PortalIndexLight etage HpD5UwnLight etage 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Light etage

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Milan
.
.
Milan

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova
Klas: Vierdejaars
Partner:

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:10

Milan zette zijn spullen neer en ging in een grote hangstoel liggen. Het haardvuur dat knisperde bracht een heerlijke geur in de kamer. De etage was nu nog leeg, maar hij had goede hoop dat er binnenkort gezelschap kwam, desnoods van een verdwaalde niet-Nova. Milan bladerde door een boek wat hij in de bibliotheek had geleend. Met zilveren sierlijke letters stond er op de voorkant 'De eerste wereldoorlog' hij sloeg het boek open en begon te lezen.

''In Nova was het niet altijd vrijheid en blijheid,
Vele mensen weten het niet eens maar de
noorderlingen en de zuidkaapse Novanen
zorgden voor de eerste wereld oorlog in dit
universum. Dit boek laat alle details nauwkeurig
zien. Moge uw leergierigheid genieten.
''

Milan glimlachte en sloeg met enkele spanning een bladzijde om.


Laatst aangepast door Milan op di aug 18 2009, 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:19

Celedë was stiekem op de light etage geslopen. Zij had nu toch geen les en die Novanen nu dus wel. Ze verwachtte niet dat er iemand op de etage zou zijn. In haar hand had Celedë een doorzichtige fles met blauwe vloeistof erin. Ze liep door naar de woonkamer en direct walgde ze al van de inrichting. Ze liep door naar een tafeltje waar een zilveren kan op stond. Elke etage had dat voor magicans die dorst hadden. Telkens als hij leeg was vulde hij zichzelf magisch bij met water of een of andere vruchtensap die je lekker vond. Celedë pakte de kan en gooide de inhoud ervan uit het raam leeg. Ze vulde hem met de blauwe vloeistof. Het zag eruit als gewone limonade maar als je ervan dronk kreeg je een onophoudelijke hik. Celedë had net de kan terug gezet toen ze een geluid hoorde. Gauw verstopte ze zich achter een bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan
.
.
Milan

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova
Klas: Vierdejaars
Partner:

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:27

Milan hoorde watergekletter, vanuit een kraan ofzo. Hij had wel zin in een gesprekje dus was vrolijk te horen dat er leven was. Anders zal hij zelf wel een andere etage opzoeken, hij dacht direct aan Shadra, daar waar zijn meeste vrienden zaten. Milan keek om zich heen maar zag niemand. Hij krabte aan zijn wang, daar waar zijn tattoo zat en keek nog eens rond. Nee, niemand. ''Vis Able'' fluisterde Milan zachtjes, zodat iemand die naast hem stond enkel gemompel kon horen. Milan's pupillen staarden richting een rode bank, hij kon zijn gezicht twee seconde niet bewegen, dat hoorde bij de spreuk, maar hij wist inelkgeval waar er leven was. Milan draaide zijn hoofd om en voelde een botje knakken, hij besloot weer te gaan lezen. Waarschijnlijk was het een brugsmurf die ongein wilde uithalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
.
.
Sky

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Magic/Puffoon
Klas: Vierdejaars
Partner: --

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:29

Vrolijk vloog Sky met zijn magische luchtvleugels door de gangen. "Waar is iedereen?" Hij landde op de grond en zijn vleugels verdwenen. "Hmm...dit ziet er niet uit als de Puffoon-etage." Sky keek rond en zag een zilveren kan staan. "Hmm...misschien dat ik wel wat kan drinken. Van al de vliegen krijg je zo'n dorst." Hij liep naar de kan en pakte hem op. "Hmm...eens kijken wat voor drankje dit is." Hij bracht de kan naar zijn lippen en wou bijna een slok nemen, maar toen hij de kan raakte, zette hij hem weer neer. Hij hoorde een geluid, een geluid van papier.

"Aha, er is dus wel iemand." Sky keek beter om zich heen. "Joehoe! Is hier nog iemand? Ik ben een beetje verdwaald denk ik..." De 18 Jarige jongen, die nogal oud leek hier, voelde zich nogal klungelig. Ineens zag hij een jongen zitten. "Hee, hallo daar. Lekker aan het studeren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:32

Ineengedoken bleef Celedë achter de bank zitten. Pas toen ze de voetstappen zich hoorde verwijderen liet ze haar ingehoude adem ontsnappen. Ze kwam overeind en haar felrode ogen staarde richting de trap. Ze was zoals gewoonlijk weer eens te nieuwschierig en sloop zachtjes de trap op. Ze keek om de hoek van de deur en zag daar een jongen lezen. Celedë was verbaasdt. Ze dacht dat iedereen naar de les was. Ze zag ook een andere jongen eentje die hier overduidelijk niet thuishoorde. Ineens gleed de glazen fles waar het blauwe goedje in had gezeten uit haar hand en viel stuk tegen de stenen tegels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan
.
.
Milan

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova
Klas: Vierdejaars
Partner:

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:39

''Huh?'' Milan keek op naar iemand die veel weg had van een Puffoon. ''Zo, was jij die smurf die een grap wilde uithalen?'' grinnikte de jongen en trok zijn handschoen wat strakker. ''Ik heb je nog niet eerder gezien, ben je nieuw? Begin je dan bij de vierdejaars, want dan zitten we in hetzelfde leerjaar en zullen we elkaar nog vaker tegenkomen. Och, dit boek? Nee, nee, ik ben gek op geschiedenis.'' Milan knikte en vervolgde rustig ''Mijn naam is trouwens Milan.'' en stak zijn hand uit, waar een zwarte vingerloze handschoen omheen zat. Op dat moment kwam er een nieuw meisje tevoorschijn, kleiner en Milan gokte op een Shadra op een Razen. Milan krabte aan zijn tattoo en zei klierderig ''Dan moet jij die grappige eerstejaars zijn?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:44

(1 ik sta achter de deur. 2. ik ben een vrouw xD)

''Eerstejaars dat had je gedacht man'' zei Celedë fel tegen hem. ''Ik ben nieuw hier ja maar ik zit derdejaars hoor. Man wat zijn jullie Novanen een stelletje sukkels dat je dat niet eens ziet'' mompelde ze. Een hele etgae hikkende light magicans leek me opzich wel grappig ja. Dan zijn jullie toch nog eens nuttig'' vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:51

Kori was van plan ook eens op de light etage te kijken. Toen ze geschreeuw hoorde rende ze naar binnen. Toen ze de trap oprende viel ze voorover maar ging al gauw weer staan. Ze keek verbaasd naar de twee jongens en met meisje. Totdat ze die twee felrode ogen herkende. ''Celedë?'' vroeg Kori verbaasd. Daarna vloog ze het meisje om de nek. ''Celedë'' riep ze vrolijk uit. ''Wat doe jij nou hier?'' vroeg ze. Meteen daarop begon Kori vrolijk te zingen ''Iemand is van school getrapt''.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
.
.
Sky

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Magic/Puffoon
Klas: Vierdejaars
Partner: --

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:52

"Ik een smurf? Zijn de mensen op jou planeet reuzen ofzo?" Sky keek hem raar aan. "Yup, ben nieuw hier...naja...niet nieuw met magie, maar de leerplichtambtenaar kwam erachter dat ik nooit naar school ben gegaan en nu moet ik dus hier beginnen in de eerste..." Sky keek wat triestjes bij die gedachte, maar al gauw keek hij wat vrolijker.
"Mijn naam is Sky, Sky Sorazami." en hij schudde de hand van Milan. Na een hard geluid van glas dat op de stenen vloer viel, verscheen er een jongensachtig meid.
"Owh...een luistervinkje? waar verstopte jij je voor?" Sky keek haar raar aan en keek toen vragen naar Milan.

"Aha, dit is dus de Light floor....de etage van de Novanen. En waarom zou je zo'n suffe grap uithalen? Wat is er mis met Novanen? Rare mensen van die donkere planeet ook." Sky keek naar de kan en bedacht zich net dat hij misschien wel bijna een drankje had gedronken. "Dat spul dat je laat hikken, zat in die kan? Dan is het maar goed dat ik er niks van heb gedronken. En scheer je nu maar weg, vaag mensje." Sky wuifde met zijn hand en keerde haar de rug toe. "Zo, dus jij houd van geschiedenis? Wat was je aan het lezen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:58

Celedë herkende Kori`sstem direct. ''Zeg dat het niet waar is'' zei ze toen ze omkeek. Direct dasarna werd ze zowat gewurgd door een enthousiaste Kori. ''Laat me los'' riep Celedë kwaad en duwde Kori van zich af. ''Ja, ik ben van school getrapt en wat dan nog? Het enigste wat ik had gedaan was een lokaal laten ontploffen meer niet. En meteen wordt ik weg gestuurt, achtelijke gekken. Maar ja ik verwacht niet veel beters van die Madeline. Dat zal ook wel helemaal niks worden. Wacht maar binnen een week ben ik hier weg'' zei ze simpelweg. Ze negeerde Sky. Hij was niet interesant genoeg om aandacht aan te besteden vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan
.
.
Milan

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova
Klas: Vierdejaars
Partner:

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 15:59

Milan proeste ''Ja, wij Novanen zijn zo duf om niet te kunnen zien dat je derdejaars bent. Jij, Shadraatje, hebt alleen het gedrag van een eerstejaars. Dus, spijt me liefje.'' De jongen knipoogte en draaide zich naar Sky. ''Over de eerste wereldoorlog op Nova.'' knikte Milan, hij was blij dat Sky intresse had. Hij wilde graag verder praten, maar weer kwam er bezoek uit onverwachte hoek, dit maal gokte Milan op iemand uit Erd. Een klein meisje, maar fel genoeg zo te zien. Milan negeerde ook dit meisje en keek naar Sky. ''Zullen we even lucht scheppen?'' vroeg de jongen met een tattoo over zijn gezicht, waarop SKy knikte. Beide gingen ze richting de deur en Milan nam het flesje mee. Eenmaal op de gang liet hij de hand waar hij het flesje in had gloeien en even goed weer dempen, hij draaide de dop eraf en gaf het aan Sky. ''Je had dorst? Het is nu onschadelijk!'' zei hij koeltjes. ''Dus, wil je een rondleiding?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 16:03

''Vergeet het. Dit is niet eens de moeite waard om naar binnen te komen'' zei Celedë. Ze veranderde in zwarte rook en knalde dwars door het raam heen waarbij ze met de klap die het gaf nog twee ramen brak. Ze ging direct door naar de etage van Shadra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 16:06

Kori haalde enkel haar schouders op. Daarna rende ze achter de twee anderejongens aan. ''Hey wacht even ik ga mee'' riep ze terwijl ze de trap af rende. Onder het rennen verschenen twee hagelwitte vleugels op haar rug en steeg Kori op. Ze zweefde even naast Milan en Sky. ''Ik ben trouwens Kori'' stelde ze zich aan hen voor. ''En die Shadra was Celedë. Let maar niet op haar botte gedrag. Ze kan echt heel aardig zijn, maar ze is pas van school getrapt dus ze heeft het er wat moeilijk mee. Maar ze trek wel bij hoor'' grijnzde Kori.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
.
.
Sky

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Magic/Puffoon
Klas: Vierdejaars
Partner: --

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 17:27

Sky draaide zich om en zag de vleugels, maar ze waren anders dan de zijne die hij tevoorschijn kon halen. "Zo...een andere Luchtmagiër dus. Je vleugels zijn nog niet zo puur zie ik. Mijne zijn puur van lucht gemaakt." Sky sloot zijn handen weer en liet zijn magische vleugels tevoorschijn komen. Wit met een blauw randje. "Mijn broer heeft me heel hard laten trainen om dit voor elkaar te kunnen krijgen."
Zonder dat Sky het door had, of het ook maar bedoelde, kwam hij heel arrogant over. Hij wende zich weer tot Milan.
"Echt tof als je dat zou willen doen, dan ken ik meteen het hele gebouw." Hij liet de vleugels weer verdwijnen. "Dank je trouwens voor het drinken." en gaf Milan een schouder klop. Dat was een manier op Puffoon om mensen te bedanken, althans in zijn woonplaats en omgeving.

"Zullen we maar gaan dan? Wil je lopen of vliegen?" Sky keek hem aan en een grijns verscheen op zijn gezicht. "Vliegen gaat veel sneller."
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan
.
.
Milan

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova
Klas: Vierdejaars
Partner:

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 17:43

''Haha, dit is een kronkelig gebouw met kleine paden. Puffoons die het proberen valen vaak, laat staan zonder dat je de weg niet kent. Daarbij kent mijn draakje vliegangst.'' Milan lachte en streek met zijn wijsvinger over zijn tattoo. ''Hier is de aula, als je Mevrouw Madeline zoekt heb je hier de meeste kans. Nu is ze er niet, dus ze zal op haar kantoor zijn.'' Legde de jongen uit toen ze door de aula liepen. ''Niemand heeft trouwens een eigen plek, het is 's morgens dringen voor het beste plekje aan tafel. Meestal waar de crackers zich bevinden, velen houden hier van crackers. Trouwens, ga je direct vierdejaars doen? Ik bedoel, gezien je nieuw bent en je mij geen smurf lijkt. Als je vierdejaars gaat doen dan zit je in hetzelfde leerjaar!'' Merkte Milan op en trok nogmaals zijn handschoenen op. ''Ik ben hier al vanaf mijn twaalfde, als eerste jaars. De strijd tussen Shadra en Nova is groot. Met name binnen Shadra staat er dan veel eer op het spel. Echter kunnen Shadra's mij wel hebben, vreemd genoeg. Ik word nooit belachelijk gemaakt omdat ik van Nova kom, dat weet iedereen die hier niet voor het eerst is. Sterker nog, mijn beste vrienden komen van Shadra. Oh, hier hebben we trouwens de gymzaal, ik mag je dit eigenlijk niet laten zien want het is een officieel leslokaal, maar ik neem aan dat er geen punt van gemaakt zal worden.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 17:50

Kori keek Sky even beledigd aan. ''Ik vind mijn vleugels prim zoals ze zijn'' zei ze kortaf. Daarna besloot te maar te lopen en liep achter Milan aan. ''Ik doe trouwens ook het vierde jaar hier'' zei ze tegen de twee onder de rondleiding. Verder sprak ze niet meer en luisterde naar wat Milan te vertellen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
.
.
Sky

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Magic/Puffoon
Klas: Vierdejaars
Partner: --

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 18:30

"ik zat er al aan te denken om dat schoolhoofd mens te vragen of ik hogerop geplaatst kon worden. Wat moet iemand van 18 jaar nou tussen de dwergen die nog niks kunnen?" Ondertussen nam Sky alles op wat hij zag. "Zijn er ook regels ofzo over gebruik van magie. Mag ik bijvoorbeeld jou uitdagen voor een strijd? Of is dat tegen de regeltjes?" Sky keek daarna naar Kori, die ze volgde. Waarom wist hij niet, maar hij vond het nogal ergelijk, zeker naar haar uitval. Hij bedoelde er niks mee...

"Zeg Milan? Hoe komt het zo dat de Light en de Dark magiërs elkaar niet mogen? Ik bedoel. Lucht en Aarde zijn tegenpolen maar wij slaan ook niet telkens elkaars brein in. Net zo als Water en Vuur, die kunnen rustig naast elkaar leven." Ondertussen pakte Sky een papiertje en schreef hij een briefje voor het Schoolhoofd. "Sorry dat ik misschien ongeïnteresseerd lijk, maar ik schrijf alvast een briefje voor Mevrouw het Schoolhoofd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan
.
.
Milan

Light etage UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Light etage UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova
Klas: Vierdejaars
Partner:

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitimedi aug 18 2009, 18:42

''Het is inderdaad niet de bedoeling dat je anderen verwond, ook al hebben jullie dit afgesproken.'' Legde Milan uit en voegde er aan toe ''Er zijn enkele mensen die die regel overtreden, tot nu toe zonder conclusies. Maar als je een goede naam wil houden kan je dat beter laten. Trouwens, je kan beter laten zien wat je kan aan Madeline, daar geeft ze meer voor. Volgens mij houd ze meer van praktijk dan theorie.'' Zei Milan en liep door een andere deur de gymzaal uit. Direct stond daar nog een deur, een dikke houten, erg ouderwets. Milan deed de deur open en liet Sky en Kori eerst naar binnen. ''Dit is de biebliotheek en'' Milan twijfelde of hij Sky wel moest voorstellen aan Jayro maar besloot dat te laten. ''Met toestemming mag je een boek mee nemen naar buiten of waar je hem ook wil lezen, het is een grote bieb, dus als je iets wil rond lopen? Ik moet toch nog wat aan Jayro vragen, is dat oké?''


Click
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Light etage UTL8oxA PROFILE
Light etage UTL8oxA MAGICIAN

Light etage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Light etage   Light etage Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Light etage

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lesson Light Magic 1 - Catch Light
» De Shadra etage.
» [Light Magic] Speed of Light 1
» Wrong etage i guess
» || Light go on again ||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VI - Light Magicians Dormitory-