PortalIndex|| Alice Ventura || HpD5Uwn|| Alice Ventura || 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 || Alice Ventura ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master David

Master David

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEPosts : 636
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.
Klas:
Partner: Foreveralone. And fine with it.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 16:48


// GENERAL
Volledige naam: Alice Ventura
Voornaam: Alice
Betekenis: Nobel, vriendelijk [Engels]
Bijnamen: x
Achternaam: Ventura
Leeftijd: 16 Jaar
Planeet | Magie: Puffoon | Lucht
Geaardheid: Hetero
Lengte: 1.46
Gewicht: 36
Haarkleur: Wit, met een paarse glans [Voorheen lichtbruin]
Oogkleur: Amberkleurig

// INSIDE

Alice is een echte engel. Ze is zorgelijk, heeft altijd een mooi lachje op haar gelaat en weet altijd iedereen op te fleuren. Wel neigt ze altijd om een tikje bezitterig te doen over haar broer, niemand mag aan hem zitten. Of ja, met mate. Verder is ze een typische meisjes meisje. Gebruikt onbewust haar schattige uiterlijk om dingen voor elkaar te krijgen, heeft nog niet het lichaam waarmee je echt dingen klaar kan spelen door te flirten. Ze is natuurlijk ook een beetje klunzig, kan het niet helpen. Ze laat vaak dingen vallen, pakt meestal teveel hooi op haar vork en kan er vervolgens hard om lachen. Ze lijkt nooit droevig te zijn. En als ze dan eens huilt, zijn het tranen van blijdschap. Of als ze al huilt is het omdat ze zich pijn heeft gedaan of iets dergelijks, om vervolgens door haar tranen heen te glimlachen om ervoor te zorgen dat niemand zich zorgen om haar maakt. Want dat hoeft niet in haar ogen, er zijn mensen die meer behoefte hebben aan een helpende hand.
Helaas is het meisje niet altijd zo. De enige uitzondering die ze in haar leven heeft gemaakt is William, haar eigen broer. De rest sluit ze een beetje buiten. Ze is een echte engel. Neutraal tot op het bot en haar broer is de enige die ze echt liefdevol kan behandelen zonder forcering van zichzelf. Ze doet anderen pijn wanneer dit moet en het rechtvaardig is. Helpt anderen wanneer dit nodig is. Maar laat ze vergaan van de pijn zonder ook maar aanstalten te maken ze te helpen als dit hun goedrecht is. Het meisje weet wanneer ze iemand moet helpen en wanneer ze dit moet laten. Dit komt simpelweg door het feit dat ze bepaalde dingen aanvoelt en ziet. En ze altijd op haar gevoel vertrouwd, want wanneer je met de dood bedreigt word, is dat ook hetgene waar je op moet vertrouwen.

// HISTORY
Alice heeft altijd een vrij rustig leventjes gehad. Werd er een beetje ziek en moe van. Tot tegenoverstelling van haar broer mengde het meisje zich juist wel met de mensen in de buitenwereld. Genoot van de verschillende karakters en werd al snel een echt mensen mens. Maar helaas kon ze niet altijd zorgeloos door de straten zwerven. Het duurde niet lang of ze begon vreemde dingen te voelen in het bijzijn van sommige mensen. De mensen die ze normaal altijd met een brede glimlach begroette… Ze voelde iets naars in hun bijzijn, een alles behalve positief voorgevoel. Zo voelde het aan. Ze had al snel door dat als ze lang bij de mensen bleef waarbij ze het vreemde gevoel had, het als gevolg had dat ze de komende nacht geplaagd zou worden door vreselijke nachtmerries, over die personen. Zag ze vreselijke dingen doen, maar wist niet waarom. Ze waren toch altijd zo aardig? Pas toen haar dromen ook werkelijkheid begonnen te worden. Een gloed van de personen af zag komen, zwakjes weliswaar en hun ook echt betrapte op het doen van de daden die ze in haar dromen had gezien wist ze pas wat het betekende. Het had iets te maken met het feit dat ze door hun maskers heen kon kijken, wist niet waar ze het aan te danken had. Zo’n groot probleem maakte ze er niet van, probeerde haar kleine gave zelfs te verbeteren. Deed er onderzoek naar en kwam er al snel achter wat het was. Iets met aura’s. Ze nam er haar voordeel uit, wilde haar talent zo goed beheersen als mogelijk. Dus trainde ze het.
Dit was niet het enige wat ze trainde. Ze had haar broer, William, vaak bekeken tijdens zijn trainingen van magie. Stond zelf ook te popelen om het eens te proberen. Ze probeerde het in het geheim ook. Helaas lukte het haar niet om iets met water voor elkaar te krijgen, maar haar kunnen qua het element lucht was onvoorstelbaar. Ze had er aanleg voor, genoot ervan. Zocht steeds moeilijkere spreuken op en verbeterde haar technieken. Gecombineerd met haar andere talent op het gebied van aura’s had ze alles waarvoor ze kon wensen. Op het ene kleine puntje na dat ze jammer genoeg niets positiefs zag bij haar ouders. Het aura van haar broer William was het mooiste wat ze ooit gezien had. Maar dat van haar ouders… Door die liefde die ze haar gaven verwarde het haar, maar er klopte iets niet. Ze besloot zich voor de zekerheid maar van de domme te houden. Hield haar hele aura kunnen voor zichzelf en deed net alsof ze de grootste kluns was wat magie betreft.
Haar leven nam pas een echte grote wending op haar dertiende levensjaar. Kwam erachter dat haar voorgevoelens juist waren geweest. De nachtmerries die maar bleven komen, het feit dat ze niet meer naar haar broer kon voor het nodige veilige gevoel. Hij weigerde, op de een of andere manier. Maar ze was er wel achter gekomen wat het was. Bleef altijd bij de deur staan, hoorde zijn geschreeuw aan. Leefde met hem mee, maar dan op de manier van een film kijken. Ze leefde mee met de hoofdpersoon, maar was niet instaat hier iets aan de veranderen. Ze wist niet wat er aan de hand was en kon er niets aan doen. Tot ze haar ouders onbedoeld afluisterde, hoorde hoe ze het hadden over het verandering in zijn uiterlijk. Zijzelf had het ook wel opgemerkt, maar was bang om er iets over te zeggen, bang zijn gevoelens pijn te doen. Al snel viel de term Cerstworm. Als een gek was ze op dat punt naar de bibliotheek gerend, om zich daar dag in dag uit – tijdens haar vrije tijd – in op te sluiten en onderzoek te doen naar de organismen.
Al snel kwam ze achter alles, wist hoe de zaken ervoor stonden en wat er aan de hand was. Ze was op het begin licht in schok geraakt, wist niet wat ze ervan moest vinden. Van het hele experiment, haar ouders en William. Maar haar broer kennende zou hij hier nooit op in hebben gestemd. Ze wilde niet dat hij doodging. Zou moeten wachten op een afgrijselijke dood, als zij het kon stoppen. Ze wist wel niet hoe, maar het kon. Het moest gewoon. Het koste haar ongeveer twee jaar om de techniek te beheersen die nodig was om het lichaam van haar broer te zuiveren. Er was watermagie voor nodig, de magie die ze nooit goed had kunnen beheersen. Maar ze had geen andere keus. Natuurlijk werd haar aanbod om hem te helpen niet afgeslagen. Ze was zijn zus, hoe kon hij haar niet vertrouwen? En zo wist ze hem ervan af te helpen. Maar alles heeft zo zijn of haar prijs. Zo vergde het teveel van haarzelf, en raakte ze zelf ook licht aangetast door de wormen. Haar eens lichtbruine kleur verkleurde tot een lichte paarse variant, bijna wit. Maar het maakte haar op zich niet zoveel uit. Vond het aan de ene kant wel goed zo.
Tijdens de herstelperiode van haar broer week ze niet meer van zijn zijde, hielp hem met werkelijk alles. Haar liefde voor hem was groter dan ooit geworden, eveneens als haar bewondering. Want ondanks alles was zijn aura hetzelfde gebleven, het aura dat haar zo fascineerde. Ze weet inmiddels al alles over haar broer, en helpt hem nog steeds met zijn blijvende problemen. Zelf heeft ze het nooit over haar eigen problemen, vind dat ze niet belangrijk is. William heeft meer hulp nodig dan haar. Wanneer hij haar aanbood mee te gaan naar Starshine stemde ze vrijwel meteen in. Ze hield het niet meer uit bij die mensen die zichzelf ouders noemden, terwijl ze het leven van hun bloedeigen zoon een hel hadden gemaakt. De dag voordat ze weg gingen besloot ze het voor eens en altijd recht te zetten. Ze vernielde eigenhandig het geliefde lab van haar vader, doormiddel van haar luchtmagie. Het duurde niet lang of het eerste ding ontplofte en de rest volgde al snel. Maar ze kreeg het niet over haar hart de bibliotheek waar haar moeder werkte iets aan te doen. William zou het haar nooit vergeven, en er waren zoveel andere mensen die er hun profijt van deden. Dus liet ze het maar voor wat het was.

// FACTS


» Het meisje is instaat aura’s van anderen om zich heen te zien en te voelen, is er erg bekwaam in. Hierdoor weet ze ook wanneer ze goed iemand helpt en wanneer niet.
» Jammer genoeg wordt Alice vaak geteisterd door vreselijke nachtmerries wanneer ze slaapt, hierdoor heeft ze de gewoonte opgebouwd altijd naar haar broer te gaan om een veilig gevoel te krijgen.
» Wanneer er iemand is die William pijn doet, doe je haar pijn. En ze zal laten zien welke consequenties je hiervoor zult moeten onder zien. Hij is en blijft haar uitzondering.
» Ondanks dat het meisje zich altijd voor doet als een kluns wat magie betreft, ze is er eigenlijk vrij bekwaam in: luchtmagie. Maar ze doet dit voor haar broer, wil hem niet herinneren aan alles wat er is gebeurd.
» Eveneens als haar broer heeft ze soms het probleem dat ze voor een paar tellen kleurenblind is, weet de oorzaak hier niet van. Maar is er onderhand al aangewend geworden.

Terug naar boven Ga naar beneden
William
.
.
William

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 259
Points : 10
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: AirxWater
Klas:
Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 18:44

<3 Alice~
Yay, zusje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 21:13

TENSHI TENSHI TENSHI TENSHI TENSHI

ME LUV HUR!!!!!! xD. ... ik vond Tenshi wel een leuk karakter. Of zit ik nu mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master David

Master David

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEPosts : 636
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.
Klas:
Partner: Foreveralone. And fine with it.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 21:48

Tenshi als in engel?
Als je het zo bedoeld, dan probeer ik dat karakter een beetje te scheppen n_n
Nadruk op proberen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 22:01

Nooos, je moet je karakter maken op jou wil.

maar de faceclaim is Tenshi - Angel Beats.! Ben ik honderd procent zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master David

Master David

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEPosts : 636
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.
Klas:
Partner: Foreveralone. And fine with it.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 22:08

Ow zo ;D
Nou ik weet enkel dat ze Tachibana Kanade heet en inderdaad van Angel Beats! is c:
Moet de anime nog kijken, maar heb daar helaas geen tijd voor ;}

En ik gebruik face claims enkel als face claim, op Alois na dan omdat ik verliefd ben op zijn karakter.
Maar ik vind het moeilijk om me vast te houden aan een karakter dat iemand anders heeft verzonnen x')
Daarom dus.
En omdat ik niet weet hoe ze in elkaar zit in de anime ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 22:33

Ik ken het probleem. Ik probeer nu ook een character te maken, ik ga alleen eerst op de faceclaim af. Ik heb dan wel een genaail karakter maar ik ben stuck in zijn gezicht! Ik weet gewoon niet welke ik moet nemen!.....frustratie / probleem
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimedo dec 01 2011, 23:04

Mocht je er geen oplossing voor kunnen vinden zou ik je graag willen helpen hoor,
Wat face claims vinden betreft.
En zelf heb ik ook nog wat ideeën ergens liggen wat karakter en personage betreft x')
Maar ik houd het momenteel maar op vijf... zes accounts anders krijg ik het nog te druk ;D

Stuur maar een pb'tje als je echt ten einde raad bent of zu c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILEPosts : 952
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitimeza dec 03 2011, 11:12

www.animecharactersdatabase.com is erg handig als je een bepaald soort persoon zoekt ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



|| Alice Ventura || UTL8oxA PROFILE
|| Alice Ventura || UTL8oxA MAGICIAN

|| Alice Ventura || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Alice Ventura ||   || Alice Ventura || Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

|| Alice Ventura ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~William Ventura~
» Nieva Ventura ✿
» Alice, in wonderland
» "curiouser and curioser," said alice

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-