PortalIndexIn de lerarenkamer HpD5UwnIn de lerarenkamer 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 In de lerarenkamer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 19:19

Esmeralda was naar de lerarenkamer geflitst, en ze ging daar bij het raam staan. Even mompelde ze een spreuk, waardoor er een zwarte valk bij haar zat. "Je moet minder piekeren SilverSlash." Zei de valk tegen haar, en hij zat op een stoel. "Jij moet juist praten devil. Ik zoek al jaren naar die domme man zonder resultaat. Kan je die letter op mijn pols gewoon niet laten verbranden?" Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze keek Devil dan kort aan. Daarna sloeg ze haar vuist in de muur, en ze bleef gewoon zo staan. "Dat kan ik doen ja, maar dan stel jij je familie weer eens teleur." Zei hij dan tegen haar, en hij keek dan kort in het rond. Deze valk was groter dan een andere vogel, en hij was dan ook nog eens erg duivels. "Mijn familie kan me niets schelen, en ik heb geen zin om met die man te trouwen. Wat er met norwoord was gebeurd ligt anders. Je weet dat ik nooit van hem hield." Zei ze dan maar zacht tegen hem, en opeens hoorde ze voetstappen naderen. Daarna verdween Devil gewoon, nouja hij was onzichtbaar geworden zodat hij toch nog in haar buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 19:42

Kale kwam de lerarenkamer binnenlopen met een paar boeken onder een arm. Hij legde ze met een plof op een tafel neer en zuchtte even. Daarna zag hij dat hij niet de enisgte was in de lerarenkamer. Er zat kennelijk nog een vrouw die Kale nog niet kende. Hij liep naar een andere tafel en pakte een zilveren kan op en een glas waar hij wat te drinken voor zichzelf inschonk. Daarna draaide hij zich om naar de vrouw en knikte haar beleefd toe. ''Kale, leraar duistere magie en vervangend schoolhoofd'' stelde hij zichzelf aan haar voor en nam een slok uit zijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 19:53

Esmeralda keek even naar achteren bij het merken van een man, en ze volgde hem even met haar blik. Daarna richt ze haar aandacht weer op haar vuist, en ze snoof dan ook heel even. Devil keek naar de man, ookal was hij onzichtbaar hij zou Esmeralda beschermen met zijn hele leven. Nouja eigenlijk was hij een wezen van de hel, maargoed dat wist niemand. Bij het horen van zijn naam keek Esmeralda hem kalm aan, en ze knikt heel even kort. "Esmeralda SilverSlash, lerares light magic, maar beheerst aarde magie en duistere magie. Oorspronkelijk ben ik dus van Shadra." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze keek dan kalm naar buiten. Nouja voor velen zag ze er kalm uit, maar diep van binnen zat ze vol pure woede. Als hij iets verkeerds doet vervloek ik hem SilverSlash. Zei Devil via gedachten, en hij ging dan bij haar staan. Hij leek een mens in eerste instanties, maar eigenlijk was hij een duivels wezen die de vorm van een valk had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 141
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 19:59

Ineens stond Enma in de deuropening van de leraren kamer. Ze klopte driemaal op de deur om haar aanwezigheid te benadrukken. Ze keek eerst even naar de vrouw en toen naar Master Kale. Ze had wat dingen over hem gehoord en moest hem nodig wat vragen. Ze bleef staan wachten met haar rood gloeiende emotieloze blik tot Master Kale naar haar toe zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 20:01

''Aangenaam'' zei Kale kalm tegen de vrouw die zich voorstelde als Esmeralda. Zijn lichtblauwe ogen keken naar de deur toen hij geklop hoorde. Hij zag daar een leerlinge staan die hij niet kende al dacht hij dat dit wel snel zou veranderen. Kale zette zijn glas neer en liep naar het meisje toe. ''Waar kan ik je mee helpen?'' vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 20:01

Esmeralda keek even op bij het horen van geklop, maar dat negeerde ze gewoon. Devil hield zijn mond gewoon verder, en hij keek dan naar Esmeralda. Toch keek ze gewoon even naar Kale, en ze bekeek hem kort van top tot teen. Niet mis SilverSlash. Zei Devil in gedachten tegen haar, en haar ogen werden even groot. "Kop dicht Devil." Zei Esmeralda dan enkel hoorbaar voor de valk, en ze moest er niet aan denken om nu in de verleiding te geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 141
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 20:05

Enma moest, nu Master kale voor haar stond wat omhoog kijken. Hij was best lang maar waarschijnlijk nog net een paar centimeter kleiner dan de lange bleke man in de aula was geweest. ''U bent toch Master Kale?'' begon ze kalm meer ter bevestiging dan als een echte vraag bedoeld. ''Ik had een vraag dat te maken heeft met het vak waar U les in geeft. Mijn naam is Enma Ai'' zei ze nu tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 20:17

''Inderdaad ik ben Master Kale'' zei Kale kalm. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek het meisje recht aan. ''Wat is je vraag?'' vroeg hij daarna. Hij wou dit liever snel afgehandeld hebben. Hij had nog een hele stapel met nakijkwerk voor de examenklassen liggen en dan kon hij echt niet elke vraag van iedere leerling beantwoorden. Jammer genoeg was hij dit als leraar dat wel aan hen verplicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 141
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 20:23

''Geeft U ook les op het gebied van mentaal gestuurde duistere magie?'' vroeg Enma. Haar blik was strak gericht op Master Kale. Ze knipperde niet een keer bij haar vraag en nu nog steeds niet. Haar emotieloze blik bleef hem strak aankijken. Heel even schoten haar rood gloeiende ogen naar de andere persoon in de kamer. Enma herkende de vrouw van het duistere bos die ze bij Imeth had gezien. Daarna keek ze weer naar Master Kale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimezo okt 04 2009, 20:47

Esmeralda voelde plots een blik op haar gericht, en ze keek dan om naar het meisje. Ze draaide zich om, en liep naar haar toe. "Fijn dat u hier bent Miss Ai, want wat ik gezien had bij Imeth duld ik niet als leraar. Nog een keer zo'n marteling, en ik stuur jou naar Madeline." Zei Esmeralda dan streng tegen haar, waarna ze dan weer naar het raam toe liep. Ookal had Imeth iets misdaan een marteling had hij niet verdiend, en als ze het nog eens zou zien dan zal Enma een nog ergere marteling mogen verwachten van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 15:06

Kale zweeg even voor hij antwoord gaf. ''Het valt meestal niet onder de gebruikelijke vakkenpakketten wat betrefd duistere magie maar ja. Je kan er lessen in volgen'' zei hij uiteindelijk. Hij keek even naar Esmeralda en zweeg. Hij mengde zich maar niet in waar dat over ging maar kennelijk was het niet veel goeds. Kale keek daarna weer naar Enma. ''Was dat het of heb je nog meer te vragen?'' vroeg hij daarna wat bars aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 141
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 15:09

Enma`s roodgloeiende emotieloze blik was nu gericht op de vrouw. ''Ik vrees dat ik U dat niet kan beloven. Ik ben gecreerd om te volgen niet om te leiden. En wat mij is opgedragen voer ik uit wie het ook mag betreffen. Het is niet uit mijn eigen wil dat ik Imeth uitkoos'' zei ze zonder ook maar een keer te kniperen of haar blik af te wenden. Toen Master Kale begon te spreken keek ze naar hem en luisterde aandachtig al was haar blik nog steeds emotieloos. ''Dat was alles. Dank U'' zei ze waarna ze weer kalm wegliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 17:16

Esmeralda had de woorden gehoord, en ze keek dan ook nors naar haar. Het kon haar niet schelen dat ze dit moest, maar een leerling op school martelen ging nogal te ver. Als het na de studies was en ze afgestudeerd waren kon het haar niet schelen, maar tijdens school was dat niet de bedoeling. Daarna keek ze even naar Kale, en ze knikt hem dan beleefd toe. Devil was echter nog in de buurt, en hij had alles gewoon gevolgd tot in de kleinste detail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 18:09

Kale keek Enma even bedachtzaam na. Daarna keek hij weer naar Esmeralda en knikte terug. Hij pakte zijn glas weer op en nam een slok. ''Waar ging dat eigenlijk over?'' vroeg hij ineens en nam nog een slok. Hij dronk zijn glas leeg en zette het op tafel neer. Daarna liep Kale naar het raam toe en steunde met zijn handen op de vensterbank. Hij keek even in de verte een beetje in gedachte verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 18:48

Esmeralda keek dan weer naar buiten, en ze hoorde dan zijn vraag. "In het duistere bos had Enma aan Imeth mentaal zitten martelen, en volgens mij is dat tegen de regels van een school. Hoewel ik niet weet waarom ze dat deed, maar toch vind ik persoonlijk dit niet gepast. Wat er na de studies gebeurt is hun zaak, maar zolang ze in de school zitten moeten ze net als leraren de regels respecteren. Ik ben al in 2 andere scholen als leraar gaan staan, en daar was het ten strengste verboden om medeleerlingen te martelen." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze keek hem heel even aan. Daarna liep ze naar de kan met water, en ze schonk wat water in voor zichzelf. Rustig liep ze met het glas naar het raam toe, en ze nam dan ook een slok water. Devil keek naar beide, en hij duwde haar dan ook in Kale zijn richting. Dit deed hij natuurlijk enkel om haar te plagen, en ze zette zich dan ook gewoon schrap tegen de grond.

(Devil is een duister wezen dat op een valk lijkt, maar ook in een mens veranderd en die altijd aan haar zijde heeft gestaan, eigenlijk een soort gids voor haar)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 19:44

''Ik kan je melden dat dat hier ook ten stengste verboden is. Maar wat bij mij dan de vraag opkomt waarom ze dat doet. Het is om wat voor rede dan ook verboden maar toch. Op het eerste gezicht zie je Enma niet als een meisje die uit eigen vrije wil medestudenten martelt'' zei Kale nadenkend. De vraag waarom bleef maar door Kale`s hoofd rondspoken. Nu moest hij echt dat boek van Madeline hebben. Maar ze had hem verboden dat boek te lezen gezien het een verboden boek was. Kale had in zijn studiejaren op deze school zoveel verboden boeken gelezen. Waarom zou deze ander zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimema okt 05 2009, 19:55

Rustig luisterde ze naar zijn woorden, en niet alleen hij dacht aan waarom maar ook zij. Nouja ze had zelf ook nog andere dingen waar ze aan dacht, en ze keek dan even naar haar pols. Daar stond de letter van een persoonsnaam waar ze mee moest trouwen, en er ging een gezegde dat enkel die persoon dat kon lezen. Ze zucht heel even onhoorbaar, waarna ze dan weer een slokje water nam. Om eerlijk te zijn had ze zelf vroeger ook iemand willen martelen op school, maar dat had ze zichzelf afgeraden het te doen. Men kon er strenge maatregelen voor trekken als dat gedaan werd, hoewel ze thuis vaak duistere boeken las over al die soorten dingen zoals martelen enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 15:47

Vanuit zijn ooghoeken keek Kale even naar Esmeralda die zuchtend naar haar pols keek. Hij was eigenlijk wel nieuwschierig waarom maar besloot er niet naar te vragen. Er volgde daarna een lange stilte. Kale wist niet goed meer wat hij precies moest zeggen tegen Esmeralda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 17:31

Esmeralda merkte dat hij naar haar keek, en ze glimlacht even kort. Daarna dronk ze haar glas leeg, en ze vond het hier wel een beetje stil. Daarna richt ze haar aandacht op hem, en ze dacht even na over wat ze zou kunnen zeggen. "Wat doe je eigenlijk in je vrije tijd?" Vroeg Esmeralda dan vriendelijk aan hem, en ze merkte dan dat de aanwezigheid van Devil verminderde. Deze had blijkbaar besloten haar even alleen te laten, maargoed ze wist dat hij niet zomaar weg zou gaan van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 17:41

Toen Esmeralda glimlachte keek Kale gauw weer voor zich uit om te verbergen dat hij licht bloosde. Hij keek even verbaasd naar haar op toen ze hem vroeg wat hij in zijn vrije tijd deed. Hij draaide zich naar haar toe en moest even nadenken. Meestal was hij altijd aan het werk. ''Tja, ik hou wel van lezen'' zei hij uiteindelijk. ''En jij dan?'' vroeg hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 17:50

Esmeralda keek hem met een glimlach aan, en ze had juist niet gezien dat hij begon te blozen. Dan keek ze heel even naar buiten, en ze merkte dan de zwarte valk op. Even rolde ze met haar ogen, aangezien hij leek te lachen. "Wel ik zit meestal een wandeling te maken, of ik beoefen duistere magie van een verboden boek die je niet echt kan vinden in een bibliotheek, maar soms lees ik wel eens een boek dat mij echt aanspreekt." Zei Esmeralda dan met een glimlach tegen hem, en ze keek hem dan ook rustig aan. Van alle mannelijke leerkrachten die ze tot nu toe had gezien was hij wel de knapste, en ze bekeek hem dan ook voor kort van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 18:03

Kale dacht even na en keek Esmeralda toen recht aan. ''Dan moet je eigelijk even langs in Madeline`s kantoor. Alle verboden boeken die ooit uit de bieb zijn gehaald zijn in haar kantoor aanwezig. Al zou ik er maar iet op rekenen dat ze je snel toestemming zal geven om ze te lezen. De meeste bevatten nog oude spreuk die de inhoud van het boek verdedigen tegen nieuwschierige ogen'' zei hij tegen haar. Ineens kwam het boek dat hij wou lenen weer terug in zijn gedachtes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 18:36

Esmeralda keek hem met een glimlach aan, en ze luisterde dan aandachtig naar zijn woorden. "Agh het verboden boek dat ik beoefen is mijn eigen boek, nouja deze is al jaren van onze familie en word telkens doorgegeven aan de volgende generatie." Zei Esmeralda dan rustig tegen hem, en ze keek dan even naar haar leeg glas. Deze zette ze daarna gewoon op de tafel, waarna ze dan weer bij hem ging staan. Haar lichtroze ogen keken heel even kort in de zijne, en ze keek dan weer heel even naar buiten. Voor heel even wist ze verder niets te zeggen, en ze wist dat de winter soms ook romantisch kon zijn als je iemand had natuurlijk. Toch was ze die letter op haar pols alweer voor heel even vergeten, en ze keek Kale dan weer kort in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 18:42

Kale had zijn blik ook op buiten gericht. Hij liet zijn ijsblauwe ogen over het witte sneeuwlandschap gaan. Meestal was hij niet zo weg van de winter. Alles zag er dan zo eentonig uit en het was vooral koud. Hij keek Esmeralda aan toen hij haar blik voelde branden in zijn huid. Hij keek recht in haar lichtroze ogen. Hij wende zijn blik na een paar minuten gauw af toen Kale doorhad dat hij Esmeralda zat aan te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitimedi okt 06 2009, 18:46

Devil ergerde zich er een beetje aan als er niets gebeurde, en hij keek dan naar beide vanuit de boom. Toch was hij gewoon in een valk, en hij keek van de één naar de ander. Esmeralda wendde daarna ook haar blik van hem af, en ze richt haar blik op de zwarte valk. Ze vond dat hij wat van plan was, maargoed daar lette ze niet echt op. Eigenlijk wist ze helemaal niet wat ze moest zeggen, en ze keek dan wat in het rond. "En wat ben je van plan om vandaag allemaal nog te doen op het werk na natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



In de lerarenkamer UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

In de lerarenkamer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De lerarenkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: Teacher's Lounge-