PortalIndexSurvival op gren HpD5UwnSurvival op gren 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Survival op gren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Survival op gren UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimedi sep 01 2009, 20:28

Norwood was samen met de klas op de planeet Gren gearriveerd. Hij keek rond en genoot van het moeras die voor hun lag. Hij hoopte dat ze nogmaals de beschrijving door hadden gelezen. Hij keek naar de klas die voor hem stond. "Zo allemaal. Ik wil eerst een paar regels doornemen. Ten eerste we blijven op het pad. Voor ieder die dit overtreed word uit de survival gehaald. Ten tweede blijven we bij elkaar." zei hij streng. "Ten derde, val het moeras niet aan....Het is een soort lichaam en als je het aanvalt zal het reageren met als gevolg dat jullie worden uitgeschakeld." zei hij nog strenger. Ik ben bij jullie in de buurt en observeer jullie ten alle tijden." zei hij. Hij grinnikte en keek naar de klas. "De drie planten die jullie hebben bestudeerd komen hier in overvloed voor. Ik mag hopen dat jullie wijs je spullen hebben uitgekozen die je hebt megenomen." zei hij en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Survival op gren UTL8oxA PROFILE
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimevr sep 04 2009, 08:24

Aigaithis holde tussen de andere leerlingen naar Master Norwood toe. Er was hem op het laatste moment vertelt dat ookal had hij de theorie les gemist hij wel mee moest met deze survival. Hij had nog geen kans gehad om dat tegen Master Norwood te zeggen omdat ze direct waren vertrokken dus liep Aigaithis nu op hem af. ''Pardon Master. Ik weet dat ik niet bij de theorieles was maar Miss Madeline heeft gezegd dat ik wel mee moest met de survival. Mijn naam is Aigaithis Revas'' zei hij tegen Master Norwood. Misschien dat Norwood zijn broer Donovan al kende. Anders zou hij het vast wel zien aan Aigaithis` ogen die zo ongeveer identiek waren aan die van Donovan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimevr sep 04 2009, 08:28

Donovan was ook opgedragen mee te gaan. Hij had zelf een hekel aan planten en verbrandde ze veel liever dan dat hij ze zou bustuderen. Hij zag zijn broer direct op Master Norwood afrennen om te melden dat zij ook mee waren. Donovan rolde met zijn ogen. Daarna keek hij een beetje verveeld rond, wachtend tot ze zouden vertrekken. ''Aigaithis'' riep hij uiteindelijk naar zijn broer. Hij knikte met zijn hoofd opzij als teken dat hij naar hem moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimedi sep 08 2009, 10:06

Diva had de hele reis een beetje gedachteloos uit het raam gestaart. Ze had geprobeerd om Donovan en zijn broer zoveel mogelijk te ontwijken. Ze wist inmiddels zijn naam. Hij heette Aigaithis. Ze had wel verwacht dat hij net als Donovan een lange moeilijke naam had gehad. Toen ze geland waren op Gren stapte Diva uit. Ze controleerdde haar tas en of ze niets vergeten was terwijl ze wachtte wanneer ze zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lentell
.
.
Lentell

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 23
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova:licht
Klas: 5 de
Partner: /

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimedi sep 08 2009, 20:07

En ook Lentell moest spijtig genoeg mee. Ze stapte uit en keek wat stom voor zich uit. Ze keek op ten ze Donovan hoorde roepen naar zijn broer en glimlachte even. Ze keek dan kort naar Diva en snoof. Toen liep ze maar weer naar de shutle en ging daar tegen zitten op haar zak die ze bij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Survival op gren UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimeza sep 12 2009, 20:48

Norwood keek rond en merkte dat er ook leerlingen waren die niet de theorieles hadden gevolgd. Hij keek rond en zag Mitsu staan. Deze was al aan het rondkijken aan het randbos. Hij was altijd geinterreseerd in planten. Norwood keek rond. Hij dacht het slim aangepakt te hebben maar dat werkte dus niet. "Hmm..." zei hij zacht. Ineens stond Aigaithis voor hem. "Okey...fijn dat je het even meld. Mijn naam is Norwood." zei hij. Hij keek rond en dacht na. "Nou..." begon hij om aandacht te trekken. "Iedereen die hier aanwezig is luister even. Ik heb gemerkt dat niet iedereen over de planten weet en dus is het extra riskant. Ik wil dat iedereen oppast in de donkerste stukken. Ik ben continu bij jullie in de buurt al zullen jullie mij niet zien. Nogmaals degene die het pad afgaat zal uit de survival worden gehaald." zei hij en glimlachte. Hij keek nogmaals rond en hoopte dat het niet verkeerd zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimeza sep 12 2009, 20:55

Diva keek op naar Master Norwood toen hij begon te praten. Celede had haar over de planten verteld en alles wat ze erover weten moest. Dat had Diva haar zelf nog nagevraagd zodat ze goed voorbereid op Gren zou zijn. Ze keek even rond maar daarna al gauw weer naar Master Norwood. Nu moest ze op zoek naar een bepaalde plant, Donovan en Aigaithis zien te ontlopen en ervoor zorgen dat Master Norwood haar niet betrapte. Diva zuchtte even lichtjes. Deze survival kon nog wel eens zwaar gaan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimeza sep 12 2009, 20:58

Gina haar konijntje was achter Master Norwood aan gerend, maar zij zelf durfde eigenlijk helemaal niet mee op survival op Gren want ze durft niet. Maar toch ze moest haar konijntje gewoon achterna voordat ze haar gaat kwijtgeraken. Haar konijntje stopte ineens recht voor Master Norwood, en ze kwam er ook aan gerend toen stond ze plotseling ook stil recht voor Master Norwood. Ze begon ineens te trillen want ze wist niet wat Master Norwood hierop zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Survival op gren UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimezo sep 13 2009, 18:54

Norwood keek nogmaals rond. Hij keek even naar de grond en zag ineens een wit konijntje staan die hij maar goed herkende. Hij glimlachte en keek voor zich. Hij zag nu Gina staan en zag dat ze rilde. "Gina. Je mag van mij met de survival mee doen maar jou konijntje kan het beste in de shuttle blijven. Het is namelijk niet echt de veiligste plek voor een konijn." zei hij. "Voor mensen is het veileiger.." zei hij er vlug achter aan. Hij glimlachte. "Okey allemaal, dan word het tijd om aan de tocht te beginnen. Het is een eind lopen en blijf alsjeblieft bij elkaar als een groep." zei hij. Hij liep naar de bosrand waar een breed pad lag. "Dit is het pad en je moet de blauwe paddestoelen volgen..." zei hij. "Als je dat volgt kom je hoe dan ook weer aan de andere kant uit." zei hij.

Mitsu was intussen ongeduldig aan het wachten tot ze eindelijk zouden vertrekken. Hij liep naar het pad waar Norwood was. Hij keek hem aan en glimlachte.

Norwood keek naar Mitsu en gaf hem een knipoog. "Hey zou jij bij Gina in de buurt willen blijven...ze durft het niet echt bepaald en ze voelt zich dus ook niet op haar gemak. Mocht er problemen zijn wil ik dat je haar probeert te beschermen." zei hij. "Nog een ding. Mocht er een plant zijn die je aanvalt, Je mag je verdedigen maar val niet terug aan..." zei hij. Nu maar hopen dat het goed ging.... "Okey jullie mogen vertrekken. Ik kom jullie zo achterna." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimevr sep 25 2009, 19:04

Gina liet haar wit konijntje dan maar achter in de shuttle zoals Master Norwood zei. Daarna hoorde ze hem wat zeggen tegen ene Mitsu om in haar buurt te willen blijven. Ze keek even naar Mitsu, en daarna terug naar Master Norwood. "Waarom? Master Norwood" fluisterde ze nog even tegen hem, en ze wachtte nog even af op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Survival op gren UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimezo sep 27 2009, 18:27

"Nou het zou misschien wat veiliger voelen." zei hij. "Maak je geen zorgen het komt allemaal goed..." zei hij en keek haar aan. Hij keek naar de groep. "Jullie mogen vertrekken...." zei hij nogmaals en keek daarna naar Gina en liep even naar de shuttle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Survival op gren UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitimevr okt 02 2009, 20:43

Gina zag dat Master Norwood even terug liep naar de shuttle, en ze ging dan maar verder. Al vlug was ze bij de rest van de groep, en ze liep maar gewoon verder zonder wat tegen iemand te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Survival op gren UTL8oxA PROFILE
Survival op gren UTL8oxA MAGICIAN

Survival op gren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival op gren   Survival op gren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Survival op gren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Klassenuitje: Fietstocht op Gren
» Survival [Open c;]
» with a friend on survival
» Survival Introduction
» Aanmeldingstopic: survival lessen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Gren, Planet of Wood-