing in de gangen en dat het een beetje donker was. Kanda liep terug de kamer in. 'Kom binnen. Of wil je daar graag blijven staan?' Kanda's schaduw bewoog om hem heen. Toen hij helemaal bedekt was viel de schaduw weer weg. Hij had weer kleren aan en zijn haar zat weer vast. Zijn lange haar was nog niet helemaal droog maar dat droogde vanzelf wel. Hij liet de deur open staan zodat Romance naar binnen kon lopen. Kanda zat op zijn eigen bed en keek even de kamer rond. De kaarten van een paar dagen terug waren al netjes opgeruimd en alles was schoongemaakt. Alan was heel kritisch in het opruimen en schoonmaken. Kanda zat achterover geleund op het bed. Hij merkte dat hij Mugen nog vast had en dus hing hij hem aan de muur bij nog een paar andere katana's. Alleen Mugen gebruikte hij ook werkelijk. De rest was gewoon voor de sier en dan zouden vijanden niet kunnen zien dat Mugen een echte katana was. Hij keek naar de deur. Romance kwam net naar binnen gelopen. 'Vraag het maar. Je wilt vast weten wat er de vorige keer gebeurde.' Kanda ging voorover zitten zonder zijn scherpe blik van Romance af te laten.


Even dat je het weet. Als je het leuke bijeffect wil weten kijk ff op het topic stripped down to the bone
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimevr apr 13 2012, 17:45

Romance had het vuur aangekregen en stond er even naar te kijken. Wat moest ze doen? Als hij hier niet was dan had het voor haar ook geen zin om hier te blijven. Ze had geen zin om Savador tegen te komen op een van zijn speurtochten om te kijken of er iets gaande was op zijn etage. De lucht hierbinnen was aardig muf en ze voelde haast geen stromen die haar konden vertellen of er iemand aankwam, waardoor ze licht schrok toen ze de stem van Kanda hoorde. Ze draaide zich om en zag hem staan, half in de schaduw, maar genoeg verlicht om te zien dat hij zich net had gedoucht. Ze gaf hem geen antwoord, maar haar afkeurende blik moest genoeg zeggen. Romance liep naar hem toe en sloot de deur achter zich waarbij ze even verbaasd keek toen ze Kanda al weer geheel aangekleed voor zich zag zitten. Even keek ze de kamer rond en ergens had ze het vage gevoel dat het niet dankzij Kanda was dat het er hier zo goed uitzag. Jazeker, hij had wel een soort gevoel van smaak, maar niet zoals ze het hier merkte. Iemand anders, misschien die Alan? En deze kamer was niet zo muf als het net op de gewone etage was geweest en ze ademde diep in voordat ze zich draaide naar Kanda en hem rustig aankeek. ‘Je ziet er een stuk beter uit dan eerst.’ Zei ze eerst waarna haar blik bozer werd. ‘Je bent niet naar de ziekenzaal geweest heb ik gehoord. Dus ik wist dat het waarschijnlijk niet te ernstig zou zijn, maar waarom krijg ik het gevoel dat je er zelfs niet naartoe zou gaan als je leven in gevaar was? Hmm?’ Ze sloeg haar armen over elkaar heen en leunde tegen de muur achter haar. ‘Ik wil niet weten wat er de vorige keer gebeurde, ik heb gezien wat er gebeurde. Ik wil weten wat er maanden of jaren geleden is gebeurd waardoor je er nu last van hebt. Het is niet normaal dat je zoveel bloed op moet hoesten en het vervolgens met een enkele pil kan stillen. Heb je last van bijwerkingen Kanda?’ Ze had geen enkel idee wat er met hem aan de hand was, maar ze was zo idioot en nieuwsgierig genoeg om het uit te vinden. Even zuchtte ze. ‘Je kunt me alles vertellen Kanda. Ik denk dat ik alles ondertussen wel eens heb gehoord.’ Romances blik was nooit weggegaan en ze bleef hem dan ook aankijken om hem goed in de gaten te kunnen houden. Hij zou haar iets gaan vertellen en ze zou niet weggaan voordat ze iets wist en hem misschien –heel misschien- advies kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimezo apr 15 2012, 21:40

Kanda keek naar Romance. 'Je ziet er een stuk beter uit dan eerst.' Kanda knikte. Dat klopte wel, want de laatste keer dat hij met Romance had gesproken rende hij weg voordat ze ook maar iets kon zeggen over het bloedhoesten. Misschien niet zo aardig om weg te rennen na een aanval en vervolgens niets meer te zeggen. 'Je bent niet naar de ziekenzaal geweest heb ik gehoord. Dus ik wist dat het waarschijnlijk niet te ernstig zou zijn, maar waarom krijg ik het gevoel dat je er zelfs niet naartoe zou gaan als je leven in gevaar was? Hmm?' Hij zuchte. Hij wist dat Romance dat zou vragen op een of andere manier. 'Ookal zou ik daar naartoe gaan, het heeft toch geen zin. Maar ik ben er zeker wel geweest, alleen niet voor mijzelf maar voor Alan.' Hij zuchte weer en staarde naar Alans bed die aan de andere kant van de kamer stond. Het was niet zo ver want de kamer was maar zo'n 4 à 5.5 meter breed. De kamer was een beetje klein voor twee personen maar dat maakte Kanda niet veel uit. Misschien Alan ook niet. 'Ik wil niet weten wat er de vorige keer gebeurde, ik heb gezien wat er gebeurde. Ik wil weten wat er maanden of jaren geleden is gebeurd waardoor je er nu last van hebt. Het is niet normaal dat je zoveel bloed op moet hoesten en het vervolgens met een enkele pil kan stillen. Heb je last van bijwerkingen Kanda? Je kunt me alles vertellen Kanda. Ik denk dat ik alles ondertussen wel eens heb gehoord.' Ze stond tegen de muur aan. Kanda keek weer naar haar om te zien of ze zo'n nieuwsgierige blik in haar ogen had want ze kwam voor Kanda heel nieuwsgierig over. Hij ging er maar bij liggen met zijn armen onder zijn hoofd. 'Ga dan maar zitten op dat bed want dat is een behoorlijk lang verhaal.' Kanda wees en keek even naar Alans bed en sloot zijn ogen weer. Hij keek niet of ze dat ook daadwerkelijk ging doen en ging verder met zijn verhaal. 'Vier jaar terug was ik op een missie op Wren. Het was een solo missie om te zorgen dat een oude magiër niet lang meer leefde. De missie ging over het algemeen wel goed. Ik vond de man, volgde hem naar zijn huis ergens in het woud.' Kanda deed zijn best om die oude herinneringen op te halen. Het was namelijk al een hele lange tijd geleden. 'Hij had de deur niet goed gesloten dus ik kon zo naar binnen, wat ik ook deed. Ik ging rustig met Mugen achter hem staan en vroeg om zijn laatste woorden. Helaas voor mij was het in het oud Wrens en blijkbaar een krachtige vloek. Ik merkte er niets van en liet hem zijn woorden spreken, vermoorde hem en liet een kaartje van de Suasama achter. Pas toen ik terug kwam op Shadra merkte ik dat er iets heel fout met mijn lichaam was. De dokter zei dat het een onbreekbare vloek was die mij langzaam van binnenuit opvrat. En zodoende is het al bij mijn longen terecht gekomen. De medicijnen heb ik gekregen om het effect van de vloek te vertragen. Maar er zit een naar bijeffect aan. Na een pil verlies ik mijn bewustzijn en nemen mijn emoties en gevoelens mijn lichaam over. Meestal is het passie en liefde en dan ben ik liever alleen.' Kanda voelde zich een heel stuk beter nadat hij het verhaal aan iemand anders had verteld. Hij voelde zich opgelucht alsof hij net een heet bad heeft genomen of een goeie massage. 'De keer dat ik wegrende toen we in die boom zaten, vluchtte ik naar deze kamer. Helaas voor Alan was hij er ook. Ik verloor mezelf tijdens een potje poker en...' Het werd even stil. Hij wou het niet vertellen maar haalde diep adem. 'Ik...Ik heb hem verkracht zonder er zelf iets van te merken.' Hij deed zijn handen voor zijn ogen uit schaamte. Hij was een monster. Dit hoor je je beste vriend niet aan te doen. Niemand eigenlijk. Zo bruut en harteloos. Het was ook geen wonder dat Alan hem had geweken voor de afgelopen dagen. Alan wist wel van de medicijnen maar dit was gewoon te erg. 'Hij ontwijkt me nu. Hij komt pas de kamer binnen als ik al in slaap ben en hij is al weg voordat ik wakker wordt.' Alan zat een klas lager dus in de les kon Kanda ook niet naar hem toe. Het zou theoretisch wel kunnen maar de leraren kunnen Kanda niet uitstaan. Vooral Savador niet. Oh nee, als hij iets met Savador moest dan zou het geheid uitbreken tot een rel of een gevecht. Gelukkig kon Alan Kanda en Savador rustig houden zodat ze elkaar niet naar de keel grepen. Nu als Alan er niet was, was Kanda niet meer naar Savador geweest. Het maakte niet uit hoe erg het was, Kanda ging er niet heen zonder Alan. Alan zou komende dagen, weken, misschien maanden Kanda nog ontwijken. Alan zou niet terug komen naar Kanda's zijde voor de komende tijd en dat was Kanda's verdiende loon.




WOW Ik had een vreselijke inspiratie boost 'O'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimema apr 16 2012, 19:35

Romance leunde tegen de muur achter haar en sprak haar verwijtende woorden tegen Kanda en keek toe hoe hij een zucht slaakte. Wat was er te zuchten? Hij had dit kunnen verwachten van haar. Langzaam trok ze haar wenkbrauw op en keek hem nog steeds afkeurend aan. Hoe kon hij nou zeggen dat het niet zou helpen? Hoe wist hij dat zo zeker? Romance dacht niet ver door, kon tot nu toe alleen haar eigen herinneringen ophalen aan de dwazen die te laat naar het ziekenhuis waren gegaan waardoor ze niet meer konden worden geholpen door de reguliere artsen. Toen Kanda haar vroeg of ze wilde weten wat er de afgelopen keer gebeurde in de boom waar hij haar verdwaasd had achtergelaten, wist ze dat ze niet wilde weten wat er in de boom was gebeurd, maar wat er was gebeurd tijden geleden dat deze gevolgen had. Haar blik was de gehele tijd op Kanda gericht al keek hij haar vaak niet aan, maar nu keek hij wel alsof hij erachter probeerde te komen wat ze zou willen doen als ze dit wist. Heel simpel: ze wilde niets, maar het was niet goed voor hem wat er nu allemaal aan de hand was en dat zou hij ook door moeten hebben. Soms was het beter om het er met iemand over te hebben die je totaal niet kende of pas had ontmoet, want zo kon je niet gauw iemand verliezen. Als de persoon het niet aankon dan wist je tenminste meteen waar die uit bestond. Hij ging liggen en wees naar het bed aan de andere kant van de kamer en zei dat ze maar moest gaan zitten. Ze knikte en liep geluidloos naar het bed omdat hij was begonnen met zijn verhaal en ze hem niet wilde storen. Rustig ging ze zitten en luisterde naar zijn verhaal. Ze onderbrak hem geen enkele keer, hij zou alles uit eigen beweging moeten kunnen vertellen wilde hij er zelf beter over voelen. Ze kon hem altijd later nog vragen stellen. Vloeken? Ja, die waren het moeilijkst te verbreken en al helemaal als ze gesproken waren als wraak voor de dood die op handen was. Toen ging hij over de pillen en wat voor invloed die hadden op zijn geest en ze snapte dat hij dan liever alleen wilde zijn. Wat nou als er iets gebeurde en je kon het je later niet meer herinneren of zonder dat je er iets aan kon doen? Romances ogen werden iets groter en ze voelde de spanning oplopen. Hij had zichzelf verloren, maar wat was er gebeurd? 'Ik...Ik heb hem verkracht zonder er zelf iets van te merken.' Ze liet de adem ontsnappen met een kleine zucht en stond vervolgens op. Kalm liep ze naar Kanda en knielde bij hem neer. Voorzichtig pakte ze zijn handen en haalde die van zijn gezicht af zodat ze zijn gezichtsuitdrukkingen kon blijven zien. Haar ogen volgden haar handen en ze legde zijn handen terug op de lakens waarna haar ogen de zijne weer opzochten. Haar stilte was niet afwijkend, maar meelevend en rustgevend. Ze had boos kunnen worden en hem de grond in laten zakken, maar wat zou ieder van hen daarmee opschieten? Dat had geen enkele zin of waarde voor dit geval. Een van haar handen haalde ze terug en legde die op zijn voorhoofd waarbij haar duim zachtjes over de huid streek. ‘Wat herinner je je nog?’ Haar stem was nog zachter dan haar normale fluistering en haar blik was meer bezorgd om de Kanda die hier lag dan Alan wie eigenlijk de grootste vernedering had gekend. Maar het was Kanda bij wie ze op dit moment was en aan wie ze kon zien hoe dit aan hem vrat en wat het betekende om een vriend zoiets aan te doen. En het was niet meer dan logisch dat Alan ervoor zorgde dat hij uit de buurt bleef van Kanda. Het vertrouwen was behoorlijk beschadigd en daar ging tijd en moeite overheen voordat het goed zou komen tussen hen. Maar als Kanda Alan echt niet kwijt wilde dan zou hij er iets aan moeten doen.

- Arme Kanda en Alan. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimewo apr 18 2012, 16:37

Zijn licht bevende handen hadden zich op het donkere hout van de deur geplaatst als een soort steun alsof hij zo zou omvallen. Dat was eigenlijk in zekere mate een feit. De dagen nadat het was gebeurd, had Alan niks meer in de hand gehad. De Scàth-spreuk werkte niet meer omdat hij zich er niet op kon concentreren waardoor hij weer op het slaapgebrek stuitte. Er waren enkele momenten geweest waarop hij wel kon slapen maar zijn mentale toestand was op dit moment zo slecht dat de gewoonlijke nachtmerries hem niet met rust hadden gelaten. Elke keer werd hij weer badend in het zweet wakker en bleef hij vervolgens de hele nacht wakker, proberend om de spreuk weer onder de knie te krijgen. Helaas voor hem was het gewoon verspilde moeite en dat was een vreselijk gevoel. Net toen hij alles op een rijtje had gekregen en zich weer goed voelde, ging het weer mis. Het ging altijd zo. Het leek wel alsof hij gemaakt was om tegenslagen te beleven en dan voornamelijk op emotioneel gebied.
Hij beet lichtjes op zijn lip terwijl hij naar de stemmen in de kamer luisterde waarvan er eentje afkomstig was van Kanda en de ander van een meisje. Hij hoorde Kanda praten over wat er was gebeurd en op het moment kon hij wel in de grond zakken van schaamte. Het was niet heel leuk om het zo aan te horen. Dat was niet Kanda's schuld. Hij wou enkel en alleen zijn verhaal kwijt. Het was gewoon Alan die ze afluisterde. Dat deed hij niet omdat hij dat gewild had. Hij had gewoon zijn boeken willen pakken om een verwoede poging tot studeren te doen maar toen hij de twee had gehoord, kon hij het niet helpen maar te luisteren naar waar ze over praatten. Helaas voelde hij zich nu nog slechter. Het was Kanda's schuld niet geweest. Hij had nooit de intentie gehad om... het te doen maar toch was het Kanda's lichaam geweest. Hij wist dat hij onder invloed van de medicijnen was geweest, hij wist dat hij het nooit had gewild maar er bleef gewoon een naar en rot gevoel aan hem knagen. Eentje waardoor hij bijna bang was voor Kanda.
Alan haalde even diep adem en besloot toen toch maar even zijn boeken te pakken. Het was niet goed als hij hier de hele tijd stond, bovendien moest hij afleiding hebben en hij hoopte dat hij dat zou krijgen door wat aan zijn achterlopende huiswerk te doen. Hij pakte de deurknop vast en draaide die bijna aarzelend om. Hij stapte naar binnen. Zijn ogen vielen gelijk op Kanda en er trok een vlaag van misselijkheid door hem heen. Zo vlug hij kon keek hij weg en liep hij in een vlug tempo naar zijn kant van de kamer waar hij zijn boeken pakte. Zijn handen stopten niet met trillen waardoor hij een aantal boeken liet vallen. Onhandig pakte hij ze weer op en voelde nog een vlaag van misselijkheid. Niet omdat hij echt misselijk was maar meer omdat hij gewoon bang was. Gek genoeg was hij nooit bang geweest voor Kanda en nu opeens wel. Het voelde vreselijk om bang te moeten zijn voor de persoon die al zijn hele leven bij hem was maar kon hij het helpen? Niet bepaald.

Hopelijk mag dit? Demi nodigde me uit x]
En god, wat een pijnlijke situatie nu xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimewo apr 18 2012, 22:27

Kanda bleef liggen en stond bijna op uitbarsten. De schaamte was te erg en hij wou zich bijna op traditionele manier van schaamte ontdoen. Op de traditionele Japanse manier om met en kort met in zijn eigen buik te steken. Hij wou niet dood dus deed hij dat niet. Ookal zou Kanda niet zo lang meer leven. Hij had hooguit nog een kleine vijf jaar als de vloek niet verbroken zou zijn. Romance was na het verhaal na hem toe gelopen en had zijn handen gepakt en naast hem gelegd. Nee, kijk niet naar me. Niet zo. Kanda had een brok in zijn keel gekregen. Een hand verplaatste naar zijn hoofd en een duim streelde rustig zijn voorhoofd. De aura was zwaar maar rustig. Iemand met zo'n rustige uitstraling had Kanda nodig. Hij kon Romance al na maar een paar gesprekken zijn als een dierbare vriend. Zij was een van de enige die hem zo mocht zien. Alleen zij en Alan. Denkend aan Alan verscheen er een heel klein traantje in een van de ooghoeken van Kanda. ‘Wat herinner je je nog?’ Kanda had zijn rechterhand op de lakens liggen aan de kant van de muur. De andere hand maakte zijn weg naar Romance haar hand op zijn hoofd. 'Ik weet nog dat ik toen over Alan aan het spotten was over zijn lengte en dat hij mij uitdaagde voor een potje poker. Wat uiteindelijk strippoker werd. Ik begon weer te hoesten en dus nam ik nog een pil. Ik weet dat twee pillen op een dag te veel is maar toch. Daarna werd alles zwart. Ik probeerde te schreeuwen maar Alan verstond me niet. Toen ik die ochtend wakker werd lag ik boven op hem.' Kanda werd zowat misselijk van het terug denken aan die scène. 'Er lag bloed op de grond wat duidelijk van Alan was. Hij lag bewusteloos op de grond met bloed. Ik Had een deken gepakt en hem daarin ingewikkeld en ben vervolgens naar de ziekenzaal gegaan met hem in mijn armen. Omdat ik zo vreselijk uitgeput was viel ik weer in slaap naast het bed en sindsdien heb ik hem niet meer gezien.' Kanda hield de hand van Romance vast en haalde die van zijn hoofd en legde ze op zijn borst, hij bleef de hand nog wel vasthouden. Na een lange tijd keek Kanda Romance weer aan. Hij was rustig geworden van haar en bijna als zijn zorgen verdwenen bijna. Totdat opeens de deur open ging. Kanda had al opgemerkt dat er iemand was maar gaf er geen aandacht aan. Er kwam een persoon met een hoog tempo naar binnen. Alan. Kanda keek stomverbaasd naar zijn vriend die snel zijn boeken pakte en probeerde weg te lopen. Alan was duidelijk heel bang. Het was wel te zien doordat Alan de boeken liet vallen. Kanda kon ook merken dat Alan al in geen dagen meer een goede nachtrust had gehad. Hij had zeker de Scàth-spreuk niet meer onder de knie. Kanda liet Romance los en maakte zich een weg naar Alan. Hij pakte het Scàth-spreuken boek op. Er was nog steeds een traan zichtbaar die ondertussen al een weg naar beneden wist te vinden. Hij viel op het dikke boek. Kanda's blik ging van het boek al snel over naar Alan die nog op de grond zat te trillen van angst. Kanda's hand strekte uit om het boek terug te geven aan Alan. 'Hier. Je boek. Zonder dit kun je de spreuk niet doen.' Meer zei Kanda niet. Ook hij was bang, bang voor Alans reactie. Kanda gaf niet toe aan zijn angst en hield zijn hoofd hoog. Hij probeerde te rustig en liefelijk te lachen, ookal had hij tranen over zijn gezicht biggelen. De aura in de kamer werd nog zwaarder dan die al was. De spanning was groot tussen de twee jongens. Dit ging waarschijnlijk nog erger aflopen dan het al was.



Kyaaa Kanda huilt XD Niet echt overdreven maar een paar traantjes ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimevr apr 20 2012, 12:37

Rustig was ze neergeknield naast Kanda en had zijn handen weggehaald van zijn gezicht. Hij hoefde zich niet te verbergen en hij kon zich niet voor haar verbergen, want hij had zich al laten zien. Zonder aarzelen legde Romance haar hand op zijn voorhoofd en ging zachtjes met haar duim over de huid om hem te laten weten dat ze hier voor hem was. Kalm keek ze naar Kanda waarvan ze zag hoe een traan ontsnapte aan de persoon die aan haast niemand zijn binnenste liet zien. Het deed hem zoveel pijn dat ze het zich waarschijnlijk niet eens kon voorstellen. Zachter dan normaal vroeg Romance hem wat hij zich nog herinnerde en zag in haar ooghoeken hoe zijn hand weer omhoog kwam. Zijn linkerhand welteverstaan en die nam die van haar in de zijne terwijl hij vertelde wat er gebeurde. ‘Het spijt me.’ Fluisterde ze. Het speet haar niet dat ze het had gevraagd, het was juist goed dat ze het had gevraagd, maar het speet haar voor hen, voor wat dit betekende voor hen en het speet haar dat ze zelf niet eerder weg was gegaan. Misschien had ze het dan kunnen voorkomen, al wist ze dat ze zo niet mocht denken. Het waren de pillen geweest die dit hadden veroorzaakt en ze waren gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Met alle engelengeduld van de wereld bleef ze naar zijn gezicht kijken, wachtend op het moment dat hij haar weer aan zou kijken. Haar hand hield de zijne stevig genoeg vast om hem duidelijk te maken dat ze hem steun kon geven als hij dat wilde, maar als hij los zou laten dan was ze ook meteen weg. Haar oren spitsten zich. Door de kalme ademhaling van Kanda en haar hoorde ze een andere, een snellere ademhaling die ze niet eerder had opgemerkt. Ze hoorde het hart niet kloppen, daarvoor was de persoon te ver weg, maar aan de ademhaling was te horen dat de persoon erg gestrest was. Toen de deurknop werd omgedraaid en er een jongen naar binnen snelde, wist ze meteen wie het was. Het kon niemand anders zijn dan Alan. Ze keek over haar schouder naar wat de jongen deed en voelde in de stromen hoe het gewoon mis ging, hoe hij haast de controle verloor. Kanda liet haar hand los en verdween richting Alan waardoor Romance op kon staan en naar de twee keek. Het was moeilijk om aan te zien hoe erg de jongens verscheurd waren door wat er gebeurd was, maar dit was iets waar ze uiteindelijk zelf uit moesten komen. Geen van de kinderen thuis had ooit zoiets meegemaakt dus had ze ook geen tips of adviezen en wist ze niet wat ze zou kunnen doen om hen te helpen hier overheen te komen. Voorzichtig liep ze naar de twee toe en hurkte neer en met geveinsde horror keek ze naar de boeken die Alan van plan was met zich mee te nemen. ‘Je bent toch niet werkelijk van plan om op een vrijdagmiddag huiswerk te gaan maken hé?’ Daarna glimlachte ze de – voor haar eigenlijk onbekende – Alan toe en stak haar hand uit. ‘Ik ben Romance, Ro in het kort en ik ben een volbloed luchtmagician. Jij bezit ook de macht van Puffoon of niet?’ Daarna draaide ze haar hoofd licht boos om naar Kanda. ‘Weet je dat je niet eens aan je gasten denkt? Je hebt me nog niet eens wat drinken aangeboden.’ Romance stond op en keek naar waar de keuken zou moeten zijn. ‘Jullie koelkast is hopelijk wel gevuld?’ vroeg ze meer retorisch, nadenkend over de koelkast die alweer eens leeg was gegaan. De koelkast op hun etage moest iedere middag worden bijgevuld en niemand wist waar al het eten en drinken was gebleven. Alsof de andere etages uit hun koelkast zouden stelen, dat was wel heel zielig. ‘Willen jullie ook wat drinken?’ Ze keek terug naar de jongens en wachtte op hun reactie.

-Oke.. Ze is aan het babbelen geslagen omdat ze geen idee heeft wat ze anders moet doen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimevr apr 20 2012, 13:04

Hopend dat geen van beide hem nu zouden aanspreken, knielde hij neer bij zijn boeken en raapte ze van de grond. Hij voelde intussen ogen in zijn rug prikken en wist daarmee dat ze naar hem keken. Zijn binnenkomst was ook wel abrupt geweest. Uit het niets was hij verschenen en was hij zo snel bij zijn bed te vinden dat het gewoon onvermijdelijk was om niet naar hem te kijken. Ook wist hij dat het meisje dat in de kamer zat van hun twee wist. Ze wist wat er was gebeurd en ze wist wat er nu tussen hen speelde. Het gaf hem een erg ongemakkelijk gevoel. Daarom probeerde hij het contact te mijden en zijn boeken zo snel mogelijk bijeen te rapen om weer te verdwijnen. Helaas ging het lastig met handen die trilden als een rietje. Hij voelde zich er zo zwak door. Het leek haast alsof hij een bang vogeltje was dat zojuist door een kat was aangevallen. Hij probeerde zich uit alle macht te vermannen en zijn gedachten op nul te zetten maar het had geen zin. Als hij er al aan dacht wanneer Kanda niet in de buurt was, dan was het onmogelijk om er nu absoluut niet aan te denken.
Waarom is het zo gegaan? dacht hij en kneep zijn ogen dicht met zijn boeken tegen zijn borst gedrukt. Het had nooit zo uit de hand moeten lopen. Hij had hem niet moeten uitdagen, hij had hem moeten tegenhouden toen hij die pillen nam. Maar wist hij er wat van? Nee. Hij dacht alleen dat ze de aanvallen zouden stoppen maar in plaats daarvan hadden ze een bijwerking die zowel vervelend voor Kanda als voor Alan was. Toch kon hij het niet van zich afzetten. Hij had het kunnen voorkomen en zo naïef als hij was, deed hij dat toch niet, dacht hij dat het geen kwaad kon. Hij kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. Nu ontweek hij Kanda niet alleen, hij was ook bang voor hem geworden. Bang dat hij opnieuw een slachtoffer zou worden.
Als Kanda had opgelet, had hij kunnen zien hoe Alan's schouders iets omhoog schoten en hoe zijn spieren zich aanspanden uit lichtelijke schrik. Alan keerde zijn hoofd naar Kanda. Hij probeerde hem aan te kijken en toen hij dat eenmaal deed, zag hij sporen van tranen op zijn wangen glinsteren. Hij... huilde. Het aanzicht brak Alan's hart en gaf hem sterk de neiging om hem te troosten zodat hij zou stoppen met huilen. Voor de eerste keer zag Kanda er zo breekbaar uit. Alan kende hem alleen maar met een chagrijnig gezicht of een lichte zelfgenoegzame grijns. Zo had hij hem werkelijk waar nooit gezien. 'H-Het helpt toch niet...' mompelde hij zacht, alsof hij zijn stem onlangs was verloren en het langzamerhand terugkwam. 'Ik heb er de concentratie niet meer voor.' Hij snapte dat Kanda wou dat hij de spreuk weer ging gebruiken zodat hij er niet meer zo doods uit zou zien maar het haalde niks uit dus waarom zou hij moeite doen? Het was natuurlijk wel vervelend om zo gezien te worden met een witte huid en kringen onder zijn ogen. Zo had hij er eigenlijk altijd wel uitgezien tot hij de Scàth-spreuk ging gebruiken. In die tijd was de kleur in zijn gezicht terug gekomen, had hij een gezonde roze kleur op zijn wangen gekregen en waren de wallen helemaal verdwenen. Als hij nu in de spiegel keek, schrok hij zich vast en zeker lam.
Hij keek om toen het meisje naast hem zat en hem vroeg of hij op vrijdagmiddag huiswerk ging maken. Wacht, was het vrijdag? Hij dacht dat het nog donderdag was. Man, hij verwarde de dagen ook al met elkaar. Hij liet zijn boeken vallen, hij had toch geen zin gehad om het te maken. Hij schonk het meisje een glimlach, al was die half niet zo vrolijk als gewoonlijk. Hij pakte haar hand en schudde die lichtjes. 'Ik ben Alan Walker,' Zoals je vast wel hebt gehoord 'En ja, ik ben ook Puffoons. Nou ja, half. Ik ben ook half Shadraans.' Ook hij stond weer op. Zijn ogen flitsten even naar Kanda maar daarna waren ze weer op het meisje genaamd Romance gericht. Hij schudde zijn hoofd als antwoord op haar vraag en wou weer uit de kamer glippen. 'Eh, ik denk dat ik weer ga... Ik heb jullie gesprek verstoord...' mompelde hij zachtjes.

Begrijpelijk. Ik zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimewo apr 25 2012, 21:15

Kanda was verward en voelde zich vreselijk. Niet allen wat hij met Alan gedaan had maar ook die nieuwe medicijnen. De dag nadat hij Alan naar de ziekenzaal had gebracht, toen hij wakker werd en Alan verdwenen was, had hij aan de zuster om andere medicijnen gevraagd. Gelukkig had ze een medicijn met hetzelfde effect maar met andere bijwerkingen. Van deze pillen zou het bloedhoesten tijdelijk ophouden maar het bijeffect was wel dat zijn karakter compleet zou omkeren. Nog niet de beste bijwerking maar met dit zou hij niemand pijn meer doen. Zijn karakter dat om zou keren. In dat geval zou Kanda een meelevend, moederlijk, lief persoon worden. Kanda vond het verschrikkelijk maar het was beter voor hem en de rest van de wereld. Kanda keek vragend naar Alan. 'H-Het helpt toch niet... Ik heb er de concentratie niet meer voor.' Ah natuurlijk. Dat was wel logisch na wat er was gebeurt. Dit was allemaal Kanda's schuld. Hij had niet alleen Alan pijn gedaan hij had zijn waardigheid en zijn trots ook verpulvert. 'Hmm.' Meer kon hij niet uitkramen. Kanda zijn hersenen werkten niet meer zoals het hoorde. De toon van zijn stem was gebroken en laag. 'S...sorry. Dit alles is mijn schuld.' Romance kwam zich ook in het soort van gesprek voegen. ‘Ik ben Romance, Ro in het kort en ik ben een volbloed luchtmagician. Jij bezit ook de macht van Puffoon of niet?’ 'Ik ben Alan Walker,' Dat wist ze vast al wel. 'En ja, ik ben ook Puffoons. Nou ja, half. Ik ben ook half Shadraans.' Oh ja hij was half Shadraans, half Puffoons. Soms vergat Kanda dat even. Merendeels van de tijd had hij echt het gevoel dat Alan meer Shadraans was dan Puffoons met die duistere aura die soms aan het licht komt. Kanda kon ook zeker wel merken dat Alan Puffoons was. Bij het prachtige pianospel gebruikte Alan ook luchtmagie zodat de muziek een nog mooiere klank kreeg. Alans pianospel kon iedereen meteen rustig en kalm krijgen, daarbij ook Kanda. Kanda vond de liederen stuk voor stuk de mooiste die er waren. Het maakte hem niet uit wat er om hem heen gebeurde als hij dat spel maar kon horen. Zo mooi. Kanda dacht even terug aan die tijd maar al snel kreeg hij weer besef dat hij in de kamer was met Romance en Alan. Kanda werd boos aangekeken door Ro. ‘Weet je dat je niet eens aan je gasten denkt? Je hebt me nog niet eens wat drinken aangeboden.’ Kanda was geen goede gastheer en dat was te merken. Hoe kon hij dat vergeten? Ro had zich al een weg gevonden naar de keuken. ‘Jullie koelkast is hopelijk wel gevuld?’ 'We hebben onze eigen koelkast. Bijna iedereen op deze etage heeft dat. Kijk maar in de kast aan de linker kant.' Kanda kon niemand vertrouwen dus ook niet met eten en drinken. Hun koelkast zat in verborgen in de kast. De grote kledingkast die aan de kant van de kamer stond. 'Eh, ik denk dat ik weer ga... Ik heb jullie gesprek verstoord...' Nee, Alan kon nu niet gaan. Dit moest eerst opgelost worden. Kanda had al een brief geschreven voor Alan. En niet zomaar een brief. Het was een duel brief op Japanse samoerai manier. Hierin stond een uitnodiging voor een duel om hun trots en waardigheid terug te winnen. Kanda haalde de brief uit zijn zak en gooide die in de richting van Alan wetend dat hij hem zou vangen. 'Voordat je gaat, lees dit eerst.' Dit was beter dan niets. Eigenlijk wou Kanda niet dat Alan weg zou gaan maar het kon nou eenmaal niet anders. Kanda voelde zich ineensniet goed meer. Hetzelfde gevoel dat hij had voor een ernstige aanval. Als hij nu zou gaan bloedhoesten zou Alan er al helemaal vandoor gaan. Kanda haalde in een snelle beweging een pil uit het, nu witte in plaats van zwarte, doosje en slikte die door. Hopelijk zou Alan het niet zien dat hij een pil nam. Zijn hoofd begon te bonken. Het deed hem minder pijn dan die andere pillen maar het was wel erg vervelend. Kanda wreef met zijn hand over zijn gezicht. 'Che.' De donker grijze ogen begonnen weer te veranderen. Dit keer werden ze lichter Licht grijs, bijna wit waren ze. Kanda keek Alan weer aan. 'Alsjeblieft, ga nog niet weg.' Zijn gezicht had een bezorgde uitdrukking. Een soort uitdrukking die een moeder zou maken als haar kind ergens naartoe ging. Heel vriendelijk maar toch zeer bezorgd. Het was Kanda niet meer. Nee, dit was een lief persoon dat voor iedereen klaar stond en niemand achterliet in welke situatie dan ook. Hij voelde zich heel raar maar ook licht en rustig. Het was een goed gevoel.



Sorry late post... Stomme examens en dat leren ervan. TT__TT
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimedi mei 01 2012, 14:47

Romance was gaan staan toen Kanda naar Alan was gegaan en had hen rustig aangekeken. Het was onmogelijk om de oplopende spanning tussen de twee te negeren en de pijn te voelen die ze allebei hadden. Rustig liep ze op de twee af en richtte zich op Alan om hem iets van zijn zenuwachtigheid af te krijgen. Ze glimlachte terug. Alan was dapper om toch te proberen een gemeende glimlach op te zetten terwijl hij moest weten wat zij al van hen wist. Romance wilde meer doen om de twee af te leiden en de spanning te doen dalen, maar het was lastig aangezien ze beide niet echt super goed kende en niet wist wat hen nou juist af zou leiden. En daarom richtte ze zich maar op Kanda en keek hem licht boos aan. Ze was niet boos op hem, totaal niet, maar het zou ervoor zorgen dat ze zijn aandacht kreeg. Ze had vanochtend genoeg gedronken, maar hij reageerde wel op haar en ze liep naar de kast om de linkerdeur ervan te openen. ‘Slim.’ Mompelde ze. Ze zag verschillende soorten drank en eten staan waarbij ze koos voor de sinas die helemaal vooraan stond. ‘Kanda? Wat wil je drinken?’ Van over haar schouder keek ze naar Alan en wierp hem een vriendelijke blik toe. ‘Alan, je moet wel goed blijven drinken nu de zon weer begint te schijnen.’ Ze glimlachte en pakte daarna glazen die er ook bijstonden en schonk iedereen wat drinken in. Haar ogen werden groter en ze zette snel de fles neer voordat ze zich omdraaide en naar Kanda keek. Het was alsof ze het had zien gebeuren, alsof hij het gewoon voor haar ogen had gedaan en ze wist niet wat er nu zou gebeuren. Ze deed enkele stappen naar voren en vervolgens werd haar blik strak. Wat er ook zou gebeuren, Ze zou niet toestaan dat hetzelfde als eerst zou gebeuren met Alan wat al eerder was gebeurd en Kanda zou hen niets aan kunnen doen.

- Sorries, sorries. Ik weet wel meer bij wat er gaat komen dus daar kun je veel meer verwachten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimewo mei 02 2012, 23:27

x Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead x


Met een ongemakkelijk gevoel stond hij daar, zijn ogen naar de grond gericht en zijn handen ineengevouwen alsof hij een klein verlegen jongetje was dat zich niet voor durfde te stellen. Hij voelde zich totaal niet op zijn plek hier. Grotendeels omdat Kanda er was, dat was vanzelfsprekend, maar ook omdat Romance dus wist wat er tussen hen gebeurt was. Het was beschamend. Zeer beschamend. Het leek wel alsof het laatste beetje trots de grond in werd getrapt, puur en alleen omdat iemand anders dan hij en Kanda dus wist wat er met hem gebeurt was. Hij snapte dat Kanda het eruit moest laten, dat gevoel had Alan immers zelf ook maar het bleef nog steeds vernederend voor hem. Hij had hem niet kunnen stoppen of weg kunnen werken. Hij was er te zwak voor geweest, had er niet genoeg kracht voor gehad. Als dat wel zo was geweest was het nooit gebeurt en had hij nu niet neigingen om weg te willen rennen en weer te verdwijnen voor een lange tijd. Het idee was best aanlokkelijk. Gewoon een willekeurige shuttle pakken en naar een andere planeet vertrekken om daar het sobere leventje dat hij had voor hij hier kwam weer op te pakken. Reizen door steden, geld verdienen aan clownsacts, straatmuziek en poker, doen wat hij niet laten kon zonder zich ook maar druk te maken om anderen. Het zou nogal eenzaam zijn, dat wist hij heel goed, maar hij was eenzaamheid wel gewend. Of dat iets goeds of slechts was wist hij niet maar als hij twee jaar lang in zijn eentje had kunnen reizen, kon hij dat nu ook wel weer. Toch kon hij hier niet weg, puur en alleen om de reden die nu recht voor hem stond: Kanda.
Hij keek vluchtig op toen Romance hem adviseerde wat te drinken. Hij schonk haar een glimlach, of probeerde het in ieder geval. 'Oké dan, verras me en schenk maar wat in.' zei hij wat opgewekter. Hij deed zijn best om wat luchtiger over te komen. Het was ook niet leuk voor haar om zo tussen twee depressieve personen in te staan. Hij wist al dat de sfeer nu zo ongemakkelijk was dat je haast een speld kon horen vallen als er een stilte zou vallen en afgezien van het feit dat de zon scheen, leek het voor hem in de kamer niet veel lichter. Zou wel weer aan hem liggen, de Shadraan die hij ook was. Hij zuchtte even diep en bleef staan, wachtend tot Romance ze wat drinken in had geschonken maar keek op toen Kanda hem een brief toegooide. Hij hief zijn hand en ving het briefje op. Hij staarde er even onderzoekend naar voor hij het met een ritselend geluid en een hoop gekluns open vouwde. Zijn bevende handen hielden het papier stevig vast en zijn ogen gleden vluchtig over de regels. Zijn wenkbrauwen begonnen zich na elke regel meer te fronzen tot hij de brief uiteindelijk uit had gelezen en er verstijfd stond, alsof hij zojuist in een standbeeld was veranderd. Zijn witte lokken vielen voor zijn ogen, verborgen de nog onbekende uitdrukking die erin lag al kon je prima uit zijn houding opmaken dat hij gespannen en enigszins verbitterd was. Zijn witgehandschoende handen knepen de brief haast fijn, die langzamerhand leek te verbranden al trok er alleen maar zwarte magie door het materiaal waardoor het papier pikzwart werd. Het begon uit elkaar te vallen alsof een onzichtbare hand er stukjes af scheurde. De snippers verspreidden zich over de grond tot er geen brief meer was om vast te houden. 'Denk je dat dit werkelijk alles zou oplossen?' sprak hij in een trillende stem tot hij opeens naar voren schoot. Zijn vlakke hand hief zich en - PETS - maakte contact met Kanda's wang op een brute wijze. In dezelfde beweging balde hij zijn vrije hand tot een vuist en haalde uit naar Kanda's buik om deze een stomp te verkopen. Hij wachtte niet op een verdere reactie en greep Kanda met beide handen bij zijn shirt, waarna hij hem met een luide bonk tegen een muur gooide terwijl hij hem bleef vasthouden met handen zo vast als een bankschroef. Kanda was weliswaar sterker dan hem maar dat nam niet weg dat Alan ook over behoorlijk wat kracht bezat. 'Denk je dat het ook maar iets zou oplossen!? Denk je dat als ik je zo sla-' En opnieuw kwam zijn vlakke hand tegen Kanda's wang terecht. '-ik me beter zou voelen!?' Hij liet Kanda's shirt los en zette een paar stappen achteruit, ziedend. 'Mijn trots en waardigheid zal ik echt niet terug winnen door wat hersenloos gezwaai met katana's! Ik kan je nog zo het ziekenhuis in meppen maar denk je dat ik me dan écht beter voel!? Of dat jij je beter voelt!? Rot toch op, jij idioot! Je weet niet eens wat me echt pijn doet! Wil je weten wat me echt verscheurd!? Dat ik mijn beste vriend niet eens meer normaal aan kan kijken!' Zijn stem sloeg bijna over terwijl hij dat alles in Kanda's gezicht schreeuwde. Hij vocht tegen de tranen en probeerde zich sterk op te stellen. Helaas was zijn uitdrukking alles behalve sterk. Hij voelde zich ellendig, ook al was bijna alles er zojuist uit gebarsten. Hij voelde zich niet alleen ellendig door Kanda maar ook door zichzelf, dat hij hem zo geslagen en toegeschreeuwt had. Hij had het niet kunnen stoppen. Toen hij de brief had gelezen was er iets bij hem geknapt waardoor hij zijn zelfbeheersing even was verloren. Gelukkig had hij zichzelf nog wel weten te stoppen voor hij Kanda echt in het ziekenhuis zou gaan slaan. Hij hijgde lichtjes door de inspanning en keek naar Kanda, wachtend op zijn reactie tot hij het potje pillen zag. Het was geopend en aan Romance's reactie te zien, had hij er één genomen. Zijn ogen sperden zich wijd open toen hij zich dat bedacht. Gelijk deed hij een paar stappen naar achteren, lopend tot hij uiteindelijk de muur raakte met zijn rug. 'Nee...' fluisterde hij en staarde met grote angstige ogen die herten altijd hadden als ze in de koplampen van een auto keken naar Kanda. Hij begon van top tot teen te beven terwijl de angst groeide. 'Nee, niet nog een keer...' Hij liet zichzelf zakken tot hij op de grond zat. Hij kneep zijn ogen dicht, sloeg zijn armen om zichzelf heen als een soort schild. 'Niet nog een keer! Blijf uit mijn buurt!' begon hij te roepen en kromp ineen, trillend als een rietje terwijl de beelden weer door zijn hoofd schoten en hij ze zowaar weer herbeleefde. Hij werd er alleen nog maar angstiger door terwijl Kanda niet eens zoiets van plan was. Het was gewoon dat hij elke keer weer die pillen linkte aan wat er die avond was gebeurd, iets onvermijdelijks in hun geval want het waren uiteindelijk de pillen die het veroorzaakt hadden.

Zo, Alan ook weer lekker bang x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimedo mei 03 2012, 18:28

Kanda kon er nou eenmaal niets aan doen. Hij moest die medicijnen anders zou hij nu al lang dood geweest zijn. Het einde van zijn leven was al zeer dichtbij maar als hij die pillen niet nam was het al over geweest. De vreselijke medicijnen die niemand zou willen nemen. Zelfs Kanda was er eest fel op tegen. Het was troep, troep wat niemand ten goede zou doen. Kabam! Een hand kwam op brute wijze tegen zijn gezicht. Alan had hem geslagen. Kanda deed niets terug, ookal zou hij dat best kunnen. Alan had het waarschijnlijk wel nodig om zich even uit te leven op hem. Daar ging het weer, Kanda werd met een luide bonk tegen de muur gegooid. Nu zou je het hebben. Alans zo gekende preek. Kanda had al vaker een preek van Alan gehad en het ging bijna altijd weer hetzelfde. Alleen nu was de reden veel heftiger. Te heftig. De tweede klap kwam tegen Kanda's wang aan. Het deed pijn maar hij kon het verdragen. De pijn in zijn hart deed Kanda meer pijn dan wat dan ook. 'Je gaat je niet beter voelen, nee dat weet ik. Maar je hebt het wel nodig.' Met die woorden keek hij weer naar Alan. Kanda's gezicht had nu een grote plek van het geslagen worden en hij had een kleine bloedneus. Hij veegde het bloed onder zijn neus weg alsof het niets was. Oh nee, bloed. Kanda was het bijna vergeten. Als hij nu zijn pillen niet innam zou hij weer flink gaan hoesten. Hij pakte een pil en slikte die snel door. Helaas had Alan het gezien, hij zag er doodsbang uit. 'Nee, niet nog een keer...' Kanda zag Alan in elkaar zakken totdat hij op de grond zat. Hij zag eruit alsof hij door angst de grond in kon zakken. Met zijn armen over elkaar als schild en helemaal klein gemaakt. Kanda's ogen veranderde weer van kleur, net als de vorige keer. Dit keer was het alleen anders. Zijn ogen werden wit/grijs in plaats van donker grijs. Normaal met zijn oude medicijn zouden zijn ogen zwart worden en zou hij niet meer weten wat hij deed. Zijn nieuwe medicijn had echter een heel ander effect. Zijn karakter zou compleet omslaan. Kanda zou een lief, moederlijk en zorgzaam type worden. Dat gebeurde nu dus ook. Zijn ogen veranderde van kleur en zijn haar viel, ook door de klap tegen de muur, naar beneden over zijn ogen heen. Kanda bewoog zijn hand naar zijn wang en de andere hand naar zijn buik. Tranen vonden zich een weg naar beneden. 'Waarom moest je me nou weer zo hard slaan?! Dat doet pijn!' Hij gooide zijn blik omhoog naar Alan. Met tranen die biggelde over zijn gezicht bleef hij Alan aanstaren. 'Dat was niet nodig en ook niet lief.' Hij klonk net als een meisje van tien jaar oud. Hij gedroeg zich er nu ook naar. Het was een raar effect en dat wist Kanda ook van te voren. Als hij het niet wist had hij die pillen nooit aangenomen. Hij wou zich nooit zo laten zien in het openbaar maar hier in deze kamer was het wel ok. Hij had er nog wel moeite mee want zijn imago zou worden verwoest. Een imago van een volwassen chagrijn die graag mensen aan zijn katana reeg. Hij kon het wel hebben. Alleen zij mochten hem zo zien. Vooral Alan moest hem nu zo zien. Misschien zou dit hem wat minder bang maken. Minder bang voor degene die hem zo vreselijk pijn had gedaan. Het leek misschien onmogelijk maar Kanda hoopte dat het beter zou gaan tussen Alan en hem. Kanda viel op zijn knieën op de grond en probeerde met zijn handen zijn tranen tegen te houden ookal had het niet veel succes. De tranen bleven vloeien over zijn gezicht. Er was geen stoppen aan. 'Het doet pijn.' Een gebroken fluister stem kwam er uit Kanda's mond. Met zijn ene hand op zijn gezicht en de andere bij zijn hart. Daar zaten ze bijde op de grond en Romance stond er maar bij. Ze vond dit vast ook een moeilijke situatie om je in te bevinden. Het was ook allemaal net een slechte soapserie en dan zaten ze nu in de climax aflevering. Een aflevering die Kanda het liefst zou overslaan. Het was niet een leuke tijd voor hun maar ze moesten er wel doorheen. Kanda zat misschien te huilen op de grond als een kind maar hij was ook gedreven dat dit goed moest komen.



Jeey Kanda huilt als een tienjarig meisje XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimezo mei 06 2012, 21:49

Romance glimlachte licht. Haar truc om Alan te laten blijven zou werken en ze liep richting de kast om drinken voor hen allemaal in te schenken. Ze zag van alles staan, maar ze koos voor de sinas die geopend was en een beetje vooraan stond. Een van de twee zou het duidelijk wel drinken anders was er al niet zoveel uitgegaan. Bovendien zei Kanda niets over wat hij wilde drinken en ze kon Alan verrassen. Niet dat dat zou lukken, want het was ook zijn koelkast en hij zou ongetwijfeld ook wel weten dat er geen verrassingen zouden kunnen zijn. Romance had haar rug naar de twee jongens toegedraaid, maar dat betekende niet dat ze niet precies wist wat er aan de hand was. Iedere beweging die ze maakten, iedere ademhaling kon ze voelen, want alles cirkelde rond en bleef nooit op dezelfde plaats hangen als het eerst was geweest. Rustig bleef ze de sinas inschenken om nog een beetje duidelijk te maken dat ze hen hun privacy gaf, niet dat er veel privacy was om weg te geven. Twee van de glazen zaten al vol toen Alan overeind kwam en naar Kanda toeging. Het derde glas was vol op het moment dat Alan Kanda tegen de muur gooide en zijn woede en schaamte eruit gooide. Geen enkel moment draaide ze zich om, probeerde afstand te bewaren om het tussen hen goed te laten komen, om er zelf uit te kunnen komen. Eindelijk werd de spanning die er al de gehele tijd hing eruit gelaten. Het voelde bijna als een zucht die niet had willen komen, als een ademhaling die al die tijd in was gehouden en nu eindelijk werd uitgeblazen. Kalm zette ze de fles sinas terug in de koelkast en pakte het drinken op om naar de jongens te brengen, misschien zou ze dat nog wat afkoelen voordat ze met ronde twee begonnen, maar Kanda deed het meest slechte wat hij op dat moment had kunnen doen. Hij nam een pil en haar beweging stokte. Hoe kon hij? Waarom nou net nu? Ze zette de glazen neer en draaide zich om waarna ze naar Kanda keek. Enkele stappen zette ze naar voren en bleef daar vervolgens met een strakke blik op hem gericht staan. Er zou iets gaan gebeuren dat wist ze zeker, maar zelfs al wist ze wat de bijwerkingen waren, ze zou niet wegrennen. Ze zou niet Alan alleen achterlaten om hem misschien hetzelfde weer door te laten maken als eerst. Alan had het nu ook door en Romance richtte haar blik even op de jongen, maar ging daarna door naar Kanda. Zijn uitstraling veranderde en tot haar verbazing ten goede. Ze kreeg niet langer het gevoel dat ze op moest passen met ieder woord dat ze zei en draaide zich gerust om naar Alan. Ze vertrouwde haar instincten erop om haar te waarschuwen als het nodig mocht zijn, maar nu was het Alan die haar het meest nodig zou hebben. Tenminste, als hij haar toe zou laten. Ze knielde bij hem neer, maar hield verder afstand om hem niet banger te maken. Het zou kunnen zijn dat hij in zijn angst dacht dat zij Kanda zou zijn. Ze had het vaker gezien dat de angst over werd gebracht op een ander persoon en dat zou ze niet willen. ‘Alan? Ik ben het, Romance.’ Ze legde voorzichtig haar hand op zijn knie. Haar stem werd gebiedender. ‘Alan? Kijk me aan.’ Ze glimlachte licht. ‘Open je ogen en kijk naar me.’ Romance schoof opzij zodat ze nu naast hem zat, maar wel naar hem toe gericht. Haar hand verplaatste ze van zijn knie naar zijn haar en langzaam streelde ze zijn haar. Het was ter geruststelling en totaal niet de bedoeling om anders over te komen. Ze keek even gauw naar Kanda, maar zocht Alan weer op. ‘Kanda heeft me tijdens onze eerste ontmoeting verteld dat jij alles van hem weet.’ OKE, dat was niet helemaal waar, maar toch dicht genoeg bij de waarheid als ze kon komen. ‘Hij zou me alleen zoiets hebben verteld als het de waarheid was. Je hoeft niet bang voor hem te zijn Alan. Jij bent de enige ziel hier die precies weet waarom je niet bang voor hem hoeft te zijn en die hem alles aan kan doen. Jij bent de enige die hem werkelijk pijn kan doen dat hij er verscheurd van raakt.’ Sprak Romance al was ze zelf ontevreden over hoe ze het zei. In haar hoofd hadden de woorden beter geklonken dan dat ze nu waren gezegd. Ze had Kanda ondertussen genegeerd en had zich totaal op Alan gericht, maar stond nu op en liep naar de andere partij die in tranen was. Ook bij hem knielde ze neer en legde haar hand op zijn kin om die omhoog te drukken en keek in de betraande ogen. ‘Je ogen zijn bijna wit gekleurd.’ Mompelde ze zacht voor zichzelf en haar gezicht werd strak toen hij zei dat het pijn deed. ‘Het kan nooit zoveel pijn doen als het Alan doet.’ Ze liet haar hand vallen. ‘Sorry lieverd. Ik ben niet altijd aardig.’ Glimlachte Romance hem toe en stond vervolgens op en ging op het bed van een van de jongens zitten. Ze wist zo niet meer wiens bed het was. ‘En wat zijn jullie nu van plan te gaan doen?’ Haar blik ging van Kanda die tegen de ene muur zat naar Alan die tegen de andere muur zat.

- Alan of Kanda???? Waahhh..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimedi mei 08 2012, 17:00

x Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead x
Bevend en al probeerde hij zich te bedenken wat hij nu moest, wat hij kon doen om het te voorkomen ondanks zijn drukke gedachten. Hij kon hier niet blijven. Hij wist dat hij het niet had moeten doen. Hij had hem gewoon moeten ontwijken, hem en Romance compleet moeten negeren en zich weg hebben moeten scheren. Kijk wat er nu gebeurde. Hij zat ineengekrompen van angst tegen de muur, bang voor de persoon aan wie hij zijn leven zou toevertrouwen als dat moest, de persoon die van het begin af aan bij hem was geweest en hem niet achter had gelaten en hem door dik en dun had gesteund ook al hadden ze nog zo'n pesthekel aan elkaar. Zijn beste vriend, zijn beste rivaal, het enige dierbare wat hij nog bezat, wat dan ook. Ondanks wat hij gedaan had, wou hij hem niet kwijt. Het probleem was, hij wist niet hoe hij dit alles kon verwerken, hoe hij minder bang voor hem kon worden. Het voelde haast pijnlijk om hem aan te kijken, alsof hij door een mes werd gestoken ook al wist hij dat Kanda misschien hetzelfde ervaarde. Hij moest dit zien op te lossen maar eerst moest er wat aan deze situatie gedaan worden. Nou wist hij dat hij weg kon rennen en hem daarmee achter kon laten maar hij wou Romance niet bij hem laten. Wie weet wat hij zou doen. Ja, het vertrouwen was nu zo erg verpulverd dat hij Kanda van dingen begon te verdenken. Daarnaast weigerden zijn benen om te bewegen, alsof ze verstijfd waren. Wat kon hij verder? Niks. Hij kon hem niet weg vechten als dat zou moeten. Kanda was nog steeds sterker dan hem. Het enige wat mogelijk was, was zijn lucht- of duistere magie gebruiken maar daarmee zou hij hem pijn doen. En dat wou hij niet. Hij had hem al genoeg pijn gedaan door hem te slaan en hem onder te kogelen met zulke woorden. Het enige wat hij nu kon doen was toch weer proberen om weg te komen. 'Laat me met rust... Verdwijn! Verdwijn uit mijn ogen!' riep hij naar hem, nog steeds ineengedoken van angst. 'Waarom moest je me nou weer zo hard slaan?! Dat doet pijn!' Wacht, waren dat nou Kanda's woorden? Was dat Kanda's stem die dat zojuist uitgesproken had? Zei hij nou dat het pijn deed? 'Het doet pijn, zei je? Het doet pijn?' Ook hij gooide zijn blik omhoog, zijn grote ogen nu betraand. 'Nou weet je, het doet bij mij ook pijn! En behoorlijk ook nog!' Hij wou meerdere woorden uitspreken maar zijn stem kwam niet meer verder, alsof zijn stembanden het hadden begeven. Hij liet zijn hoofd weer hangen en beet hard op zijn lip om de geestelijke pijn buiten te sluiten. Hij had nog zoveel willen schreeuwen tegen Kanda maar hij wist dat het geen nut zou hebben, dat hij de situatie er alleen maar erger op zou maken. Het was moeilijk om zich in te houden terwijl hij nog wel duizend woorden had om uit te spreken, maar hij moest wel als hij wou dat dit beter zou gaan. Toch kon hij zijn lichaam niet laten stoppen met trillen. Kanda had het medicijn genomen. Het zou maar een mum van tijd zijn voordat de effecten ervan zouden komen opspelen. Dat zou dan ook het moment zijn dat hij zijn beslissing duidelijk zou maken, vechten of wegrennen. Maar er gebeurde niks, nog niks. In plaats van Kanda's stem hoorde hij plotseling de rustige stem van Romance. Hij voelde een hand op zijn knie en als ze opgelet had, had ze kunnen voelen hoe de spieren zich gelijk aanspanden bij de aanraking, iets wat hij niet kon helpen. Zijn hoofd hief zich langzaam. Hij keek Romance aan met zijn zilvergrijze kijkers voor zover dat ging met de tranen in zijn ogen en voelde vervolgens haar hand op zijn haar, dat ze zachtjes streelde. Hij werd er ietsje rustig van, hij vond het altijd fijn als mensen met zijn haar speelden. ‘Kanda heeft me tijdens onze eerste ontmoeting verteld dat jij alles van hem weet. Hij zou me alleen zoiets hebben verteld als het de waarheid was. Je hoeft niet bang voor hem te zijn Alan. Jij bent de enige ziel hier die precies weet waarom je niet bang voor hem hoeft te zijn en die hem alles aan kan doen. Jij bent de enige die hem werkelijk pijn kan doen dat hij er verscheurd van raakt.’ Hij keek haar alleen maar aan terwijl ze sprak en toen ze uiteindelijk weg ging om naar Kanda te gaan, sloeg hij zijn ogen neer en dacht na over haar woorden. Hij... Was degene die Kanda van alles aan kon doen? Hij was degene die hem echt kon verscheuren? En hij wist waarom hij niet bang voor Kanda hoefde te zijn? Maar waarom was hij dan nu wel bang? Waarom voelde hij de angst onstopbaar door zijn lichaam gieren? Omdat hij bang was dat het opnieuw zou gebeuren. Maar waarom voelde hij die angst elke keer als hij hem zag? Waarschijnlijk omdat het vertrouwen verschrikkelijk geslonken was. Toch wist hij ergens in zijn achterhoofd dat Kanda hem nooit zoiets aan zou doen zonder de pillen. Kanda was misschien de grootste klootzak die hij gekend had maar hij was niet harteloos. Hij was misschien nogal chagrijnig en spottend maar dat nam niet weg dat hij geen hart had, geen mededogen. Hij had hem jaren door dik en dun vertrouwd. Waarom zou hij dat nu niet weer doen? Als Kanda het incidentje jaren geleden had laten gebeuren, dan zou Alan dat niet kunnen. Maar het was nu gebeurd en niet eens door hemzelf. Het waren de medicijnen geweest... Maar het was ook zijn lichaam geweest.
Alan greep zijn hoofd vast en kneep zijn ogen dicht. Hij kromp opnieuw ineen. Hij werd gek. Hij wist niet meer hoe hij moest denken. Het gevoel ging maar niet weg. Waarom ging het niet weg? Waarom voelde hij nog steeds de angst nadat hij helder had nagedacht en op de conclusie was gekomen dat Kanda nog wel te vertrouwen was? 'Ik... Ik weet het niet!' riep hij uit en schudde met zijn hoofd. 'Ik weet niet waarom ik zo bang ben! Ik vertrouw Kanda met heel mijn hart, echt! M-Maar...' Hij probeerde een brok in zijn keel weg te slikken en haalde even diep adem. Een zwak waterig glimlachje verscheen op zijn bleke gelaat. 'Ik heb tijd nodig... En hij ook... Het leed is nog te vers en ik heb hem nog niet vergeven voor zijn daad... Op den duur zal ik dat wel doen maar toch... de wonden helen, maar de littekens... die blijven.'

Jeej, weer een lange post c:
Ik word hier pro in~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimewo mei 09 2012, 12:11

Huilend zat hij daar. Kanda had geen idee wat hij zou moeten doen. Het deed hem pijn en dan niet alleen het feit dat hij werd geslagen maar meer het feit dat hij zich door dit medicijn realiseert hoe vreselijk erg het is wat hij had gedaan. Met Alan en in zijn hele leven. Door deze pillen realiseert hij zich alles. De pijn in zijn hart en aan zijn lichaam. Beide deden hem afschuwelijk pijn terwijl die pillen de pijn zouden moeten verlichten. Dat deden ze echter niet. Kanda bleef huilen en Alan begon te schreeuwen. Kanda had niet op zitten letten en had dus geen idee wat er allemaal gebeurde en dus ook niet tussen Alan en Romance. Hij zat met zijn hoofd naar beneden gericht totdat zijn hoofd werd gelift door Ro. ‘Je ogen zijn bijna wit gekleurd.’ Ow ja dat was waar ook. Net als met de vorige pillen waarbij zijn ogen zwart werden, werden met deze pillen zijn ogen heel licht grijs, bijna wit. Hij staarde even met glazige betraande ogen Ro en vervolgens naar de grond. Daar begon Alan weer. Hij begon weer te schreeuwen tegen Kanda. 'Ik... Ik weet het niet! Ik weet niet waarom ik zo bang ben! Ik vertrouw Kanda met heel mijn hart, echt! M-Maar...' Hij vertrouwde hem? Dat was op een of andere manier goed maar nu was dat niet echt een goede hulp. Het geschreeuw ging door. 'Ik heb tijd nodig... En hij ook... Het leed is nog te vers en ik heb hem nog niet vergeven voor zijn daad... Op den duur zal ik dat wel doen maar toch... de wonden helen, maar de littekens... die blijven.' Alan had hier echt gelijk in. Hier moest tijd overheen gaan. Heel veel tijd. De pijn begon weer en dit keer nog erger. De vloek had Kanda’s lever en nieren al bijna volledig aangetast en nu was het al begonnen aan zijn longen. Een hand maakte zich een weg naar zijn buik, naar de plek waar zijn lever zat. De ander naar zijn borst waar zijn hart en longen zaten. ‘Het doet zo’n pijn! Laat het stoppen! Ik wil niet dood, we hebben tijd nodig. Meer dan maar twee jaar. Che!’ Een scherpe pijn schoot door zijn borst. Meer tranen vlogen over Kanda’s wangen. Hij had het er moeilijk mee. Tijd was schaars voor hem. Over ongeveer twee jaar zou de vloek zijn hart bereiken wat hij niet zou overleven. Kanda was zo gemaakt dat schade aan zijn longen hem niet zouden doden maar zijn hart is een ander geval. Hij wist al lang dat de vloek hem uiteindelijk fataal zou worden maar nu wou hij dat hij nooit op die ene missie was geweest. Kanda wou voor altijd bij Alan blijven en dat veranderde zijn hele leven. Hij stopte met werken bij de Suasama, zocht twee à drie jaar naar Alan en vervolgens ging hij naar school. Kanda vond het naar school gaan een verspilling van zijn tijd maar dat hij langer bij Alan kon zijn was wel beter. Kanda mocht bijna niemand maar als hij iemand vertrouwde zat het wel goed. Net zoals met Ro nu. Ze zat daar op Alans bed een beetje met de twee te bespotten waar Kanda niet echt zo goed tegen kon. Alleen nu kon hij het al helemaal niet hebben. 'Whaaa! Laat het stoppen!' Zijn wangen leken net een stormvloed aan tranen. Zijn ogen stonden wijd open van schrik en pijn. Zijn ogen rolden naar achteren en hij viel op de grond met een knal. Hij was nog perfect bij bewustzijn maar hij kon niets meer bewegen. De pijn was eveneens gestopt. En Kanda lag daar op de grond, bewegingloos en hij sprak geen woord meer. De tranen stopte ook met vloeien al bleven er nog wel wat druppels lopen. Het was zielig om te zien. Een bijna volwassen man die huilend op de grond lag zonder dat hij bewoog of sprak. Een paar minuten later kreeg hij zijn spraak terug en was zijn normale zelf er ook weer. 'Damn. Mijn hoofd... What the... Waarom kan ik me niet meer bewegen? Che, idioot medicijn.' Wat er net gebeurt was kon Kanda zich wel herinneren maar hij dacht even dat het een vage droom was. Snel realiseerde hij zich dat dat helaas niet zo was. Hij had zich als een idioot gedragen. En had zitten huilen en krijsen. Hij kon zich weer bewegen, na een behoorlijk lange tijd naar zijn mening. Hij kon eindelijk weer bewegen en dat was goed. Hij ging weer rechtop zitten en veegde over zijn hoofd door de hoofdpijn. Rode kringen waren gevormd door het huilen maar hij zette zich er een beetje overheen. Hij pakte een elastiekje uit zijn zak om zijn haar weer vast te maken. Hij keek weer op naar Alan om zijn reactie van dit alles te zien. Het joch had te veel meegemaakt om zich hier even overheen te zetten en weer door te gaan met het normale leven wat Kanda graag wou.




Oh wat een super falende post >< Maar jeey Kanda word gek XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Romance
.
.
Romance

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimedi mei 15 2012, 15:05

Romance had duidelijk gevoeld hoe Alan zich had aangespannen, maar liet niet merken dat ze erdoor werd af geschrokken. Ze moest hem iets vertellen om hem rustiger te kunnen krijgen en wat kon je beter vertellen dan de waarheid die niet geheel waar was en die Alan vertrouwen zou geven? Ze streelde even zacht door zijn haar waarna ze opstond om naar Kanda toe te lopen en bij hem neer te knielen. Ze bracht zijn hoofd omhoog en staarde in zijn wit gekleurde ogen en mompelde zacht haar verbazing om de verkleuring voordat ze haar vingers weer langzaam weghaalde en haar blik even strak werd toen hij zei dat het pijn deed. Hoeveel pijn Kanda ook had, hoeveel angst ook, het kon nooit zo erg zijn als bij Alan en dat zei ze waarna ze glimlachte. Ze wilde niet niet aardig zijn, maar soms moest het wel en deze opmerking was een daarvan. Romance nam plaats op een van de bedden, wiens bed van wie was, wist ze niet langer en vroeg de jongens wat ze nu wilden doen. Het had geen groter contrast kunnen zijn dan dat ze nu hier zag. De een had wit haar, was kleiner dan de meeste zat aan de ene kant van de kamer en aan de andere kant van de kamer zat de zwartharige jongen met haren die langer waren dan de meeste normale jongens. En allebei waren ze in tranen en hadden ze pijn om wat er was gebeurd en om dingen die om hen heen gingen. De pijn van Kanda die wist dat hij nog maar enkele jaren te leven had en wist hoe erg dat voor hem moest zijn. Het was het ergst dat je wist dat je een ziekte had die je van binnen verteerde en wanneer je werd verteld dat je er niets aan zou kunnen doen en dat je niet meer zou genezen. Dat was niet alleen voor jezelf erg, maar al helemaal voor de mensen die om je heen woonden, die wisten dat je zou aftakelen en alleen maar konden toekijken hoe het gebeurde. De machteloosheid bracht soms de grootste woede met zich mee en je kon iedereen wel vervloeken dat ze nog geen betere behandelmethoden hadden. Romance had het enkel één keer eerder gezien, maar de herinnering kon ze nog steeds omhoog halen. Er was niets geweest om de mensen gerust te stellen en die machteloosheid was verschrikkelijk. En dat was wat er nu met Kanda aan de hand was. Wist Alan eigenlijk wel hoe lang Kanda nog had? Met een blik van medelijden keek Romance naar Kanda. Ze kon het niet stoppen hoe graag ze het ook wilde. Zolang Fire er niet was kon ze niets van zijn pijn weghalen of zelfs ook maar proberen een deel van zijn binnenste genezen. Van die ene keer dat ze hem straks had aangeraakt had ze al gevoeld dat zelfs met alle kracht die Fire in zich had, hem niet geheel zou kunnen genezen zonder zichzelf op te offeren. Op het moment dat hij naar achteren viel, sprong ze op en rende naar hem toe en legde haar hand op zijn hart. ‘Kanda? Kun je me horen?’ Romance voelde dat het hart gelijkmatig bleef kloppen en zag dat hij gewoon bleef ademen. Ze hief haar hand boven zijn ogen en de pupilreflex deed het ook gewoon en ze zakte terug naar achteren. Romance had geen idee wat er met hem aan de hand was, maar zolang er niets bedreigends was, hoefde ze niemand erbij te halen toch? Of zou het beter zijn als ze dat wel deed? Nee, ze zou even afwachten en als het dan nog niet beter was dan zou ze de zuster wel ophalen. Misschien had hij een verlamming en dan zou hij zich niet mogen bewegen. Het duurde enkele minuten, maar toen hoorde ze hem praten. Ze glimlachte en zag hoe hij ook weer langzaam begon te bewegen. ‘Wil je me de volgende keer alsjeblieft niet meer zo laten schrikken?’ Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek de jongen aan. ‘Voel je je weer goed of wil je even naar de ziekenzaal toe?’ Dit keer voor jezelf. voegde ze in gedachten toe.

- Je post is helemaal niet falend. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimewo mei 16 2012, 06:47

Hij meende alles wat hij zei. Hij zou zelfs kunnen zweren dat die woorden gemeend en niet zomaar roekeloze beslissingen waren. Hoe zeer dit alles ook deed, Kanda bleef dierbaar voor hem. Hij kon hem niet aan de kant schuiven als oud vuil. Nee, ze kenden elkaar al jarenlang. Ze hadden samen zoveel gezien en zoveel meegemaakt dat het gewoon een eindeloos aantal herrineringen had opgelevert. Herrineringen die hij nooit wou vergeten. Zelfs hun ruzies wou hij niet vergeten. Het was een deel van hun vriendschap, het gebekvecht met elkaar. Hij kon het zich niet voorstellen als ze dat niet deden. Hij kon het zich ook niet voorstellen wat er met hem gebeurd zou zijn als Kanda niet in dat laboratorium was geweest. Alan zou waarschijnlijk gek zijn geworden, zou in een gekkenhuis gestopt worden. Kanda was degene die hem hielp zijn gezond verstand te behouden, niet compleet door te draaien. En hij deed het nog steeds. Want Alan was nog steeds gezond ookal had hij het gevoel gehad dat hij zijn verstand verloor. Altijd die nachtmerries, de flashbacks, de slapeloosheid. Alles werd hem gewoon teveel. Het liefst zou hij nu naar Kanda toerennen en zich in zijn armen werpen, iets waar hij al een lange tijd naar verlangde.
Het doet zo'n pijn! Laat het stoppen! Ik wil nog niet dood, we hebben tijd nodig! Meer dan maar twee jaar! Che!' Alan zwoor dat zijn hart op dat moment verzakte en ergens in zijn maag terecht kwam. Hij kreeg een misselijkmakend gevoel, eentje die ergens gewoon pijn deed. Vol ongeloof zat hij daar, kijkend naar de huilende Kanda met grote ogen terwijl hij de woorden probeerde te verwerken. Meer dan maar twee jaar? Twee jaar? Twee freaking jaren voordat hij het loodje zou leggen? Nee, nee! Hij bedoelde vast geen twee jaar! Het kon niet! Hij wou het niet! Hij wou niet dat ze nog maar twee jaar samen hadden! Het enige wat Alan had gewild was, was voor altijd bij Kanda zijn. Hij wou voor altijd een deel uitmaken van zijn leven, of het nou op de vriendschappelijke of de liefelijke manier was. Maar... Ze hadden maar twee jaar... Alan barstte bijna in wanhopig huilen uit tot Kanda opeens op de grond viel. Alan schoot vliegensvlug overeind en was al aan zijn zijde te vinden voordat je hem ook maar zag gaan. 'Kanda!' riep hij uit terwijl hij zijn schouders pakte en eraan schudde. 'Kanda! Kanda! BAKA KANDA!' Hij raakte even lichtelijk in paniek. Het was doodeng geweest om zo Kanda's ogen te zien wegrollen nadat hij zojuist had gezegd dat hij binnen twee jaar er niet meer zou zijn. Het kwam ook helemaal niet in Alan op om eerst naar zijn hartslag te luisteren. In plaats daarvan bleef hij aan zijn schouders schudden tot hij merkte dat Romance ging zitten. Hij keek even om naar haar voordat er pas belletjes begonnen te rinkelen. Alan zakte wat omlaag en legde zijn oor op Kanda's borst. Hij hoorde een luide hartslag. Weliswaar wat snel maar het betekende dat hij nog leefde. Alan zuchtte diep en zakte bijna ineen uit opgeluchtig. 'Godzijdank...' fluisterde hij zachtjes. Hij keek naar Kanda terwijl hij daar zat en die begon langzaam weer bij te komen. Alan's gezicht klaarde op maar glimlachen deed hij niet. Daar was hij nog steeds wat te geschrokken voor. 'Maak me nooit meer zo bang, baKanda! Ik schrok me een ongeluk!' Met die woorden stond hij alweer op van zijn plek en liep naar de keuken waar hij een glas sinas achterover sloeg uit schrik. Hij pakte daarna het dienblad met het drinken op en bracht het naar de twee toe. 'Drink wat. Jij ook, Ro. Jij schrok net zo erg. En jij,' Hij keek met een strakke blik naar Kanda die al in een paar seconden verzachtte. 'Doe dat alsjeblieft nooit meer... Ik dacht dat ik je kwijt was...' Zijn stem klonk zacht en fragiel toen hij sprak. Hij merkte het niet, was te druk bezig in gedachten. Hij kon het maar niet accepteren dat ze nog maar twee jaar hadden. Maar hij zou niet staat toekijken hoe Kanda zou lijden hieronder! Hij moest hem helpen en dat was precies wat hij ging doen.

Whiii~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanda
Gestorven
Gestorven
Kanda

What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Demi
Posts : 5167
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic
Klas: Mentorklas van Master Norwood
Partner: I died to be reunited with you again.

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitimedo mei 17 2012, 22:01

De hoofdpijn was werkelijk ondragelijk en zijn hoofd bleef maar bonken. Kanda zat daar en kwam bij van alle bijeffecten. 'Maak me nooit meer zo bang, baKanda! Ik schrok me een ongeluk!' Waarom moest Alan nou weer tegen hem gaan schreeuwen?! Hij had al zo’n hoofdpijn. Gelukkig bleef Ro wel rustig. Ze vroeg hem of het wel goed ging, maar kom op zeg de ziekenzaal? Hij zou alleen daar naartoe gaan voor anderen of als hij zelf bijna dood ging. ‘Schreeuw niet zo, ik ben niet doof, moyashi!’ Een scherpe pijn ging er door zijn hoofd. Zijn hand wreef over zijn hoofd door zijn haar. Kanda draaide zijn hoofd van Alan naar Ro. ‘Het gaat. M’n hoofd bonkt nog wel door het medicijn maar verder ban ik oké. En nee, ik hoef niet naar de ziekenzaal. Sorry dat ik je heb laten schrikken.’ Er verscheen en waterig lachje op zijn gezicht. Het was niet veel maar het was een lach wat voor Kanda dus al best goed was. Alan liep weg en pakte een paar glazen sinas mee terug. Kanda pakte het glas aan en dronk het in één keer op. Hij had een zeer droge mond gekregen van alles. 'Doe dat alsjeblieft nooit meer... Ik dacht dat ik je kwijt was...' Kanda zuchtte en keek Alan aan. Hij stond op met moeite doordat zijn benen nog een beetje sliepen maar het lukte. Hij liep in de richting van Alan en legde vervolgens zijn hand op Alans hoofd en trok die naar zijn borst. Kanda probeerde door de serieusheid te lachen maar dat ging moeilijk. Hij ging dood en behoorlijk snel ook. In al twee jaar zou zijn hart worden verteerd en dat zou hem fataal worden. ‘Maak je geen zorgen. Hoor je dat? Zolang mijn hart nog zijn werk blijft doen blijf ik nog gewoon in leven.’ Nou ja leven? Soort van. Hij wist dat over anderhalf jaar op bed zou liggen door alle schade en medicijn effecten. Dat wist hij eigenlijk al een paar jaar lang dat hij niet de 30 ging halen. Dat zei de, in vloeken gespecialiseerde, dokter bij de Suasama tenminste. Een jaar of drie geleden. De vent was niet te vertrouwen maar wist wat hij deed en dus liet Kanda hem maar zijn gang gaan. Toen moest hij iedere dag naar de vent toe om onderzoek te doen wat er nou aan de hand was. Na een paar weken van onderzoeken en testen wisten ze eindelijk wat de oorzaak was dat Kanda zo vreselijk ziek maakte. Een vloek die hij kreeg op een missie in de bossen van Wren. Een oude vloek genaamd necrotis fasciitis, die de dokter niet wist op te lossen. Het enige wat nog te doen kon worden, is de effecten van de vloek uitstellen. Kanda vond het wel best. Vroeger deed het hem allemaal niet zo veel dat hij dood ging. Het was of dood gaan in een missie of een vloek. Het maakte niet uit. Nu was het wel anders, hij wou bij Alan blijven voor zo lang mogelijk. En daar stond hij dan met zijn Alan tegen zijn borst gedrukt. Kanda’s hand zat in Alans haar en aaide een beetje door de witte lokken. Het duurde even maar hij liet Alan weer los. Hij wou eigenlijk nooit loslaten maar hij moest wel. Kanda nam een stap terug en bleef Alan aankijken. Waarschijnlijk wou Alan op een gegeven moment gaan zoeken naar een oplossing voor de vloek wat Kanda ook wel zou willen. Kanda had de hoop al opgegeven maar hij wist niet of Alan dat ook zou doen. Eigenlijk wou Kanda dat Alan het niet op zou geven en een oplossing vond om van die vreselijk vloek af te komen.



Ok... Door de examens en de animecon is mijn hoofd niet echt zo inspirerend...Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn?ref=tn_tnmn
Gesponsorde inhoud



What the hell is wrong with you? UTL8oxA PROFILE
What the hell is wrong with you? UTL8oxA MAGICIAN

What the hell is wrong with you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the hell is wrong with you?   What the hell is wrong with you? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

What the hell is wrong with you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Wrong place, wrong time // Elveria
» What's wrong with a little dip and sip?~ 
» When everything goes wrong..
» But I'm weak, and what's wrong with that?
» What's wrong, Mineko?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-